Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Artçı almamak için bahane platformu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Kullanmayı sökemedik bro. İlerde söz.. (hele bazen az tanıdıkların artçı olmak istemiyor mu..sen kimsin yaa )


    Motosiklet Online
    Motomax
  2. #82
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Walla frenler zayıf iki kişi olunca hiç tutmuyo dedimmi işlem tamam çok etkili bi yalan walla . bide yerine göre ben acemiyim düşeriz diyorum işlem tamam

  3. #83
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ben çekmiyor diyorum...cbf 150 nin azami yük sınırı 175 kilo diyorum ordan yırtıyorum...

  4. #84
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben çekmiyor diyorum...cbf 150 nin azami yük sınırı 175 kilo diyorum ordan yırtıyorum...
    Abi senin bu bahanen artık yemez
    Şuan eskisinin yarısı kadarsın nerdeyse )

  5. #85
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi senin bu bahanen artık yemez
    Şuan eskisinin yarısı kadarsın nerdeyse )
    valla ganga çok salça oluyolar beni şuraya kadar at buraya kadar benide al falan çekmiyor diyorum motor gitmiyor diyorum dengeyi sağlayamıyorum kask yok ceza yerim heryerde eds var aga eskisi gibi değil elli bin takla yani...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #86

    Üyelik
    06 Kasım 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    arkada bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok
    fkambay ve zabuzaretta bunu beğendiler.

  7. #87
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Bu bahaneler herhalde erkek artçılar için geçerli. Dimi?

  8. #88
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 Hyper Edge
    yarış motoru alınca zaten artçı olmazda şu anda çok oluyor beni de yol üstüne atsana diyen. ben üşürsün falan diyorum bazen. yada bir daha binmesin diye biraz adrenalin yaşatıyorum.

    şu ana kadar 1 kişi dışında işe yaradı, o 1 kişide korkmuyor ben korktum o korkmadı. bahaneden ziyada bindirmek istemediğim kişileri taşımam ki zaten.

    sevmediğim birini taşımamak için bahaneye gerek yok.

  9. #89
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    Erkek adam arkasına erkek artçı almaz diyorum, genelde yetiyor.
    Evli olduğumdan bayan arkadaşlar soramıyor bile, sorana da yakışmaz bize diyorum, kapanıyor konu. Bay/bayan kimseyi istemiyorum ben arkamda, tek başıma çok huzurluyum. Hatta iki motor dolaşmayı da sevmiyorum ben, hep tek olayım, kafama göre girip çıkayım falan.

  10. #90
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    kolay kolay kimseyi kırmam artcı işin içine girince sevmiyorum kardeşim diyorum konu kapanıyor ne gerek var yalana dolana.

  11. #91
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Motorun üzerinde benden arta kalan o mikroskobik ölçüdeki alana sığışmayı göze alan cesur bir arkadaş çıkarsa bahanem hazır;

    Abi gececiye vericem durağa yetişmem lazım :p :p :p
    yürekçe bunu beğendi.

  12. #92
    wind16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Motosikleti
    XMAX 250 ABS
    Bu daha çok artçı erkek almamak için bahaneler olmuş. Yoksa 60 kilo altı kadın bir artçıya herkes sıcak bakıyor

  13. #93
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    Ben bakmıyorum şahsen

  14. #94

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    sevgili bölgesi

  15. #95
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    İşe bak yaw. Ben tam tersine insanları alıştırmak için artçı olmaya davet ediyorum. Zoraki bindiriyorum. Etrafımdaki herkes çekiniyor. Ya da etrafımda binebilecek olanların kendi motoru var, artçı olmaktansa artçı almayı tercih ediyorlar. Bana en çok koyan arabaya davet etmeleri. Kusura bakma bu trafikte arabaya binemem istersen sen arkaya atla diyorum olay çözülüyor. Sadece 2 arkadaşım var motora binmek isteyen. Onlarda zaten gelirken artçı kaskını getir diye tembih ediyor. Tam anlamıyla beni anlayan ise eşim. Rahat edilecekse, başkası alınacaksa, eşya varsa arabayla gidelim diyor. Trafik riski varsa, benimde yolculuktan keyif almam gerekiyorsa, diğer yolcu sevilmeyen biri ise (arabada gitmek için) motorla gidelim diyor. Sadece sakin git etrafı izleyeyim, bir de saatte bir mola ver dinleneyim der.

    Tavsiyedir: Bir daha artçı almak istemediğiniz birisini korkutmak için hız yapmayın. Slalom yapın ya da olabildiğince yatırın. Akılları başka organla yer değiştiriyor.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  16. #96

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    arkadaşım açıkca erkek almıyoruz diyor

  17. #97
    pridefirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2014 Yamaha x max 250
    Yıllarca racing e binen ve bu konudan çok müzdarip olan biri olarak en iyi çareyi mono kapak takarak buldum hemde çok güzel duruyor


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)