Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

1990-2000 model arası uçuk japon fiyatları.Ön

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ALEXANDER 1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Öncelikle saygı ve selamlar.Birşey dikkatimi çekiyor ki,hem paylaşmak hem sohbet etmek istedim.90-2000 Model arası piyasada az sayıda japon motosiklet kaldı normal olarak.DR 800 -dr 650 ,TENERE SERİSİ,KLE ler ,KLR 600-650 ,TRANSALP XL 600-650 'ler ,R 80 GS'ler ve diğerleri.Bu motosikletleri almak gerçekten benim gibi meraklıları için bile bir macera iken ,normal kullanıcılar zaten artık kaliteli sayılailecek Çin-Hindistan-Taiwan malı motosikletleri tercih ediyorlar.DR 800 'ün balans zinciri,TENERE'nin şanzıman dişlisi,Transalp konjektörü aramaktansa ,tabiki BAJAJ PULSAR almak açıkçası çok daha mantıklı gelebilir.Fakat benim anlamadığım bu tarz japonlar için istenen uçuk fiyatlar.1990 Model transalp bence artık 7000 tl gibi bir fiyata alıcı bulması imkansıza yakın.Veya 1996 model bir DR 800 için.Kuşkusuz malın değerini sahibi belirler.Lütfen yanlış anlamayın,fakat sahibinden .comda 4-5 senedir dönen satılık ilanları var bu makinelerin.Eğer amaç gerçekten satmak ise,satıcının paraya ihtiyacı var ise bu fiyatlara zaten imkansız.Benim o dönem üretilen enduro tarzı makinelere özel ilgim olduğu için ilanlarıda ,motorlarıda çok yakından takip ediyorum.Fakat dediğim gibi bu fiyatları ve mantığını asla çözemiyorum.Dediğim gibi amacım kimse ile polemik değil,sadece sohbet amaçlı açtığım bir başlık.Saygılarımla.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Bende ara sıra bakıyorum fiyatlar çok yüksek zaten alınsa da iyi bir bakıma girmesi gerektiğini düşünüyorum onları da ekleyince daha yüksek modelli motorlar alınabilir fiyatlar cidden saçma
    ALEXANDER 1 bunu beğendi.

  3. #3
    dalangıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial xtreme max 200
    Bende 2004 transalp bakıp duruyorum ama fiyatları gördükçe dönüp dönüp bakıyorum sadece :/
    ALEXANDER 1 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Transalp bayildigim bir motor , bana da nasip olur belki temizinden bir tane, fiyatları da acikcasi fahiş bulmuyorum.

  5. #5
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    0 km motorlar pahalandıkça ve motosiklet meraklısı arttıkça zaten az olan 2. el büyük motorlar kıymete biniyor.
    incelediğim kadarıyla kle 500 veya tenere bana ömürlük olacak bir motor bakım ve yakıt maliyeti beni uzak tutuyor.
    uygun fiyatla 2. el alınabilse artan parayla da toplanır güvenle uzun yola çıkılırdı.
    bu gidişle bir ömür 125 cc bineceğim.

  6. #6
    ALEXANDER 1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    DR 800 BİG örneği var ,Bu motosiklet hava -yağ soğutmalı ,tek silindir 800 cc demir gibi bir makinedir.Fakat bu motosiklet te BALANS ZİNCİRİ denilen ççok önemli bir mesele var.Bu balans zinciri ,direk egzantrik zincirine bağlıdır ,dolayısı ile egzantrik milinin hareketlerini kontrol eder.Subapların açılış kapanış zamanlarını da.BALANS ZİNCİRİ her 6 bin kilometrede bir solyan kapak açılarak bir çıt gerilir.Ve gerilme işlemide Manuelde yazan 5-6 önemli adımla yapılır.Şimdi,şu ana kadar konuştuğum,tanıştığım hiçbir DR 800 sahibi bunu bilmiyorlardı.Yağ ,filtre değiştir kapa gitsin.Ustalar zaten habersiz.Yani ufak bir gerginlik ayarı motorun sübaplarına kadar etkiliyor çalışmasını.Bu motorlar ,evet ömrlüktür,dünya turuna çıkartır insanları ama bakımları yapılırsa ancak.

  7. #7
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Ulkedeki kullanici profili dusunulurse bu motorlarin pek para etmemesi gerekiyor, 10 senelik bir motorun ortalama 3-4 defa el degistirdigi ve servis kaydi da bulundmadigi dusunulurse, zaten motorun basina neler geldigini bilmek neredeyse imkansiz. Ancak komple restore etmeyi isteyecegim bir motoru almayi dusunurdum. Kullanim amacli degil de hobi amacli olarak. Bu arada ilk sahibinden mesela temiz bir 2004 model Transalp'e cok para verilebilir bence, ama bulmak imkansizdir herhalde.

  8. #8
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    İşin özü bu ikinci el ilanları yani 2000 model altı 15 yaşının üstündeki bu tarz büyük motorlar sıfır 150-125cc comuter lerden sağlam dayak yiyor. hatta temiz duke200 9 bin, pulsar sıfır 8 bin, temiz WR125r/X 7 bin , cbr125 2 yaşında 6 bin 500 falanken birde.

    Çok yakıyor, sağlam 3000-4000 tl arası bakım istiyor, yaptırsanda ayar tutmuyor kronik sorunları oluyor, parça beklerden sezon geçiyor. Dolayısı ile piyasası yok a yakın, zaten gömdüğün parayı geri çıkartmak ayrı bi sıkıntı.

    piyasası olmadığı içinde satılamadığı içinde bir vurgun yaparmıyım mantığıyla 7000-10000 ler havada uçuşuyor.

    tecrubeli bir motorcu bile olsanız 150cc commuter alırım benzin koyar giderim kafam rahat olur diyorsunuz.

    Bu motorlar gerilim filmi gibi

  9. #9
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    O motorlardan güzel soba borusu olur bu saatten sonra.

  10. #10
    ALEXANDER 1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Aslında o motosikletler ile hala dünya turuna çıkan insanlar var.Çünki yapı itibari ile sensöre ve elektroniğe bulaşmamış yapıları nedeni ile gerçekten de uzun yolculuklarda güvenilirlikleri fazla.Fakat meraklısı ancak bu saatten sonra ebay den parça kovalayabilir ancak.O meraklısıda bu fiyatlara asla yanaşmaz.Satıcılar satamaz,meraklısı alamaz.Bu arada satıcı gerekli bakımı iyice aksatır,zaten bıkmıştır.En sonunda da elinde patlar gider.
    crxforever bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)