Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Güvencemiz Kask

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    UFUK AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2006
    Şehir
    ANKARA
    Arkadaşlar kask alıcam hangi marka kaliteli bide fiyatı uygun olucak


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    soykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2005
    dostum aynen motor alamıyoruz hatun evlenelim diye tutturuyo bende yavsından korumalarla baslıyayım diyorum nolan ve araiyi tavsiye ediyolar biraz tuzlu ama sonucta kasktan bahsediyoruz bu gece etraflıca araştırıcam bende... makul fiyatta kaliteli bir şey bulursam yazarım..
    gördüm... sesini duydum... şimdi aşığım.....)))

  3. #3
    UFUK AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2006
    Şehir
    ANKARA
    Sağol dostum bulursan mesajını beklerim

  4. #4
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    nolan n61 olabilir. bi de lazer var biraz daha ucuz modeline göre. miktar belirtirsen alan arkadaşlar daha iyi yardımcı olur.

    bu arada vizör satan bi site buldum. bazı arkadaşlar arıyordu ama yine yabancı

    http://www.louis.de/promotion/pinloc...r_nolan-37.asp
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  5. #5
    soykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2005
    suan için nolan kask ta fiyatlar 110 euroyla 280 euro da araiyle ilgili pek bişey yok bi kac shoeı kask buldum ama onların fiyatlarda 300 euro civarında sanırım nolan kasklar türkiyede cok daha fazla tutuluyo.. neyse durum suan böyle
    gördüm... sesini duydum... şimdi aşığım.....)))

  6. #6
    f-ender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    bursa-denizli
    Motosikleti
    hyosung gv 250--haojin as150
    çevremde ki ne kadar motorsiklet kullanıcısına sorduysam shoei dediler nolandan daha pahalı ama çok daha konforlu olduğunu söylüyorlar.sanırım bende motoru değiştirince shoei alacağım...

  7. #7
    soykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2005
    shoei dizayn ve kalite olarak daha iyi duruyo orası kesinde 580 ytl altında shoei ye rastlamadım artı türkçe site verebilirmisin?

    fiyatta 160 euro
    gördüm... sesini duydum... şimdi aşığım.....)))

  8. #8
    grimfandango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    www.feyizoglu.com sanal magaza bolumunde kasklar var. turkce ve online alisveris imkani da var...

  9. #9
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı soykan adlı üyeden alıntı
    shoei dizayn ve kalite olarak daha iyi duruyo orası kesinde 580 ytl altında shoei ye rastlamadım artı türkçe site verebilirmisin?

    fiyatta 160 euro
    shoei için
    www.korlas.com.tr

    benim kaskım nolan n84 ve gayet mutluyum. biraz daha konfor isterseniz 250€ üstüne çıkmak gerekebiliyor.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  10. #10
    soykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2005
    beyler linkler için teşekkürler baya iyi oldu kesemeize uygun bişeyler bakalım
    gördüm... sesini duydum... şimdi aşığım.....)))

  11. #11
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    uygun fiyata max kasklar var yerli üretim sanırım ve daha pahalı modeller kadar kaliteli olduğu söyleniyor. arkadaş ta kullanıyor kalitesinden memnun fiyatı 80-90 ytl civarı ben de almayı planlıyorum.

  12. #12
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Alıntı grimfandango adlı üyeden alıntı
    www.feyizoglu.com sanal magaza bolumunde kasklar var. turkce ve online alisveris imkani da var...
    bende Airoch aldım feyizoglundan tavsiye ederim ...
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili

  13. #13
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Izmirde Moto-Gen var 90 ytl ye orta dereceli kask satiyorlar bir bakmanizi tavsiye ederim Antalya fuarinda gorduk gayet hostu.
    Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  14. #14
    UFUK AYDIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2006
    Şehir
    ANKARA
    Arkadaşlar çok teşekkürler LAZER GRANVİLLE var çok deli bişey ama pahalı yıkanabilir olması çok güzel

  15. #15
    soykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2005
    kıvanctf dostum kullandığın kask airoh warrior 2 mi?
    gördüm... sesini duydum... şimdi aşığım.....)))

  16. #16
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Aydın motor var.. Sirkeci'de.. Galiba bir takım gelişme durumları olmuş web sitelerinden gördüğüm kadarı ile.. Ancak ben Airoh marka kaskımı oradan almıştım ve fiyatları da uygundur.. http://www.aydinmotor.com 'dan bir bakabilirsin..
    I will be a rider as long as I live!

  17. #17
    kivanctf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2006 Honda Silverwing 600 ABS
    Alıntı soykan adlı üyeden alıntı
    kıvanctf dostum kullandığın kask airoh warrior 2 mi?
    Soykan kardesim Airoh Naked Sport Style Kask benim kaskım
    Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler