Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Neden çinli motor alınmamalı.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin 2015 Mndial Drift (2-3 aylık) kontak anahtarı-kontak yuvasında kırılmamışmıydı,3-5 tane de yedek yaptırmamışmıydın (eğrisi-doğrusuyla herşeyi yazmalısın)yaw???
    Yahu kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şeyi neden yazayım ?
    Haa çok merak ettiysen yazayım.

    Anahtarı direksiyon kilidine takıp kilidi açtım o ara bir şey oldu anahtarı direksiyon kilidinin üzerinde unuttum ve gidonu düzelttim anahtarı aradım nereye koydum diye bir baktım direksiyon kilidinin üzerinde, Eee tabi onu oradan çıkarmak için gecenin karanlığında epey bir çaba sarf ettim bu sırada anahtar kırılarak DİREKSİYON KİLİDİNDE ( kontakta değil iyi okumanızı tavsiye ederim ) kaldı.

    Daha 3 - 5 tanede anahtar yaptırmaya fırsatım olmadı yedek anahtarla kullanıyorum

    Böyle bir olaydan ötürü anahtarın kırılmasını motorun çin malı olmasına bağlayacaksanız zaten bu konuları konuşmaya bile gerek yok
    Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı C.Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şeyi neden yazayım ?
    Haa çok merak ettiysen yazayım.

    Anahtarı direksiyon kilidine takıp kilidi açtım o ara bir şey oldu anahtarı direksiyon kilidinin üzerinde unuttum ve gidonu düzelttim anahtarı aradım nereye koydum diye bir baktım direksiyon kilidinin üzerinde, Eee tabi onu oradan çıkarmak için gecenin karanlığında epey bir çaba sarf ettim bu sırada anahtar kırılarak DİREKSİYON KİLİDİNDE ( kontakta değil iyi okumanızı tavsiye ederim ) kaldı.

    Daha 3 - 5 tanede anahtar yaptırmaya fırsatım olmadı yedek anahtarla kullanıyorum

    Böyle bir olaydan ötürü anahtarın kırılmasını motorun çin malı olmasına bağlayacaksanız zaten bu konuları konuşmaya bile gerek yok
    Japonların anahtarları da kırılmaz öyle durumda ama sen bilmiyosun.
    AttilaXtreme, tuna_tour ve EnesBeyter bunu beğendiler.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  3. #123
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Alıntı C.Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu kullanıcı hatasından kaynaklanan bir şeyi neden yazayım ?
    Haa çok merak ettiysen yazayım.

    Anahtarı direksiyon kilidine takıp kilidi açtım o ara bir şey oldu anahtarı direksiyon kilidinin üzerinde unuttum ve gidonu düzelttim anahtarı aradım nereye koydum diye bir baktım direksiyon kilidinin üzerinde, Eee tabi onu oradan çıkarmak için gecenin karanlığında epey bir çaba sarf ettim bu sırada anahtar kırılarak DİREKSİYON KİLİDİNDE ( kontakta değil iyi okumanızı tavsiye ederim ) kaldı.

    Daha 3 - 5 tanede anahtar yaptırmaya fırsatım olmadı yedek anahtarla kullanıyorum

    Böyle bir olaydan ötürü anahtarın kırılmasını motorun çin malı olmasına bağlayacaksanız zaten bu konuları konuşmaya bile gerek yok
    aynı olay driftle başıma geldi ama babam anahtarı kırmadan çıkartmayı başardı. yarım saat kadar uğraşmıştık

  4. #124
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonların anahtarları da kırılmaz öyle durumda ama sen bilmiyosun.
    Niye kırılmasın japonun anahtarı.. İş gittikçe Japoncu- Çinci boyutuna dönüşmüş. Her insanın aklı kendinin, parası kendinin istediğini alır deyip çekiliyorum bu konudan.
    Kazasız sürüşler.

  5. #125
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşeyi geçtik Mondial mh Drift'in 100km'de ortalama 4-4,5 lt benzin yakması ne demek yaw???....Fuardan aldığım Ktm Duke 200 (bundan 2.kat daha güçlü) 2-2,5 LT/100km'de benzin yakıyo...Hani ucuzdu bunlar (pek ucuz da sayılmazlar aslında 3.500 lira)+ her 100'km de fazladan muadil kaliteli markaların rakiplerinden her 100 km de 4,5 ile 7 lira arası fazladan ödenen yakıt parası. Yılda ortalama 10.000km yapan biri olarak h,ç aıza vermese , sadece fazladan ödenen benzin parası: 700lira, 3 yıl kullanıp sattığımızı düşünürsek-ve hiç arıza vermediğini varsayarsak (ihtimal dahilinde değil) 700lira x 3 yıl= 2.100lira (hani ucuzdu bunlar)....Aklı-selim işi değil bunlarr...
    Drift sahibiyim 14 litre benzin ile 500 kilometre yol katettim buda 100 kilometre'de 2.8 litre'ye kuruş olarakda 0.126 kuruşa tekabül eder. ( Benzin 4.5 liradan hesap edildi )

    Öyle pek sakinde kullanan birisi değilimdir

    Drift tapa gaz kukllanımda 4.5 litre benzin yaksın, depo'dan yarım kilo benzin çeker döker yakarım o motoru.

    Satıcılar hep o kadar yakıyor bu kadar yakıyor der, fabrika verileride hep yalan söyler ( Fabrika verileri iş kullanıma gelince bir türlü tutmaz, otomobillerde'de bu böyledir ) KTM DUKE 200 şehire çıkıp asfalta bastığında 3 litre'den daha az benzin yakmaz ( yakmayacağına inanıyorum. ) Ayrıca KTM Duke 200 dediğiniz aletin teknolojisi Driftin teknolojisinden neredeyse 1 ışık yılı daha ileride belki Duke enjeksiyonlu bile olabilir ( Emin değilim ne araştırdım nede baktım )
    Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin

  6. #126
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye kırılmasın japonun anahtarı.. İş gittikçe Japoncu- Çinci boyutuna dönüşmüş. Her insanın aklı kendinin, parası kendinin istediğini alır deyip çekiliyorum bu konudan.
    Kazasız sürüşler.
    Çıkma çıkma Ali kardeşim.Arada ufak detaylar ve marka fanatikliği var.Zaten bu konu çok yere gider.İşin özü,bir ybr ve cbf kullanıcısından buna yağ konuluyomuydu,dişli değiştirsem hız artarmı ya da 1. ve 2. viteste dip gaz yapan bir bcf kullanıcısı göremezsiniz.İşte o yüzden bu çinliler çabuk dökülüyor muhabbeti çıkıyor.Yani aynı muameleyi japonlara göster aynısı yine olur.Aynı CC 3binlira verip aldığın motorla,5 ya da 10 binlira verip aldığın motoru kimse aynı şekilde kullanmaz.Sorun kullanıcılar.Ben Driftten aldığım zevki CBF den alamıyorum,tork yok hız yok fıtı fıtı fit.O parayı da vermek gelmiyor CBF ye...

  7. #127
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Orta sınıf Çinliler iyidir candır sıcaktır dostluk kurması kolaydır her yola gelir vs vs vs. Gerisi fasa fiso.
    cenkito, C.Kaan, tuna_tour ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  8. #128

    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA MT-125
    züğürt zamanımda çin motorum vardı hatırı sayılır parada verdik aslında... neyse tamirciyle kanki oldum, ithalatçı firmayla papaz oldum oldum da oldum ömrümü yedi velhasıl inşaat yaptırırken abim bir traktör briketle trampa yapmışta kurtulmuş olduk kendisinden...
    dyavol-77 bunu beğendi.

  9. #129
    zangess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2013
    Motosikleti
    vespa gt 200
    Arkadaşım parası olmayan adamın motora binme hakkı yok mu. Saçma saçma konuşmayın. İlk kullanıcı ise maddi durumuda çok iyisine el vermiyorsa çin malı dediğimiz, mondial asya kanuni ramzey gibi markalarında iyi modelleri var. Vespa kullanıcısı olarak arada dağlaar dağlaar kadar fark olduğunu bilerek bunları söylüyorum. Tabiki japon, italyan, alman herkes almak ister. Şartlar önemli. Çin malı alırken iyi araştırıp alınması ve çok dikkatli olunması gerekiyor.
    snappy x bunu beğendi.

  10. #130
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı C.Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Drift sahibiyim 14 litre benzin ile 500 kilometre yol katettim buda 100 kilometre'de 2.8 litre'ye kuruş olarakda 0.126 kuruşa tekabül eder. ( Benzin 4.5 liradan hesap edildi )

    Öyle pek sakinde kullanan birisi değilimdir

    Drift tapa gaz kukllanımda 4.5 litre benzin yaksın, depo'dan yarım kilo benzin çeker döker yakarım o motoru.

    Satıcılar hep o kadar yakıyor bu kadar yakıyor der, fabrika verileride hep yalan söyler ( Fabrika verileri iş kullanıma gelince bir türlü tutmaz, otomobillerde'de bu böyledir ) KTM DUKE 200 şehire çıkıp asfalta bastığında 3 litre'den daha az benzin yakmaz ( yakmayacağına inanıyorum. ) Ayrıca KTM Duke 200 dediğiniz aletin teknolojisi Driftin teknolojisinden neredeyse 1 ışık yılı daha ileride belki Duke enjeksiyonlu bile olabilir ( Emin değilim ne araştırdım nede baktım )
    öncelikle bırısı 125 bırısı 200 cc elbetteki yakıt farkı az olsada olucak . lıtre hesabı yada kaç kuruş yakıyor hesabı yapmam ben hıc bır zaman. fakat şunu sana söleyebılırım ıstersen sen hesabını yap. duke 200 deposu 35-38 tl arası dolar (4.5 tl den hesapladım) 8 litre depo var. denedıgım ıcın gercek rakamları soluyorum. eğer uslu gıdersen 330 km de ışık yaktı yanı bır 20 km daha gıtse desek 350 km yol gıdebılırdi. bırde gaz açarak yada yuksek devırlerde kullandıgımda 250-270 km arası gıttı. hiç bir fabrika verisi gerçek değildir ne araçlar için nede başka motorlu taşıtlar için. çünkü bunun hesabını sürtünmesiz bir alanda sabıt hızda en yuksek vıtes en dusuk devırde hesaplıyorlar ve dogal olarak sız yola cıktıgınızda bu veri tamamen çöp oluyor.

  11. #131

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    güzel başlık

  12. #132
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Çin'de işçilik ucuz falan değil. Çin'de asgari ücret aylık 500USD

    Çinliler her malı ucuza üretebiliyor çünkü üretim adetleri ÇOK ÇOK ÇOK fazla. Türkiye'de yılda kaç otomobil üretiliyor? Çin'de kaç adet?

    Hem Çin güzeldir


  13. #133
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    netice olarak türkiyedeki çinli motorlar iyi değil, arada tek tük şans eseri iyi çıktığı oluyor, bütçesi 2.000 TL olan adamında başka seçeneği yok, atlama taşıdır, hayat okuludur, adamı motordan anlayan adam yapar, ben artık anladığım için binmem kimseye de tavsiye etmem, kimse de tamirattan anlamak zorunda değil, uğraşmayı sevmeyen adam almasın, seven adamda eski kaliteli makina alıp toplasın çok zevkli oluyor ... zevk renk işidir allah herkesin gönlüne göre versin, yalnız kabul edemeyeceğim tekşey elinde üç otuz parası olan adama muhteşem bişeymiş gibi anlatılıp günahına girilmesin
    netwera bunu beğendi.

  14. #134

    Üyelik
    09 Eylül 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250 NAKED
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin'de işçilik ucuz falan değil. Çin'de asgari ücret aylık 500USD

    Çinliler her malı ucuza üretebiliyor çünkü üretim adetleri ÇOK ÇOK ÇOK fazla. Türkiye'de yılda kaç otomobil üretiliyor? Çin'de kaç adet?

    Hem Çin güzeldir

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...e4165c6b0e.jpg
    çin de üretim ucuz. asgari ücret te YILLIK 1393 dolar.

  15. #135
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Bu bloğun kurucu ve yazarlarındanım. Hepsiyle bu forumun X-Treme Max sayfasında tanıştım.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-297.html

    Tek derdimiz insanların uygun bir fiyata iyi bir motoru fark etmesiydi. Tamamen bağımsız yaptık bu işi. Yaptığımız işe leke gelmesin diye google reklamı bile almadık. Kısa zamanda 10.000 okumaya (tıka) ulaştı ve muhtemelen Mondial bizim sırtımızdan kamyonla para kazandı. Helal olsun, yapacak bir şey yok. Yaptığımız şeyin geri dönüşü önemliydi ve geri dönüşleri muhteşemdi. Forum sayfasını okuyarak geri dönüşleri de görebilirsiniz.

    Kısacası bu da Çinli. Boyunuz 1.70-1.75'in üzerinde ise ve görüntüsü hoşunuza gittiyse korkmadan alın. Kendisi özellikle caddede parasına göre muhteşem bişeydir.
    http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/
    cenkito, turkish39, Salih_T ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #136

    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Şehir
    ankara
    Alıntı netwera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben kendi fikrimi beyan ettim. Halen aynı noktadayım. Ben çin malı motor almam. Bu param çok olduğundan değil aksine paramın az olmasındandır. Bu bir tercih meselesidir. Çin malı alana arkadaşlara saygı duyuyorum. Ama dünden beri bir linç kampanyası başladı. Motosikletin ne malı olduğuna değil kullananın ne mal olduğundan, elin anahtar tutup tutmamasına kadar. Bakın arkadaş kendisi yazmış eli anahtar tutuyor.
    Bunun dışında Çin mallarının kalitesizliğine bir de üretici kalitesizliği eklenince iş içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Örneğin Mondialin Rx3 endurosu, tüm forumu heyecanlandırmış, ilgiyle takibe almış. Ama istenen fiyat uçmuş, ne bir açıklama var. Ne de bir test motoru. Bütün bunların üzerine Türkiyenin en büyüğü olduğunu iddia eden firma fuara katılmıyor. Böylece tüketiciyi kaale almıyor. Burda ister istemez şöyle düşünüyorum. Önce motorun ne malı olduğuna sonra da onu kullananın
    KAWASAKİ kaç yıldır fuara katılmıyordu. demekki kawa müşteriyi iplemiyo. yanlış anlaşılmasın suan çinlileri savunmaktan yana arkadaşı bilgilendirmek istedim.

  17. #137
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı sezerh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KAWASAKİ kaç yıldır fuara katılmıyordu. demekki kawa müşteriyi iplemiyo. yanlış anlaşılmasın suan çinlileri savunmaktan yana arkadaşı bilgilendirmek istedim.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Ama ben hiç bir firmayı savunmadım. Kawasaki de böyle bir terbiyesizlik yaptıysa tüketici olarak kesin cezasını.
    Fikrimi de şu satırlar ile ifade etmiştim. Öz olarak tüketicilere benim çağrım. Kalitesizliğe pirim vermeyelim. Bilinçli tüketici olalım. İdi

  18. #138

    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Şehir
    ankara
    açık olmak gerekirse netweraya katılıyorum. bajajın bende arkasındayım. mondial tamam iyi modeller çıkarsada sayın:Ekrem ATA bey gibi üst düzey yönetici kadrosundan biri bizim gibi motosiklet düşkünleriyle muhattap olmuyo. ayrıca sarı 200 ss e bayıldım :D aklıma bumble bee yi getirdi. camaroya parom yok bunu alabilirm anca

  19. #139
    hercul3367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2008
    Şehir
    mersin/bozyazı
    Motosikleti
    yamaha xt660r innova 125
    başka bir forumdan alıntıladım, zamnında okuduğumda çok gülmüştüm.


    *Aldığım ilk hafta kilometre telim kopuyor.ve şu ana kadar yaptırmadığım için bu aletin kaç km hızla gıttıgını görebilmiş değilim.
    Çokta merak ediyorum.trafikte sağdaki soldaki araçların göstergelerini görmek için kuğu misali bi oyana bi buyana bakıp boyun egzersizi yapıyorum

    *Motoru olan bi arkadaşın sürüş esnasında dikiz aynasının düştüğünü dinlediğimde ohh ohh ne güsel maşalla benım ayna taş gibi diyip
    1km gittikten sonra dikiz aynasının yere düşmesiyle bu motorların çabuk nazara geldiğini ve asla şom ağızlılık yapmayacağımı öğrendım

    *Benzin depo göstergesi bozukluğu zaten çin malında kroniktir.depoya 2 tık tık sese göre dolu veya boşu anlıyabiliyorum artık.bunun çok artıları oldu.kulaklarım o kadar hassaslaştı ki müzik aleti çalmaya başladım

    *Vidaların çabuk gevşediği olayına çok katılmıyorum ama çabuk paslanıp ve bidaha gevşemediğine şahidim.buda çin malı motor kullanan arkadaşlara tavsiyedir.
    vidaların pas tutmasını sağlayın

    *Fren hidrolik pompası bi süre sonra akıtmaya başladı daha sonrada tutmamaya.buda bana motorsikletin tek frenle güvenli kullanmayı öğretti.
    takip mesafesi 2 kat yada en güvenlisi hiç kullanmamakmış

    *Fren hidrolik pompasını değiştirmek istedim.Malum çin malı parça sıkıntısı var.frensizde olmaz
    aldım 4-5 kutu fren hidroliği birde sırt çantası bunları taşıması kolay olsun diye.tornavida ıslak mendil bide
    fren az boşalıyor çek sağa baS hidroliği yola devam.Bu sayede tornavida kullanmayı öğrendım.
    Daha sonra bunlardanda sıkıldım.ilkel yöntemlerle ( musluk contası ile ) bu hidrolik akıntısını kestim.100ytlmde cebımde kaldı

    *Egzoz olayı zaten başlı başına fiyasko.Arkadaşlar arkamdan gülüyor artık pancor motoru olm senınki keklemişler seni diye
    haklılar gerçi. egzozdakı ses yuzunden yolda giderken arabanın alarmlarının çalmasıyla irkilmek müthiş heycan verir oldu bana

    *Eskiden iş çıkışı mahalleden arkadaşlarla sohbet ederdim eve girmeden.şimdi annem bile egzozun sesini tanıyor.duyar duymazda oğlumm
    cabuk ekmek al gel diyor

    *Ayrıca motor yağının 1000km cıvarında değiştirilmesi öneriliyor.benım göstergem çalışmadığı için bunuda kulaklarımla anlıyorum

    *daha önceleri serviste yaptırırken artık 10 dakıkada motor yağı değiştirebiliyorum

    *Bugün işe gelirken az hızlanayım dedim (normalde asla yapmam) demez olaydım. o ne gürültü o ne gıcırtı birde baktım bacagıma büyük bişey deydi
    korktum aha motoru düşürdük diye panik halınde sağa yanaştım düşenin motorun sıcaklıgı gelmesın diye cancanlı gri yermiş.
    ama bu sayedede panik halınde sağlıklı düşünebilmeyi öğrendim yaz yaz bıtmez aslında

    bana bunca şey öğreten motor zevkını almamı sağlıyan çinli ufak ardakaşlara çok çok teşekkür ederim.
    Alisilin ve sezerh bunu beğendiler.

  20. #140
    netwera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    İzmir - Bergama
    Motosikleti
    Kymco Agility, Kymco People S, Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı sezerh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açık olmak gerekirse netweraya katılıyorum. bajajın bende arkasındayım. mondial tamam iyi modeller çıkarsada sayın:Ekrem ATA bey gibi üst düzey yönetici kadrosundan biri bizim gibi motosiklet düşkünleriyle muhattap olmuyo. ayrıca sarı 200 ss e bayıldım :D aklıma bumble bee yi getirdi. camaroya parom yok bunu alabilirm anca
    sezerh bana katıldığın için teşekkür ederim. Yanlış anlaşılma olmaması için, Evet benim motorum Bajaj, ancak ben hiç bir firmanın yanında, arkasında değilim. Motosiklet satışı işinde de değilim.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)