son açılan başlıkların yarısından çoğu şikayet başlığı...
Motomax'a (şirinevler) 2014 eylülünde gitmiştim, bu kadar berbat, bu kadar tok ve alakasız esnaf ben hiç bir yerde görmedim.
Motomax tan bende alış veriş yapacaktım kampanya bitmiş
Iyiki bitmiş
Bu arada kurnazlık yapmışlar
% 20 indirim yapmışlar ama ilk önce şişirmişler sonra indirim
dün yazmıştım mont ve pantalon sipariş ettim diye 2 günde geldi şaştım kaldım
motomax dan bende bıseyler aldım ama tamamen acemılıgıme geldı ordan ıgne alınmaz abı ne esnaflık var ne ılgı alaka robot gıbıler esıme yazlık mont ve eldıven almıstım kasada alıskanlık ıste esnafızya pazarlık yapıım bakıım dedım demez olaydım bana uzaylı gıbı bakıp burda pazarlık yok bız kurumsal markayız dedıler bende barı bı tane buf hedıye edın dedım bufflarımız su kadar fıyat almak ıstersenı dedıler basıretım baglandı aldıklarımı bırakıp gıdesım geldı ama yapmadım ıste.. ordan sonra motosuperstore dukkanına gırdım tam tersı ılgı ve alaka ıle karsılastım ındırım pazarlık hedıye havalarda ucusuyo bı daha baska yere gıtmem herseyımı ordan alıyorum...
Buradaki sikayetlerin aksine ilk ekipmanlarimi ve arada bazi alisverislerimi Hasanpasa Motomax.dan yaptim. Cok memnun kaldim. Ozellikle acemi olarak gittigim ilk alisveriste kask pantolon ve eldiven secimimde inanilmaz yardimci olup cok guzel yonlendirme yaptilar. Satis danismanlari oldukca bilgili. Tabii bir buff icin yapilan bu davranis hos olmamis. Bazen firmalar kucuk detaylara veya burokratik sureclerine takilip musteri memnuniyetsizligi yaratabiliyorlar. Bu da kurumsallikla ilgili. Bu konuda hep ornek verdigim bir firma var. Ikea. Eve kutuphane aldim monte ettim. Bir baktim ki olculeri tam hesaplayamamisim ve dusundugum yere uymadi. Tekrar demonte ettim ikeaya goturdum. Gorevli iade sebebini sordu ve acip bakmadi bile hasarli mi vb diye. Yine benzer baska iadelerimi de ayni sekilde geri aldilar. Ama mesela Teknosa da bir ornek yasadim ki bir daha alisverisi kestim. Bana hediye olarak bir portatif dvd alinmisti. Kutuyu actim ve baktim ufak ekran. Teknosaya goturdum uzerine para koyup buyuk ekran almak istiyorum dedim. Baktilar daha ambalaji jelatini yerinden oynamamis tertemiz. Kutu acildigi icin sirket politikasi geri alamayiz dediler. Musteri iliskileri vb aradim ayni cevap. Tamam kardesim acilan ve kurcalanan urunu geri alma ama bunun daha tusuna bile dokunulmamis. Bu nasil bir yaklasim anlamak mumkun degil.
Sinek küçük ama mide bulandırıyor işte.
Ancak benim tecrübem biraz farklı oldu. Geçen hafta yaklaşık 550 tl internet üzerinden alışveriş yaptım. Kask, mont, maske, disk kilit aldım. 2 günde geldi ancak kask küçük geldi benim de kaskım olmadığından şubelerini arayıp durumu anlattım iade prosedürüyle zaman kaybetmeyip mağazanızda değiştirebilir miyim diye. Kabul ettiler ve nitro kaskı iade edip yerine held kask alıp farkını verecektim. Yalnız ben iade ederken almış olduğum kampanya bitmişti ve iadeyi indirimsiz fiyattan aldılar yanlış hatırlamıyorsam held için 70 tl fark verecekken hem held kaskı aldım hem de üzerine 60 tl kadar alışveriş fişi verdiler. Kalan parama da termal içlik ve buff aldım çıktım. Eve geldiğimde buff ın iplik kaçırmış olduğunu gördüm ama uğraşmadım yeterli kolaylığı sağladılar zaten diye. Bu arada fişlerimi evde unutmuştum ve bay personelden birisi fiş yoksa olmaz dedi. İnternette faturamın kopyasının olduğunu söyledim ama ilgilenmedi başka bir bayan hiç sormadan başlatmış işlemleri ve her ürünle de tek tek ilgilendi. Bu bahsettiğim Kadıköy'deki şubede oluyor. Yani benim alışverişim gayet iyiydi ama o bayan olmasaydı ilk sorunumla ilgilenen arkadaş sanırım pek de memnun göndermeyecekti beni. İlk alışverişim böyle gerçekleşti bunun hatırına bir şans daha verebilirim bu firmaya. Feyizoğlundan da eldiven ve maske aldım yine ilgi alaka çok iyiydi. Kask vs gibi yüklü alışverişte de fiyat konusunda yardımcı olabileceğini eklediler ama başka alışveriş yapmak kısmet olmadı.
diyorumya benimde başıma daha önce böyle bi durum gelmedi..ama bu ders oldu benim için daha kolay kolar kafama yatan bi üründe indiirm olmadan sipariş vermem motomaxa..
Dun bahsettigim yazidaki alisverisleri motoplus.dan yaptigimi az once motoplus nasil bilirsiniz baslikli topigi gorunce uyandim. Motolar karismis uzgunum
Motosikletim.com.tr'yi Tavsiye Ederim.Mağazaları Evimin Yakınında Gerek Mağazadan Olsun Gerek İnternet Sitesinden Olsun.Gerçekten İlgili,Güzel İnsanların İşlettiği Bi Firma.5 Kurus Fazla Veriyorum,Buradan Alıyorum.İnceleyin Arkadaşlar Pişman Olmazsınız.
geçmiş olsun kardeşim kulağımızda olsun motomaxtan bir şey almayalım. yaptıkları doğru değil. ama internetten alışverişlerde bu tip sorunlar olabiliyor. en iyisi mağazadan görerek almak..
İçine baksaydım diye düşünüyorsun.karşılaşabileceğin diĞer bir konu Kargo konusu....yakın zamanda sipariş verdim(bilgisayar parçası) gelen yurtiçi kargo görevlisinin dediği laf şu=imzayı atarsanız koliyi alırsınız diğer türlü iade yazarım...şubeyi arıyorum onlardada aynı cümleler.gönderen firmaya dönüyorum sizin talimatınızmı var diye hayır kesinlikle imza atmayın koliyi açın diyor.bir kaç ayrı kargo firmasında bu sıkıntıyı yaşadım.kendilerince kurnazlık yapıyorlar.baffta çıkmaz -salatalıkta çıkabilir..bi garip ülkenin at çiftliği..koştuRunn
Geçmiş olsun Erol.
Aynı durum benim başıma Feyizoglu'nda geldi, adamları arayıp durumu izah ettim,
10 dakika sonra sizi arayacagız dediler ve gerçekten de arayıp özür dilediler.
3 liralık kulak tıkacı için belki 8-10 TL kargo parası ödeyip magduriyetimi giderdiler.
Feyizoglu müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas, bir çok defa zarar etme pahasına da olsa müşteriyi memnun ettiklerine şahit oldum.
Feyizoğlu candır can yaklaşık bir buçuk sene öncesinde mağazasından şuan kullandığım motorumu aldım. mağaza sahiplerinden adem bey akşam beni aradı "kardeşim haber vermedin, merak ettim eve vardın mı". Sattığı malı ve müşterisi önemseyen bir firma benim gözümde. Reklam olarak anlaşılmasın kan bağımız falan yok.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)