Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

R25 mi CBR 250 mi Ninja 250 SL mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin teori tutmaz. MT-07 17.900'den girdi Türkiye'ye. Şu anda 19.250 TL. Aradaki fark 1.350 TL

    R250'e bir yılda ancak 1.000 TL zam gelir diye düşünüyorum.

    ---

    Bu arada Kawasaki ilk kez sınıfının en uygun fiyatlı motosikletini sürüyor piyasaya. R25 veya başka nedenlerden dolayı olur da satamazsa, bu sefer "ucuz getirince de satılmadı, bak ne oldu şimdi?" diye fıkrasına gülünmeyen adam olabilir

    ---

    CBR250'yi 9.300 TL'ye almıştım. 10.000 sınırını aştıktan sonra sildim zaten ben o motosikleti.
    bak bir daha benim konuma yazarsan senin yedi ceddine burdan söverim...tamam mı lan kamil...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    36 BG motor. O gücü sürekli olarak kullanmaya kalkarsanız (sürekli her viteste maksimum güç devrine çıkarak sürerseniz) tabi ki yakacaktır. Ama normal sürüşte diğer 250'likler kadar yakar. 3. viteste 50 ile gitmek varken motor devir çeviriyor diye 1. vieste 50 km ile giderseniz yakar yani...
    bencede tüketim fazla olacaktır ...ki o makinayı alı redlıne kullanmamakda zor...herkes dipgaz gider...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

    Alıntı umuttuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bircok acimasiz yorum yapilmis gibi sanki.soyle diyeyim mesela piyasada 250lik ss kayniyordu da gidip iclerinden hondayi aldik.honda pahali o fiyati haketmez diyenler var ve evet haklilar keske daha ucuza alsaydik dimi.bu arada ben motorumu 10 bin liraya aldim 8k kilometre olmamisti.niye gidip 12-13 lira para veriyorsunuz ikinci ele?bu da bir yanlis degilmi.yamaha kawasaki cok guzel motorlar yaptilar ikisi de birbirinden guzel fiyatlari negene 13 bin e noldu simdi hani fiyatlar dusecekti musteri kazanacakti.marka fanatikligini birakalim cebimize bakalim gunlerdir hondacilar soyle hondacilar boyle noluyor dusmanmiyiz biz ya.kendi icimizde birlesemiyoruz ki adamlardan merhamet bekliyoruz.honda o paralari haketmiyor dogru da bunlar ediyor mu?
    bir saniye ama siz 9.990 liradan aldınız sıfır makinaları bizlere 11-12 den kaptırmaya çalıştınız...piyasası var altın gadar değerli dediniz ittirdiniz bize...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

    Alıntı 007semihbond adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda fiyatı geri çekmediği sürece kimse hondayı tercih etmeyecektir bence sonuç: yamaha alanın lastikte değişeceği hesaba katılırsa 13500 pahalı gelen dunloplu ninjayı alacaktır.. 13500 ü ve + masrafları göze alanlar hondayı seçmek gibi bir saçmalığa kalkışmazlar diye düşünüyorum yamaha bu fiyatla hondayı siler atar piyasadan :D bence kesinlikle yamaha...
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence yine hep kağıt üzerinde kalıyor konuştuklarımız. Honda'nın ben fiyat çekeceğini sanmıyorum. Sınıfında rakipleri var artık evet, ama bunca CBR bir gecede toz olacak değil . Hep şunu unutuyoruz, motosiklet camiasının sayısı az çok belli, birbirini etkileyen çarklar gibi.Öyle bir konuşuyoruz ki sanki piyasada hiç çin malı,hint malı kalmayacak.Ama R25 alımında lastik maliyetini düşünüp, Ninja20SL'e yönelmek de çok yanlış olur bence. Birisi çevirdiği devir ve çift silindirin avantajıyla göze batarken, diğeri Barkın'ın söylediğine göre düşük devirlerde bir aç köpek , sanırım bu arazi makinasındaki motor bloğunun kullanılmasıdan kaynaklanıyor. Top speed mi arıyoruz, geniş devir aralığı mı, supersport'a giriş yapacak bir makine mi kişinin kendisi karar vermeli. Alacak olan arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun diyelim.

    Honda aşırı dik durmaya çalışan tükürdüğünü yalamayan bir firma bence..bunu tarih yazmaz..

    neden mi..

    hatırlayın vtr250 geldi 2010 da...

    kim aldı..kimse almadı ..fiyat geri çekmediler...baktılar satılmadı modeli geri çekti...garip adamlar...yani yakarız bu gezegeni misali yakarız bu Honda fabrikayı Türklere yine kazık atmadan duramayız havasındalar...
    Maslak bunu beğendi.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    15 Aralık 2010
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak bir daha benim konuma yazarsan senin yedi ceddine burdan söverim...tamam mı lan kamil...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------



    bencede tüketim fazla olacaktır ...ki o makinayı alı redlıne kullanmamakda zor...herkes dipgaz gider...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------



    bir saniye ama siz 9.990 liradan aldınız sıfır makinaları bizlere 11-12 den kaptırmaya çalıştınız...piyasası var altın gadar değerli dediniz ittirdiniz bize...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------






    Honda aşırı dik durmaya çalışan tükürdüğünü yalamayan bir firma bence..bunu tarih yazmaz..

    neden mi..

    hatırlayın vtr250 geldi 2010 da...

    kim aldı..kimse almadı ..fiyat geri çekmediler...baktılar satılmadı modeli geri çekti...garip adamlar...yanni yakarız bu gezegeni misali yakarız bu Honda fabrikayı Türklere yine kazık atmadan duramayız havasındalar...
    Yok ben kimseye fazladan fiyat cekmedim ben yeni aldim daha motorumu yani oyle suclanacak bir durumum yok.

  3. #63
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı 007semihbond adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda fiyatı geri çekmediği sürece kimse hondayı tercih etmeyecektir bence sonuç: yamaha alanın lastikte değişeceği hesaba katılırsa 13500 pahalı gelen dunloplu ninjayı alacaktır.. 13500 ü ve + masrafları göze alanlar hondayı seçmek gibi bir saçmalığa kalkışmazlar diye düşünüyorum yamaha bu fiyatla hondayı siler atar piyasadan :D bence kesinlikle yamaha...
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence yine hep kağıt üzerinde kalıyor konuştuklarımız. Honda'nın ben fiyat çekeceğini sanmıyorum. Sınıfında rakipleri var artık evet, ama bunca CBR bir gecede toz olacak değil . Hep şunu unutuyoruz, motosiklet camiasının sayısı az çok belli, birbirini etkileyen çarklar gibi.Öyle bir konuşuyoruz ki sanki piyasada hiç çin malı,hint malı kalmayacak.Ama R25 alımında lastik maliyetini düşünüp, Ninja20SL'e yönelmek de çok yanlış olur bence. Birisi çevirdiği devir ve çift silindirin avantajıyla göze batarken, diğeri Barkın'ın söylediğine göre düşük devirlerde bir aç köpek , sanırım bu arazi makinasındaki motor bloğunun kullanılmasıdan kaynaklanıyor. Top speed mi arıyoruz, geniş devir aralığı mı, supersport'a giriş yapacak bir makine mi kişinin kendisi karar vermeli. Alacak olan arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun diyelim.
    Alıntı umuttuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ben kimseye fazladan fiyat cekmedim ben yeni aldim daha motorumu yani oyle suclanacak bir durumum yok.
    Hondanın çakallığı size para kazandırdıysa (sana değil de sıfır alanlara) bu senin suçun değil...Hondanın doymazlığı aymazlığı ve lakayıtlığı nedeniyledir...biz şakadan takılıyoruz...bay uyanıklar var diyoruz ama muhatap tabiki Honda...biraz talep gördüyse hemen arsızlaşıyorlar masa başında kararlar alıp daha çok para kazanmaya çalışıyorlar...

    ilk çıktığında 8810 liraydı yanlış hatırlamıyorsam nasıl 2 yılda 13500 liraya çıktı akıl mantık işi değil..kur mur bana kimse hikaye anlatmasın...Honda Türkiye fahiş fiyat politikası uygular etik metik dinlemez...tüketici dostu değildir..para kazanamıyoruz diye birde ağlarlar...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #64

    Üyelik
    01 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ilk çıktığında 8810 liraydı yanlış hatırlamıyorsam nasıl 2 yılda 13500 liraya çıktı akıl mantık işi değil..kur mur bana kimse hikaye anlatmasın...Honda Türkiye fahiş fiyat politikası uygular etik metik dinlemez...tüketici dostu değildir..para kazanamıyoruz diye birde ağlarlar...
    Sevgili Mete Han; bu honda'nın ağladığını hiç duymadım. illa ki bir yerden müşteriyi yakalarlar. ve öperler...Honda bu...!

  5. #65
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ben ağladığını biliyorum...

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/20901667.asp


    RUSYA’ya ihracat kapısının kapanması, Avrupa’da satışların düşmesiyle Türkiye’deki fabrikasından yeterince verim alamayan Honda, çözümü motosiklet üretiminde buldu. Honda Türkiye Genel Müdürü Hideto Yamasaki, “Türkiye’de uygun fiyatlı motosiklet üretimi planladık. Yatırım tutarımız 100-200 milyon Euro arasında olabilir” dedi.

    TÜRKİYE’de mevcut otomotiv fabrikaları yeni teşviklerin de etkisiyle hızla üretim kapasitelerini artırırken, Japon Honda farklı bir strateji belirledi. Ford Otosan’ın, Tofaş’ın ve Renault’nun 400 bin, Hyundai ve Toyota’nın ise 200 bin adetlik üretimlere koştuğu dönemde Honda, 50 bin adetlik otomobil üretimine bile ulaşamayınca, Türkiye Genel Müdürü Hideto Yamasaki, ‘motosiklet’ hesapları yapmaya başladı. 2002’de İstanbul Kartal’da yıllık 3 bin motosiklet kapasiteli fabrikasında üretime son veren Honda, otomobil üretimini artıramayınca yeniden motosiklet üretimine hazırlanıyor.
    Türkiye’de ÖTV desteği ve doğru bilinçlendirmeyle motosiklet satışlarının 1 milyon adede ulaşabileceğini kaydeden Yamasaki, “2008’de Türkiye’de 400 bin adetlik satış aşılmıştı. Sonra ÖTV artışı ve kalitesiz ürünlerle 200 bine inse de, yüksek potansiyel olduğunu görüyoruz. Geçtiğimiz yıl ÖTV’nin yeniden normal seviyeye çekilmesiyle satışların artacağını düşünüyoruz. Bu doğrultuda önce motosiklet algısını yükselterek talebi canlandırmayı, sonra da yeniden motosiklet üretimi yapmayı planlıyoruz” dedi.

    En az 100 bin adet

    2012’de 16 bin adet olan motosiklet satışlarını 2012’de 32 bin adede yükseltmeyi hedeflediklerini kaydeden Yamasaki, satışları her yıl ikiye katlamayı planladıklarını söyledi. Yamasaki, “Dolayısıyla eğer motosiklet üretme kararı alırsak, kapasite en az 100 bin adet olmalı. Ama hedefimiz 200 bin adetlik üretime ulaşmak” dedi. Motosiklet yatırımının otomobile göre 3’te 1 daha düşük olduğunu hatırlatan Yamasaki, 200 bin adetlik kapasiteli bir motosiklet fabrikasının yaklaşık 100 ila 200 milyon Euro arasında bir yatırımla gerçekleşebileceğini söyledi.

    Gebze’deki otomobil fabrikasında bazı değişikliklerle motosiklet üretilebileceğini kaydeden Yamasaki, “İlk etapta o şekilde başlasak da, asıl amacımız yeni teşvik paketiyle birlikte daha fazla teşvikten yararlanılan öncelikli bölgelerde yatırım yapmak. Bu sayede o bölgeyi de kalkındıracağız. Amacımız, hesaplı motosiklet üretip Türkiye geneline hitap etmek” dedi.

    Yeni model üretimi zor dizel için bastırıyoruz

    HONDA Türkiye Genel Hideto Yamasaki, Gebze’deki fabrikalarının kapasitelerini Rusya’ya ihracat kapısının açılmasıyla 2007 yılında 70 bin adede çıkarttıklarını hatırlatarak, “Ancak daha sonra Rusya, yerli üretime vergi desteği verince bu kapı kapandı. Dolayısıyla yaptığımız milyonlarca dolarlık yatırım boşa gitti. Şimdi yeni Civic Sedan üretimiyle belli bir artışa ulaştık ama yine de bırakın 50 bin adedi 25 bin adede bile ulaşamıyoruz” dedi. Avrupa’da da yüksek ‘Yen’ nedeniyle satışların düştüğünü ve 200 bin adetlere gerilediğini kaydeden Yamasaki şunları söyledi: “İngiltere ve Türkiye’deki Honda fabrikalarının toplam kapasitesi 300 bin adedi aşıyor. Şimdi 100 bin adedin üzerinde bir atıl kapasite varken, kısa dönemde Türkiye’de yeni model yatırım yapmak çok zor gözüküyor. Biz yine bastırıyoruz ama durum ortada. ”
    Diğer taraftan Honda’nın bir ilke imza atarak dizel motor geliştirdiğini hatırlatan Yamasaki, “Bu motoru 2013’te Civic HB’de kullanacaklar. Gebze’de ürettiğimiz Civic Sedan’da kullanmak için bastırıyoruz” dedi.

    Her bayiye bir eğitmen

    EĞİTİMLERLE Türkiye’de motosiklet konusunda farkındalığı yükseltmek istediklerini de belirten Hideto Yamasaki, “Bunun için Japonya’da uygulanan ve yaklaşık 17 farklı ülkede yapılan eğitimleri Türkiye’de de başlattık. Kullanıcılara ve kullanmak isteyenlere çok kapsamlı, aynı zamanda da uygun fiyatlı eğitimler veriyoruz” dedi. Eğitimlerin şimdilik İstanbul’da fabrika bahçesindeki özel alanda başlatıldığını, eğitmenlerin Japonya’da kapsamlı bir programdan geçirildiğini hatırlatan Yamasaki, “Güvenli sürüş aktivitesi olan Honda Gymkhana etkinliği, bunun bir başlangıcı olacak. Ayrıca ileriki dönemlerde her motosiklet bayisinde bir eğitmen bulundurmak istiyoruz. Böylece eğitimlerimizi bayilerimizin bulunduğu tüm illere yaymış olacağız”
    diye konuştu.

    Hem cari açık hem trafik için çözüm

    TÜRKİYE’de motosiklet algısının ‘kötü’ olduğunu kaydeden Hideto Yamasaki şöyle konuştu: “Motosiklet bugün otomobilden daha az tehlikeli. Rakamlarda bunu ortaya koyuyor. Ama kafalardaki algı tam tersi. Önce bunu değiştirmek istiyoruz. Diğer taraftan hem trafik için çok büyük bir alternatif hem akaryakıt ithalatı motosiklet kullanımıyla düşeceği için cari açığa katkısı büyük. Bunların düşünülmesi ve gelişmiş ülkelerdeki gibi motosiklet satışlarının artırılması için hükümetin ve basının destek olması gerekiyor.”
    skolyusk ve Deeplord bunu beğendiler.

  6. #66
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Japon suzuka pistinin kısa kısmında adam bu motoru kullanıyor. kısa derken pist F1 pisti kısa kısmı körfez pisti değil

    adam virajlı kısımlarda(bu kısımlar aşırı tekniktir) sadece 4. vitesle gidiyor. hiç vites düşürmüyor. bu viteste 150 yapıyor ve düşük torklu denen alet. 80 den öyle bir topluyorki, 7500-14000 devir arası aşırı esnek. bu kısımda 600-1000 4 silindir ne varsa tokatlıyor(adam iyi)

    Yani torku düşü efenim çok vites ister olayı yok. otobanda sağda 80 le giderken asıl 4 te 150 ye kadar uzasın. Vites oranları uzun ama çok iyi hesaplanmış.

    düzlükte ise(yarış pislerini çok iyi bilirim) 700 metre bir düzlük var. ilk 500 metre düz, son 200 metresi hafif aşağı egimli. 500 metrelik kısmda 170 e direk çıkıyor 5. vitesi bitiriyor. 200 metrelik kısmda da 6 ya atıp 180-183 arası yapıyor.

    yakıt denmiş, işte orada hakkını vererek gazlayınca 6 litreler çok rahat emin olun.

    yani normal max 4 lt(8-9 bine kadar) ama 12-13-14 bin 5.5-6.5

    ninja300 den aşagı kalmıcak yakıtta, isteyen 2. el cbr250 baksın derim, yada gazlamasın
    Maslak, mete_han, Uykusuzcorap ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #67
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Kesinlikle Cbr250 diyorum. Honda hayat onda
    mete_han bunu beğendi.

  8. #68
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Gariban dostu Yamaha. Ha gerci servise falan gitmeyin sakin

    Harika fiyatlara veriyolar 2 senedir motorlari. Ama napiyoruz, aksesuar takmaya geldi mi Yamaha gitmiyoruuuz.

    1000, 5000, 10.000 bakima? Yamaha'ya gitmiyoruuuz. Yagini filtresini evimizin onunde ya da garajimizda veya benim gibi manyaklar evimizin icine alip degistiriyoruz. Biraz daha ogrenip, dilimiz varsa internetten teknik servis kitapcigini da indirip okuduktan sonra balatasini hava filtresini bujisini de degistirmeyi ogrenip gariban halimize sukrediyoruuuuz, Yamahanin satis sonrasi soygunundan etkilenmiyoruuuz.

    Nasi?
    FztUygar, mete_han ve shooter1 bunu beğendiler.

  9. #69
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Keske cbr250yi almayip 3-4ay daha bekleseydimmm diye kafamı yedim :((((((((((( cik guzel motorlar cikmisss!!!!!!!!
    mete_han bunu beğendi.

  10. #70
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japon suzuka pistinin kısa kısmında adam bu motoru kullanıyor. kısa derken pist F1 pisti kısa kısmı körfez pisti değil

    adam virajlı kısımlarda(bu kısımlar aşırı tekniktir) sadece 4. vitesle gidiyor. hiç vites düşürmüyor. bu viteste 150 yapıyor ve düşük torklu denen alet. 80 den öyle bir topluyorki, 7500-14000 devir arası aşırı esnek. bu kısımda 600-1000 4 silindir ne varsa tokatlıyor(adam iyi)

    Yani torku düşü efenim çok vites ister olayı yok. otobanda sağda 80 le giderken asıl 4 te 150 ye kadar uzasın. Vites oranları uzun ama çok iyi hesaplanmış.

    düzlükte ise(yarış pislerini çok iyi bilirim) 700 metre bir düzlük var. ilk 500 metre düz, son 200 metresi hafif aşağı egimli. 500 metrelik kısmda 170 e direk çıkıyor 5. vitesi bitiriyor. 200 metrelik kısmda da 6 ya atıp 180-183 arası yapıyor.

    yakıt denmiş, işte orada hakkını vererek gazlayınca 6 litreler çok rahat emin olun.

    yani normal max 4 lt(8-9 bine kadar) ama 12-13-14 bin 5.5-6.5

    ninja300 den aşagı kalmıcak yakıtta, isteyen 2. el cbr250 baksın derim, yada gazlamasın
    çok teknik konular beni aşar

    Alıntı Siyah&Beyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle Cbr250 diyorum. Honda hayat onda

    bak neden Honda biliyormusun...motoru yüksek fiyata kitleyen bu firma pcx ve cbr 250 de yedek parçaları uygun tuttu..Tayland malı olduğu için ve yanlış anlama ama grenajlaır vesaire plastiğin bir çeşidi gibi çok kalitelide değil...fakat böyle uygun yedek parça fiyatlı bir makinayı tercih etmek de normal...bunada saygı duyuyorum...

    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gariban dostu Yamaha. Ha gerci servise falan gitmeyin sakin

    Harika fiyatlara veriyolar 2 senedir motorlari. Ama napiyoruz, aksesuar takmaya geldi mi Yamaha gitmiyoruuuz.

    1000, 5000, 10.000 bakima? Yamaha'ya gitmiyoruuuz. Yagini filtresini evimizin onunde ya da garajimizda veya benim gibi manyaklar evimizin icine alip degistiriyoruz. Biraz daha ogrenip, dilimiz varsa internetten teknik servis kitapcigini da indirip okuduktan sonra balatasini hava filtresini bujisini de degistirmeyi ogrenip gariban halimize sukrediyoruuuuz, Yamahanin satis sonrasi soygunundan etkilenmiyoruuuz.

    Nasi?
    MT-07 orjinal egsozun fiyatını bir sor istersen...yanlışım yoksa ya 4000 bin ya 5 bin lira...birinden biri...Yamahanına bu konuda affı yok...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence yine hep kağıt üzerinde kalıyor konuştuklarımız. Honda'nın ben fiyat çekeceğini sanmıyorum. Sınıfında rakipleri var artık evet, ama bunca CBR bir gecede toz olacak değil . Hep şunu unutuyoruz, motosiklet camiasının sayısı az çok belli, birbirini etkileyen çarklar gibi.Öyle bir konuşuyoruz ki sanki piyasada hiç çin malı,hint malı kalmayacak.Ama R25 alımında lastik maliyetini düşünüp, Ninja20SL'e yönelmek de çok yanlış olur bence. Birisi çevirdiği devir ve çift silindirin avantajıyla göze batarken, diğeri Barkın'ın söylediğine göre düşük devirlerde bir aç köpek , sanırım bu arazi makinasındaki motor bloğunun kullanılmasıdan kaynaklanıyor. Top speed mi arıyoruz, geniş devir aralığı mı, supersport'a giriş yapacak bir makine mi kişinin kendisi karar vermeli. Alacak olan arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun diyelim.
    tamam 13500 liran olsaydı 2015 sıfır cbr 250 mi alırdın yoksa R25 mi...sadece bunu sorsam...farzı misal diyelim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #71
    007semihbond - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence yine hep kağıt üzerinde kalıyor konuştuklarımız. Honda'nın ben fiyat çekeceğini sanmıyorum. Sınıfında rakipleri var artık evet, ama bunca CBR bir gecede toz olacak değil . Hep şunu unutuyoruz, motosiklet camiasının sayısı az çok belli, birbirini etkileyen çarklar gibi.Öyle bir konuşuyoruz ki sanki piyasada hiç çin malı,hint malı kalmayacak.Ama R25 alımında lastik maliyetini düşünüp, Ninja20SL'e yönelmek de çok yanlış olur bence. Birisi çevirdiği devir ve çift silindirin avantajıyla göze batarken, diğeri Barkın'ın söylediğine göre düşük devirlerde bir aç köpek , sanırım bu arazi makinasındaki motor bloğunun kullanılmasıdan kaynaklanıyor. Top speed mi arıyoruz, geniş devir aralığı mı, supersport'a giriş yapacak bir makine mi kişinin kendisi karar vermeli. Alacak olan arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun diyelim.
    Üstad honda düşmanı değilim yanlış anlama şimdi beni hatta hondanın tipini şu kawasaki ninjanın 250 sl modelinden çok çok daha fazla seviyorum çift farlı modeller beni mest ediyor çünkü :D bindiğin motoru küçümsemek gibi bir niyetimde asla yok bende bu sorunun cevabını merak ediyorum şu anda 13500 paran olsa cbr250 mi alırdın yoksa yzf r25 mi
    mete_han bunu beğendi.

  12. #72
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    metehan ve semihbond, bana soru yöneltmişsiniz, motosiklete ayırdığım bütçe 13.500 olsa ve motora yeni başlayan birisi olsam R25 alırdım, yeni kasa Honda'nın kırmızı rengi güzel ama teknik özellikleri karşılaştırınca, herkes aynı paraya daha iyi bir ürün almak ister. Küçük bir çocuk bile.

    Yazdığım yorumu tekrar okudum, bana neden böyle bir soru yönelttiğinizi anlamadım. r25'i merakla bekleyip, fiyatına şaşıpkalan birisiyim, r25 ile alakalı konuların hepsinde yorumum vardır. Eski mesajlarıma bakabilirsiniz.

    Mesela 24 Ocak tarihinde yazdığım bir mesaj şöyle ;

    CBR250 kullanıyorum. İnşallah r25 ucuza gelir, z250 uygun fiyatta kalır, KTM RC serisinde fiyat indirimine gider. Motoru satarken zarar edeyim yeter ki bu piyasada alternatif olsun, rekabet olsun, kalite olsun ve verdiğimiz para "kötünün iyisi" için değil, en iyisi için olsun.

    Şuraya bak koca ülkedeki geyik ;

    " Abiler ninja alcam ama parçası pahalıymış, 600cc gibi duruyo ama Hyonun freni yok, Cbr tipini beğenmedim ama servisi iyiymiş ne yapayım :/ ".

    Honda kalitesiz bir marka değil, ama bir marka tüketicinin değer algısı yerine , bayramda seyranda bilet fiyatını iki katı fiyatına çıkaran açgözlü firmalar gibi talep ve seçeneksizlik sonucu kendine fiyat çekiyorsa, bu artık beni kazıklamak anlamına gelir.
    mete_han ve Deeplord bunu beğendiler.

  13. #73
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan ve semihbond, bana soru yöneltmişsiniz, motosiklete ayırdığım bütçe 13.500 olsa ve motora yeni başlayan birisi olsam R25 alırdım, yeni kasa Honda'nın kırmızı rengi güzel ama teknik özellikleri karşılaştırınca, herkes aynı paraya daha iyi bir ürün almak ister. Küçük bir çocuk bile.

    Yazdığım yorumu tekrar okudum, bana neden böyle bir soru yönelttiğinizi anlamadım. r25'i merakla bekleyip, fiyatına şaşıpkalan birisiyim, r25 ile alakalı konuların hepsinde yorumum vardır. Eski mesajlarıma bakabilirsiniz.

    Mesela 24 Ocak tarihinde yazdığım bir mesaj şöyle ;

    CBR250 kullanıyorum. İnşallah r25 ucuza gelir, z250 uygun fiyatta kalır, KTM RC serisinde fiyat indirimine gider. Motoru satarken zarar edeyim yeter ki bu piyasada alternatif olsun, rekabet olsun, kalite olsun ve verdiğimiz para "kötünün iyisi" için değil, en iyisi için olsun.

    Şuraya bak koca ülkedeki geyik ;

    " Abiler ninja alcam ama parçası pahalıymış, 600cc gibi duruyo ama Hyonun freni yok, Cbr tipini beğenmedim ama servisi iyiymiş ne yapayım :/ ".

    Honda kalitesiz bir marka değil, ama bir marka tüketicinin değer algısı yerine , bayramda seyranda bilet fiyatını iki katı fiyatına çıkaran açgözlü firmalar gibi talep ve seçeneksizlik sonucu kendine fiyat çekiyorsa, bu artık beni kazıklamak anlamına gelir.
    daha dünya gözüyle R25 gören birileride yok memlekette eğer yurtdışına çıkmamış iseniz...tek güvencemiz Yamaha...


    belkide bizi bu kadar heyecanlandıran piyasayı belirleyici rolü olan Honda Türkiyenin yarattığı hayal kırıklıklarıdır...o kadar sömürdü o kadar hayal kırıklıkları yarattı ki şimdi gerçek bir makinayla ve uygun olabileceğini düşündüğümüz ulaşılabilir bir başlangıç makinası geldiği için şaşkın ve sudan çıkmış balık gibiyiz..2005 den beri bekliyordum diyorum dostum..

    en basitinden 2007 den beri bir motora biniyorum ve 2011 de sadece devir saati konuldu makyajlandı yine bize satılmaya devam edildi...cbf150 den bahsediyorum...yahu bir dijital koysanıza be Allahın adamları...


    ama bu duvarlar bu zihniyet kırılacak inşallah bu seneden sonra...adam gibi gibi düşük cc motorlara adam gibi fiyatlara ulaşacağız..ben Çin vatandaşı değilim bana Asyalı motosiklet tüketicisi muamelesi yapamaz kimse...en iyisine layığım...ve hepimiz öyleyiz...
    Deeplord bunu beğendi.

  14. #74

    Üyelik
    31 Mart 2012
    Yzf r25 nisan başı gelecekmis ayrıca fiyat garantisi yok dendi fiyat artabilirmis
    mete_han bunu beğendi.

  15. #75
    mk10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2012
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Honda nın fahiş fiyat politikası biz motorcuları (cbr sahipleri hariç) hondaya düşman hale getirmiş gibi görünüyor. Haklı buluyorum bu arkadaşları çünkü bir motor kısa sürede bu kadar zam almamalı. Cbr sahipleri de 2. elde zarar etmedikleri hatta kar ettikleri için olumlu buluyor bu gelişmeleri (Doğru bir yaklaşık değil tabi) Bu durumda iki tarafa da kızmak haksızlık. Aldığı malı zarar etmeden kar ederek satmak herkesin hoşuna gider fakat haksız zam da herkesi sinirlendirir.

    Başlık konusuna gelirsek, bu fiyat şartlarında R25 çok daha mantıklı geliyor bana. (cbr 250 sahibiyim) Tipi çok hoşuma gitti teknik verileri de süper yaktığı yakıt hadi yarım litre fazla olsun cbr dan ben 13.500 e her halükarda R25 diyorum. Kawasakiyi inceleyen öven çok olmuş fiyatı uygun cidden ama bana hoş gelmedi tipi biraz küçük buldum. Kısa boylular için ideal olduğunu düşünüyorum ama 1.80 üstü için sırıtır diye düşünüyorum.

    Honda fiyat indirimine gitmezse 250 cc içinde en mantıklısı R25. Eğer honda fiyatı 12.500 e çekerse eşitlenmiş olurlar diye düşünüyorum fakat honda fiyat indirimi yapmaz.(tahminim prestij meselesi)

    Sonuç olarak cbr sahiplerine bu camiada düşman gibi yaklaşmak laf sokmak yerine birlik olmuş tarafsız bir şekilde yorumlarımızı yapmalıyız.
    mete_han bunu beğendi.

  16. #76
    overspeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Şehir
    Bodrum
    Alıntı skolyusk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yzf r25 nisan başı gelecekmis ayrıca fiyat garantisi yok dendi fiyat artabilirmis
    Hangi bayiyle görüştünüz?
    Ben Ankara baydar ile görüştüm aynısını dediler, 500-1000tl eklenicek muhtemelen fiyat garantisi yok diye.
    Bana çok saçma geldi ilk parti malı bile lansman fiyatından vermiyceksen ne anladım ben lansman fiyatından.
    mete_han bunu beğendi.

  17. #77
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Tabiki Aprilia rs 125.
    mete_han bunu beğendi.

  18. #78

    Üyelik
    31 Mart 2012
    Ben hem Baydar ile konuştum hem de tuna maltepe ile konuştum aynısını dediler. Hatta sırayla vereceğiz sıraya koyuyoruz dediler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

    Kawasakinin yedek parça servis sıkıntısı yamahada daha da büyük sorun sanırım. Cup motorun zincir seti 2 ayda geliyorsa gerisini siz düşünün.
    mete_han bunu beğendi.

  19. #79
    007semihbond - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan ve semihbond, bana soru yöneltmişsiniz, motosiklete ayırdığım bütçe 13.500 olsa ve motora yeni başlayan birisi olsam R25 alırdım, yeni kasa Honda'nın kırmızı rengi güzel ama teknik özellikleri karşılaştırınca, herkes aynı paraya daha iyi bir ürün almak ister. Küçük bir çocuk bile.

    Yazdığım yorumu tekrar okudum, bana neden böyle bir soru yönelttiğinizi anlamadım. r25'i merakla bekleyip, fiyatına şaşıpkalan birisiyim, r25 ile alakalı konuların hepsinde yorumum vardır. Eski mesajlarıma bakabilirsiniz.

    Mesela 24 Ocak tarihinde yazdığım bir mesaj şöyle ;

    CBR250 kullanıyorum. İnşallah r25 ucuza gelir, z250 uygun fiyatta kalır, KTM RC serisinde fiyat indirimine gider. Motoru satarken zarar edeyim yeter ki bu piyasada alternatif olsun, rekabet olsun, kalite olsun ve verdiğimiz para "kötünün iyisi" için değil, en iyisi için olsun.

    Şuraya bak koca ülkedeki geyik ;

    " Abiler ninja alcam ama parçası pahalıymış, 600cc gibi duruyo ama Hyonun freni yok, Cbr tipini beğenmedim ama servisi iyiymiş ne yapayım :/ ".

    Honda kalitesiz bir marka değil, ama bir marka tüketicinin değer algısı yerine , bayramda seyranda bilet fiyatını iki katı fiyatına çıkaran açgözlü firmalar gibi talep ve seçeneksizlik sonucu kendine fiyat çekiyorsa, bu artık beni kazıklamak anlamına gelir.
    Yok hocam yazdığın yorumla alakalı değildi benim sorum metehanın yönelttiği soruyu görünce benimde iştahım kabardı bi cbr sahibinden fikir almak istedim sadece benim çok fazla bi motosiklet tecrübem yok bu soruyu bir çok honda kullanıcısına daha yöneltmeyi düşünüyorum hatta ninja 300 kullanıcılarına dahi yöneltmeyi düşünüyorum
    mete_han bunu beğendi.

  20. #80
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı overspeed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi bayiyle görüştünüz?
    Ben Ankara baydar ile görüştüm aynısını dediler, 500-1000tl eklenicek muhtemelen fiyat garantisi yok diye.
    Bana çok saçma geldi ilk parti malı bile lansman fiyatından vermiyceksen ne anladım ben lansman fiyatından.
    Organize işler bunlar bu forumu ve diğer forumları takip eden yamaha bayileri aşırı talebi ve yorumlarımızı gördü bu fırsatı değerlendirmek isteyeceklerdir.Bende İstanbul bayilerinden biri ile görüştüm artist artist konuştu kapattım telefonu kıracaktım kalbini mübarek cuma günü sustum.Olmadı inazuma alırım zaten ben artçılı kullacağım için sorun yapmıyorum.Sizde canınızı sıkmayın beyler!
    mete_han bunu beğendi.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)