Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Hyosung kalitesizliği üzerine

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet kardes, 3 fren kolunu da levye ile presslenme testine tabi tuttum bu sonuclar icin, para da cebime fazla geliyodu zaten.
    Evet arkadaşlar, bu jedilight arkadaş Mondial için güzel motor demiş kaliteli demiş;

    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Guzel kardesim ikinci el Mondial 150 Mcx roadracer, ben kullandim gayet memnun kaldim. 170cc ve gayet yeterli gucu var. Ben o motorla tek seferde 180km civari yol yaptigimi bilirim. (Sonunda motoru yaktim alev aldi, ama sen benim kadar zorlamazsin) Ama mondial alirken temizini ve kilometresi 3000km altinda olanini alirsan kafan rahat olur. Sadece periyodik bakimini yapar benzinini koyarsin.
    Daha sonra bu motora nasıl davrandığını motora neler yaptığını göstermiş;

    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 saat 40 dakika boyunca elimi dip-gazdan hic cekmedim, yaz vakti sicak bide, sonra birden egzozdan alev puskurtmeye basladi, deponun altindaki contalardan falan kizgin yag ve alev sacti heryere :D Arka teker kitlendi bide.

    Piston erimis. Fotografi var atayim.

    http://s4.postimg.org/qnsfd3mcd/IMG_3312.jpg

    Ve sonra o Hyosung'a neler yaptığını varın siz düşünün! Böyle adamların motor kötülemesine inanıyorsunuz, adam 250 cc motor ile bastıkça basıyor patlatıyor kalitesiz diyor, 1000 cc motorla basıyor motor patlamıyor "kaliteli" diyor.

    Hyosung'u kötüleyenler kimler, övenler kimler işte fark ortada daha da bir şey demiyorum.
    tekoklava ve leventgocukl bunu beğendiler.
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulamadim degil, buldum orjinal servisinden o dandik ama 110 liralik fren kolunu. Daha saglami veya rizoma gibi yan sanayisi yok demek istedim. Para onemli degil kirilmayacak bisey almak istiyosun alamiyosun. Istersen 3 tane kirik fren kolunu kargolayabilirim sana, artik nerde kullanirsin bilmiyorum.
    ''Asa sende kalsın emmi'' hesabı, fren kolları sende kalsın. 3 kere aynı tarafa düşüşü hatırlatır :D
    Ben cewdt e cevaben yazmıştım ama neyse
    gokhanarslan bunu beğendi.

  3. #63
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    amaaan zırt pırt ayna katlarsan kırılır elinde de kalır. ayrıca manet nasıl kırılıyor ben de anlam veremedim :D

  4. #64
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Alıntı gokhanarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve sonra o Hyosung'a neler yaptığını varın siz düşünün! Böyle adamların motor kötülemesine inanıyorsunuz, adam 250 cc motor ile bastıkça basıyor patlatıyor kalitesiz diyor, 1000 cc motorla basıyor motor patlamıyor "kaliteli" diyor.

    Hyosung'u kötüleyenler kimler, övenler kimler işte fark ortada daha da bir şey demiyorum.
    1. Mondial fiyatina ve parca ucuzluguna gore gayet iyi ve yeni baslayanlari tatmin edecek motorlar. Hyosungla kiyaslamiyorum parca kalitesini.
    2. Agresif kullanim diye de yazdim, evet yuksek devirli sekilde kullaniyorum ama hic dusurmedim ve hic kaza da yapmadim bu fren kollarini ve aynalari nasil acikliyosun? Grenajin kendi kendine kirilmasi boyasinin atmasi da devirden zaten. Plastik kalitesi de motorun hizli gitmesinden demi. Motorunda da ciddi manada cok sorun yasadim ama o benim kullanimimdan oturu oldugundan yazmadim.
    3. 1000lik motor patlamiyor diyosun, ben hic cbr250 kullanmadim mi? hic kawasaki kullanmadim mi? Niye perspektif olmak bu kadar zor senin icin? Guzel motor iyi gidiyo kullanirken ve sahip oldugum zamanlarda cok severek kullandim hyosungu. Ama tekrar soyluyorum KALITESIZ!!! ve basina cikarmadik sorun kalmiyo.

  5. #65
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Mondial fiyatina ve parca ucuzluguna gore gayet iyi ve yeni baslayanlari tatmin edecek motorlar. Hyosungla kiyaslamiyorum parca kalitesini.
    2. Agresif kullanim diye de yazdim, evet yuksek devirli sekilde kullaniyorum ama hic dusurmedim ve hic kaza da yapmadim bu fren kollarini ve aynalari nasil acikliyosun? Grenajin kendi kendine kirilmasi boyasinin atmasi da devirden zaten. Plastik kalitesi de motorun hizli gitmesinden demi. Motorunda da ciddi manada cok sorun yasadim ama o benim kullanimimdan oturu oldugundan yazmadim.
    3. 1000lik motor patlamiyor diyosun, ben hic cbr250 kullanmadim mi? hic kawasaki kullanmadim mi? Niye perspektif olmak bu kadar zor senin icin? Guzel motor iyi gidiyo kullanirken ve sahip oldugum zamanlarda cok severek kullandim hyosungu. Ama tekrar soyluyorum KALITESIZ!!! ve basina cikarmadik sorun kalmiyo.
    Anlıyorum seni dostum...
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  6. #66
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Sene olmuş ikibin bilmem kaç, motosiklet üretiyosun (hem de spor) devir kesicisi yokmuş. Daha neyi konuşuyoruz ki...
    rebirth bunu beğendi.

  7. #67
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Pres gibi el varmış yeah
    leventgocukl bunu beğendi.

  8. #68
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    konunun sadece ilk sayfasını okumuştum
    yamaha r25 i getirmiş ,Ninja 250 le sl çıkmış ,cbr 250 zaten vardı o yüzden hyosung un (gtr 250 için konuşuyorum gv 250 de Japonların olmamasından zaten alternatifsiz ) bu fiyatla tarşılması gereksiz bence bu kılasmanda yer bulamaz

    hyosung (gtr 250 )şekline kimse laf söyleyemez kalitesi hakkında ben polemiğe girmemek için bir şey söylemiyorum forumu az çok okuyan zaten fikir sahibi olur sürmeye gerek yok
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  9. #69
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Hayırdır ?...
    Bit pazarına nur mu yağdı ?....

  10. #70
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    hyosunggu savunmayı ben artık bıraktım. neden mi?
    -piyasada hak ettiği değeri koruyor. insanların kötülemesine rağmen
    - ne diyeceğimi unuttum iyimi

    boşverin arkadaşlar v twinin ivmelenmesi ve karakteristiği bize özel kalsın
    gokhanarslan bunu beğendi.

  11. #71
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Kısa bir anı anlatayım.

    Cometim gelmiş 30.000 lere yeter değiştireyim dedim bmf f650 gs bakıyorum daha öncede kullanmadım f650gs. Motorun tek silindir ve titreşimli olduğunu forumlardan okumuştum. Test sürüşüne çıktım 2004 model temiz bi motordu. Motor gazı yer yemez gidiyor herşey iyi güzel ama konfor sıfır. 5 dakikada motordan vazgeçtim. Hyosungdaki V motorun gözünü seveyim.

    Hyosung hakkında çok şey yazdım bu forumda. Daha da yazabilirim ama ben nekadar yazarsam yazayım anlayabilme sınırı çok aşağıda olan insanlar var ve kapasiteleri almıyor. TR deki en optimum motordu birkaçyıl öncesine kadar. Kuralkanın yüksek fiyat politikası markayı tr de bitirdi.


    Şimdilerde 250 cc Kawasaki diyorum başkada demiyorum.

  12. #72

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Kullandığım motorlar
    YBR125
    CBR125
    Dl650
    Intruder 800

    Şu anda GV250 kullanıcısıyım.


    Motorun kalitesizliğine ben şahit olmadım.İlginç derecede sanki 200000 km gidecekmiş gibi motoru.43000 km lerdeyim,yağını castrol alıp bakımlarını aksatmıyorum,en azından aklıma geleni yapıyorum.Egzantrik sesi gelir belki diyorum belki dişli yıpranır belki yağ kaçırır belki amortisörden bir şey gelir diye düşünüp duruyorum ama yok kardeşim kesinlikle olmadı olmuyor.


    Ben motoru sevdim. En azından GV250 için kalitesiz vs diyecek adamın aklından şüphe ederim. 10 yıldır motosiklet üstündeyim,ama bu motor sıkmıyor kardeşim beni çok ilginçtir.


    Bu arada en sevdiğim yönü frenleri aletin.Şaşırtıcı derecede iyi frenliyor. Kolay kolay arka kitlemiyor ve duruş hızı shinko lastikle bile gayet iyi.
    leventgocukl bunu beğendi.

  13. #73
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullandığım motorlar
    YBR125
    CBR125
    Dl650
    Intruder 800

    Şu anda GV250 kullanıcısıyım.


    Motorun kalitesizliğine ben şahit olmadım.İlginç derecede sanki 200000 km gidecekmiş gibi motoru.43000 km lerdeyim,yağını castrol alıp bakımlarını aksatmıyorum,en azından aklıma geleni yapıyorum.Egzantrik sesi gelir belki diyorum belki dişli yıpranır belki yağ kaçırır belki amortisörden bir şey gelir diye düşünüp duruyorum ama yok kardeşim kesinlikle olmadı olmuyor.


    Ben motoru sevdim. En azından GV250 için kalitesiz vs diyecek adamın aklından şüphe ederim. 10 yıldır motosiklet üstündeyim,ama bu motor sıkmıyor kardeşim beni çok ilginçtir.


    Bu arada en sevdiğim yönü frenleri aletin.Şaşırtıcı derecede iyi frenliyor. Kolay kolay arka kitlemiyor ve duruş hızı shinko lastikle bile gayet iyi.
    benim motorum 39 bin km de geçtiğimiz günlerde performans düşüklüğü ve fazla yakmasından dolayı bakıma soktuk karbratör temizlendi, üst kapaklar açıldı bir sorun varmış giderilmiş şuanda canavar gibi. parayı gezip tozmaya ayırdığımdan bu motoru 80 binlere kadar kullanacakmışım gibime geliyor o yüzden gözüm gibi bakıyorum. bugüne kadar bir yamuğunu görmedim, 2 kere sorun yaşadım konjektör yaktı ve debriyaj teli koptu.

    frenlere gelirsek bende çok memnunum özellikle ön frenden, sıktınmı duruyor arkayı lastiğim iyi olmasına rağmen kaydırıyorum yanlız panik fren esnasında. onu anlayamadım

  14. #74
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    4sayfa içinde tarafsiz olarak yazan sadece birkaç kişi var..

    Hyosungsever arkadaşlar,hyosunga bok atanlara dediğiniz şeylerin aynisini kendiniz yapıyorsunuz..

    Marka fanatikliği diyip alasını yapıyorsunuz..
    Objektif olarak bakanların yaptiği eleştiriye,söylenen her negatif şeye kesinlikle bir karşı teziniz var,ne yani sıfır hatamı bu alet arkadaş..

    Malzeme kalitesizliğinden bahsedilmiş,yok balyozlamı vurdun he he he diye teletabi muhabbeti dönmüş..

    Siz bakınca boya kalitesini,parçaların birleşim yerlerindeki farkları göremiyorsanız ya görmek istemiyorsanız sizin için yeterlidir ya da malzeme kalitesiyle ilgili hiçbir fikriniz yoktur..
    -Boya soldu?
    *güneşte kalmıştır.
    -elimde kaldı?
    *çok sıkmışındır.
    -motor kilitledi?
    *çok basmışındır.
    Bunlar ve bunlar gibi tüh kaka bilmemne alaycı cevaplar,yok o devir saatindeki kırmızı yer bilmemneymiş..

    Ben devir saatine keyif almak için bakarım,ay kaça geldi koptumu patladımı diye bakmam..

    Bakmak zorunda kalıyorsam bu bir sorundur.

    Şuanda o kırmızı tehlikeli alan dediğiniz bölgeye bol bol giriyorum,en fazla yağım çabuk yanıyor motorumun ömrü uzun vadede kısalıyor,çatırt diye bitme gibi bir durumu olmuyor..

    Eğer motoru elime alma gibi bir korkum varsa bu bir sorundur.

    Onu yapmazsan bişey olmaz,bunu yaparsan şu olur diyip bana kullanımın hatalı ondan oluyor diyemezsiniz,birinde olup diğerinde olmuyorsa olandaki sorundur arkadaş bukadar basit..

    Ne zaman siz fikrinizi almak isteyene bu sorunlardan bahsedersiniz,isteyen sizin gibi dikkat ederek kullanır malzeme kalitesinden beklentisi sizinki kadardır,isteyende eleştirir ve siz eleştirisini kabul edip saygı duyarsınız,işte o zaman sizinle konuşurken hyolarınıza beklediğiniz saygıyı görürsünüz..

    Bu yazdıklarımda eleştirenlere karşı bol geyikli rakı sofranıza meze olmazsa iyi..

    Benim açımdan hyo 250r a gelince,bende keyif alanlardandım..
    Sorunlarımı yukarıda yazdıklarımdan az çok anlamışsınızdır,malzeme kalitesi görsel olarak kawayı arattı,mekaniksel olarak ben bir sıkıntı yaşamadım..

    Baya abandığım oldu ancak şimdiki kadar zorlamadım,o yüzden motoru elime alma gibi bir durumumda olmadı..

    Bunların sorun olabileceğini bilerek alındığında binilebilecek gerçekten keyif alınabilecek makinadır,benim gibi tip konusunda takıntılıysanızda olması gerekenden biraz pahalı olmasını tipiyle kurtarıyor..
    dockerengin ve rebirth bunu beğendiler.

  15. #75
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    Gt650 yi alanı duymadım görmedim. Hyosung çok sikintili bir motor. İster alinin ister alinmayin.

  16. #76
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı CrosseR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4sayfa içinde tarafsiz olarak yazan sadece birkaç kişi var..

    Hyosungsever arkadaşlar,hyosunga bok atanlara dediğiniz şeylerin aynisini kendiniz yapıyorsunuz..

    Marka fanatikliği diyip alasını yapıyorsunuz..
    Objektif olarak bakanların yaptiği eleştiriye,söylenen her negatif şeye kesinlikle bir karşı teziniz var,ne yani sıfır hatamı bu alet arkadaş..

    Malzeme kalitesizliğinden bahsedilmiş,yok balyozlamı vurdun he he he diye teletabi muhabbeti dönmüş..

    Siz bakınca boya kalitesini,parçaların birleşim yerlerindeki farkları göremiyorsanız ya görmek istemiyorsanız sizin için yeterlidir ya da malzeme kalitesiyle ilgili hiçbir fikriniz yoktur..
    -Boya soldu?
    *güneşte kalmıştır.
    -elimde kaldı?
    *çok sıkmışındır.
    -motor kilitledi?
    *çok basmışındır.
    Bunlar ve bunlar gibi tüh kaka bilmemne alaycı cevaplar,yok o devir saatindeki kırmızı yer bilmemneymiş..

    Ben devir saatine keyif almak için bakarım,ay kaça geldi koptumu patladımı diye bakmam..

    Bakmak zorunda kalıyorsam bu bir sorundur.

    Şuanda o kırmızı tehlikeli alan dediğiniz bölgeye bol bol giriyorum,en fazla yağım çabuk yanıyor motorumun ömrü uzun vadede kısalıyor,çatırt diye bitme gibi bir durumu olmuyor..

    Eğer motoru elime alma gibi bir korkum varsa bu bir sorundur.

    Onu yapmazsan bişey olmaz,bunu yaparsan şu olur diyip bana kullanımın hatalı ondan oluyor diyemezsiniz,birinde olup diğerinde olmuyorsa olandaki sorundur arkadaş bukadar basit..

    Ne zaman siz fikrinizi almak isteyene bu sorunlardan bahsedersiniz,isteyen sizin gibi dikkat ederek kullanır malzeme kalitesinden beklentisi sizinki kadardır,isteyende eleştirir ve siz eleştirisini kabul edip saygı duyarsınız,işte o zaman sizinle konuşurken hyolarınıza beklediğiniz saygıyı görürsünüz..

    Bu yazdıklarımda eleştirenlere karşı bol geyikli rakı sofranıza meze olmazsa iyi..

    Benim açımdan hyo 250r a gelince,bende keyif alanlardandım..
    Sorunlarımı yukarıda yazdıklarımdan az çok anlamışsınızdır,malzeme kalitesi görsel olarak kawayı arattı,mekaniksel olarak ben bir sıkıntı yaşamadım..

    Baya abandığım oldu ancak şimdiki kadar zorlamadım,o yüzden motoru elime alma gibi bir durumumda olmadı..

    Bunların sorun olabileceğini bilerek alındığında binilebilecek gerçekten keyif alınabilecek makinadır,benim gibi tip konusunda takıntılıysanızda olması gerekenden biraz pahalı olmasını tipiyle kurtarıyor..
    Çoğu kişi refereans alıyor diye bu kişiyi örnek veriyorum Altın elbiseli adam'ın programında defalarca şu sözü duyarsın "Bir önceki sahibi biraz şevkli ise dikkat etmek lazım. Canı alınmış olabilir "

    Heh sen işte o şevkli arkadaşsın anlaşılan.
    Yok fazla sıkmışsın diye mevzuyu küçümsüyorsunya Mekanikten zerre anlamadığını söylemiş oluyorsun.


    Kusura bakma ama ben çalıya çırpıyada sürterim kafasıyla hangi motoru kullanırsan sonraki sahibinin kucağına bırakırsın çocuğu. Sonra ki adamda alır kısa süre sonra vay efendim yatak sardı ot oldu ... olur. Öyle düşündüğün gibi uzun vade olmaz o.


    Sen iyi yağını erken değiştiriyormuşsun bari
    Bbu konuda bahsettiğimiz tiplerden birisi yolda yanıma geldi aramızda şöyle bi diyalog geçti;

    -Ya bunlar çok dandik bende vardı. Tekirdağ yolunda basıyordum motor kilitledi
    -Bu motor ile 1,5 yılda 30 binde km yaptım bi sıkıntı görmedim. Yeterki 4000km den önce zamanında yağını değiştir.
    -Ohoo sen motora çok para harcıyormuşsun.
    -Hacım sana iyi günler gitmem lazım.

    İşte bu adamların elinden geçince böyle oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

    Alıntı BerKToprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gt650 yi alanı duymadım görmedim. Hyosung çok sikintili bir motor. İster alinin ister alinmayin.
    Vallaha mı :D

    3. Hyosung'umu kullanıyorum 2. GT650 mi kullanıyorum. Son motorum ile 1 yılda 25bin km yaptım.
    Türkiyenin her yerini gezdim motorlarımla çok şükür bir sorun yaşamadım.
    Etrafımda 6 tane GT 650 kullanıcısı olmuş arkadaşım var.

    Kaldı ki; Madem alanı görmediysen.Nasıl sıkıntılı diyebiliyorsun. Birisi almadan, kullanmadan neyine yorum yapıyorsun sıkıntılı diye ?

    Kimse demiyor ki en baba motor budur diye. Bildiğiniz orta kalitede fiyat/performansı iyi bir motordur o kadar.
    Ne dandiktir sürekli sorun çıkarsın. Ne über kalitedir bakınca malzme kalitesine şapka çıkarılsın.
    Ne veriyorsan onun karşılığını alıyorsun.
    leventgocukl ve gokhanarslan bunu beğendiler.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  17. #77
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Şu hyocu arkadaşlarla , yani öven arkadaşlarla yüz yüze tanışmak isterim...
    Vallaha çok merak ettim...
    Şu yaşıma geldim , o kadar sene motora bindim bir tane motorunu öven hyo cu görmedim. ..

    Şahsıma sorulsaydı soru ,
    bol bol test imkanım oldu....
    Hiç yoktan iyidir den başka bişey diyemiyorum...
    CrosseR bunu beğendi.

  18. #78
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    yine ben seksenbinkilometre kullandım, daha da bişi demiyorum

  19. #79
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    UNdocab;okuduğunuzu anlamayi öğrendiğiniz zaman gelin konuşuruz

  20. #80
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Bak şu cümleyi atlamışım

    Onu yapmazsan bişey olmaz,bunu yaparsan şu olur diyip bana kullanımın hatalı ondan oluyor diyemezsiniz,birinde olup diğerinde olmuyorsa olandaki sorundur arkadaş bukadar basit..
    Zannediyorsun ki bunlar tüm motosikletler için geçerli değil sadece Hyosung da oluyor

    Doğru düzgün hareketlerle motosiklet kullanmayı öğrendiğiniz zaman. Sizde o "değme japon motorlarına" krank siparişleri verildiğini öğrendiğiniz zaman Ben mi sizi anlarım siz mi beni anlarsınız o değişir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

    Amerikalı eski bir profesyonel yarışçının çok ucuza aldığı 2. el bi GT 650yi sırf zorlamak ve özellikle litrelik motorlar için uygun bir pistte 1000cc motorlar arasında geride kalmadan ne kadar tutunabilecek diye girdiği bir Track Day görüntüleri.



    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)