Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Highside, Lowside, Tank Slapping(tokatlama) maceralariniz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    benim gibi nylon diye stock lastik kullanana her gün lowside ile münakaşa içinde oluyor bereket daha lowside olmadım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    ilginctir highside olan chooper surucusu gormedim, goren oldumu hic?

  3. #23
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilginctir highside olan chooper surucusu gormedim, goren oldumu hic?
    highside olacak kadar viraja yatıramıyorlar genelde dik oluyorlar o yüzden. varsa bile nadirdir. ss sm kadar olmaz. aslında touring enduro da olur da işte o konu tam muamma :D güzel viraja yatar ama yatırmazlar :D

    bu arada frene bastığınızda low side olur demiştim. bastığınızda da low side olur demem daha doğru olacak. çünkü gazla da olur lowside frenle de

  4. #24
    estelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Motosikleti
    mondial 125 kt
    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi baktım motor altımda yok ama ben gitmeye devam ediyom.
    sayende bu mesajı yerden yazıyorum abi

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    Mondial 100 UGK
    Arkadaşlar size başımdan geçen Tank Slapping olayını anlatayım. 5 ay önce rampa aşa biyerden motoru saldım biraz hızlı ve koruma ekipmanım yoktu. önüme kenarda duran tavuk atladı ve çarpmamak için arka frene dokundum. Dokunur dokunmaz 10 metre kadar düz şekilde kaydım ve duvara vuracaktım. sonra bıraktım freni ve ön arka freni sıktım. direksiyon hakimiyetim gitti sağ sol yapmaya başladım ve düştüm gözlerim açık şekilde nereye gittiğime bakıyordum 4 yada 5 takla attım motorla birlikte. Sonuç olarak ayağa kalktım ve başıma gelenler. Sol ayağımın 2,3,4,5, matetars (tarak) kemikleri kırıldı. alnım kaşım yarıldı. gözüme 1 cm daha az mesafe kalmış. ( kask olsa bunlar olmayacaktı.) şuan 5 ayı doldurdum ve şükürler olsun ayaktayım ama daha bilinçliyim ekipmansız asla ama asla binmiyorum. size tavsiyem başınıza kötü bi olay gelmeden önce tedbirinizi alın. Alnımdaki ve kaşımdaki kesikler ise bi ömür bende hatıradır

  6. #26
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı metin_0067 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size başımdan geçen Tank Slapping olayını anlatayım. 5 ay önce rampa aşa biyerden motoru saldım biraz hızlı ve koruma ekipmanım yoktu. önüme kenarda duran tavuk atladı ve çarpmamak için arka frene dokundum. Dokunur dokunmaz 10 metre kadar düz şekilde kaydım ve duvara vuracaktım. sonra bıraktım freni ve ön arka freni sıktım. direksiyon hakimiyetim gitti sağ sol yapmaya başladım ve düştüm gözlerim açık şekilde nereye gittiğime bakıyordum 4 yada 5 takla attım motorla birlikte. Sonuç olarak ayağa kalktım ve başıma gelenler. Sol ayağımın 2,3,4,5, matetars (tarak) kemikleri kırıldı. alnım kaşım yarıldı. gözüme 1 cm daha az mesafe kalmış. ( kask olsa bunlar olmayacaktı.) şuan 5 ayı doldurdum ve şükürler olsun ayaktayım ama daha bilinçliyim ekipmansız asla ama asla binmiyorum. size tavsiyem başınıza kötü bi olay gelmeden önce tedbirinizi alın. Alnımdaki ve kaşımdaki kesikler ise bi ömür bende hatıradır
    yokuş aşşağı inildiğinde arka fren tek yapılmaz,ön fren yapılır,bu bir kuraldır.sen arkadan ani fren edip sonra bırakıp (motoru salıp) sonra aniden iki fren basmışsın dolayısı ile motorun jiroskopik dengesini bozmuşsun ve hakimiyetin kaybolmuş.Oysaki inerken her iki freni (ön daha fazla olacak) basıp öyle durman daha güvenli oalcakdı ve yalpalama yapmayacakdın.
    geçmiş olsun,yapacak bişey yok ama ekipmansız ve eğitimsiz körü körüne motor kullanmamalısın,kısaca direkten dönmüşsün..

  7. #27

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    Mondial 100 UGK
    Kardeşim şimdi bende burda sayfalarca şöyle yapsaydım yada böyle yapsaydım diye yazabilirim. ama gerçekten o anı Allah kimseye yaşatmasın. saniyelik bi refleks olayı. ben frene dokunduğumu bile anlamadım. çok hatalıyım hatamın farkındayım. bundan sonra daha dikkatliyim.

  8. #28
    undone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FAZER 8 ABS , 2014' R1200 GS ADV.
    Kumluca-Antalya yolundayız sola çok geniş bi viraj var 130-140km\sa ile girdim viraja. Virajın çıkışına doğru yumruk kadar taş parçası duruyormuş yolun ortasında görmek imkansız , üstünden geçtim başladı çırpmaya , bir iki sağ-sol daha yaptı gidon dedim heralde düşecez sonra bi anda topladı devam ettim tabi yusuflar başladı arkadan bağırmaya Virajın çıkışına doğru olduğu için motor tam dik pozisyona yaklaşmıştı.Yatık olsaydım komple yatardım diye tahmin ediyorum

  9. #29

    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CG125 ES
    Yok hocam 650cc supermotoda da başıma geldi tankslapper. Biraz jantın yamukluğu biraz ön tekeri yamuk indirmem. Ama düşmedim kurtartım da sonra kendime gelemedim. Yine aynı motorda arkadaşım highside oldu geri motorun tahta gibi selesine bam diye oturunca düşmemiş fakat kendi alt takımını biraz dağıtmıştır. Biraz hız güç istiyor doğrudur. Rahatlıkla teker yapabilen, drifte girebilen güçteki motorlarda olabilme ihtimali yüksektir.
    Ahahahah alt takımını dağıtmıştır :D


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)