Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Cbf 150'den , 2. el Cbf 500'e mi ? Yoksa Sıfır 250 CC mi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Merhabalar.
    Bence 9 yaşında bir motordansa,sıfır İnazuma çok daha mantıklı. Hem yakıt,hem parça hemde ilk kullanıcı sensin.9 yaşında bir motorun başına kim bilir neler gelmiştir. Hemde satarken zorlanabilirsin belki.
    Helede üçlü çanta ve tur camıyla off düşünemiyorum İnazuma'yı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Ben de cbf 150 den sonra abs li bir V-strom ya da CBF 600 düşünüyorum. Tabiki kontrol ve yol eğitimleri eşliğinde. Şu v stromcular da fiyatlarını indiriverseler biraz iyi olacak Size de şimdiden hayırlı olsun. İnazumanın garenajlısını da görün derim çok güzel makina..

    Varadero denilince ben de yeni gördüğüm bu bebe varaderoyu paylaşayım. 2 silindir 125 cc makina :D
    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_X...radero_125.jpg

  3. #23
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    İnazuma gerek ağırlığı gerekse yakıtı cbf 150 den sonra uzebiir. İnazuma bence gereksiz yere yüksek devir çeviren bir makina keşke o formatta tek silindir ve 26hp ve 150 kg olsaymis cbf 1000 bile çift egzoz dan vazgecip teke döndü bu inazuma 130 zar zor yapıyor ama çift egzoz var.
    blueway2 bunu beğendi.

  4. #24
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında para olsa varadero bile küçük direk tenere 1200 alırım çünkü ben motoru aklımla kullanırım
    Para olsada her tarz motordan alabilsek keşke Ama kademe kademe ve ufak ufak artırabileceğiz anca .


    Alıntı Dusty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu konuda F54 arkadaşımız kadar net olmasam da, şu konuda netim, evet bu motorlar her türlü 125lik bisiklet irisi motorlardan rahat ve güvenlidir. Inazuma da çok güzel, güvenli ve rahat bir motordur.

    Orta boy bir enduro için öğrenilecek birkaç husus var.

    1. Motor çalışmıyorken kontrol. Bi yere geçip çıkarma, masaya alma, tutma, kaldırma vs.
    2. Dar alanda manevra.
    3. Sağ bilek terbiyesi.

    Trafik bilgisi ve refleksler güçlü olduktan sonra tüm bunlar ancak ve ancak ilgili motorda öğrenilecek hususlardır bana göre. 125'ten v-storm'a geçmekle, inazuma'dan geçmek arasında bir fark göremiyorum. Adaptasyon süreci aynı olacaktır kanaatindeyim.

    Haklısınız , büyük cc'ler her zaman düşük cc'li motorlara göre daha güvenli ve dengeli aletler . İnazuma , cbf 500 , vstorm bu motorların hepsini test etme imkanım oldu . Bunları sürdükten sonra tekrar cbf 150 ye binince meğersem ben motora binmiyormuşum dedim kendi kendime .



    Alıntı 94CanRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi tanıdığımın cbf 500 ü ile ( yaklaşık 30 bin de ) gelibolu-saros turu atmıştım. Açıkcası ben çok beğenmemiştim. Bana hantal geldi motor bloğuna göre. Ön tarafıda pek hissedemedim. Belki motor biraz yıpranmıştır bir de çanta-koruma demiri- yüksek ön cam vardı. Bunlar hem ağırlığı arttırmış hem de sürüşün tadını kaçırmış olabilir. Bence inazuma gayet iyi bir seçim olur.

    İnazumada , cbf 500 de ağır motorlar . Aralarında çok bi ağırlık farkıda yok sanırım . En fazla 20 kg kadar fark olması olması lazım . Cbf 500 aslında commuter motor olduğu için pek hantal olacağını düşünmüyorum . Belki ybr-cbf gibi trafikte ara geçişlerde pek kıvrak olmayabilir .


    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf500 ü kaldırabıleceğini düşünen biri Vstromu da rahatca kullanır.. orta sınıf endurolar kullanımı aşırı zor makinalar değil.. kendini bilerek kullandıktan sonra vstrom en güzel tercih olurdu.. Şahsen imkanım olsa bian düşünmezdim.. Varadero yu yunus polis arkadaşımdan dinlemiştim sonra onun motorunu kullandım ve dedği gibi bende hiç sevmedim .. arkadaşımda şehir içinde işkence ve hantal ağır bi motor olduğunu iletmişti.. orta sınıf endurolarn çoğunu denemiş biri olarak varadero kullanım kolaylığı olarak sınıfta kalır..

    Varadero alacaklarımın listesinde bulunmuyor zaten hocam . Vstorm'u yaklaşık 30 km kadar kullandım , dengesi ve rahatlığı çok güzel bir alet fakat o motor cbf 500 e göre biraz daha ağır olduğu için ve gaz tepkisi daha kuvvetli olduğu için hemen imha olmak istemiyorum . Kademe kademe , eğitim ala ala cc artırmak daha mantıklı gibi geliyor bana . Hem böylelikle farklı motorlarda kullanarak farklı lezzetler almış oluruz .




    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu Ezio Seni tanıdığımdan beri motosiklet arıyorsun r25 koltuğuna oturacaktın en son fuarda, araya Inazumaları, Cbf500'ü sokmuşsun.

    Hakkında hayırlısı kardeşim. Alacağın motosiklet hangisi olursa olsun, kazasız belasız sürmeye devam edersin inşallah. Bilinçli sürücü olduğun, forumdaki yorumlarından, ekipmana ve cc sırasına verdiğin önemden belli zaten bayağıdır.

    Şimdi Auditore kardeşim, benim bi arkadaş CBF150 kullandı 10küsür bin km. Sonra sattı motoru .Saatler süren bi konuşmamız oldu. MT07 mi yoksa Inazuma mı diye. Kendisi zaptederim ben MT07'yi diyordu. İnazumayı aklına soktum, çünkü artçılı ve şehir içi trafiğinde kullanacaktı. Şu an çok memnun. 8bin km'yi devirdi, hala öve öve bitiremiyor makinayı.

    Senin durum farklı. İlk motorunu sıfır almışsın, temiz temiz bakmışsın mantıklı şekilde ne alayım diyorsun.2006 model CBF ?? Hayır. Inazuma, nedenini bilmiyorum ama sana önermek istemiyorum. Evet konforlu,sağlam ama tork olarak seni tatmin eder mi bilemiyeceğim. Supersport istemediğin için (CBR ve R25 yüksek gidonlu motosikletler olsa da) Ktm 390, Z300 gibi modellere bi göz atardım.

    Hangisini alcaksın acaba çok merak ediyorum



    Ahahaha aynen kardeşim sorma hala alamadım adam gibi bir şey . Ama sanırım cbf 500'den vazgeçersem fuarı bekleyecem ve yeni çıkan r25'ede bakacağım tabi ki . İlla inazuma ve cbf 500 diye karar kılmadım . 250 cc'de z250 , r25 , inazuma f , z300 gibi motorlar arasından karar kılacağım en kötü . R25 aslında tam ideal motor çift silindir ve 36 hp oluşu baya bi götürür diye düşünüyorum .Zaten oturuş olarak tam ss motorda sayılmaz . Cbr 250 herkesde olduğu için ve apaçi olarak gözükmek istemediğim için düşünmüyorum cbr'ı .






    Alıntı shooter1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    altına çek gsr 600, 4 silindir vuuu vuuu
    4 silindire geçmenin daha çok zamanı var kardeşim .





    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence fuarda yeni inazumayı görmeden binmeden ve fiyatı açıklanmadan sakın kıpraşma...

    CBF in 11.5 beygirinden sonra inazumanın 24 beygiri seni yeterince tatmin eder arada çok fark var.

    Bence zorlayıp 2. el versys650 falan alma gibi bi şansın yoksa eski çok yakan 2006-2007 cbf500 e sadece girme beygir için. inazumanın grenajlı versiyonunun alıcağı reaksiyonun, beğeninin, tadın 5 te birini 2. cbf500 de alamassın.

    Aç bi youtubeden cayır cayır S ve F versiyonların videoları izle dediğimi anlıcaksın. Yeni her zaman yenidir, güzeldir.

    ahım şahım zarar etmeden büyütme imkanının da var. 2 motor kombinasyonuda başarılı değil bence. cbf500+150. cbf150 vergisi sigortası bakımı 350 tl en az yattıgı yerden yiyececek elimin altında ekonomide olsun derken. TA+cbf150 desen neyse yine ama.

    Tabi tüm bunları elinde 22-23 bin olup max 2-4 yaşında V-strom ve versys650 alma durumu olmadığı için yazıyorum. öyle bi durumda inazuma demek de hata olur


    En kötü fuar zamanını bekleyeceğim zaten hocam , benimde aklımda inazumanın f modelini yakından görmek istiyorum şahsen ama inazumanın diğer 250 cc'lere göre fazla ağır olması ve yedek parçalarının çok pahalı olması düşündürüyor beni . 2 motor kombinasyonundan sanırım vazgeçeceğim , cbf 150'yide satıp en azından daha rahat motor alırım ekonomik olarak . Zaten ekipmanlarım yazlık ve kışlık olarak tam . Sadece alacağım motora göre fabrika çıkışlı lastiklerini değiştiririm .




    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle şunu belirtiyim. Motorum 2008 model absli V-strom. 85 bin km de. Gönül rahatlığı ile avrupa turuna çıkarım.
    Yani V-stroma karar kılarsan motorun yaşına ve km sine asla takılma. Önemli olan bakımı. Diğer türlü bu alet kolay kolay havlu atmıyor.
    2. Elde alırkende ss lere nazaran daha basit. Çünkü genelde pek artistlik peşinde olanların alacağı motor değil. Daha orta yaşa sahip insanlar tercih ediyor. Benim gibi istisnalar hariç tabiki(yaş olarak).O yüzden redline dır , ön kaldırmadır vs olayları olmayacağı için genelde temiz oluyor aletler.

    Yani ağır bir kazası yoksa ve bakımları yapılmışsa o V-stromu alabilirsiniz km sine ve yaşına bakmadan.

    Gelelim geçilir mi geçilmez mi tartışmasına.

    Bence geçilir.
    10 bin km motor süren insan bileğine hakimdir.
    Ki zaten 2 silindir 67 beygir ağır bir motor olduğu için öyle deli bir performansı yok ss ler gibi.

    Bu yüzden güç açısından sorun yaşamazsınız ilk 1.000 km gazı fazla açmayarak kullanırsanız.

    Fakat

    Ağırlık işin içine girince değişir.
    Eğer ben kendime güveniyorum, olası bir eğim almada bacaklarım kuvvetli diyorsanız sorun yok.
    Bacak cidden önemli ilk zamanlarımda 1-2 kere bacağımın iriliği sayesinde devrilmekten kurtardım. Meret öyle birşeyki eğimi alırsa illa yatmak istiyor.

    Toparlarsak , ilk 1.000 km gazı yumuşak açtığınız taktirde sadece ağırlık açısından sorun yaşarsınız. Oda 1.000 km sonra geçer. Alışırsınız.
    250cc den de geçseniz o ağırlık yine aynı şekilde sizi etkiler.

    Cbf500 ile karşılaştırısak bir kere rüzgar olayı çok farklı.
    V-stromda rüzgar neydi onu unutabilirsiniz bir süre sonra

    Umarım açıklayıcı olmuştur.Biraz dağınık olmuş uzun yazınca sanki.Sorunuz olursa özeldende cevaplayabilirim.

    Kendini bilen insan için 2. Motor olarak 2 silindirli 67 beygir bir motor uygundur bence.

    Şunuda belirtiyim ben 150-250-650 cc olarak ilerledim.

    Detaylı bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim hocam . Vstorm'u ilk test ettiğimde 2004 modeldi , km'si 34bin'deydi tabi km'nin düşürülme ihtimali yüksek . Üzerine oturdum ve gazı açıp gittiğimde kendi kendime , işte bu dedim , almam gereken motor bu diye söylendim . Çünkü böyle bir rahatlık görmedim ben ve düşük hızlarda ki dengesi benim cbf 150'ye göre olağınüstüydü . Yalnız fiyatına 17.000 tl istedikleri için bende vazgeçtim . En azından 600 cc'den önce bi 250-500 cc arası bir şey alıp onuda 1*2 sene kullanıp , daha sağlıklı bir şekilde cc büyütmek istiyorum.




    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunu düzeltiyim, bahsettiğimiz ağırlık olayı sadece çok düşük hızda yapılan dönüşlerde sizi zorlar. Bahsettiğim tabiki ilk alışma dönemlerinde. Bir zaman sonra Cbf150 gibi V-strom süreceksiniz merak etmeyin
    Aynen katılıyorum , alışma dönemini atlattıktan sonra kontrol etmesi daha da kolaylaşır .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  5. #25

    Üyelik
    06 Ocak 2015
    Motosikleti
    xvs 250 dragstar-ps150i-inazuma
    inazuma kullanıcısı olarak hıza meraklı değilseniz şehiriçinde de şehirdışında da sizi üzmez ama uzun yolda dl 650 kadar da rahat ettirmez,az yakıyor konforlu bizim gurupta 110 binde arkadaş var halen daha kullanıyor,İnazuma bilgileri hakkında yardımcı olurum isterseniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

    şöyle bi artısı var inazumanın = 0
    daha güzel ne var sıfır motordan
    Ezio41 bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DL650 XT L5 - yamaha delight 115
    CBF500 iyidir,helede temiz bi makina bulursanız tadından yenmez.
    Ezio41 bunu beğendi.
    06 EB 8036
    09 R 5520

  7. #27
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.
    Bence 9 yaşında bir motordansa,sıfır İnazuma çok daha mantıklı. Hem yakıt,hem parça hemde ilk kullanıcı sensin.9 yaşında bir motorun başına kim bilir neler gelmiştir. Hemde satarken zorlanabilirsin belki.
    Helede üçlü çanta ve tur camıyla off düşünemiyorum İnazuma'yı
    250 cc'de sıfır alırsam o güzelliği olacak zaten , bir motorun ilk sahibi olmak ve yeni model almak her zaman daha zevkli olur sanırım .




    Alıntı EmirŞengezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de cbf 150 den sonra abs li bir V-strom ya da CBF 600 düşünüyorum. Tabiki kontrol ve yol eğitimleri eşliğinde. Şu v stromcular da fiyatlarını indiriverseler biraz iyi olacak Size de şimdiden hayırlı olsun. İnazumanın garenajlısını da görün derim çok güzel makina..

    Varadero denilince ben de yeni gördüğüm bu bebe varaderoyu paylaşayım. 2 silindir 125 cc makina :D
    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_X...radero_125.jpg

    Vstormların fiyatları maalesef çok fazla , 2004-5 modele bile 17 bin civarı istiyorlar .



    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazuma gerek ağırlığı gerekse yakıtı cbf 150 den sonra uzebiir. İnazuma bence gereksiz yere yüksek devir çeviren bir makina keşke o formatta tek silindir ve 26hp ve 150 kg olsaymis cbf 1000 bile çift egzoz dan vazgecip teke döndü bu inazuma 130 zar zor yapıyor ama çift egzoz var.

    İşte bu yüzden karar veremiyorum bende .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  8. #28

    Üyelik
    06 Ocak 2015
    Motosikleti
    xvs 250 dragstar-ps150i-inazuma
    inazumanın yakıtta üzmesi imkansız
    blueway2 bunu beğendi.

  9. #29
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    İnazuma yi ybr gibi kullanırsanız evet Üzmez ama 250 cc gibi kullaninca uzer
    Ezio41 ve blueway2 bunu beğendiler.

  10. #30
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Susuki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inazuma kullanıcısı olarak hıza meraklı değilseniz şehiriçinde de şehirdışında da sizi üzmez ama uzun yolda dl 650 kadar da rahat ettirmez,az yakıyor konforlu bizim gurupta 110 binde arkadaş var halen daha kullanıyor,İnazuma bilgileri hakkında yardımcı olurum isterseniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

    şöyle bi artısı var inazumanın = 0
    daha güzel ne var sıfır motordan

    İnazuma sağlamlık olarak baya iyi evet biliyorum 100.000 km'yi geçenler var motor bloğunu açtırmadan . Hız merağım pek yok , otobanda Kocaeli-İstanbul arası gidip gelirken rahat 120 yapsa yeterli benim için . Fakat ortalam 120 ile inazuma ne kadar yakıyor 100 km'de ?


    Alıntı EGELİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF500 iyidir,helede temiz bi makina bulursanız tadından yenmez.
    Temizinide bulmak baya zor , hepsi 8 9 yaşında aletler . Sahibinde de genelde hep 30-60 bin km arasında ilanlar var .



    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazuma yi ybr gibi kullanırsanız evet Üzmez ama 250 cc gibi kullaninca uzer

    Ybr gibi kullanmayacağımıza göre ne gibi üzer bizi ?
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  11. #31
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Şehir içi fazla takılmam frenden dur kalkdan fazla hoşlanmam kendimi şehir dışı virajlara atarım diyorsanız 600 cc

  12. #32
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi fazla takılmam frenden dur kalkdan fazla hoşlanmam kendimi şehir dışı virajlara atarım diyorsanız 600 cc
    600 cc alabilmem için cbf 150'yide satıp 2 3 ay daha para biriktirmem gerek . Zaten 600 cc'ye hazır değilim o yüzden pek düşünmüyorum . 600 cc'yi alsamda almazsamda zaten , yarısı şehiriçi yarısı şehirdışı olacak .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  13. #33

    Üyelik
    06 Ocak 2015
    Motosikleti
    xvs 250 dragstar-ps150i-inazuma
    120 km hızla 15-16 kurus yakar

  14. #34
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Motor kullanmasını bilen herkes her motoru kullanabilir. Burada önemli olan; motorun değil kendi limitlerinizi bilmek, trafiği iyi okumak, önce emniyet prensibini hiç aklından çıkarmadan motor kullanmaktır. Bu kriterleri sağlayabiliyorsanız motoru büyütmekte bir sakınca yok. Büyük motor dediklerimiz yani 500 cc ve üstü motorlar aslında 150 cc motorları kullanmaktan daha kolaydırlar. Daha dengelidirler, Frenleri daha güvenlidir, rüzgardan kolay kolay etkilenmezler, daha iyi yol tutarlar. Yakıt mutlaka artacaktır. Bakım giderleri de fazla olacaktır.
    Burda önemli olan tarz seçmektir. Yani süper spor mu, naked mi, enduro veya touring mi istediğiniz önemli bence.
    Nasıl büyütsem diye başlık açtığınıza göre kendinize pek güvenemiyorsunuz sanırım. O yüzden 250 cc ye geçiş yapın bence. 1 yıl sonra o da size küçük gelecektir. O zaman tekrar büyütürsünüz. Benim şahsi tavsiyem mutlaka ABS li olan modellerden almanızdır. Kullanımda gerçekten çok güvenli duruşu, dengeyi, güveni hissedeceksiniz.
    Vereceğiniz karar ne olursa olsun size hayırlı olsun. Allah kaza bela nasip etmesin.
    Ezio41 bunu beğendi.

  15. #35
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Ben inazumanın gereğinden daha fazla yaktığını defalarca kullanıcılarından duydum.Sakin kullanımda 3.6 agresifte 4.5civarı olması lazım.Tüm rakiplerinden ortalama 1500 devir fazladan devirli gidiyor.mt07 den bile daha ağır 250 lik motor bana hiç mantıklı gelmiyor.Evet bu formatta şu an inazuma kadar güzel motor yok ama bu ağırlık ve şanzuman oranları sayesinde çok eksik kalmış bir motor bana göre.183kg çok fazla
    Ezio41 bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    06 Ocak 2015
    Motosikleti
    xvs 250 dragstar-ps150i-inazuma
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben inazumanın gereğinden daha fazla yaktığını defalarca kullanıcılarından duydum.Sakin kullanımda 3.6 agresifte 4.5civarı olması lazım.Tüm rakiplerinden ortalama 1500 devir fazladan devirli gidiyor.mt07 den bile daha ağır 250 lik motor bana hiç mantıklı gelmiyor.Evet bu formatta şu an inazuma kadar güzel motor yok ama bu ağırlık ve şanzuman oranları sayesinde çok eksik kalmış bir motor bana göre.183kg çok fazla
    250 cc olarak kullansak bile dl 650 ya da cbf 500 gibi yakmayacak. Facebook ta 4000 kullanıcıli guruba güvenerek de kullanıcılar olarak konfora karşılık bu yakıtın az olduğunu söylüyoruz. Değiştiren kişi de yüksek cc almak için değiştiriyor sayfada tek bir arkadaş ktm duke e gexti,sevmeyen elbet cikar. Motorun bir dengesi var agirligi hissettirmiyor "çok ağır bu aman kullanılmaz" diyen kişi ya çok kısa boyludur ya da iki teker dengesinden mahrumdur o kullansın 125 cc. şanzımandan memnun kalmayan kişiyle karsilasmadim. 250likten 600 luk performans beklenirse kalınmaz bence de. Yakıt uzun yolda 13 kurusa kadar indirilebilir,"ybr gibi kullanılarak" çok dert ediliyorsa eğer. 12.950 tl daha da artacağı bekleniyor bu fiyata alınacak sıfır en konforlu motordur
    Ezio41 ve blueway2 bunu beğendiler.

  17. #37
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Şanzıman kalitesi tabiki güzeldir benim demek istediğim oranların çok kısa ayarlanması rakiplerine göre ve buda fazla devir çevirdiği için yakıt artıyor. Mesela 120 ile giderken devir 10 bin leri geçiyor.
    Ezio41 ve blueway2 bunu beğendiler.

  18. #38
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    2 motorun olmasına gerek yok.. 2. el motor için ise bilindik biri değil yada anlayan biri görmüyorsa uzak durmak taraftarıyım..

    Senin yerinde olsa idim sıfır inazuma derdim.. 250 cc yeter.. çok yüksek süratlere karşıyım..
    Ezio41 ve blueway2 bunu beğendiler.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  19. #39
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı metinkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kullanmasını bilen herkes her motoru kullanabilir. Burada önemli olan; motorun değil kendi limitlerinizi bilmek, trafiği iyi okumak, önce emniyet prensibini hiç aklından çıkarmadan motor kullanmaktır. Bu kriterleri sağlayabiliyorsanız motoru büyütmekte bir sakınca yok. Büyük motor dediklerimiz yani 500 cc ve üstü motorlar aslında 150 cc motorları kullanmaktan daha kolaydırlar. Daha dengelidirler, Frenleri daha güvenlidir, rüzgardan kolay kolay etkilenmezler, daha iyi yol tutarlar. Yakıt mutlaka artacaktır. Bakım giderleri de fazla olacaktır.
    Burda önemli olan tarz seçmektir. Yani süper spor mu, naked mi, enduro veya touring mi istediğiniz önemli bence.
    Nasıl büyütsem diye başlık açtığınıza göre kendinize pek güvenemiyorsunuz sanırım. O yüzden 250 cc ye geçiş yapın bence. 1 yıl sonra o da size küçük gelecektir. O zaman tekrar büyütürsünüz. Benim şahsi tavsiyem mutlaka ABS li olan modellerden almanızdır. Kullanımda gerçekten çok güvenli duruşu, dengeyi, güveni hissedeceksiniz.
    Vereceğiniz karar ne olursa olsun size hayırlı olsun. Allah kaza bela nasip etmesin.
    Dediğiniz gibi önemli olan bileğin ayarını tuturabilme ve trafiği iyi okuyabilmek . Bunlar olduktan sonra insan eğitimde aldıktan sonra 1000 cc bile kullanabilir . Ama tabi insanoğlu çabuk gaza gelen bir varlık olduğu için , elindeki alet ne kadar güçlüyse o kadar daha çabuk gaza gelip patlama şansıda yükseliyor . Büyük cc'li motorlar , düşük cc'li commuter motorlardan dediğin gibi çok daha güvenli . Hem frenaj olarak , hem yol tutuşu olsun viraja girmesi olsun vs. her yönden daha iyiler . Tek eksi yanları küçük cc'ye göre masraflarının fazla olması . Tarz olarak aklımda en başta enduro daha sonra naked geliyor . Racing tarzı pek sevmediğim için zaten onların 600'lüğünde falan gözük yok . Belki yeni gelecek olan R25 olabilir ss görüntüsü olanların içerisinden . Abs'li 250 cc motor benim bildiğim kadarı ile pek yok , ktm duke 200'de var . Birde yeni gelen kawasaki z250 ve 250 sl modellerinde abs'li seçenekte olacakmış sanırım .



    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 motorun olmasına gerek yok.. 2. el motor için ise bilindik biri değil yada anlayan biri görmüyorsa uzak durmak taraftarıyım..

    Senin yerinde olsa idim sıfır inazuma derdim.. 250 cc yeter.. çok yüksek süratlere karşıyım..

    250 CC aslında dediğiniz gibi hertürlü tatmin eder ama insanoğlu işte her zaman daha fazlasını istiyor .





    Alıntı Susuki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc olarak kullansak bile dl 650 ya da cbf 500 gibi yakmayacak. Facebook ta 4000 kullanıcıli guruba güvenerek de kullanıcılar olarak konfora karşılık bu yakıtın az olduğunu söylüyoruz. Değiştiren kişi de yüksek cc almak için değiştiriyor sayfada tek bir arkadaş ktm duke e gexti,sevmeyen elbet cikar. Motorun bir dengesi var agirligi hissettirmiyor "çok ağır bu aman kullanılmaz" diyen kişi ya çok kısa boyludur ya da iki teker dengesinden mahrumdur o kullansın 125 cc. şanzımandan memnun kalmayan kişiyle karsilasmadim. 250likten 600 luk performans beklenirse kalınmaz bence de. Yakıt uzun yolda 13 kurusa kadar indirilebilir,"ybr gibi kullanılarak" çok dert ediliyorsa eğer. 12.950 tl daha da artacağı bekleniyor bu fiyata alınacak sıfır en konforlu motordur

    İnazuma hakkında az yakanda diyen var çok yakan diyende . Orta yolunu bulan yok sanırım bu yakıt tüketimi konusunda . Fiyatların artma meselesine gelince bence çok fazla zam yapmaya başladırlar 250 cc'lere . 250 cc'ye bu paraların verilmesini pek sıcak bakmıyorum artık . İnazuma bile ilk çıktğında 10 bin civarı idi . Şimdi merdiveni 13'e dayadı . Fuardan sonrada 15 diyorlar . Valla 15 bin olursa kusura bakmasınlar o kadar para 250 cc'ye vermek bence gereksiz .



    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben inazumanın gereğinden daha fazla yaktığını defalarca kullanıcılarından duydum.Sakin kullanımda 3.6 agresifte 4.5civarı olması lazım.Tüm rakiplerinden ortalama 1500 devir fazladan devirli gidiyor.mt07 den bile daha ağır 250 lik motor bana hiç mantıklı gelmiyor.Evet bu formatta şu an inazuma kadar güzel motor yok ama bu ağırlık ve şanzuman oranları sayesinde çok eksik kalmış bir motor bana göre.183kg çok fazla


    Ağır olması aslında biraz avantajlı sayılır uzun yolda giderken , tır ve kamyonların yanından geçerken fazla sarsmaz diye düşünüyorum .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    Alıntı Susuki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 km hızla 15-16 kurus yakar
    120 km üzerinde ki hızlarda da ortalama 20-22 kuruş civarı yakıyor değil mi ?
    Salih_T bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  20. #40
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 CC aslında dediğiniz gibi hertürlü tatmin eder ama insanoğlu işte her zaman daha fazlasını istiyor .
    Benim kriterim basit ortalama en fazla 100 km hızla giderim... araç sollamak için yada araçtan kaçmak için 120-130'a ye çıksa yeter.. Fazlasını zaten araba kullanırken bile yamıyorum.. Bu istediğimide bütün 250 cc ler yapar..

    250 cc üstü sadece cruiserlara bakarım.. malum onlarda hız değil tork arttığı için..

    Param olsa acımam inazuma alırım. yada kavasakinin yeni 250-300 cc leride güzel görünüyor.. fazlasına gerek yok..
    blueway2 bunu beğendi.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)