Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CBR 250R'den 600cc'ye geçiş

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Merhaba arkadaşlar şuan motorum yeni kasa honda cbr 250R neredeyse 10.000 km tecrübem var 600cc istiyorum ama biliyorum tecrüben neredeyse yok denecek kadar az o yüzden sizden 600cc tavsiyesi istiyorum. kış geldiği için motosikletlerde ucuzladı o yüzden şimdi almak bence mantıklı istediğim motor 4 silindirli olacak ama çok hızlı gitmesini istemiyorum yani biliyoruz tecrübe az bir yerde bu aşk son bulmasın o yüzden tipi güzel sesi çıkan ama hızlı gitmeyen bir motosiklet var mı yada bu sevdadan vaz mı geçeyim yani 20.000 km yi beklemek daha mı mantıklı.

    Tüm 2 Teker Severlere İyi Günler
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    yine ayni yarzmi devam edeceksin? o tarzlarin 600 lukleri asgarisi psikopattir... bitaz tarz degisikligi olsun dersen CBF 600, KTM 390, Deauville, Transalp, F650 bunlar yuksek cc li efendi motorlar ) ama tarzi degistirme kosulu ile..

  3. #3
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yine ayni yarzmi devam edeceksin? o tarzlarin 600 lukleri asgarisi psikopattir... bitaz tarz degisikligi olsun dersen CBF 600, KTM 390, Deauville, Transalp, F650 bunlar yuksek cc li efendi motorlar ) ama tarzi degistirme kosulu ile..
    dediğiniz motorların kendini kanıtlamış ama sevmediğim tip motorlar 1-2 arkadaşım yamaha xj6 diversion iyidir dedi bakalım sitedeki arkadaşlar daha güzel motorlar önermez ise buna bakıcaz
    mehmetenis, barodi ve ///MPOWER bunu beğendiler.
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  4. #4
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Tecrübe km olarak ölçülemez bana göre. Herkesin kapasitesi, potansiyeli, o kilometreyi yaptığı yer aynı değil.

    Tecrübe edindiğini varsayacak olursam;
    XJ6 Diversion F bakabilirsin.
    ///MPOWER, cbr1907, manofsteel ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    4 silindirden önce bi 2 silindire geç , onunlada bi 20 bin km kadar devirin daha sonra 4 silindire bakın bence . Hem böylelikle daha çok pişer ve daha farklı lezzetler ve tatlara bakmış olursunuz . En önemlisi hayatta kalma şansınız daha fazla olur .
    halilom bunu beğendi.

  6. #6
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Alıntı zerzura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübe km olarak ölçülemez bana göre. Herkesin kapasitesi, potansiyeli, o kilometreyi yaptığı yer aynı değil.

    Tecrübe edindiğini varsayacak olursam;
    XJ6 Diversion F bakabilirsin.
    tavsiyeniz için sağolun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 silindirden önce bi 2 silindire geç , onunlada bi 20 bin km kadar devirin daha sonra 4 silindire bakın bence . Hem böylelikle daha çok pişer ve daha farklı lezzetler ve tatlara bakmış olursunuz . En önemlisi hayatta kalma şansınız daha fazla olur .
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim , ama 2 silindir sonra 4 silindir yapsam daha çok uğraşmam lazım ve daha çok masraf demek bu.

  7. #7
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tavsiyeniz için sağolun[COLOR="Silver"]

    Tavsiyeniz için teşekkür ederim , ama 2 silindir sonra 4 silindir yapsam daha çok uğraşmam lazım ve daha çok masraf demek bu.

    Bence bunu masraf olarak değil de , hayatta kalma şansınızın daha çok artması olarak ve daha iyi tecrübe ederek , motosikletinizi daha kontrollü ve bilinçli bir şekilde kullanmayı öğrenmek olarak düşünün . Bu benim tabi şahsi fikrim .
    Bune bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  8. #8
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bunu masraf olarak değil de , hayatta kalma şansınızın daha çok artması olarak ve daha iyi tecrübe ederek , motosikletinizi daha kontrollü ve bilinçli bir şekilde kullanmayı öğrenmek olarak düşünün . Bu benim tabi şahsi fikrim .
    Doğru söylüyorsunuz hocam 4 silindiri alıp duvara çakıp tamir masrafındansa honda 500R daha iyi olur bence galiba 2 silindirli oda 250 den sonra çokta zorlamaz.
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar

  9. #9
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Bence tecrübeyi ya da yüksek cc'ye geçme kararını sadece yapılan kilometre ile ölçmek bizi hataya düşürür. Kimisi der egitim al (ki çok doğru bir düşünce olması gereken) kimisi de kendini hazır hissediyorsan al der (her şey kişinin kendi içinde bittiği için bu düşünceye de yanlış diyemeyiz) Benim gibi yapın demiyorum ama ben önce Cub türü bir motorda öğrendim sürmeyi. İlk bindigimde o küçücuk motor altımdan kaçtı gitti, dedim ben bunu nasıl zapt edeceğim? 2 - 3 bin kilometre sonra yetmez oldu, babam Yamaha Ybr 250 aldı, onu almadan önce de ben yine düşünüyordum ulen bu baya büyük hebetli makine. Yine bir kaç bin kilometre sonra yetmez oldu makineden keyif alamaz oldum. Honda Cbr 250 aldım. Yaklaşık 4 bin kilometre yaptım bu motorla. 2500 küsür kilometrede büyük bir kaza yaptım. Yayaya çarptım ve sağ el bileğim, işaret ve orta parmağımı kırdım. Ameliyat ve bir kaç ay dinlemeden sonra tekrar motoruma kavuştum. Ha bu arada evlendim, XXL bi adam olduğum için eşimle Cbr'ye sığamadık açıkçası. Sonra iki kişi rahat rahat uzun yol yapabilecek, şehir içinde olabildiğince rahat, biraz evcilleşmiş nispeten çok hızlı olmayan bir motosiklet aradım ve Honda Cbf 600 aldım. Biraz uzun oldu ama insanın içine o istek düştü mü kesinlikle o motor değişiyor. Neyse kendi motor maceramı yazmak istedim. Herkese iyi yıllar, keyifli ve kazasız sürüşler dilerim.
    barodi ve ///MPOWER bunu beğendiler.

  10. #10
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Bence de 250-600cc arasında alacağınız motora masraf olarak bakmayın. Bir an önce hedefinize ulaşma isteğiniz normal ama kendinize bir sorun bence "Neden 600cc yi hemen almak istiyorum?" diye. 600cc alıp da bırakacak mısınız ki, bence tadını çıkarıp basamak basamak geçin. Akıllı uslu olan yüksek cc lerden ya da KTM'nin 390cc'leri gibi ara basamakları düşünün derim ben.
    barodi bunu beğendi.

  11. #11
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar honda cbr 500R bakıcam yarın bugün alırız herhalde resim atmayı öğrenip 500r alırsam burada konusunda açarım

  12. #12

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar honda cbr 500R bakıcam yarın bugün alırız herhalde resim atmayı öğrenip 500r alırsam burada konusunda açarım
    500 r alma pişman olma ikinci eli yok ayrıca ses yok xj6 diversion f bende cbr 250 ile 10000 km kadar yapıp geçtim xj6 diversion f e sıfır aldım şuan 15700 km de çok memnunum .ve hiç kazam olmadı gerçi cbr sürerkende olmadı .ama 3 defa ilk 10000 km arası ölümcül kazadan tecrübem sayesinde kaza yapmadan son anda tabiki en başta allah korudu. yüksek devirde motorun vermiş olduğu o ses o ani ivmelenme uçuyor hissi seni gaza çabuk getiriyor ben bile bu yaşta kendimi zor tutuyorum. dikkat et 600 cc 4 silindirin hiç şakası yok. xj6 diversion f r6 nın kısırlaştırılmış hali. vites aralığı sık son hız 220 ama çok seri cbr den daha güvenli freni olsun virajı olsun konforu olsun.aynı fiyat zaten 500 r ile
    yine son karar senin ben kimsenin ölümüne mani olmak istemem allah korusun sonra kaza yaparsan vicdan azabı yaşarım. ben kendimi biliyorum tanıyorum hızı sevmiyorum . ama senin kanın kaynıyormu gençmisin hava gösterişe merakın varmı hırslımısın hızı seviyormusun bunlar herbiri risk 600 cc için. bende bunlar yok o yüzden belkide hala yaşıyorum.

  13. #13
    Schizophren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X max 250
    cbr250'de 4000 km yaptıktan sonra vfr'ye geçtim ama keşke bekleseydim diyorum şimdi. çünkü inan bana apayrı bi kavram 4 silindir, ayrıca benzin olarakda ocağıma incir ağacı dikti

    tavsiyem öncelikle cbr'da bi 5-10 bin daha yapmanız, sonrasında cbr650f düşünebilirsiniz

  14. #14
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    şimdi dediklerinizin ortak sonucu bekle daha yolu var demek istiyorsunuz , bende büyük sözü dinleyerek yaz gelmesini bekleyeceğim belki o zamana kadar para daha çok birikir daha iyi motosikletlere bakma şansımız olur.

    yardımcı dokunan herekse iyi akşamlar

  15. #15
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    600 lüklerde en yakıt cimrisi motor hangisi?

  16. #16
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Endurolarda BMW F650 GS , yaklasik 3.1 lt/100 km..

  17. #17
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    600 cc ve üstü için yakıt hesabı yapmak bence çok yanlış. Çünkü bu motorlar gerçekten keyif için binilen, iş amaçlı kullanılmayan motorlar. En az yakanı bile kullanım şartlarına göre bir fil'e dönüşebilir. Mutlaka yakıt gideri çok oluyor ve hesap yapmak gerekebiliyor günümüzde. 5 litreden aşağıya yakıt yakıyorum diyen yoktur sanırım. Fabrika verilerini dikkate almayın. Gerçek ve objektif yorum yapan kullanıcıların söylediklerini dikkate alın. Ben sakin kullanımda 6 litre (120 km-h geçmeden) , agresif de 10 litre yakıyorum şahsen.
    telike bunu beğendi.

  18. #18
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    benim sakin kullanim 3.8 - 4 litre agresif 4.5 lt yi geciremedim... f650 ciddi anlamda klasmaninda en az yakan motorlardan biri ..

  19. #19
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Ben bir kere Cbf 600 (karbüratörlü) ile 4.9 litre gördüm uzun yolda. Normal zamanda 6 litrenin altına ve 7, 7.5 litrenin üstüne çıkmadı hiç.

  20. #20
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    bende cbr250r var, yine aynı tarzda bir 600cc düşünüyorum, supersport modellerde hangisidir yakıt cimrisi?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)