Bugün seyir halindeyken devir saatine bir baktım ibre en aşağıda,hiç tık yok.Zaten en başta aklıma gelen telin koptuğu,ama ben hem km telini hemde devir saatinin telini düzenli olarak yağlardım.Sökmeden önce bir düşündüm niye kopar diye ama anormal bir durumda yok Gelelim işin aslına.Devir saatinin teli egzozun yanından geçiyordu,dışındaki plastik iyice erimiş,ordanda içindeki yağı kuruttu herhalde telin kırıldığı yer paslıydı.Ama yinede helal olsun,motor 2006 model 36 bin kmde.Yinede iyi dayanmış.
Arkadaşlar sizde bu tür bakımlarınızı eksitmeyin.Ufakta olsa arıza arızadır.Arada bir kontrol edin.Gerçi şimdiki motorların devir göstergesi elektronik,telle melle işleri yok.Buyrun bunlarda fotoğraflar.Zaten anlarsınız sizde ne olduğunu.Herkese kazasız,belasız sürüşler dilerim.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]