Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

2 zamanlı motosiklet tecrübeleri-anıları buraya!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Kullananlar gün geçtikçe azalıyor olabilir.Ama sevenleri tükenmeyecektir.Artık kullanmıyor olsanızda anılar paylaşılabilir.Ayrıca ısrarla bu motorlardan almak isteyen arkadaşlara da ışık tutulmuş olunur


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    VOGGY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/AVCILAR
    Motosikleti
    iJ JüPiTER5,ROMET CHART 50,HARKOV ZiM350 ATV
    hala 2 zamanlı motor kullanıyorum ve çok memnunum(ije)
    anıma gelince bi keresinde yanlışlıkla 1 litre benzine 40 ml yağ koymam gerekirken 65 ml koymuştum ve motoru muayeneye götürdüm,sıcak bi yaz günüydü,motorda hararet yaptı,neyse muayene istasyonuna gittim ve işlemleri hallettim,fakat muayene memurunun gözleri önünde motoru güç bela çalıştırdım (hararet+aşırı yağ),daha sonra ise aşırı yağdan dolayı egzozsan acaip derecede duman ata ata eve geldim,büyükçekmece rampasında görüş mesafesi yer yer 20 metreye kadar düştü böle güzel bi anım var hatırladıkça gülerim,daha bisürü anım oldu yaz yaz bitmez,bugüne kadar kullandığım tüm motorlarda 2 zamanlıydı
    Ey bu topraklar için toprağa düşmüş asker;
    Gökten ecdad inip öpse o pak alnı değer;
    Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın;
    Gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın...

  3. #3
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    yağı az koyduğum için bir önçeki silindirim kilitlenmişti.10km motoru ittim.şu anki halinden memnunum.benzin süper olursa ve yağı bolsa sorunsuz yol alıyor.
    artık çoğu yerde süper bulmak zor olsa da yine de 2 zamanlıyı seviyorum dumanı yeter

    ama benzin fiyatları böyle giderse 4 zamanlı almak farz olaçak.

  4. #4

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    bende 5 yıldır kullanıyorum memnunum ama yinede değiştireceğim

  5. #5
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı
    yağı az koyduğum için bir önçeki silindirim kilitlenmişti.10km motoru ittim.şu anki halinden memnunum.benzin süper olursa ve yağı bolsa sorunsuz yol alıyor.
    artık çoğu yerde süper bulmak zor olsa da yine de 2 zamanlıyı seviyorum dumanı yeter

    ama benzin fiyatları böyle giderse 4 zamanlı almak farz olaçak.

    abi senin olayın aynısını bende yaşamıştım yaw.. ama benim itme mesafem daha kısaydı..
    CBR 600F Honda,

  6. #6

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    hort diyerek başlamak istiyorum abi merak ettim nasıl tasarladınız burda paylaşırsanız sevinirim
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:

  7. #7
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    4x4
    2 zamanlı motosiklet tecrübeleri-anıları buraya!
    Arkadaşımın 2 zamanlı hyosung crossu vardı..Çok güzel ses çıkarırdı.. Hey gidi günler
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  8. #8
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı rascar1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb arkadslar benzine yag karışmadan 2 zamanlı motosiklet tasarladık kardeşler motosiklet güvencesiyle samsunda msn adrsimiz emreas55@hotmail.com
    nasıl yani ? sadece yağlamı çalışıyor yoksa sadece benzinlimi? biraz açarmısınız
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  9. #9
    adameus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YBR 125
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yani ? sadece yağlamı çalışıyor yoksa sadece benzinlimi? biraz açarmısınız
    2 zamanlı motorlar benzine yağ karıştırabiliyor.bu nedenle renkli dumanları oluyor..

  10. #10
    deli mavili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    istanbul / bahçelievler
    Motosikleti
    motosiklet
    hey gidi zamanın mz si zamanın planet hh si ne motordular bee
    ama eskide kaldı artık kimseler bakmaz oldu bunlara ....
    UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE

  11. #11

    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İSTANBUL
    Motosikleti
    DERBI GPR125 R'ımı SATTIM:(
    Derbi GPR 125 R kullanıyorum 2 zamanlı.aprilia,cagiva,gilera,derbi hala bu motorları ısrarla kullanıyor ve geliştiriyor.Bizim suanki 2 zamanlı motorların eski 2 zamanlılarla hiç alakası yok.Çok daha modern motorları var.Yani geliştişriliyor ve fanatikleride oldukca fazla.Yeni 2 zamanlı bir makine kullanın 4 zamanlılardan eskısı kadar zevk alamıyacaksınız iddia ediyorum.2 zamanlı deyince aklınıza ilk gelen Javayı,Mz yi unutun 2 zamanlı teknolojisi baya ilerledi bakmayın siz yazılıp çizilenlere.

  12. #12
    ozi2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Google arama motoru
    Alıntı cihantavuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Derbi GPR 125 R kullanıyorum 2 zamanlı.aprilia,cagiva,gilera,derbi hala bu motorları ısrarla kullanıyor ve geliştiriyor.Bizim suanki 2 zamanlı motorların eski 2 zamanlılarla hiç alakası yok.Çok daha modern motorları var.Yani geliştişriliyor ve fanatikleride oldukca fazla.Yeni 2 zamanlı bir makine kullanın 4 zamanlılardan eskısı kadar zevk alamıyacaksınız iddia ediyorum.2 zamanlı deyince aklınıza ilk gelen Javayı,Mz yi unutun 2 zamanlı teknolojisi baya ilerledi bakmayın siz yazılıp çizilenlere.
    Sana tamamen katılıyorum babamın binmediği 2 zamanlı kalmadı sanırım son bindiği 2 zamanlı 750 lik 3 silindir suzukiydi hatta yarışlarda tek tercih ettiği cr 125 i hala unutamıyorum.

    Benim bugüne kadar sahip olup bindiğim motorlara gelince
    1:Mobylette
    2:Dt125
    3:Mz251
    4:Rx115 (sitede bilmeyen azdır )
    5eugeot Speedfight2 hemde 2 adet 1ini modifiye edicem

    ve daha benim olmayan birçok 2 zamanlılara bindim

    2 zamanlı süper bişi ya bence motosiklette bi yaşam tarzı benim için başka zaman olamaz ne zaman binsem ellerim hala titriyor
    4zamanlı birçok motosiklete biniyorum herhün işimin gereği (tamirciyim) ve 2 t kadar tat vermiyor.Varsın olsun çok yaksın varsın olsun pistonu erken bitsin,aynı motosiklete 75000 km binemiyorki kimse niye dayanıklı olsun diye 4 t alıyosun?
    40000km bin bi piston bi 40000 daha.

    Ve anı:Işıklarda duran bi cbf150 in yanında rx 115 le durmuştum adam sanırım mondial 125 agk zannetti kalkarken sıktı tabi 1-2 metre falan bi dahaki ışıklara kadar plakamı ezberlemiştir herhalde sonra yeniden yanyana durduğumuzda bu mondial diye sormazmı orda kotum ya ve daha bunun gibi yüzlerce anı anlatsam bu sayfalar yetmez yok yeterde zamanım yok biraz daha anı oluşturmaya gideyim herkesin tekeri düz bassın

    2ZAMANLI 2ZAMANLI 2ZAMANLI

  13. #13
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    tamam bir anı da ben yazayım:

    geçen ay GPR 125 aldım. Motoru aldıktan sonra bişey farkettim ki sürekli eski günlerden bahsediyorum "kanka hatırlar mısın lise dönemlerinde şu olmuştu, bu olmuştu" falan.. aklımda hep lise yıllarım var, içimde hep bi geçmişe özlem var. sonra jeton düştü, yeni motorumu ne zaman çalıştırsam gelen 2t yağ kokusu bana fırlama lise dönemlerimi hatırlatıyor. BWS ve Runner kullandığım zamanları. Hala motora her binişimde 18 yaşında çocuk gibi bir ruh haline bürünüyorum =)

  14. #14
    ozi2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Google arama motoru
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam bir anı da ben yazayım:

    geçen ay GPR 125 aldım. Motoru aldıktan sonra bişey farkettim ki sürekli eski günlerden bahsediyorum "kanka hatırlar mısın lise dönemlerinde şu olmuştu, bu olmuştu" falan.. aklımda hep lise yıllarım var, içimde hep bi geçmişe özlem var. sonra jeton düştü, yeni motorumu ne zaman çalıştırsam gelen 2t yağ kokusu bana fırlama lise dönemlerimi hatırlatıyor. BWS ve Runner kullandığım zamanları. Hala motora her binişimde 18 yaşında çocuk gibi bir ruh haline bürünüyorum =)
    Evet evet 2 zamanlı bizi genç tutuyor

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    bende 2 zamanlı çok kullandım artık 4 zamanlı tatmin etmiyor..

    ilk zamanlar mobylette modifiyelisi orjinalı cift motorlusu 160 km göreni binmediğim mobilet kalmadı..

    sonraları bws ye bindim arkadasımın motoruydu sürekli tek çeker bigün ben kullandım motoru çok methediyodu patika yollardan gittim merdiven indim kros yaptım banamısın demedi..

    rx135 king e bindim çok deli bi alet benzini içiyodu ama hakkınıda veriyodu 5 kişi tek teker çektik sonra 2 kişi trafikte makas üstüne makas durmak istemiyoduk..(trafiği tehlikeye sokacak bişi yapmadık)

    yamaha aerox a bindim çok rahat bi scooter 2000 senesi arkadasa sıfır alınmıştı heryere onun motoruyla giderdik 2 kişi 10km tek teker rahat çekiyodu benzin konusunda tutumluydu 2 zamanlıya göre..

    kısmetse 2 aya kadar yamaha aerox alıcam o sene asık olmuştum motora şimdi ise bi tane buldum antalyada bu kadar temizi yok kaporasını bile verdim 2 aya kadar hemen alıcam..

    husarımı 1000 ytl ye acil satmam lazım..

  16. #16
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    keşke 2 zamanlılar bu kadar gözden düşmeseydi. sanırım en büyük sebebi egzoz emisyonları oldu.ya da biraz ardniyetli bir düşünce olacak ama belki de motosiklet firmaları daha çok yedek parça satabilmek için 4 zamanlıya yöneldiler:D bu sayede motora bir sürü fazla parça eklendi.
    ama bana o mavi dumanı sanki zararsızmış gibi geliyor.ve belki de bir makinadan çıkacak en güzel koku:

  17. #17
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    benzin 3.5 ytl olmasa 2 zamanlıdan başka makinaya binmem gerisini siz anlayın
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  18. #18

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    MZ lerin motor sesi çın çın öterdi, şimdi o sesi özlediğimde oluyor.
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  19. #19
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keşke 2 zamanlılar bu kadar gözden düşmeseydi. sanırım en büyük sebebi egzoz emisyonları oldu.ya da biraz ardniyetli bir düşünce olacak ama belki de motosiklet firmaları daha çok yedek parça satabilmek için 4 zamanlıya yöneldiler:D bu sayede motora bir sürü fazla parça eklendi.
    ama bana o mavi dumanı sanki zararsızmış gibi geliyor.ve belki de bir makinadan çıkacak en güzel koku:
    abi aşırı emisyon durumu eskidendi. şimdi kullandığım motorun üstünde kocaman "EURO 2" yazıyor. yani duman atması illa korkunç bir gaz çıkışı olduğu anlamına gelmiyor (sen biliyorsundur da ben bilmeyen arkadaşlar için yazıyorum) Eğer bir arabanın egzozundan bu kadar duman çıksaydı emisyon korkunç olurdu çünkü o araba 4t motor yağı yakıyordur. çıkan gaz da fena oluyor tabi. Ama bu motorların attığı duman başka. Bu duman 2t motor yağı dumanı.. yani zaten yanması için tasarlanmış bir yağ. Korkulacak birşey değil, sadece çıkan gazın görünürlüğünü arttırıyor. Zaten motor ısındıktan sonra duman da atmıyor. Yani EURO normlarında iki zamanlı motorlar da mevcut. Emisyon olayı hikaye bence. Firmaların iki zamanlıdan vazgeçmesinin tek sebebi benzin ekonomisi ve daha masraflı (firma için dha karlı) motorlardır.

  20. #20
    koromako - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6-F
    selam arkadaşlar. bir kaç senedir mondial zat 150 kullanıyordum ve motosikleti büyütmeye karar verdim. derbi 125 gpr racing aldım 2 zamanlı. 125 cc ne kadar gaza bassan da ne kadar gidebilirki düşüncesiyle ilk bindiğimde gaza fazla yüklendim ve ikinci vitese sert bir geçiş yaptım.. motor kafa kaldırdı yerden 30-40 cm kadar ve o zaman anladım 2t motorun ne olduğunu kullanımı zevkli, gaz verdiğinizde anında tepki veriyor motor


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler