2015 fuar dedikoduları, tvs apache 200cc ve draken konsepti
-
Reklamlar
-
önden mt07 yandan er6n karşımı bir motosiklet olmuş
-
Çok zor bir ihtimal,
Bekleyip Görelim...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Gelmez,gelirse de güzel olur
-
Ciddi malzeme kalitesi akıyor nefis duruyor, şu şekliyle Abs'li 14bin kafadan verilebilir. Fakat bu motor seri üretime geçse bu şekilde geçmez diye düşünüyorum.
Arka 160 taban lastik, bir 250cc için fazla iddialı ve maliyeti arttıracak bir unsur. Ayrıca Pirelli lastikler
Artçı selesi yok gibi birşey, bu da 250cc'de çok lükse kaçtığı için, o kısım öyle olmayacaktır.
Ön far ve depo fazla iddialı, onları da değiştirirler, riske girmezler.
Bunlar dışında 134kg/38.5 bg ile birinciliğe oynar
-
Sanki kuyruğu kesmişler sakala yapıştırmışlar misalı bu ne ya böyle doğru düzgün bir şasisi bile yok tipik birşey kazada direk pert olur bu mt serisinin çakması valla :D
-
Titreşim İle anılan Hintli TVS titreşimi kesebilmişmi acep
-
-
Fotoğraflardaki dikkatimi çeken şey İtalyanın bayrağı oldu. Ne alakaysa...
120 ön 160 arka lastik. 38 beygir 12 bin devirde. 134 kilo, ters ön amortisör ve artçıya saplanacak arka sele Özellikler güzel
Tasarım kısmı hiç umrumda değil göstergeler hoş, sinyale kornaya vs kolay ulaşılabilir olsun gerisi fıs
-
14 Aralık 2014, 02:54
#10
Konsepti gelir de, bu tasarım seri üretime geçecekmiymiş ki? 1 yıldır ortalıklarda dolanıyor bu konsept motorları. Üretime geçmedikleri sürece benim için bir önemi yok.
-
14 Aralık 2014, 03:13
#11
12.000 Devirde max güç dikkat, acaba bunun redline'ı niree , devir sonu kaç RPM? diye sormak lazım.
-
14 Aralık 2014, 03:15
#12
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Fotoğraflardaki dikkatimi çeken şey İtalyanın bayrağı oldu. Ne alakaysa...
120 ön 160 arka lastik. 38 beygir 12 bin devirde. 134 kilo, ters ön amortisör ve artçıya saplanacak arka sele
Özellikler güzel
Tasarım kısmı hiç umrumda değil göstergeler hoş, sinyale kornaya vs kolay ulaşılabilir olsun gerisi fıs
Ön-siperlikteki İtalyan bayrağı değil-Hindistan bayrağı kardeş (turuncu-beyaz-yeşil)...
-
14 Aralık 2014, 05:09
#13
doğrudur, kırmızı beyaz yeşil i bir arada görünce sırasını sallamadna italya diye yapıştırdım
-
14 Aralık 2014, 06:12
#14
-
14 Aralık 2014, 12:52
#15
Tipine bakmaya gerek yok, motor 38 BG. Gerçi Hintli'lerin balansör takmılmamış güçlü motorlarını hepimiz biliyoruz. Üstelik bir de utanmadan ya kendileri ya da TVS distribütörü RTR 150 için "Biz balansörü gerekli görmedik tarzı" açıklama yapmışlardı, o yüzden binip denemedem temkinli yaklaşmakta fayda var. Ancak yine de 250 cc motordan 38 BG güç üretmek için gerçekten ciddi çalışmak gerekir. Muhtelemen motorun içinde hafif alaşımlar kullanmışlardır. Eğer öyleyse fiyatı da çok düşük olmaz.
-
14 Aralık 2014, 13:12
#16
GP500-1st adlı üyeden alıntı
tek silindir 38.5 hp
forged piston mu var acaba. bide bu kadar devirli motor SS de daha mantıklı gibi.
TVS apache 200 de pulsarın iyi sattığını görünce geldi, tesaduf yani
Millet yıllardır en az 5 yıldır 180cc olanı istiyor. şimdi kıvırıp... neyse
Pulsar var
Zaten 200cc için alenen pulsar 200ns ye cevap olarak yapıldığı söyleniyor tesadüf değil yani bildiğin rekabetçi piyasa.
BartuA adlı üyeden alıntı
Konsepti gelir de, bu tasarım seri üretime geçecekmiymiş ki? 1 yıldır ortalıklarda dolanıyor bu konsept motorları. Üretime geçmedikleri sürece benim için bir önemi yok.
Bu işler he deyince olmuyor maalesef önce konsept yapılır sonra piyasanın tepkisi ve fiyat ortalaması çıkarılır en sonunda firma kar edecekse üretir edemeyecekse üretmez şu an ki haber sitelerinde geçen muhabbet konseptin 2015 yılının ilk yarısında üretime hazır olacağı. Türkiye' ye gelirse bu benim tahminime göre muhtemelen 2016 olur diye düşünüyorum.
Bir kaç resim daha ekleyeyim egsoz çok acaip olmuş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)