Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250SL, Z250 SL, Z300 Fiyatları Belli Oldu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğurcum şimdi bende 5 bin var cbfyi satamazsam zaten istesemde alamam

    cbfyi sattıktan sonra bir daha ardıma bakmam bi gelsinde üzerine binak

    cbf bizimla diğılsın...
    5 bin cbf ye kimse vermez hemde 12 mod adamlar 2013 mod 4000 istiyor sen de avcunu yala ..
    inş alamassın bana o cbf yi satmadın bu lanet seni başka motora geçirmeyecek bak gör herkez şahit...
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Kara35 aynı çok geliştik büyüdük diyen bizim hükümet gibi uğraşmayın gençler,abiler adam mavi ekran,fatal error türevi ne varsa vermiş :D
    abeciMotoru bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Motosikleti
    mondial mg125, mondial 150 mc
    Dursun bir köşede ABiSi illaki lazım olur hertürlü sistemi koysunlar yoksa nasıl rekabet olucak markalar arasında 10 sene aynı ürünü sat olurmu ne sistemi varsa koysunlar motora millet deve yükü para yatırıyor motorlara bu milletin hakkı...

  4. #44
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 bin cbf ye kimse vermez hemde 12 mod adamlar 2013 mod 4000 istiyor sen de avcunu yala ..
    inş alamassın bana o cbf yi satmadın bu lanet seni başka motora geçirmeyecek bak gör herkez şahit...

    yani kelime arasına iyi ki bir noktalama işareti koymadık...5 bin nakit var makinayıda 4250 ye okutsak üzerinede katsak alırım herhalde ...olm ben senin gibi 100 bin ev kredisimi ödüyorum hayvan herif...


    senin ibneliğin yüzünden ınazumama doyamadım ona yanarım...100 liralık çapın var..gapcık...

  5. #45

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    bu baslik altinda yeni cikacak motorlarin fiyatlarini,mevcut diger markalarla aralarinda olasi farkliliklari,piyasa durumunu,fuar da neyde karsilasacagimizi tartismak yerine,kisisel ve beseri egitim seviyesinin yerlerde oldugunu tahmin ettigim bir adamin ne kadar iyi,ne kadar uzun zamandir motor surdugunu bize anlatmaya calisarak ve bu ise yeni baslamayi dusunen insanlari acemiler,hic surmeyin motor diye asagilayarak kendi egosunu tatmin etmek icin yazdigi sacma sapan yazilara cevap yaziyoruz.gercekten yazik.
    edim ua bunu beğendi.

  6. #46
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğurcum şimdi bende 5 bin var cbfyi satamazsam zaten istesemde alamam

    cbfyi sattıktan sonra bir daha ardıma bakmam bi gelsinde üzerine binak

    cbf bizimla diğılsın...
    Hadi inşallah abi
    mete_han bunu beğendi.

  7. #47
    Cuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Şehir
    Beylerbeyi / İstanbul
    Piyasanın şuan ki durumunu göz önünde bulundurursak, Kawasaki Z 250SL 'nin fiyatı pahalı değil. Göze de hitap ediyor. ABS'ye sahip olması ise büyük artı Yakıt tüketim değerlerini gösteren bir sitede gördüm ve tüketimi konusunda pek ekonomik olmadığını düşünmekteyim. (3.50 lt/km – 4.20 lt/km). Eee zaten Kawasaki'ye biniyorsan 3'e 5'e bakmamak lazım demi

    Maddi konuda sıkıntısı olmayan, sportif bir naked isteyen, başlangıç için düşünen veya 2. motor olarak dursun diyenler alabilir bence

    Bir daha baktım da , güzel makine vallahi

  8. #48

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
    Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
    250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

    Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

    ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

    Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

    Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
    Sizin Gibi Ustaları Pistlerde Görmek İsteriz
    + Olarak çekiş kontrol vs Asıl Pist dışı yerle lazım oluyor Spin atma Vs Önlüyor
    Ve Bunada + Olarak biz Oraya 180 Ortalama 1,2 tanesi yapıyor diye yazdık Yoksa Efendim Kawasaki Ninja 250R bal gibide 190 Yapıyor hiç link mink atmıcam yaz youtube bak. Koskoca Firmalar Bunu Boşa Koymuşlar dimi para tuzağı hep
    Sado

  9. #49
    Cronos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2005
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    2015 Cbf 150 :) Kığmızı ossun 3 fazlası ossun
    Tamamdır bu sene hondanın babayı alması kesinleşti. R25 de aşşa yukarı böyle uygun fiyattan gelir heralde Ama bu hondanın son 1 senedir millete iyi pompalamasyon yaptığının da örneğidir. diyorum ama biraz ağar oldu galiba

  10. #50

    Üyelik
    30 Kasım 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda
    Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin

  11. #51
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
    Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
    250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

    Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

    ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

    Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

    Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.

    kusura bakma ama klavyeden atıp tutan bir tek seni görüyorum bu konu başlığında.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #52
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    motor üstünde ben kendimi son derece güveniyorum diyen isen, yalan konuşuyordur. ne zaman nereden nasıl bir kazma çıkacağını hiç birimiz bilmiyoruz. Çoğumuz ALLAHA emanet gidiyoruz. ABS 125CC motorda da gereklidir. 100CC motorda da gereklidir. lastik kitleme olayı çok pis birşey, bunun önüne geçecek her önlem bizi kurtarmaya yönelik ileri götürür.

    R25'in piyasa fiyatını bende bekliyorum
    CBR 2015 250R çıkarıyormuş. tip aynı tercih edileceğini pek sanmam.
    ama R25 gerçekten çok hoş duruyor. R1 'in minyatörünü deneyeceğiz. İnşallah piyasa fiyatı hondanın üstünde olmazda birşeyler alabiliriz belki.

  13. #53

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    kawa tek sılındırlı motora baslangıc sevıyesı dıye bu fıyatları cekıyor ama yınede pahalı sadece ısım var dıye fıyatları abartmıslar

  14. #54
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı SeriBoy28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin
    Aleyküm Selam r25'i bekle gerçi o çift silindir biraz daha pahalı olabilir.Ayrıca abs olayı çok güzel ama fiyat farkı biraz beni düşündürüyor.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  15. #55
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Herkes kawasaki alacak diye bir şey yok arkadaşlar
    12000 normal bence.
    fazla diyen arkadaşlar pulsara yönelebilir
    cece89 bunu beğendi.

  16. #56
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    Alıntı SeriBoy28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin
    tamam sen devam et
    https://www.facebook.com/cenk.toker.3
    Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]

  17. #57
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı Cuhara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasanın şuan ki durumunu göz önünde bulundurursak, Kawasaki Z 250SL 'nin fiyatı pahalı değil. Göze de hitap ediyor. ABS'ye sahip olması ise büyük artı Yakıt tüketim değerlerini gösteren bir sitede gördüm ve tüketimi konusunda pek ekonomik olmadığını düşünmekteyim. (3.50 lt/km – 4.20 lt/km). Eee zaten Kawasaki'ye biniyorsan 3'e 5'e bakmamak lazım demi

    Maddi konuda sıkıntısı olmayan, sportif bir naked isteyen, başlangıç için düşünen veya 2. motor olarak dursun diyenler alabilir bence

    Bir daha baktım da , güzel makine vallahi

    Tüketimi inazumadan fazla mı?
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  18. #58
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    firmaların abs kazığına gelmeyin arkadaşlar. üç kuruşluk abs koyup motoru daha da fahiş fiyattan çakmaya çalışıyorlar. yakında 50cc lere bile abs koyarlarsa şaşırmayın. bu kandırmacaya gelmeyin.
    Kara35 bunu beğendi.

  19. #59
    skystar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    İZMİR/BORNOVA
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
    Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
    250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

    Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

    ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

    Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

    Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.
    Yahu gereksiz dediğin şey hayat kurtarır.Bu yazdıklarını nasıl kafayla yazıyorsun merak ettim.Sonuçta bu motoru alıcak adamlar 1000'lik ss ten inip buna binmeyecek.Bir çoğu 150 cc commuter kullanıcısı ve bir çoğuda ağır acemi ! bu lafta ne oluyorsa.
    Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz asfaltımız malum en dandiğinden lastikler de çok yumuşak hamur olmadıkça iyi tutmuyor bu asfalt üzerinde.
    Şimdi hayvan çıkıyor otobüs atlıyor aniden yola yaya fırlıyor istemsizde olsa freni limon sıkar gibi sıkmayıp çart diye frene abanabiliyoruz sonuçta bu 1-2 saniye içinde gerçekleşen bir olay.Sen istediğin kadar fren çalış istediğin kadar tecrübeli ol hiç beklemediğin anda önüne aniden fırlayan bir hayvan seni tedirgin edip freni cart diye asılmana neden olucaktır hele hızın yüksek ve yol şartları uygun değilse vay haline.Ama abs'de tekeri kitlemeden güvenli şekilde durabilirsin sonuçta her ne kadar çok hız yapmasada motosiklette kaporta biziz.En ufak bir kol çatlağı bile 40-50 günde iyileşiyor her ne kadar iyileşsede eskisi gibi olmuyor hani bunları aklınızdan çıkarmamanızı öneririm.
    Şeytan İcadı

  20. #60
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    firmaların abs kazığına gelmeyin arkadaşlar. üç kuruşluk abs koyup motoru daha da fahiş fiyattan çakmaya çalışıyorlar. yakında 50cc lere bile abs koyarlarsa şaşırmayın. bu kandırmacaya gelmeyin.

    Düşündürücü ve değişik bir bakış açısı
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)