Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Bajaj RE60 4 tekerli ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    Alıntı pikatel34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arada kalmış bir ürün tutmaz gibi geliyor ama fiyatını çok görmeyin.250 cc skuterleri de o paralara satıyorlar
    O paraya Skuter ile seyahat etmek daha keyifli olacaktır. Ha iş amaçlı olacakmış madem bu araç (artık ne taşınabilirse bununla)

    Bence mini kamyonet tasarımı olsaydı bu araç daha çok rağbet görecekti ya da şu haliyle arkasında büyük bir bagaj kapağı.

    Şimdi adam bu aracı ticaret için alacak ama arkaya o küçücük kapıdan ne sokacakta yerleştirecek bilemiyorum.

    Emlakcılara gidebilecek bir araç olabilir ama bununla sokak sokak ne kadar tahammül edilebilir o da kişiden kişiye değişir tabi.
    Bir garip yolcu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Arkadaşlar bu gün aracı test etme fırsatım oldu; görünüşte küçük bir otomobil gibi görünüyor ama içine binince otomobilden daha azı olduğunu anlıyorsunuz. Bana ellili altmışlı yılların mini otomobillerini hatırlattı. Ön tarafta kontak anahtarı ile açılan bagaj var, dar ancak derin bir bagajı var. Eşya konulan kısmın dış tarafında silecek cam suyu haznesi var. ( evet teorik olarak bu bir motosiklet ama yıkamalı ön cam sileceği var ). Arka tarafta tampon hizzasında motor kaputu açılıyor. Camlı olan üst kısım ise açılmıyor. Aracın içine oturunca zaten otomobil gibi hissettirmiyor. Yani bir otomobil gibi yatık oturma pozisyonundan ziyade otobüs kamyon ya da iş makinesi gibi, oturma pozisyonu dik. Ben bu dik pozisyona baştan alışamadığım için debriyajı bulmakta zorlandım . Ortada km saati yakıt vites göstergesi vs var. Bunun her iki yanında iki tane yine kontak anahtarı ile açılan kilitli torpido var kapakları üstten açılıyor. Direksiyonun solunda dörtlü flaşör düğmesi ve fan düğmesi var (fanın ısıtma fonksiyonu var mı bilmiyorum). Gösterge tablosunun altında bir mp3 çalar (+radyo?) mevcut, sesi iyi çıkıyor. Kapıların içinde gözler var ve kapılar kilitlenebiliyor içten. Ancak yanlarda cam yerine yumuşak kıvrılabilir şeffaf malzeme cam görevini görüyor. Ağırlık fazla olmaması için diye okudum nette. Her iki yanda dış dikiz aynaları var. Ön koltuklarda baş ve diz mesafesi iyi ben hiç sorun yaşamadım. (boy 172 cm) Arka koltuklara da oturdum denemek için tahminimden çok ferah tavan epeyce yüksek ve diz mesafesi de iyi ama biraz dar. İri yarı iki kişi zorlanabilir. Arka koltukların arkasında derin bir göz var buraya içeriden ulaşılabiliyor (eski vw kaplumbağalardakine benzer) Ancak arka koltukları yatırıp burayı büyükçe bir bagaj olarak kullanabiliyorsunuz ( asimetrik katlanıyor mu emin değilim belki olabilir) ama o zamanda araç 2(/3?) kişilik oluyor ve yükleme ancak arka kapılardan yapılabiliyor. Araçta emniyet kemerleri mevcut ama gördüğüm kendi kendini toplayan model değil de eski anadollardaki gibi askılı saçaklı tip. Gelelim sürüşe. Aracın sesi ne araba ne motosiklete benziyor. İçeriden bırrrr bırrr diye ses duyuluyor. Gösterge tablosunun altındaki vites yukarı doğru büyüyor aşağı küçülüyor. Mandal kullanılarak geri vitese de alınabiliyor. Vitesleri biraz sertçe itmek gerekiyor (görünüm triptonik gibi ama mekanik elbette onun için başta ben biraz az ittirdim sanırım). Bir kere alıştıktan sonra çok kolayca geçiyor. Vites konumları hariç kullanımı aynı otomobil gibi yani aşağıda üç pedal var ama vites ileri geri haricinde yanlara hareket etmiyor. Dediğim gibi oturuş pozisyonum nedeni ile debriyaj bende yabancılık hissettirdi ( eski vw kaplumbağa da öyle gelmişti) ama alıştım sonra. Araç bırr bırr diye hızlanıyor, vitesleri çabuk atmak gerekiyor sanırım tekerlek torku yüksek olsun diye yakın oran seçmişler ama vitesi küçültmeden de denedim bir kaç kez düz yolda iki kişi kendini topluyor. Sürüş boyunca hiç yığılma stop etme falan olmadı. Tekerlerde bağımsız süspansiyon var ama sert olabiliyor çukurlarda. Frenler kampana; hissi motosikletlerdeki kampana frenler gibi ama iyi tutuyor. Test sürüşü boyunca saatte 65 km sürate kadar çıktım gayet de güzel gidiyor ve duruyor. Pencereler kapalıydı hiç rüzger hissetmedim gerçi üzerimde motosiklet kıyafeti vardı. Bu araçta bana en ilginç gelen şey sürerken verdiği hissiyat oldu. Ne araba gibi ne motosiklet gibi farklı biraz nostaljik gibi de hiç kullanıp binmesem de biraz triportör gibi. Ama eğlenceli bir araç. Şehir içi yakın mesafelere 2-4 kişi gidilecekse, ya da belki çiflik gibi yürüme mesafesinin uzun olduğu yerlerde ya da kiralama amaçlı tatil yerlerinde kullanışlı olabilir. Bir nevi golf arabası gibi. Daha uzak mesafeler için emin değilim. Keşke vergiler bu kadar olmasa da fiyatı daha uygun olsa; epeyce satışı olabileceğini düşünüyorum. Bajaj bayisi de çok yardımcı oldu kendisine buradan teşekkür ederim. Sonuç olarak ben bu aracı sevdim. En çok bırr bırrr sesini ve (bazılarınıza absürd gelse de) ambiyansını
    GP500-1st bunu beğendi.

  3. #43
    nzm75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    SYM WOLF 250Nİ,,KAVASAKİ KLE 500
    600 cc diye biliyorum


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)