Hocam bütçe max 15bin ama o paraya gidipte 250 almam 15bin vereceksem eğer 500lük alırım kesin olarak. Ben sadece mantıksal olarak soruyorum 20-25km fark için okadar para 250cc'ye verilirmi? 500cc alırım en azından verdiğim paraya değer.
Hocam bütçe max 15bin ama o paraya gidipte 250 almam 15bin vereceksem eğer 500lük alırım kesin olarak. Ben sadece mantıksal olarak soruyorum 20-25km fark için okadar para 250cc'ye verilirmi? 500cc alırım en azından verdiğim paraya değer.
Peki o zaman, eğer dinlenmeden çook uzun yollar yaparım 1000km üzeri, dağa taşa da girerim asfalttan çıkarım diyorsan enduro alacaksın. Çift silindirli, gönlüne yatan bir enduro. Yok asfalttan çıkmam, dinlene dinlene geze geze giderim. Performansı seviyorum, biraz fazla da yaksa olur, şekilli olsun dört silindir sesi duyayım dersen model çok.
FZ6 Fazer var, 15'e 2007 ve üzeri makyajlı modelleri tercih edebilirsin. Gerçi ilanlarda 2007-2008 model olup da makyajsız olanları da var da araştırıp öğrenebilirsin farklılıkları, önemli değişiklikler oldu. Birde S2 diye modeli var, onlar en iyisi olur hele ABS'li bulursan. Makyajsız alacaksan da 13 civarına nispeten düşük kilometreli masrafsız temizleri satılıyor. Yine kendine güveniyorsan Z750S'ler var 13 civarına...
GSX650F'ler var, elindeki paraya rahatlıkla bulursun yüksek model temizini. Tam grenaj, Fazer gibi motosikletlerden daha yatık sürüş pozisyonu. Fazer'a göre biraz daha az performans fakat hatrı sayılır miktarda düşük yakıt tüketimi. Aynı şekilde XJ6 Diversion F'ler var yüksek model, şu vakitlerde takip edilip sabredilirse bulunur düşük kilometreli yüksek modelli cillop gibi... Bunların bir tık ötesi, daha çok SS tarzı CBR600F'ler var fakat seni yüksek cc tecrübesi açısından aşabilir. CBF600 karbüratörlü, çok yakan yaktığı kadar gitmeyen bir motosiklet. Ben tavsiye etmiyorum, yakıt dışında güzel motosiklet olarak anılıyor. GSF650 Bandit S'ler var makul yakıt tüketimi ve rahatlığıyla...
Birde Touring, Sport Touring tarzı çift silindirli modeller var. Er-6F vs. Asfalttan çıkmam, ekonomik olsun dersen biçilmiş kaftan. 15'e düşük kilometreli ABS'li yüksek modelli bulursun.
Naked mode tavsiye etmiyorum, eğer bu kadar para yatırıp ara sınıfı atlarım dersen hiç bakma Naked'lara çok pişman olursun. Naked'lar cadde motorudur, yola rüzgara gelmez. Hiç olmazsa kafa grenajlı modellere bak benden sana tavsiye. Cam da taksan sıkıntı yaşarsın.
250 cc modellerin sifir fiyatı nereden baksan 13.ooo tl. Ustunde gelen lastik çöp. Koruma demiri, ön cam, aksesuar derken sana 15'e gelecek.
Endurolar cumhuriyet altını gibi mübarek... 10 yaşında, karburatorlu, eski teknoloji makinelere dünyanın parasını istiyorlar.
Bütçeniz müsaitse NC serisine yönelin. Tavsiye ederim.
Serkan24 Motosikletleri 150 cc 250 bindim farkı yok demen aslında dogru olmaz. Motosikletler CC 'ye göre kıyaslanmaz. 600 cclik motor veririler gitmez dersin 600cc motor veririler ucuyor dersin.
Birde bir arkadaş yazmış dip gaz gidilmez diye güzelde yazmış. hyonunu son hızı 178 diye 170le gitmenin imkanı yok. ara ara çıkar stabil 120 140 gider durursun. tekrar 170ye zorlar tekrar 120ye inersin. Daha sonra radara girip sanada 3 rakamlı cezayı yazdıklarında büyük ihtimal kendi sorunun cevabını bulacaksın
Ve alıcagın motorun CC 'ni bırak tork ve hp degerlerine bakmalısın.
Mct 250 'den hyosung 250 eski motosikletlerim 2side 250 cc ama bana 600 sendromu yaşatmıştı hyosung.
Ne alırsın hangi model alırsın tahmin yürüyemıyorum fakat kıyaslarken tarz hp tork degelerini ele al derim.
Örnek nc 750de z750de cc olarak bir gibi olsada arasında dünya var. Kendime küçük cc motosiklet alıcak olsam herhalde hyosung bajaj ktm 3lüsünden birini alırdım.
CEM hocam sadece cc başlıklı açtım konuyu zaten dedıgın gıbı torkla hp güç önemli onları baz alarak bakıyorum bende sadece cc sınıflarını belirttim yanlış anlaşılmasın. 250 cc'den cok 500 cc aklıma yatıyor. Hız sevmenın zararları diyelim buna. Araba kullanırkende aynıyım motor kullanırkende aynıyım hızdan vazgeçemiyorum motor altımdayken de ben burdayım diyecek motor.
Çok temiz 2. el KTM 390 lar var ilanlarda , hırçın güzeller...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81548011/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...76516123/detay
ben satıyorum düşünürsen.tam aradığın gibi...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1483806/detay/
Hocam ktm 390 cok güzel ve ıyı bir motoru yol tutusu var ama paramı ona yatıracagıma 500cc alırım en azından verdiğim paraya deger. Ktmye okadar para verılmez 10-14bın tl'ye 200duke satıyorlar o paraya en kralından 500cc alırsın hocam.
söyle ilanlari gordukce kendime alacakmisim gibi seviniyorum. acik acik yazilmis. ne bakacak adamin ne de saticinin vakti bos yere gitmez, buyuk surprizler cikmaz. dürüstlügünü takdir ediyorum güzel kardesim.
birader, madem o kadar uzun yol yapacakmisin buyuk cc motor olsun. benim tecrubem o yonde. torku, beygiri dusuk olsun ama bu degerleri dusuk devirde versin. senin icin guvenilirlik onemli. o yuzden 60 bg 10.000 d/dk yerine 50 bg 6.000 d/dk senin icin daha makbul olacaktir. bir de olabildigince ruzgar korumasi bol olsun. cbf, fazer guzel makinalar ama bi v-strom ya da transalp tarzi makine gibi rüzgar korumasi saglamiyor. ikisini de kullandigim icin soyluyorum. titresim olmasin diye 4 silindir iyi olur derler. transalp`te cbf`ten daha rahattim titresim konusunda. ama cok yakardi namussuz. piyasasini bilmiyorum ama temiz denk gelirsen v-strom senin isini gorur bence.
Kutlay kardeş naked olsun benım olsun zaten rüzgârla ilgili bır sıkıntım yok kıyafetten dolayı. cbf500, gs500, er-5 seçenekler arasında butcey en uygun olanlar başkada gözüme çarpan olmadı. cbf500 449cc 56 hp, 44nw tork -gs500 460cc 51hp, 41tork- er-5 498 cc 49hp 49tork hepsi yatıyor aklıma bu tarz varsa öneri alabilirim.
Duke'ye okadar para verilmez degmezde kucuk motoru ıcın ama cbf en ideal dıgerlerıne göre.
kawasaki ninja 300 veya hyousung gt 250 bunlar sınıfının en hızlısı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)