Kuba Fastwind 200R Modifiye
-
Selamlar Arkadaşlar elimde Kuba Faswind 200r motorum var
2 kişi 110 gib bir rakama zor bela yetişiyor.
Motora biraz modifiye yapmak istiyorum en azından 140 üzeri hızlara çıksın istiyorum.
modifiye yapan arkadaşlardan yardımları beklerim
Silindir 67,5mm orjinalde
Reklamlar
-
ön ve arka dişli oranların kaç ?
-
Zaten 4 litre yakan bir motoru modifiye edip 5 litremi yakmasını amaçlıyorsunuz ?
Biraz daha performans istiyorsanız satıp Bajaj Pulsar almak tek seçenek.
-
motoru 1700 e aldım yaw bajaj a ekstra 5-6 bin lira vermek mantıklımı
eren dişli konusunda pek bilgim yok sadece silindir hacminin orjinalde 250 lik motor gib oldugunu biliyorum(67,5mm)
karbüratör değişiminde ne kadar farklı olur onu bilmiyorum. ve ekstra dişli ile
-
motorda ayarsızlık var gibi gözüküyor ya bi supap ayarı bide karbüratör hava ayarı yaptırt ön dişliyi 16 tak bide öyle dene bakalım deneme yanılma yoluyla yapıcan mecbur silindir iyi büyük 67.5 mm ile CG ler 150 160 yapıyor :D
-
Dişli konusuna katılıyorum arka dişliyi küçültmeyi dene yada ön dişliyi büyütmeyi ama bunu yaparken motorda kalkarken çok zorlanmasın bunu unutma.
Birde Motorun yürür aksamının sağlam tıkır tıkır çalışır olması gerek Zincir ,bilyeler ,dişlileri felan gerekli yağla biraz bakımını yap bence.Birde dedikleri gibi supap ayarı yaptır.
-
arkadaslar 250lilik diye gecen motorlarda krank sıkıstırma stroku ortalama 65mm dir, buda 229 cc ye denk gelir.
150lilik motorlarda 49,5 mm dir 62 pistonla 149 cc yapar.
arkadasın motor blogunda 67,5 piston var ama 56,4mm piston hareketi (stroku) var ki 200 cc yapıyor.
not:standart cg 200 lük krankları 62,2 mm dir.
yani silindir 250 gözükebilir ama krank 170 lik gibi 150-200 cc ara degerde
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)