Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Kuba Fastwind 200R Modifiye

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    serdaratici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    Kuba Fastwind 200R
    Selamlar Arkadaşlar elimde Kuba Faswind 200r motorum var
    2 kişi 110 gib bir rakama zor bela yetişiyor.
    Motora biraz modifiye yapmak istiyorum en azından 140 üzeri hızlara çıksın istiyorum.
    modifiye yapan arkadaşlardan yardımları beklerim

    Silindir 67,5mm orjinalde


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    ön ve arka dişli oranların kaç ?

  3. #3
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Zaten 4 litre yakan bir motoru modifiye edip 5 litremi yakmasını amaçlıyorsunuz ?

    Biraz daha performans istiyorsanız satıp Bajaj Pulsar almak tek seçenek.
    Martyn bunu beğendi.

  4. #4
    serdaratici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    Kuba Fastwind 200R
    motoru 1700 e aldım yaw bajaj a ekstra 5-6 bin lira vermek mantıklımı
    eren dişli konusunda pek bilgim yok sadece silindir hacminin orjinalde 250 lik motor gib oldugunu biliyorum(67,5mm)
    karbüratör değişiminde ne kadar farklı olur onu bilmiyorum. ve ekstra dişli ile

  5. #5

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    motorda ayarsızlık var gibi gözüküyor ya bi supap ayarı bide karbüratör hava ayarı yaptırt ön dişliyi 16 tak bide öyle dene bakalım deneme yanılma yoluyla yapıcan mecbur silindir iyi büyük 67.5 mm ile CG ler 150 160 yapıyor :D

  6. #6

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Şehir
    Konya
    Dişli konusuna katılıyorum arka dişliyi küçültmeyi dene yada ön dişliyi büyütmeyi ama bunu yaparken motorda kalkarken çok zorlanmasın bunu unutma.
    Birde Motorun yürür aksamının sağlam tıkır tıkır çalışır olması gerek Zincir ,bilyeler ,dişlileri felan gerekli yağla biraz bakımını yap bence.Birde dedikleri gibi supap ayarı yaptır.

  7. #7
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    arkadaslar 250lilik diye gecen motorlarda krank sıkıstırma stroku ortalama 65mm dir, buda 229 cc ye denk gelir.
    150lilik motorlarda 49,5 mm dir 62 pistonla 149 cc yapar.
    arkadasın motor blogunda 67,5 piston var ama 56,4mm piston hareketi (stroku) var ki 200 cc yapıyor.

    not:standart cg 200 lük krankları 62,2 mm dir.

    yani silindir 250 gözükebilir ama krank 170 lik gibi 150-200 cc ara degerde
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)