Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki H2r Motosikletse Biz Ne Kullanıyoruz ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Bunun üzerinde ölmek sevaptir heralde..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı soyuldu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ohannesburgerinho....
    yarış motorlarını çok sevmem ve genelde estetikten uzak bulurum. ama bu tam bir sanat eseri.
    bunu kim tasarladı acaba?
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım tecrubesiz ellere geçmez bu motor.
    Cok yakinda motor surmeye ilk defa baslayanlara hayabusa ile basla diyenlere hayabusa gitmiyor direk bununla baslasam olurmu diye soranlar cikarsa sasirmamak lazim

  3. #43
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    kanatlar ile yuksek sürat & aerodinamide son nokta biziz demiş kawa, lakin kalkışta 300bg i optimum olarak arka lastik ve yürüyende destek almadan kullanmak imkansız. illa ki törpülenecektir hali hazır halinde. turbo gibi belirli bir devir beklemeksizin bu kadar fazla gücün ne denli değişik bir yaratık cıkaracagını merak etmıyor degılım fakat suzi & honda nın 2015 yılında planladıgı dusuk hacım (600-750cc) turboları daha cok merak edıyorum. kuru agırlık 160-170kg cıvarı olması, elın altında 1000cc gucu tutması ve emısyon&tuketımın azaltılması. gercekten 300km/h uzerının ıntıharın otesı oldugu bır ulkede bana cok daha yakın bır hayal olarak gelıyor bunlar. yamahanın 250bg atmosferik r1 SP si de bonus olacak yakın tarıhte.
    ozet : 2015 hardcore gelıyor beyler
    Gökhan bunu beğendi.

  4. #44

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motor mühendislik harikası bu gözle bakmak lazım.. süratmiş beygirmiş bunlar o mühendislik harikasının getirisi.. sanırım dünyada superchargerla seri üretilen ilk motor.. amerikada yapılmıştı zamanında turbolu garaj motorları ama onlar şahsi üretimlerdi fabrikasyon superchargerlı dünyada adamlar bir ilki başarmışlar.. buna saygı duyup kawa gene yapmış deyip şapka çıkarmak lazım..

    gerisi hız 400 km imiş falan filan bunlar hepimiz biliyoruzki en azından eskiler duayenler anlamsız işler.. o süratleri yapabiliceğiniz türkiyede iki yol var o yollarda doğru mevsim doğru hava koşulları yolun durumu önce öncü olarak bir motor yada arabanın yolu analiz etmesi falan lazım..
    neler gördük neler motor sürmek zaten normalde bu ülkede kelle koltukta gezmek birde 300km ,400km süratler zor o işler .. ve her geçen günde çok daha zorlaşıyor..
    overcloud ve Gökhan bunu beğendiler.

  5. #45
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    kişisel tercihinizdir, bunu insanlara kabullendirtemezsiniz, saygı çerçevesinde görüşlerinizi yazarsınız, size katılanlar beğen tuşuna basar.

    olay budur.

    motora gelince ilk yorumum. "Zenginleri öldürmek istiyorlar."
    Flickr
    http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
    ..kanlı resimler ressamı..

  6. #46
    90sdance - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2014
    Şehir
    beyrut
    Motosikleti
    bmw r25 koleksiyonluk
    Ah! Kawasaki ah!
    Biz sana motosiklet yap dedik,sen bir.....yapmışsın.

  7. #47
    atgatt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2014
    tam olarak kesin dogurudur diyemem ama dokumanin kawasaki h2r icin satis merkezlerinin amerika da kawasaki ye odedigi birim fiyati oldugunu soyluyorlar vede bunun uzerine daha kar koyup satacak satis merkezleri!
    60,000 USD birim fiyati!!!
    umarim yol versiyonu cok daha ucuz olur.


  8. #48
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar gereksiz saçma sapan bir girişim, tamamen show amaçlı yapılmış bakın biz yapıyoruz, gücümüzü görün hesabı, Japonların diğer abartı ürünleri gibi buda, şimdi rakip markalarda bununla sidik yarışına girerler kesin.

    400km/h geçtim çok uçuk bir rakamda 300km/h bile nedir, ne kadar gereksiz bir sürattir. Tamamen tehlikeden başka birşey değildir. Motosiklette profosyonel sporcu değil isek güç ve hız gereksizdir. İnsan gençliğinde anlamıyor tabiki bir gün geliyor kafasına dank ediyor, 2011 yılında yine aynı yıl içinde 0 km almış olduğum 1000RR ımı çocuğum olacağını öğrenince yemek masasından kalkarak internete o anda ilan koyup 1 hafta sonra satmıştım. İyikide satmışım, ne yapıyordum diyorum şimdi kendime? hangi akla hizmet almıştım? 1000cc lik bir yarış motorunu aklı başından bir insan nasıl alır? ne işine yarar yarış motoru insanın? diye çok sormuştum kendime, cahilmişiz ozaman demekki.Hayatı idrak edemiyormuşuz.

    Hız ve güç motosiklette kesinlikle çok gereksizdir yarışmak harici. Motosiklet keyif aracıdır alırsın eşini dostunu arkana, tın tın gidersin, max 60-70 beygir gücünde ve 180km/h hızında olan bir motosikletin normal bir insana uzun düz otoban sürüşleri, hatta ülkeler arası turlarda bile yetmesi elzemdir. Hatta 180km/h sürat bile bana çok fazla ve korkutucu geliyor artık sadece motosiklette değil arabamdada öyle, sabitliyorum 100km/h e heryere paşa paşa gidiyorum.

    Kıssadan hisse güçlü motosiklet,hızlı motosiklet tehlikeli ve gereksizdir, Hızın kendisi her neyle yapılırsa yapılsın gereksiz ve tehlikelidir zaten.

    Olayı sadece bu şekilde yorumlamak çok sığ bir bakış açısı olur.

    Turbo teknolojisinin standart binek aile otomobillerinde kullanılmasının faydalarını hepimiz görüyoruz. yakıt tüketimi, vergi indirimi vs.

    süper egzotik bir spor otomobil nasıl son ileri teknolojiye sahip ise aynı şekilde süper egzotik bir motosiklet üretilmiş durumda ve bu motosiklet tarihinde bir ilk.

    turbo teknolojisinin fabrika bantında üretilen bir motora standart olarak konulması bence bir kilometre taşıdır.

    umarım aynı uygulamaları düşük CC'lerde de görebiliriz.

    250cc bir motor düşünün vergi indiriminde faydalanarak satın alabiliyorsunuz, 45 - 55gb gücünde ve yakıt olarak daha ekonomik. olaya bir de bu açıdan bakmak lazım.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #49

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    H2r çıplak hali kırmızı boyalı yer superchargerın olduğu yer.. supercharger silindirlerin arka kısmına konuşlandırılmış görülüyor açık ve net.. havalandırma kısmıda aliminyumdan yapılmış.. kasada komple tek döküm carbon fiberden yapılmış..


    overcloud bunu beğendi.

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Bu motorun markasıyla benim motorun markası aynı. Kawasaki kullanıyorum bende
    ttan bunu beğendi.

  11. #51

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Oha bu ne lan , bu motor satışa çıksın millet sapır sapır ölür 300 beygir ne demek ya

  12. #52

    Üyelik
    20 Mart 2014
    Abd fiyatı 60binUSd ise, Türkiyede 100binEURO olur haliyle satılmaz, alanda koleksiyon için alır, yol modeli ödemli oda 225hp falan denmiş ne derece doğruysa.

  13. #53
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Bizim millet uzay mekiği görse fiyatından başka birşey konuşmaz arkadaş.

  14. #54
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    arkadaslar . bu teknoloji zaten kullanilmisti seneler once. sadece modernize edildi.

    bknz : kawa gpz, suzi xn, honda cx ve yamaha seca...

  15. #55

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Yedek can-yaşam hakkı veriyorlarsa, 5-10 adet öl öl yeniden doğmak için respawn mantığı ile ( riskli gerçi, bide yeniden doğuyormuşsun Himalaya eteklerinde ot olarak, o neyse Mısır'da bok böceği olmakta var işin ucunda^^ ) Ben'de alayım 1 dane

  16. #56
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Offf Bu Ne Abi ya felaket bişi

  17. #57
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    Hız limitlerinin 400 lere dayanması harika zaten you tube taki videolardan başka bir yerde göremicem bu hızları.

  18. #58
    tt768 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Project 4 coming soon...
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar gereksiz saçma sapan bir girişim, tamamen show amaçlı yapılmış bakın biz yapıyoruz, gücümüzü görün hesabı, Japonların diğer abartı ürünleri gibi buda, şimdi rakip markalarda bununla sidik yarışına girerler kesin.

    400km/h geçtim çok uçuk bir rakamda 300km/h bile nedir, ne kadar gereksiz bir sürattir. Tamamen tehlikeden başka birşey değildir. Motosiklette profosyonel sporcu değil isek güç ve hız gereksizdir. İnsan gençliğinde anlamıyor tabiki bir gün geliyor kafasına dank ediyor, 2011 yılında yine aynı yıl içinde 0 km almış olduğum 1000RR ımı çocuğum olacağını öğrenince yemek masasından kalkarak internete o anda ilan koyup 1 hafta sonra satmıştım. İyikide satmışım, ne yapıyordum diyorum şimdi kendime? hangi akla hizmet almıştım? 1000cc lik bir yarış motorunu aklı başından bir insan nasıl alır? ne işine yarar yarış motoru insanın? diye çok sormuştum kendime, cahilmişiz ozaman demekki.Hayatı idrak edemiyormuşuz.

    Hız ve güç motosiklette kesinlikle çok gereksizdir yarışmak harici. Motosiklet keyif aracıdır alırsın eşini dostunu arkana, tın tın gidersin, max 60-70 beygir gücünde ve 180km/h hızında olan bir motosikletin normal bir insana uzun düz otoban sürüşleri, hatta ülkeler arası turlarda bile yetmesi elzemdir. Hatta 180km/h sürat bile bana çok fazla ve korkutucu geliyor artık sadece motosiklette değil arabamdada öyle, sabitliyorum 100km/h e heryere paşa paşa gidiyorum.

    Kıssadan hisse güçlü motosiklet,hızlı motosiklet tehlikeli ve gereksizdir, Hızın kendisi her neyle yapılırsa yapılsın gereksiz ve tehlikelidir zaten.

    Neden bu düşüncelere bu kadar tepki veriliyor anlamıyorum. Hız her şeyden önce tehlikelidir. Gerekliliği ise kişiden kişiye değişir. Dolayısı ile hız tehlikeli ve gereksizdir diyen bir kişiye katılmak zorunda olmamakla beraber, bize saygısızlık ediyorsun da diyemezsiniz. 20 gün önce bir hayvan oğlu hayvanın aniden önüme kırması nedeni ile feci bir kaza yaptım. 70 km hızla giderken göğsümün üzerine beton bariyerlere kapaklandım ve oradan yola savruldum. Arkamdan gelen araçlar hızlı geliyor olsaydı, ya da arkamda yüzbinlerce km ss tecrübesi olan bir arkadaş 180 - 200 km/s hızla geliyor olsaydı büyük ihtimalle üzerimden geçecekti ve şu anda bu satırları yazamayacaktım. Elbette hepimiz iki teker tutkunuyuz. Ancak trafikte görülmüyoruz, görülsek de saygı görmüyoruz. Çeşme otobanında yanımdan 280 km/s hızla geçen bir arkadaşı sol şeride geçmeden önce son anda farkettim ki, ben trafikte
    motosikletleri görmek ve onlara hayatı kolaylaştırma için çabalayan az sayıda kişiden biriyim.

    Beyler, o otobanlarda hız sınırı vardır. Ve bu sınır 120 km + %10' dur... İster uyarsınız, ister uymazsınız. Hayat sizin hayatınız. Ama uyan kişilere senin için geçmiş, tın tın gitmeye devam et gibi yakışıksız cümleler sarfetmeye de hiç hakkınız yok. 280 ile giderken aniden birisi sol şeride geçtiğinde aldığınız kaçış eğitimlerinin, güvenlik balonlarının ve kontra tekniklerinin işe yaramasını dilerim.
    Shamy bunu beğendi.

  19. #59
    seckin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bmw R1150GS Adv
    Alıntı tt768 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden bu düşüncelere bu kadar tepki veriliyor anlamıyorum. Hız her şeyden önce tehlikelidir. Gerekliliği ise kişiden kişiye değişir. Dolayısı ile hız tehlikeli ve gereksizdir diyen bir kişiye katılmak zorunda olmamakla beraber, bize saygısızlık ediyorsun da diyemezsiniz. 20 gün önce bir hayvan oğlu hayvanın aniden önüme kırması nedeni ile feci bir kaza yaptım. 70 km hızla giderken göğsümün üzerine beton bariyerlere kapaklandım ve oradan yola savruldum. Arkamdan gelen araçlar hızlı geliyor olsaydı, ya da arkamda yüzbinlerce km ss tecrübesi olan bir arkadaş 180 - 200 km/s hızla geliyor olsaydı büyük ihtimalle üzerimden geçecekti ve şu anda bu satırları yazamayacaktım. Elbette hepimiz iki teker tutkunuyuz. Ancak trafikte görülmüyoruz, görülsek de saygı görmüyoruz. Çeşme otobanında yanımdan 280 km/s hızla geçen bir arkadaşı sol şeride geçmeden önce son anda farkettim ki, ben trafikte
    motosikletleri görmek ve onlara hayatı kolaylaştırma için çabalayan az sayıda kişiden biriyim.

    Beyler, o otobanlarda hız sınırı vardır. Ve bu sınır 120 km + %10' dur... İster uyarsınız, ister uymazsınız. Hayat sizin hayatınız. Ama uyan kişilere senin için geçmiş, tın tın gitmeye devam et gibi yakışıksız cümleler sarfetmeye de hiç hakkınız yok. 280 ile giderken aniden birisi sol şeride geçtiğinde aldığınız kaçış eğitimlerinin, güvenlik balonlarının ve kontra tekniklerinin işe yaramasını dilerim.
    Öncelikle yaptığınız kaza için geçmiş olsun dileklerimi kabul edin.

    Yazınızın kalanına gelince, SS kullanmak demek, sürekli limitlerde gidip 280-300 km'lere dayanıp kendi ve başkalarının hayatlarını riske atmak demek değildir. Bahsettiğiniz eğitim terimlerini bilen, motosiklet sürüş eğitimini tamamlamış kişiler zaten verdiğiniz örneklerdeki sürücüler değillerdir... Eğitimli sürücü sizin 70'le düştüğünüz yolda arkanızdan 180-200 ile gelmez. Abuk subuk yollarda limitlerini gereksiz yere zorlayanlar ve yaşamı tehlikeye atanlar genellikle egolarına yenik düşmüş ve yeterli ruhsal olgunluğa erişememiş kişilerdir (örneğin kendisini izleyen bir kız grubu görünce sürücünün coşması vb.). Benim verdiğim tepki ise Shamy nicki üyemizin "güçlü motosiklet gereksizdir" demesineydi... Örnekte verdiğiniz yüzbinlerce km SS tecrübesi olanlardanım ben de. Fakat sürdüğüm zamanlarda hiçbir zaman ne kendimi, ne etrafımdakileri tehlikeye sokacak hareketlerde bulunmadım. Söylenenin tam tersine, keşke ülkemizdeki vergi oranları, gıpta ettiğimiz diğer ülkelerdeki gibi olsa da herkes güçlü kuvvetli ve kaliteli motosikletlere binebilse... Tabi gerekli eğitimleri aldıktan ve yeterli ruhsal olgunluğa eriştikten sonra...

    Güçlü bir motosiklet, otobandaki hız limiti olan 120 km ile rahatlıkla seyir edebilir, fakat güçsüz ve hafif motorlar arkadan gelen tırların ve otobüslerin önünden gazı açarak kaçamazlar, yanlarından büyük bir araç geçtiğinde rüzgarından çok fazla etkilenirler. Otoban gibi seyir hızı yüksek yollarda sürücüye güven veremezler ve güvenli sürüşü tehlikeye sokabilirler.

    Bu sebepledirki güçlü motor gereksiz DEĞİLDİR...
    FOR THE HORDE...

  20. #60

    Üyelik
    19 Ekim 2013
    Şehir
    Samsun
    Kawasaki bu motoru al temde 400 km süratle kullan diye yapmıyor zaten.Burada anlatılmak istenen kawasakinin neler yapabileceği.Teknolojisiyle,ağır sanayisiyle göz dağı veriyor diğer firmalara.Sanat eseri mantığıyla bakmak lazım.Tasarım,işçilik teknoloji.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)