Arkadaşlar eski motosikletlere genelde silindiri ya çok pahalı olduğundan ya da bulunmadığından gömlek çakıyorlar ben de KLR 250 ye gömlek çaktırdım klr 250 ye 72 lik gömlek oluyormuş bunun için Leyland traktörlerin gömleğini kullanıyorlar motosikletime 72lik gömlek çakıldıktan sonra motosiklet yine yağ yakmaya devam etti KLR 250 motosikletine benim gibi orjinal olmayan gömlek çaktırıp da yağ eksiltme derdinden kurtulan var mı? Motosikletimin yağ eksiltmemesi için ne önerirsiniz yolda giderken 7000 devire kadar egsozda duman yok ancak 7000 devriden sonra açık mavi duman başlıyor 8000 deviri geçtin mi egsozdan çıkan mavi duman tam anlamıyla felaket çaresizim herkese teşekkür.........
motosikletim yağ eksiltmesine mükemmel bir performansı var yani performans orjinal Not: Motosikletin segman, sübaplar ve keçeleri, gömleği değiştikten sonra ilk 500km 6000 deviri kesinlikle geçmedim şu an 700km de