Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

6 Kollu performans baskı balata kaç km/h faydası olur ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    6 kolu performans baskı balatası motorsiklete extradan kac Km/h ve güc kazandırır lütfen ilgilerini bekliyorum motorsiklet 150 cc arka dişli 43 idi 38 yaptık motorsiklet 120 km/h yi gecemıyorum oysaki bir çok kişide gördüm motorsiklet 140 km/h ye ulasabılıyor onlardada 6 kollu baskı balata var.
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    hızda fark yapmak lakin senin debraj balatan kaçırmıyorsa anca sert debraj salmalarda vesayre daha iyi kavrar

  3. #3
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    150 CC bir motosiklet ile 140 kilometre hızı nasıl yapmayı başarıyorsunuz ? 250 CC motosikletler bile 150 - 160 anca yaparken ?

    100 km/h'ten sonrası eziyet motora sadece sollamalarda 100 km/h'ın üzerine çıkmanızı tavsiye ederim.
    Furkan Cetin bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    ben diyecektim de sustum siz dediniz

  5. #5
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    1 km bile hızlanmaz. Sadece daha iyi kavrar. Motor gücünü arttırmaz.

  6. #6
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    200cc'den aşağısına 4'lü üzeri gereksiz, hem debriyaj sertleşir, hem de boşuna masraf, en ufak faydasını görmezsin.

  7. #7
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Benim motorumda 6yayli baskı balata war,
    63.5 silindir takiliydi, yagsiz kalip sekman kirinca 63.5 bulamadim 62 (150cc) taktim. Ön 16 arka 38 disli takili. 63.5 takiliyken düz yolda 120 görüyordum, cift kisi 110.. 62mm taktim su an düzde tek kisi 110 zor yapiyorum ve rüzgarli hawa rampa cikislarinda memnun degilim.. İlk bos waktimde 65.5 silindir bulup takicam :-) ..
    Kisaca kardesim 150cc bir motorsiklet duzde 140 yapmaz, gostergeler hatalidir. Benim motorum windy s, taksiyle yan yana cok ölçtük gösterge 5-7km hatali gösteriyor..
    Dewriyajin 6li baski olmasida sürat arttirmaz , ani hizlanmalarda yük binince kacirmasina engel olur sadece..
    mehmetenis bunu beğendi.

  8. #8
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Mühendislerin kafa basmıyor. yapamıyorlar öyle büyütmeleri....

    Sonra 140km hızla krank kırıyor,disk dağılıyor, istemsiz slalomlar başlıyor. 2 tekerden 4 tekerli Sedyelere geçiş yapıyorsunuz.
    yapmayın etmeyin.

    Motosikletinizin üstündeki lastikler o hıza göre yapılmamış lastiklerdir.
    Lütfen ama lütfen orjinal motosikletin grenaj üzerindeki stickerları haric birseyini değiştirmeyin..
    phradrel bunu beğendi.

  9. #9
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Ewet , sürat hakkındaki eleştirilerinize katiliyorum.
    Bende sürat için yapmadim , güç için yaptim.
    Zaten 100ü çok nadir geçerim.
    Mekanik yöndende 1 kere yagsiz çaliştrip sekman kırmak dışında hiç bir sıkıntım olmadı..
    We iyi markalarin 125lik makinalara 5000tl nin üzerinde fiyat koydugu ülkede sizin kadar rahat eleştiremiyorum, motorunla oynayan insanları..
    Yoksa hepimiz isteriz iyi motorlara binmek..

  10. #10
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ewet , sürat hakkındaki eleştirilerinize katiliyorum.
    Bende sürat için yapmadim , güç için yaptim.
    Zaten 100ü çok nadir geçerim.
    Mekanik yöndende 1 kere yagsiz çaliştrip sekman kırmak dışında hiç bir sıkıntım olmadı..
    We iyi markalarin 125lik makinalara 5000tl nin üzerinde fiyat koydugu ülkede sizin kadar rahat eleştiremiyorum, motorunla oynayan insanları..
    Yoksa hepimiz isteriz iyi motorlara binmek..
    Fiyat konusundan vurmayın. ben fiyat olarakmı bakıyorum olaya.

    İlana bakınız herşey para ile olmuyor..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...74409555/detay
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  11. #11
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    :-) bu motorun lastik, yedek parça fiyati we yakıt sarfiyatinida göz önünde bulundurursaniz
    Bizim neden cg ye binip ufak modifiyelerle ugraştigimizi daha iyi anlarsiniz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)