ne zaman trafikte saksağan saksağan hareketler yapan veya garip garip durduk yere frene basmak gibi hareketler yapan birilerine rastlasam hemen suratına bakmak için hız arttırdığımda karşıma hep bayan sürücüler çıkıyor) hepsi tesadüf dimi)))
ne zaman trafikte saksağan saksağan hareketler yapan veya garip garip durduk yere frene basmak gibi hareketler yapan birilerine rastlasam hemen suratına bakmak için hız arttırdığımda karşıma hep bayan sürücüler çıkıyor) hepsi tesadüf dimi)))
Hadi ya.. kıyamam..
Tesadüf diye birşey yoktur.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
ben hepsine dikkat ediyorum kazmanın kadını erkeği yok
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Halk otobüsü, kamyon, minibüs, taksi, Doğan şahin vs. hepsi dahil olmasa da çoğunluğu potansiyel katil adayı. Neredeyse hepsinin kullanıcısı erkek.
"Kaputun altında ki önemli değildir, direksiyonun başında ki önemlidir."
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
Trafikte kadin soforden daha tehlikelisi telefonla konusan kadin sofordur...
kadınlar daha deneyimsiz, daha dikkatsiz. Kadınlar büyük sever tezini doğrulayan, jiple dolaşan kadınlardan özellikle uzak duruyorum çünkü 2kere jipli kadın tarafından ezilme durumuyla burun buruna geldim.
Millet arabayı ulaşım aracı olmakdan çok gösteriş aracı olarak kullandığı için, kadını da erkeği de arabaya binince bi mallaşıyor. Tabiki az da olsa çok düzgün kadın, erkek sürücüler de var.
Ehliyet almadan önceki eğitimlerde sınavlarda, sinyal vermeden dönen ya da unutanı direkt bırakmalılar.
İnanılmaz bir "harrss" diye dönme alışkanlıkları var bizim oralardaki kadın sürücülerin, erkek sürücüler de sinyalsiz dönüyor çoğu kez ama en azından aynasına bir bakıyor.
bende geçen gün kapalı otoparkta gidiyorum 3 4 motoruz yer arıyoruz...zaart diye önüme atladı biliyosunuz kapalı otoparklar kaygan zemin hemen arka fren kızakladı tabi allahtan bişe olmadı ama sanki ben suçluymuşum gibi birde hareketler ediyor...
kendini bu forumu okuyan bir kadının yerine koysana abi ne hissedersin şu yazdığını okuduğunda.
hayvan insanların cinsiyeti, ırkı, dini vb. olmaz, hayvanlar her cinsiyetten, her ırktan, dinden olabilir. Sadece bazı cinsiyetler, ırklar veya dinler olarak değil toplamda insanlık olarak hayvanız.
Ben hertürlü 4 tekere karşıyım! Sokak aralarında giderken karşıdan deli gibi gelip bide yol onunmuş gibi korna basıyo dümbükler. daha 2-3 saat önce kazayı kıl payı atlattım.
Duke 125 den evel Honda Spacy 110 a binyodum ve gezintiye cikma karari almıştım.
Çıkıp bir güzel sessiz sakin giderken karşı yöndeki hayvanimsi cip
(escalade mi ne balina kadar bişi)
durdu durdu tam ben geçerken önüme kırıp kenara firina yanasmaya çalıştı
son anda kirmasi yetmiyormus gibi
birde durdu aniden panik yapip töbe töbe dedim manyakmisin abla sen nerde öğrendim araba sürmeyi dedim birde beni terseldi kadın.
Kirici olmamak için sadece sağ işaret ve orta parmağımin arasından baş parmağımi geçirip ona doğru doğrulttuktan sonra güzelce yoluma devam ettim.
Spacy 110 demişken güzel motor du bee.
Onun keyfi de bir başka scooter yani.
"refleksleri yavaş, ani karar mekanizması yavaş, çabuk panikleyen" gibi ekler de yapılabilir. tabiki erkeklerde de yok değil. ama bayanlarda daha fazla gibi bir kanı var...
sadece SUV kullananlar değil, büyük araba kullananlarda da tuhaflıklar var. Büyük bir arabaya sahip olduğumuz dönemlerde (daha toy bir sürücüyken) mercedes s500 kullanan bir "teyze" kocaman arabamı o kocaman aynalarında görmemiş olacak ki üstümüze çıkacaktı. Bu olayda çok sinirlenmiştim. çünkü yanımda babamda vardı ve o dönemdeki sürüşlerim yalnız trafiğe çıkmam için sınav niteliğindeydi. O gün her istediğimde yalnız trafiğe çıkmaya başladım. Teyzeye teşekkür etmek lazım belkide.
sadece kadınlar değil, geriatrikler de trafikte başa bela. hele ticari araç kullanıyorsa duble bela.
Araç (ve tools diye genellenebilen alet edavat)kullanımında cinsiyetler arasında istatiksel olarak anlamlı farklılaşmalar pek çok başlıkta gözlemlenmiş.
Bunun pek çok sebebi olduğu düşünülüyor doğal olarak; cinsiyetlerin sosyal ayrımları, negatif sterotiplemeye uyum (örn: sen işe yaramazsın diye diye çocuğu işe yaramaz yapma), evrimsel avcı - toplayıcı ayrımı, anatomik (kas yüzdesi göz pupil büyüklüğü vs.), hormonal vs..
Bunlar arasında dikkat çeken iki husus avcı-toplayıcı ayrımı ve hormonal ayrımlar.
ilk madde için açıklama biraz muğlak olsa da şu şekilde bir görüş var:
Avcı-toplayıcı yapının avcı ayağını binlerce yıl gerçekleştiren erkek birey kalıtımsal olarak (!) bu girdilerle hareket etmekte trafikte. (aha boş park alanı, şu lavuk almadan ben almalıyım, bas gaza Hakkı.) kadın ise toplayıcılığı ile hareket etmekte. (aha park alanı, en iyisi 3 km/sa hızla gideyim bunu kaçırmayayım ama daha iyisi de çıkarsa ilerde diye gözüm orada olsun bi yere bakmadan ilerideki olası alana bakayım o da benim olsun.)
İkinci madde ise daha ilginç bence
Vücuttaki hormanların ve en önemlisi testesteronun alet edavat kullanımında yeteneği arttırdığı yönünde bir hipotez mevcut.
Hipoteze göre çekicinden, forkliftine (ve tabi trafik araçlarına) kullanım yeteneğine pozitif etki eden bir faktör testesteron. Bu sebeple erkelerin tool kullanımı daha başarılı.
Fakat bir handikap tabi ki mevcut. Testesteron erkek bireyin tool kullanımı kolaylaştırıken, iki hediyeyle gelmekte;
Agresyon ve sensation-seeking denen duyum arama (macerayı seven adam).
Agresyonu trafikte 100 km/sa le giden motoru plakasına 3 cm. mesafe ile sıkıştıran organizmalarada görebiliz. (sinirleniyor, çünkü kendisi gibi arabaya binmiyor, farklı bir şey yapıyor, normun dışına çıkıyor, başka klandan başka köyden demek ki kötü demek ki sinirlenmeli.)
duyum arama ise; abi şile yolunu ortalama 130 ile dizler yerlerde geçtim yea. Basmıyorsan niye yaşıyosun panpaa diyen arkadaşlarda gözlemlenebilir.
Tabi bu handikaplar yüzünden erkek sürücü ölümleri özellikle 30 lu yaşların ortasına kadar kadınlara nazaran çok çok daha fazla.
tabi testesteron seviyesi vücutta kırklı yaşlarla beraber düşmeye başladığı için ölümlerde dramatik düşüş olmakta bu yaştan itibaren.
Yani özet geçmek gerekirse:
Konuyla ilgili bir makale mevcut, maalesef İngilizce. Şuradan okunabilir.
Ben de zaman zaman kızsam da, özellikle trafikte hız limitlerine uyan, kendince en güvenli şeride girip şerit değiştirmeden devam eden, erkekler gibi cinsel problemleri, kendini ispat dertleri olmadığı için sert ani dönüşler, beklenmedik makaslar atmayan kadınlar, kolay kolay insan öldürmezler. "Erkek gibi kullanma" derdinde olanlar ise, bahsetmiş olduğum erkekler ile aynı kategoriye girdikleri için, erkek sürücüler kadar hatta daha fazla tehlikelidirler. Trafikte sürekli kadın sürücü oldukları için taciz edildiklerini düşünürsek, taşıdıkları stres gayet tehlikeli olabilmekte.
Sakin sürelim, acele etmeyelim, her zaman olabilecek en kötü senaryoyu düşünelim.
ne suçlar atıldı erkeklere öyle :D
şunu unutmayalım. araba kullanmayı yapı gereği erkekler daha iyi yapar. bu yüzden kötü erkek sürücü daha azdır.
bu bir hakaret değil tamamen yapı meselesi. Kimi bayanlarda var çoğu erkekten iyi sürer ama genelde bayanlar daha kötü.
ama sonuç şu ki kaza olduğunda olan motor sürücüsüne oluyo herkes dikkat etmeli. biz motor sürücüleri de
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)