Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Çin malı motor almak yerine Alternatif kaliteli motosiklet tavsiyelerim...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Çinli iyisinide yapar kötüsünüde , ilk etapta ithalatçı ucuz mal getirdiği için ikinci etapta kullanıcı seyi nasıl kullanması gerektiğini bilmediği yada umursamadığı için çinlinin imajı toplanmaz. Mondialde kaliteli çinlide var (enduro serisi başarılı) Önemli olan senin motora bakıp bakmadığın bakmayan adama ne japon ne alman dayanır, bakan adamın çinlisi yürür. Ben mondiyi aldığımdan beri yaşlı kawasakinin yüzüne bakmıyorum yürütmesi bakımı masrafı vs değmiyor abi yani yoksa paran bitmiş japon alacağına kesinlikle hintli /çinli al geç. Varsa paran bas leylaya eninde sonunda kadın gibidir motor , bakarsan taşır , bakmazsan atar üstünden seni.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Çin denilen alemde ne kadar para o kadar kalite felsefesi geçerli. Bizim uyanık firmalar 3 kuruşluk malları getirip büyük karlarla sattı, mallar dandik çıkınca marka veya model değiştirdi ve bu günlere gelindi. Çinli markalar kötü evet çünkü ithalatçılar ucuz dandik olanları getirdi. Sanayiilere bakın sayısız çinli leşi yatıyor.İyi yanı, ucuz oldukları için vatandaş motosiklete biner oldu. Sanayii deki ustalar tecrübe sahibi oldu. Vatandaş kalitenin ne olduğunu anladı. Moto kuryelere bakın neye biniyorlarsa o motor iyidir. Kaç tane çinli moto kurye var? Kaç capon moto kurye var? Gelir seviyesi düşük, veya yeni başlayan, veya üzerinde çalışma yapmak isteyen usta adayları için çinli ideal.

    Aşağıda Ortaca/Muğla motosiklet mezarlığı var. Kaçı Çinli kaçı Japon. O kadar dandikler ki gelip almaya değmiyor.
    000000 bunu beğendi.

  3. #63
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    çin motoru alınmaz ben mondial mash alıcaktım bir anad ducati panigale aldım avrupalı olsun

  4. #64
    metecel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepimizin ortak noktası ucuz yada pahalı fark etmez motosikletten aldığımız haz ve sevgi. 100 cc kullanan arkadaşımda 1000 cc kullanan arkadaşımda motoruna aynı aşkla bağlı aslında. Peki neden keyif almak için aldığımız bu motorların zaman içerisinde eziyete düşmesine izin veriyoruz? Neden paramızı sokağa atıyoruz hiç düşündünüzmü?

    Atalarımızında dediği gibi "ucuz mal alacak kadar zengin değilim" lafından yola çıkarsak Çin malı Motosikletlerin durumunu, kalitesini anlamak aslında mümkün. Çin malı Motosikletlerin Türkiyeye girdiği 2004 yada 2005 yıllarını bir düşünün. Müthiş bir patlamayla Çin malı motorlar satılmış, herkes bu motorlardan satın almıştı. Daha sonra beyaz eşya mağzlarının senetle Motosiklet satışlarıyla çoluk çocuk motor sahibi olmuş ve Apaçi diye tabir ettiğimiz tiplerde bu tarihten itibaren piyasaya çıkmıştır. Şimdi bir hatırlayalım; 2004 - 2005 yılında satılan o Çin malı Motosikletler nerde, kaç tanesi ayakta kalmış yada yürü vaziyette? Oysaki bilindik markaların 80 li 90 lı modelleri bile hala pırıl pırıl durmakta ve kullanılmakta. Peki o zaman hala neden Çin malı motor satın alıyouz, hala neden Kubamı, Asyamı yok efebdim Rks mi diye topicler açılıyor? Bu motorların geçmişi ne? Kendilerine özgü kaçtane safkan kendini kanıtlamış motorları var? Arge çalışmaları ne durumda ve hangi ülkelerde satılıyor hiç düşündünüzmü? Hadi eskiden Çin malı ucuz deniyordu ama şimdi allayıp pullayıp satılan Çinli motorların fiyatları Motor gacimlerine göre 10.000 tl yi bulmakta. Mondial Z-One 180 diye bir modeli 4350 tl ye satmakta. Kadırga diye bir marka ( Nasıl bir marka ismiyse hala anlam veremiyorum) 250 cc lik bir QM 250T diye bir Scooterı 9350 tl ye satmakta.

    Kendi motosikletim için bir parça sormak için gittiğim Mondial servisinde gördüğüm durum içler acısıydı. Sıfır motorlarda arıza üstüne arıza, müşteri memnuniyeti sıfır, bisikletçiden dönme Motosiklet tamircileri ve artık tamir etmekten bıkmış servis ustaları.

    Peki hala neden Çin malı? Aynı fiyatlara bilindik markaların bu kadar alternatifi varken neden Çin malı satın alıyoruz. En önemlisi kendi güvenliğinizi, canınızı hiçmi düşünmüyorsunuz? İlk haftasında kol çıkaran, egzosu düşen, sabah çalışmayan, bir tarafını yaptırırken bir diğer taraftan patara veren hep bu motorlar değilmi?

    Şimdi size 3000-4000 bandında satın alıp uzun yıllar güvenle ve keyifle kullanabileceğimiz tavsiyeler veriyorum. 4000 tl den sonra zaten bilinen YBR, APACHE VE CBF üçlüsünü herkes bildiği için 4000 tl nin altında tercih edilebilcek motosikletleri veriyorum.

    Herkese kazasız keyifli sürüşler...

    4000 tl ye kadar seçenekler:

    Bajaj Booxer - 3000 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73129568/detay
    Honda CB 125 Ace - 3320 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70419725/detay
    Bajaj Discover - 3850 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...63918072/detay
    Hero Glamour - 3795 http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73382152/detay


    Bunların dışında da yarı otomatikler:

    Yamaha Crypton 110 - 3380 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73445549/detay
    Honda Wing GO 100 - 3750 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65493418/detay
    TVS neo X3i - 3600 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70499265/detay
    Dünyanın en iyi otomobil markaları Alman'dır. Bu tartışılmaz. Almanya'da kullanılan Japon otomobillerinin çokluğunu görünce, bir Alman'a "Dünyanın en iyi otomobil markaları sizde. Almanya'da niçin bu kadar çok Japon markası var?" dediğimde, Alman'ın cevabı: "Ucuz da, ondan" oldu. Sanırım senin sorunun cevabı bu.

  5. #65
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    çinli motor kötü diyen önce bi kendine baksın
    insan gibi kullanırsan motor a birşey olmaz mesela cub kullanıyorum sadece işe gidiyorum şehir içinde her işi görüyor ve % 90 3 kişi biniyorum ama bozulmuyor neden kibar davranıyorum bakımını eksik etmiyorum ve 4 yıllık motor da değişen sadece egsoz ve ayna takımı yani zincir dişli lastikler orj balatalar buji orj
    yakında hepsini değişirim miyadı dolmak üzere km 11000 oldu akü orj bi defa çalışmıyorum demedi siz adam gibi binin oda bozulmasın
    salcano cub ne yollara gittim tık yog
    ha kaporta da ufak tefek kırıklar var onlarda olsun sıkıntı yok aldığımda öyleydi gidiyor mu gidiyor

  6. #66
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 yıllık motor da değişen sadece egsoz ve ayna takımı yani zincir dişli lastikler orj balatalar buji orj
    yakında hepsini değişirim miyadı dolmak üzere km 11000 oldu akü orj bi defa çalışmıyorum demedi siz adam gibi binin oda bozulmasın
    6 yıl 50.000km honda twister kullandım, sadece buji, akü, yağ ve hava filtresi değişti. O kadaarrr.

  7. #67
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    cb 125 ace şu an 3850 TL sıfır km

  8. #68
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 yıl 50.000km honda twister kullandım, sadece buji, akü, yağ ve hava filtresi değişti. O kadaarrr.
    aga honda tivister kaç papel ? tivester 07 yılında 7500 tl fiyatı vardı yani bu günün 15000 tl si gibi düşün
    ben bu motoru 1150 tl ye aldım ve bu kadar zaman da 130 tl masraf yaptım çok mu?
    bence değil bu gün çöpe atsam gene 1000 tl eder sıfır zarar sıfır sermaye
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  9. #69
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Twister harika makineydi. Lakin Honda geliştirmedi.Dayanıklılık, ekonomi, konfor bir numaraydı.

  10. #70

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Twister harika makineydi. Lakin Honda geliştirmedi.Dayanıklılık, ekonomi, konfor bir numaraydı.
    Twister gelişti ve üretime devam ama tr ye yok


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)