Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Çin malı motor almak yerine Alternatif kaliteli motosiklet tavsiyelerim...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    asde06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Mondial Mr 150 Vulture
    Bazı markalar vardır, marka değeri yüksektir, ikinci eli iyi diye peynir ekmek gibi satılır, satıcı ve alıcıyı üzmez, mesela, honda, yamaha, arabalar da ise ww gibi..Çin malı motorsikletler olmasa herhalde marka değeri yüksek olan honda, yamaha gibi markalar piyasada tekelleşir ve hem parça hem de alım satım fiyatlarını maksimize ederdi..Çin malı diye eğreti bakılan markalar sayesinde insanlar motora haddinden fazla para ödemeden binebiliyor..Benim Japon markası alabilecek kadar ekonomik durumum var, ancak; birincisi
    -motora yeni başlayacağım, yaş 35
    -Motorumu koyacak yerim yok
    -ilk motorum olacak
    Motorumu koyacak yer bulamadığımdan ve acemilik olduğundan ucuz yollu, çalındığında fazla üzmeyecek, parçası ucuz bir motorsiklet arıyorum..Honda ve Yamaha bana 2.000-3.000 TL'ye motor veriyorsa gider alırım tabi..Ama vermediğine göre gider Mondial alırım.
    Ayrıca Mondial ufak tefek bir firma değil, Ege, Akdeniz gibi yerlerde Mondial çok yaygın.Mondial'in atıyorum 100.000 motoru piyasada ise bayilerin yoğun olması doğal değilmidir?Mondialin fiyatları uygun olduğuna göre 35 yaşındaki adamda alabiliyor 18 yaşındaki çocukta.Adam motoru motor olarak değilde eşşek gibi kullanıyor, sonra da Çinliye bir daha binmem vs..Motorum yok ancak forumlarda araştırma yapıyorum, YBr tavsiye etmeyeni dövüyorlarmış yav arkadaş, 3.000 TL'ye garantili sıfır motor almak varken neden aynı parayı garantisi olmayan 5-6 yaşındaki nasıl kullanıldığı belli olmayan Capon'a vereyim? Netice olarak Çin işi Japon işi bilmem ama Çin olmasa Japonlar piyasada takla attırır fiyatlara, onun için rekabeti körükleyin bence :D
    MELİH, tekoklava ve ALYEDZ bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    21 Şubat 2015
    Cbf 150/ yamaha ybr 125/tvs apachi ve tum tvsler/hero thriller / bajaj 125 st

  3. #43
    ozhanhrmann2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    Zonguldak
    Ybrrr ))

  4. #44
    furcanoco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    kanuni elite100 ve fox100 cub
    3200 liraya sifir bi kanuni vindy s almak varken bi kisi gidip 50bin km ye gelmis omrunu doldurmus bi ybr aliyorsa aklindan suphe duyarim onun cinin kotusu var iyisi var 30bin km ye gelen kanuni elite motorumu hala kullaniyorum yaptigim tek masraf debriyaj balatasi degistirmek oldu orjinal bujisi ile 20bin bindim disli zincir takimi daha degismedi en garibi de arka fren balatasi daha hic degismedi ben crypton alsaydim daha mi memnun olacaktim ? Sorunsuzluk bakimindan tamamen aynilar e hani cinler dandik ti ? 50binde ybr alip 10bin binip rektefe etcegime 0 km bi vindy s alirim 40 bin km sorunsuz binerim.
    MELİH bunu beğendi.

  5. #45
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Tamam bugün çin malı bir motosiklet belki ybr - cbf olamaz ama cb ace - boxer vb. motosikletler kadar dandirikte değiller.
    4 vites + ön fren kampana cb ace - boxer'in girip çıkamayacağı - gidemeyeceği her yere bugün şu saat şu saniye Drift ile giderim.

    Bugün Drift - MC - MCX ve muadili motosikletlerin YBR vb. modellerden aşağı kalır yanı yok, haa eksikleri var'mı var tabi'ki ama bunlar yürür aksamda değil.i Bugün bir YBR 5000 bir CBF 6000 lira iken bir Drift 3500 ise bu motordan 3500 liralık performans bekleyebilirsiniz ne 5000 liralık nede 6000 liralık.

    Ki ben yine iddia'lıyım bakımları düzenli yapılmış ve hor kullanılmamış bir Drift hem YBR'nin hem'de CBF'nin yapacağı kilometreleri kolaylıkla yapar hemde CBF gibi yarım kilo yağ yakmadan yapar. Ki yapıyor'da çevremde kilometresi taa nerelere gelmiş bir çok Drift var.

    Bunları bir çinli Drift sahibi olduğum için söylemiyorum motorumu btaksitle aldım nakit param olsa idi 2. el YBR alırdın sırf şu çinli muhabbetinden sıyrılmak için, artık '' abi çinli alınmaz '' perdesi kalkmalı insanların gözünden, tamam belki ilk çinliler çok kötü idi neresini elleseniz elinizde kalıyordu ama artık işler değişti özellikle '' Zongshen '' üretimi çinliler kaliteli oluyorlar.

    Mondial'in servislerine laf edilmiş, Bajaj övülmüş Yahu bugün Bajaj servisleri bile daha nedir ne değildir bilemiyor servislerde Discovery'nin bakımını yapacak - arızasını giderecek adam yok. 3800 lira iken Discovery alayım dedim aha bi baktım lastik ebatları diğer commuterlerden farklı üzerine lastik olmuyor, gittim motoru inceledim bi baktım daha yola çıkmamış bayide duran motorların grenajları kırık, servisine indim baktım ustaların tipler daha mapustan yeni çıkmış eşkal, dedim oğlum sen yürü bakalım tıpış tıpış Mondiale.

    Herkes çinlilere laf atıyorlar ama adamlar şuan dünyanın en büyük ekonomisi.
    Mondial pazara 2005'de girdi ve o gün bu gündür Türkiye'nin en çok satılan motosikleti ne iş ?
    MELİH bunu beğendi.

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    foruu açan arkadaşa teşekkürler ancak; çin denilen memlekette sanayiinin ne kadar ilerlediğini hekes biliyor. parasına göre mal üreten bir millet.Sorun çin malı motor olması değil. sorun o motoru memlekete getiren distibütörde. zira artık harleyin bile çinde yapıldığını herkes biliyor. ilk zamanlarda ucuz ve kalitesiz motorları memlekete sokan zihniyet 100-150 dolarlık motorları 1500-2000 tl ye sattılar ve çokta para kazandılar.ancak bu kötü durumun bile memlekette daha önceen var olmayan toplumda bir motosiklet kullanma alışkanlığı oluşturduğudur.Zaman içinde beklentiler yükselince distribütörler daha kalitelimotorlar getirmek zorunda kaldılar.ancak fiyat jonjon markaların fiyatlarına dahada yaklaştı.artık önümüzdek dönem jonjon markalara bineye başlayabiliriz. zira onlarda bu oluşan potansiyelden pay alabilmek için fiyatları indirecekler. Yamaha bunu yapmaya başladı bile. unutmadan yamaha da çinde üretiliyor artık..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:30 ----------

    sevgili hemşerim.14 senedir motora biniyorum aşağı yukarı yılda 1 motor değiştirdim. bunların 2 tanesi dışında hepsi çinliydi. satarken hiçbirinden zarar etmedim. sadece haysung dan ve yamaha dan zarar ettim..çin malı motor yoktur. kalitesiz motor vardır. alırken biraz motordan anlamak gerekir.saygılar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:58 ----------

    ehliyetsiz plakasız kullanıldıklaından..

  7. #47
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Bu forum insanı zorla Çinli fanatiği yapar. Nedir bu yarıştırma meselesi bir türlü anlamıyorum. Kardeşim motor herkesin ihtiyacı isteği ve beğenisine göre alınır. Bir sürü Çinli de senin Japon vs dediğin markalara fiyat performans olarak tur bindirir. Bu diğer Japon Hintli vs'nin kötü olduğu anlamına gelmez.

    Artık kurtulun şu kibirden yahu. Burada birbirimize yardımcı olmaya çalışıyoruz. Ne Çinli ne Hintli ne Japon vs bize bunun için avanta vermiyor. İyi çinli candır kardeşim. Forumun çeşitli yerlerine yazdık zaman zaman. Ha! Beğenmiyorsanız almayın ama gerekli gereksiz çamurdan da sakının lütfen.
    şimşek54 ve tekoklava bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  8. #48

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu forum insanı zorla Çinli fanatiği yapar. Nedir bu yarıştırma meselesi bir türlü anlamıyorum. Kardeşim motor herkesin ihtiyacı isteği ve beğenisine göre alınır. Bir sürü Çinli de senin Japon vs dediğin markalara fiyat performans olarak tur bindirir. Bu diğer Japon Hintli vs'nin kötü olduğu anlamına gelmez.

    Artık kurtulun şu kibirden yahu. Burada birbirimize yardımcı olmaya çalışıyoruz. Ne Çinli ne Hintli ne Japon vs bize bunun için avanta vermiyor. İyi çinli candır kardeşim. Forumun çeşitli yerlerine yazdık zaman zaman. Ha! Beğenmiyorsanız almayın ama gerekli gereksiz çamurdan da sakının lütfen.
    Olmaz Atilla abi, senin x tremin tekeri falan çıkmadı mı hala? Diski kopar tekeri çıkar şase ikiye bölünür falan diyolardı

    Ben motosikletin menşei ile sidik yarıştıran toplumumuzu anlamıyorum. CBFgüzel motor, rahat falan, markasıda honda. Tamam yağ yakar. Drift onun neredeyse yarı parasına satılıyor. Daha şık görünüyor, daha performanslı. Burda tartışma şu olmalıydı; Ben uzun yola gidecem, yanlara çanta takacam falansa amaç, cbf önerilmeliydi, ben şehir içinde binecem, ilk motorum olacak diyenlere drift. Ama yok, ille japon olsun. az daha koy ybr al...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepimizin ortak noktası ucuz yada pahalı fark etmez motosikletten aldığımız haz ve sevgi. 100 cc kullanan arkadaşımda 1000 cc kullanan arkadaşımda motoruna aynı aşkla bağlı aslında. Peki neden keyif almak için aldığımız bu motorların zaman içerisinde eziyete düşmesine izin veriyoruz? Neden paramızı sokağa atıyoruz hiç düşündünüzmü?

    Atalarımızında dediği gibi "ucuz mal alacak kadar zengin değilim" lafından yola çıkarsak Çin malı Motosikletlerin durumunu, kalitesini anlamak aslında mümkün. Çin malı Motosikletlerin Türkiyeye girdiği 2004 yada 2005 yıllarını bir düşünün. Müthiş bir patlamayla Çin malı motorlar satılmış, herkes bu motorlardan satın almıştı. Daha sonra beyaz eşya mağzlarının senetle Motosiklet satışlarıyla çoluk çocuk motor sahibi olmuş ve Apaçi diye tabir ettiğimiz tiplerde bu tarihten itibaren piyasaya çıkmıştır. Şimdi bir hatırlayalım; 2004 - 2005 yılında satılan o Çin malı Motosikletler nerde, kaç tanesi ayakta kalmış yada yürü vaziyette? Oysaki bilindik markaların 80 li 90 lı modelleri bile hala pırıl pırıl durmakta ve kullanılmakta. Peki o zaman hala neden Çin malı motor satın alıyouz, hala neden Kubamı, Asyamı yok efebdim Rks mi diye topicler açılıyor? Bu motorların geçmişi ne? Kendilerine özgü kaçtane safkan kendini kanıtlamış motorları var? Arge çalışmaları ne durumda ve hangi ülkelerde satılıyor hiç düşündünüzmü? Hadi eskiden Çin malı ucuz deniyordu ama şimdi allayıp pullayıp satılan Çinli motorların fiyatları Motor gacimlerine göre 10.000 tl yi bulmakta. Mondial Z-One 180 diye bir modeli 4350 tl ye satmakta. Kadırga diye bir marka ( Nasıl bir marka ismiyse hala anlam veremiyorum) 250 cc lik bir QM 250T diye bir Scooterı 9350 tl ye satmakta.

    Kendi motosikletim için bir parça sormak için gittiğim Mondial servisinde gördüğüm durum içler acısıydı. Sıfır motorlarda arıza üstüne arıza, müşteri memnuniyeti sıfır, bisikletçiden dönme Motosiklet tamircileri ve artık tamir etmekten bıkmış servis ustaları.

    Peki hala neden Çin malı? Aynı fiyatlara bilindik markaların bu kadar alternatifi varken neden Çin malı satın alıyoruz. En önemlisi kendi güvenliğinizi, canınızı hiçmi düşünmüyorsunuz? İlk haftasında kol çıkaran, egzosu düşen, sabah çalışmayan, bir tarafını yaptırırken bir diğer taraftan patara veren hep bu motorlar değilmi?

    Şimdi size 3000-4000 bandında satın alıp uzun yıllar güvenle ve keyifle kullanabileceğimiz tavsiyeler veriyorum. 4000 tl den sonra zaten bilinen YBR, APACHE VE CBF üçlüsünü herkes bildiği için 4000 tl nin altında tercih edilebilcek motosikletleri veriyorum.

    Herkese kazasız keyifli sürüşler...

    4000 tl ye kadar seçenekler:

    Bajaj Booxer - 3000 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73129568/detay
    Honda CB 125 Ace - 3320 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70419725/detay
    Bajaj Discover - 3850 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...63918072/detay
    Hero Glamour - 3795 http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73382152/detay


    Bunların dışında da yarı otomatikler:

    Yamaha Crypton 110 - 3380 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...73445549/detay
    Honda Wing GO 100 - 3750 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65493418/detay
    TVS neo X3i - 3600 tl http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70499265/detay
    4 vites, önünde kampana kullanılmış motor önermişsin üstad. Özelliklerini de yaz da bilmeyenler anlasın. Benim vulture çok iyi valla. Çok memnunum. Bir de aküsü bitmeyeydi (2 senelik akü, 110w sis bağladım bitirdim öyle) Şimdi, 4 vitesli, ön tekerinde bile kampana olan motoru alırmıyım bunun yerine? Hayır
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  9. #49

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    engüzel araba bindiğimdir, en kral motor sürdüğümdür
    ALYEDZ bunu beğendi.

  10. #50

    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125
    Bu konuyu açan arkadaşa teşekkür etmek lazım. Güzel bir konuya temas etmiş. Böylece "Çinli dışında hangi motor alınabilir" sorusunu irdelemek güzel olmuş. Sayfanın tamamına yakınını okudum.

    Benim fikrim, Çinli almayacaksam kendi sınıfında en iyi alternatifler;

    125 cc olarak şöyle sıralanırdı;

    1- 3800 TL civarı http://www.haojue.com.tr/DA135-S.asp?id=2
    2- 4000 TL civarı http://bajaj.com.tr/discover/34/discover-125-st

    İkisinin de fiyatı aynı...

    Lakin kendim kullandığım için önerebileceğim yukarıdakilere alternatif bir Çinli var aslında.
    (Konumuz Çinlilere alternatif diğerleriydi, böylece diğerlerine alternatif Çinli'ye döndü. ) )
    Aynı fiyata 125 cc alacağıma 150 cc alırım. Sağlam ve yakıtı da, hızlanması da iyi.

    O bir Çinli ama inanın çok kaliteli.
    125 cc olarak, 3000 TL civarı: http://www.salcano.com/motor.php?cesit=9
    150 cc sınıfı, 3700 TL civarı: http://www.salcano.com/motor.php?cesit=9

    Peki ben bir tercih yapabiliyor muyum... Çok zor bir tercih olacak. Nisan gibi yapacağım.
    Bajaj discovery sportif görünümü çok hoş, diğer yandan Salcano Runner daha ucuz ve 150cc
    Gönül ister ki, TVS Apache olsun ama bence biraz fiyatlı... Aynı cc'de yaklaşık fiyata Hintli alacağıma Suziki üretimi bir şey almayı tercih ederim.

    5000 TL verdikten sonra bence bu sınıfın en kralı işte bu ==>> http://www.haojue.com.tr/HJ150-9.asp?id=2

  11. #51
    Pathologyst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yuki ve R25(Satıldı)1000rr( satılık:( )
    [/COLOR]
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başyan aşağı ön yargı ve körlük kokan bir yazı olmuş.

    12 bim KM'deki çin malı motorumla bir tek sefer dahi yolda kalmadım. 2 kere 1000 km tek günde, 2 kere 850 km tek günde ve 2500 km lik 2 tane turum oldu. Bu sabah 2550 km'lik yeni bir turdan döndüm.

    Sadece Drift modeli bu listedeki tüm motorlardan daha kullanışlıdır.

    Elektrik tertibatında sıkıntı olan bir Honda CB 125 kırmızı ışıkta stop ettiğinde ayak marşı olmadan nasıl çalışacak ?

    Marş rolesi yandığında yada başka bir yeri arızalandığında küçük yerlerde, yol üstünde nasıl parça tedarik edeceksin?

    Ama mondialin tüm elektronik aksamları birbirine uyar.

    Cebinizdeki cep telefonundan, elinizdeki laptopa hastanedeki MR cihazına kadar herşey çinden geliyor. Bu at gözlüklerini çıkarıp daha faydalı ve mantıklı işlerle uğraşalım.
    Adam hakli beyler gerekeni soylemis gereksiz bir konu daha..

  12. #52
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    imkanım vardı çinli aldım neden satmak istediğim zaman çevreme satmak istiyorum ve çevremdeki insanların o kadar parayı verecek durumu yok

  13. #53

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    arkadaşımda 2005 model better motosiklet var 125 cc. şu ana kadar zincir ve lastik harici bi şey değiştirmedi. yağını bile 2yılda bir değiştirtiyor mu şüpheliyim. motor hala öküz gibi gidiyor. arkaya bizim amca oğlunu bindiriyor (110kilo) 110 kilo artci ile köye araziye vs gidiyoruz düşünün yani. subap ayarı yaptırdın mi diyorum o ney ki diyor. bence yeni çıkan çinliler kalitesiz ve çok arıza veriyor eskiler canavar gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    ayrıca şunu söyleyeyim arkadaşımin motoru km olarak 36 binde saati bozulmuş yaklaşık 6 7 yıldır km çalışmıyor siz hesap o motor 100 bin den fazla ve arkadaşım genelde 2. vites ile kalkıyor. bende yamaha xt 125 vardı 2. vites ile kalkmayı demedim motor titreye titreye kalkıyordu.

  14. #54
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Kuryelerin ybrleri cbfleri satıp çin malı motor almaları lazım :D

  15. #55

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    guzel konuymus ama kesilmiş öyle,bende acemıyım sınavım hafatya ve a1 mecburen 125 cc gecemıyorum bakıorum sımdı hero glamour mu yoksa bajaj dıscover 125mı dıye aklım karıstı ıyıce,acemı ıcın rahat surus olsun hata kaldırsın dıyorum fakat arka sokagımda hero bayısı var,buda avantaj dıyorum kendı kendıme kafam corba oldu

  16. #56

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Şahsen honda cbr 125 alacaktım biraz daha baktım 250 al dediler temizini bul et vs derken bajaj ns 150 aldım çokda memnunum.

  17. #57
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift



    Drift Drift Drift

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

    Bide şu japonyada üretilmeyen, Bitek japon logosu taşıyan japonlar. Onlar yokmu onlaaar. Tasarımı bişeye benzemez, devir saati olmaz, parçası pahalı. Ba ba ba bide capon

  18. #58
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    elin anahtar tutuyorsa motordanda anlıyorsun markayı menşei yi salla beğendiğin kasayı al ben anlamam sadece sürerim tatlı su motorcusuyum arada da şeklimiz olsun diyorsan ya ucuz motor alma CAPON dahil yada bas parayı doğru düzgün birşey al bence felsefe budur
    tesisatogr bunu beğendi.

  19. #59
    tesisatogr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CB125 Ace / Yuki YK-25 Triportör
    Çinli motosikletleri yerden yere vuranlar da, çinli motordan kapasite üstü performans bekleyen de çocuktur/cahildir net.
    Öncelikle çinli motosiklet alacakların/almış olanların (geniş kapsamda tüm mekanik araç kullananların) biraz malzeme bilgisi bilmesi/eli anahtar tutması gerekiyor. Bazı arkadaşların ismini duyunca böğürmeye başladığı Yuki marka CUB motor devşirmesi bir triportör sahibi olduk. Fabrika çıkışı konjektör arızası sonucu 7 TL verip yeni konjektörü takmaktan başka hiçbir sıkıntısı çıkmadı her yeri şıkır şıkır çalışıyor. 125 Acem soğukta tek marşta hafif nazlanırken bu çinli arkadaş gümbür gümbür çalışıyor. Ha bu demek değildir ki Ace den üstün, ikisi de çinli ama birisinin kalite ve işçiliği belirli standartlarda ve denetlenmiş durumda.
    Evet çin malı dediğimizde düşük kaliteli bir motosikletten bahsediyoruz. Ama motosikletin ne istediğini bilirsek (motosikletler çıkardıkları sesleriyle bizimle konuşurlar) sorunsuz olarak kullanabiliyoruz. Birisinden duymadım, bizatihi kendi gözlemlerime dayanarak yazıyorum.
    Şimdi diyebilirsiniz ki ilk marşta kol çıkarsaydı ne yapardın? Her yerinden yağ kaçırsa şanzımanı dağılsa? İlk marşta motor hurda oldu eyvah! Hadi çöpe atalım gitsin! Tövbe Bismillah!
    ALIRIM ELİME ANAHTARI ZEVKLE SÖKER, ŞEVKLE TOPLARIM. Yetmez kendi Ar-Ge mi kendim yapar, arızanın ne sebepten meydana geldiğini tespit eder gerekli modifikasyonu tatbik eder, bu işten de bir motosiklet aşığı olarak zevk alırım. Herşeyi parayla ölçen şahsiyetler hobi edinmenin ne olduğunu öğrenip kültür seviyelerinde ufak bir kıpırdanma sağlayabilirler.
    Bunu yapamayacak arkadaşlar lütfen az ötede kusun Çinli motorlara olan nefretinizi.
    Kuryeciler de Çinli filan almasınlar ticari getirisi olan makinalar PROFESYONEL olmalıdır. Bu makineler fiyat performansta zevk/hobi işine daha yakın. Motosiklet aşkın sadece onu sürmekle veya motor üzerinden kâr etmekle sınırlıysa aman Çinliye bulaşma güzel arkadaşım.
    berk_cglr bunu beğendi.

  20. #60
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    O dökülen Çin motorlar genellikle apaçilerin elinde bakım görmediğinden ve hayvan gibi soğuk motoru zorlama-bağarttırma ön kaldırma gibi eziyet durumlarına tanık olduğundan öyle çabucak dökülüyor.

    Artık Çin malı motosikletler de sağlam üretiliyor.Kendini kanıtlamış, 50.000-100.000 km devirmiş bir sürü Çin malı motosiklet var ve bazı modeller gerçekten sağlam.

    5.000 km de yatak saran bir sürü Japon var durupta bütün japonlar dandik demiyoruz değil mi? Bu durum daha çok kullanıcıya bağlı, parça kalitesi Japonlar kadar olmasa da Çin malı artık öyle dandik olmuyor onlarda az da olsa çıtayı yükseltti.Çoğu Çin malı motorun da kaliteyle beraber fiyatı arttı zaten.

    Fiyat-Performans olarak çoğu Japon motosikletinden önde olan Çin malı motosikletler var...

    Bunları Çin ve Japon motosikletler kullandığım için söyledim.Aralarında fark yok değil fark var ama giyat performans olarak fark yok diyebilirim.Ne kadar ekmek o kadar köfte...
    berk_cglr bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)