Anket: Küba pars 150? Yuki goldfox 150
- Katılımcı sayısı
- 8. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Yuki goldfox 150cc
-
Küba pars 150cc
KUBA PARS 150 CC & Yuki 150 Gold fox
-
Arkadaşlar Şuan Yuki 150 Gold fox için anlaştım ama araştırmalar sonucu pek övgü göremedim.
Kuba PARS 150 CC yi daha çok tavsiye ediyorlar.
Bütçeme uygun Ve sıfır olsun diye bu iki motoru seçiyorum. Nakitim ve 2. el olsa düşünmeden honda 150 alırdım. 2008 2010 arası.
PARS
Reklamlar
-
2. el Honda al hocam, sanirim butcene 125 olsada sifir CB 125 uyar, yada ikinci el olacaksa Apache rtr 150 ikinci el uyguna bulabilirsin oldukca basarilidir hint yapimi..
-
Şimdi Bajaj 125 Dıscovery konusunu okuyrdmdaa da oda 4 bin tl civarı acaba 2 ay daha bekleyip Onumu alsak iyi kafam karıştı.
alan herkes memnun Yuki alıp da ilk motorum olacak çünki sonradan pişman olmak istemiyorum :(
-
Yuki al, motor bloğu drift ve shift modellerde kullanılan oldukça güçlü ve sağlam bir bloktur.
-
Şu ilanda ki motoru ve sahibini tanıyorum. Çok iyi bakardı motoruna. Dayısı (veya amcasımıydı tam hatırlayamadım) Yuki resmi servisi zaten ama motor hakkında hiç bir bilgim yok. Kendisi memnundu. Şimdi 250 Honda aldı. İyi bir araştırma yapıldıktan sonra sıkı bir pazarlıkla 2.500'e alınabilir sanıyorum.
İstanbulda olup gösterişli bir motor sahibi olmak isteyenler ilgilenebilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true
Youtube'de şöyle bir videosu var.
http://www.youtube.com/watch?v=rz3ovveuM98
Motoru Mondial Vulture deki motorun aynısymış.
http://www.motosiklet.net/forum/mark...aniyo-%5D.html
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
Honda felan yalan ,en iyisi küba açtınmı gazı böyle uzuyor alet be parçasıda ucuz süfer sdfdf
-
bende falcon wonder 150 modeli var yuki gold fox la birebir aynı sadece fiyatı farklı 2250 liraya almıştım ben 1700 km deyken fiyatına göre güzel motor ama 3500 çok para o motor için....
-
Birgün şu forumda her yazılanın altına girip sohbeti "Bende Hayabusa var, siz hepiniz salaksınız taam mı!" seviyesine indirenlere gereken cevabı vericem ama du bakalım! Allah bana sabır versin.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
Özendirin milleti kubaya çitaya ,sonra birşey deyince owww .
-
19 Aralık 2014, 06:05
#10
Üç aşağı beş yukarı çinli motorların çoğuna aynı diyebiliriz, burada önemli olan çinlide olsa bilindik markaları tercih etmektir yani parçası bol, servis ağı geniş vs. etkenler göz önünde bulundurulmalıdır. Onun haricinde çinli bir motosiklet almak bir nevi "zar" atmak gibi bişeydir. Milletin öve öve bitiremediği motoru gider alırsın bi bakarsın elinde patlamış ne olduğunu anlamadan kendini o yamyam, vurdumduymaz servislerde yada sanayi köşelerinde saç sakal birbirine karışmış halde bulurusun. Benim şu anki motorum "Yuki 150 Gold fox" 2014 şubat trafiğe çıkışlı yirmibin km'de deyim yerindeyse "maşaallah" tepe tepe kullanıyorum bu vakte kadar hiçbir arızayla karşılaşmadım, ve sürekli uzun yolda kullandım km yüksek olması bu sebeptendir tarzıma göre motoruma eklemeler yaparak bir nevi seyehat motoruna çevirdim. Eğer şehir içi kullanacaksan asla pişman olmazsın pire gibi bi motor gördüğün delikten içeri girer kısacası işini çok kolaylaştırır. Uzun yolda haliyle ciğersiz kalıyor hele birde saatlerce ip gibi manzarasız,virajsız, bi yolda gidiyorsan baygınlık verir o anlarda motoru yükseltmek geçer hep aklından hele benim gbi seyehati seven biriysen. Virajlarda çinli bir motosiklete göre oldukca iyidir çok tatlı girip çıkıyor bazen abartıp fazla yattığımda arka tekeri yanımda gördüğüm olmuştur Araziye gelecek olursak üzerindeki döküm jantlara rağmen çıkamadığı dağ bayır kalmamıştır; Not: tipine aldanıp arazi motoru sanmayın kesinlikle değildir ama ben arazidede korkusuzca kullanıyorum Allaha şükür bi sorunda yaşamadım.Bütün b unların yanında eksikleri nelerdir diye soracak olursan bazı mühendislik hataları vardır örneğin yağmurda çamurda kullanıyorsan üstün başın çamur çaylak olacaktır,aynalar son derece yetersizdir, gidon 1,76 boyunda bi adama göre alçaktır kambur olabilirisin extradan üzerine takacağın hiçbirşey yoktur bayiden ne aldıysan odur, koruma demiri,topcase demiri,yan çanta demirleri, tur camı, elcik koruma,kartel koruma bu gibi şeylerin hepsini ben kendi imkanlarımla,deneme yanılmayla eklemişimdir bu bakımdanda can sıkıcı bi durumu vardır genel itibari ile benim için önemli olan yolda bırakmaması ve arıza çıkartmaması bu sebepten dolayı diğer kusurlarını hep sineye çekmişimdir. Benim bu motor hakkında görüşlerim şimdilik bu kadardır aslında yazağım çok şey var ama yeterince uzattım zaten. Kazasız belasız sürüşler....
-
19 Aralık 2014, 09:28
#11
Bütün Çinli motorları aynı kefeye koymak o kadar büyük bir yanlış ki kelimelerle anlatılamaz.
-
19 Aralık 2014, 09:35
#12
Bütün çinlilerin kalitesi aynıdır. Aynı donemde ve aynı sınıfta uretildiyse, en ucuz satan markadan alın.
-
19 Aralık 2014, 10:10
#13
- Bütün çorapların kalitesi aynıdır
- Bütün atletlerin kalitesi aynıdır
- Bütün sandalyelerin kalitesi aynıdır
vs
vs
vs
-
19 Aralık 2014, 10:20
#14
disturbed adlı üyeden alıntı
Bütün çinlilerin kalitesi aynıdır. Aynı donemde ve aynı sınıfta uretildiyse, en ucuz satan markadan alın.
Öyle bir şey yok
-
19 Aralık 2014, 10:42
#15
Seko adlı üyeden alıntı
Öyle bir şey yok
Bence de...
Benim çinliyi seviyorum..
Bu motosikletten sonra yine kaliteli bir çinliye bakıcam gibi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
19 Aralık 2014, 16:07
#16
Sizce en kaliteli çinli hangisi. Kanuni, kuba, yuki, lifan, mondial, motoran v.s. Yazmadığım marka varsa sizde ekleyin. Sizce bu marklar arasında en kaliteli hangisi. Benim Araştırmalarıma göre lifan biraz daha önde duruyor.
-
19 Aralık 2014, 16:54
#17
Kendisi üretip satmayan hiçbir marka için en iyi diye bir şey yoktur. Yerli markaların tümü bu kapsamdadır. Bazı modelleri iyidir, bazıları kötüdür, çünkü bunlar maliyet odaklı çalışırlar ve en iyisi yerine en ucuzunu tercih ederler. Ayrıca çalışanlarının ve yöneticilerinin muhtemelen motosikletle alakaları yoktur. Lifan gibi firmalar ise kendi markaları ile satış yaparlar. Onlar da süper değildir ama bana göre diğerlerinden iyidir. Onun için olaya markadan çok model bazında bakmak gerekir. Adı geçen iki motoru da ben pek beğenmiyorum ama üzecek motorlar olduklarını düşünmüyorum. Zaten yeni model motorlar içinde artık öylesi pek kalmadı. Bana göre en önemli kriter titreşim olmalı. Eğer titreşim çok değilse alınabilir, çoksa uzak durmalı. Titreyen motor daha çabuk eskir.
-
19 Aralık 2014, 17:40
#18
Seko adlı üyeden alıntı
Kendisi üretip satmayan hiçbir marka için en iyi diye bir şey yoktur. Yerli markaların tümü bu kapsamdadır. Bazı modelleri iyidir, bazıları kötüdür, çünkü bunlar maliyet odaklı çalışırlar ve en iyisi yerine en ucuzunu tercih ederler. Ayrıca çalışanlarının ve yöneticilerinin muhtemelen motosikletle alakaları yoktur. Lifan gibi firmalar ise kendi markaları ile satış yaparlar. Onlar da süper değildir ama bana göre diğerlerinden iyidir. Onun için olaya markadan çok model bazında bakmak gerekir. Adı geçen iki motoru da ben pek beğenmiyorum ama üzecek motorlar olduklarını düşünmüyorum. Zaten yeni model motorlar içinde artık öylesi pek kalmadı. Bana göre en önemli kriter titreşim olmalı. Eğer titreşim çok değilse alınabilir, çoksa uzak durmalı. Titreyen motor daha çabuk eskir.
Sonuna kadar katılıyorum. Mesela bende kanuni kullanıcısıyım seyhan 125 modeli var şuan 36 bin kmde 2006 model. Şuana kadar ciddi bir arızasını görmedim ufak tefek normal şeyler. Mesela daha debriyaj balatası ve ön fren balatası orjinal şuanda bitmek üzereler. Geçen hafta muayeneye girdi çıktı kusursuz. Ama kanuninin yeni modelleri hakkında çok şikayet duyuyorum. Kanuni motorlarını, servis ağını geliştireceğine sürekli geri düşüyor. Artık eskisi gibi kalitesi yok. Günümüzdeki mondiallere bakarsak nerdeyse kusursuz motorlar yapıyorlar. Kanuninin titreşimsiz motoru yok nerdeyse. Yaa adam mis gibi motor yapıyor(phantomdan bahsediyorum) gidiyo üstüne kara düzenek, balansörsüz itecekli motor koyuyor. Malzeme kaliteside aham şaham değil 5550 tl fiyat çekiyor. Tabi renkler ve zevkler tartışılmaz ama bir kanuni kullanıcısı olarak o motorun o parayı hak ettiğini düşünmüyorum. Bende yaza motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Önce tvs apache istiyordum çok kafayı takmıştım bu motora. Geçen gün lifan kp 150 yi gördüm bayıldım motora fiyatıda cazip. Sonra lifanı araştırmaya başladım bence diğer çinlilere göre en az bir gömlek üstün. Motorun bütün videolarını izledim gayet güzel ve kaliteli duruyor inş öyledir. Dediğiniz gibi artık çok kalitesiz motorlar kalmadı hepsi teknolojiyi takip ediyor. En önemlisi ise titreşim. Titreşim her motora our ama bu titreşim kabul edilebilir değerde olması lazım. Günümüzde titreşimsiz fiyatı makul motorlar çok alıcının yönelebiliceği motorda çok. Teknoloji ilerliyor, eğer bir marka hala zangur zungur titreyen motor yapıyorsa o motor alınmaz.Motor alıcak bi insan gidicek motora binecek orasını burasını kurcalıycak(kalitesine ve işçiliğe bakacak) binecek bir tur atıcak hoşuna giderse fiyatı uygunsa alıcak. Ordan burdan bilgilerle motor almak mantık işi değil. Adam foruma bakmıştır aaaa bu motor sağlammış iyimiş gider alır sonra rodaj nedir bilmeden motorun canı çıkana kadar basar sonra gelir buraya yazar motorun orası döküldü burası kırıldı diye. Başkasıda bu yorumu görür bu motor çok dandikmiş alınmaz diyede başka bir yere yazar. Biraz uzun yazdım kusura bakmayın. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
20 Aralık 2014, 13:52
#19
-
20 Aralık 2014, 17:33
#20
iyi de niye çinli arıyosunuz ben onu anlamadım. Aşağı yukarı bi çinli fiyatına hintli var. Bajaj discover 125 st 4000 tl. çinlilerle hemen hemen aynı fiyata. Çinli alırsan dost kazığı yemiş gibi olursunuz.. :D :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)