Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KT 125 cafe racer taslağı,önerilere açık

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    .....
    Selamlar bir yandan elimdeki pejo mobileti yaparken diğer yandanda kt 125 i dönüştürme projelerine başladım yavaştan. Fotoşopla yaptığım çalışma ordan birşey burdan birşey tabiki biraz komik oldu ama genel görüntü çıktı. Sizlerinde fikirlerini ve önerilerini almak istedim. İyi forumlar.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Kt 125 gn 125-250 kopyası galiba onların çok fazla örneği olması lazım internette

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Düşünce güzel fena da olmamış ama muayeneden geçmez. Seyhan 150den bobber yaptım gecmedi. Trafikten çektim.

  4. #4
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünce güzel fena da olmamış ama muayeneden geçmez. Seyhan 150den bobber yaptım gecmedi. Trafikten çektim.
    neyini eksik buldular? sinyalleri, stopları, kornası, farları düzgün çalışsa rengi ruhsatta tutsa olmuyormu?

  5. #5
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Gayet guzel olmus. Sasi uzerinde oynama yapmadigin icin istedigin zaman eski haline getirilebilir gozukuyor. O yuzden muayeneden sikinti olmaz bence.

  6. #6

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    .....
    Aynen şasi üzerinde oynama yapılmayacak 'tinerci' sizin projenin sıkıntı çıkarmasından dolayı bende daha çok düzeltilebilir değişiklikler yapmaya çalışacağım. Koltuk çıkarılıp yeni koltuk gelecek,ön amortisör kısmı biraz aşağıya çekilecek diğer işlemlerde aksesuar zaten. Bide bende bilgi almak isterim muayenede ne gibi sıkıntılar çıktı.

  7. #7
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    fena durmuyor
    tavsiyem: daha dolgun bir sele ve dişli tekerlek kullanman
    özellikle dişli tekerlekler yakışıyor cafe racera
    ve muayeneneden geçip/ geçmeyeceği konusunu da iyi araştırmanı öneririm

  8. #8

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    sele ve çamurlukların cok zayıf bir görüntü vermiş, bide akü yok nerde ordaki kapak, depoyla benzer bi renk yap

  9. #9

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    .....
    Dişli tekerlek düşünüyorum bencede çok iyi duruyor öncelikli işlemler bittikten sonra tekerlek seçiminede gireceğim. Muayenede sıkıntı olacak birşey yok gibi ama belli olmaz tabi ki. Sıkıntı olursa da tekrar eksi haline döndürüp muayaneden sonra tekrar yaparız Köklü bir değişiklik o yüzden yapmıyorum. Aküyü sakladım olmasa tam olacak tabi ama mecburen koyacağız. Seleyi ince yapmamdaki sebeb daha yere yakın bir görüntü olmasını istemem aslında. Ama kalın bir sele de deniyeyim.

  10. #10
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Akuyu koymak zorunda degilsin. Motoru surekli kickstart yani ayakla calistirmak zorunda kalirsin.farlarinda gaz verdikce daha cok yanar gaz vermedikce mum isigi gibi yanar :-) direk alternatorden alirsin elektrigi

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neyini eksik buldular? sinyalleri, stopları, kornası, farları düzgün çalışsa rengi ruhsatta tutsa olmuyormu?
    Alıntı fıratdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen şasi üzerinde oynama yapılmayacak 'tinerci' sizin projenin sıkıntı çıkarmasından dolayı bende daha çok düzeltilebilir değişiklikler yapmaya çalışacağım. Koltuk çıkarılıp yeni koltuk gelecek,ön amortisör kısmı biraz aşağıya çekilecek diğer işlemlerde aksesuar zaten. Bide bende bilgi almak isterim muayenede ne gibi sıkıntılar çıktı.
    Bende 7 adet ağır kusur yazıyordu. şu an hepsini hatırlamamakla beraber bi sayayım.

    Direksiyon değişmiş. (T gidon takmıştım)
    Sinyaller ve stop lambası yeri yanlış (sinyalleri aşağıya, stop lambasını da sol aşağı tarafa almıştım)
    Koltuk yeri yanlış. (???) (yaylı bobber sele)
    Arka amortisör: Yok (malum)
    Şasi ve görünüm başka bir tip/araca çevrilmiş (hmmm)
    Eksozlar standarda uygun değil. (masum birer 10 mm delik vardı halbuki)

    Ben de bir takım araştırmalar sonucu trafiğe uygun olsun sinyali farı olsun aynaları olsun hepsi çalışsın yeter diye fikir edindikten sonra bu işe giriştim. Ama maalesef öyle değilmiş..

    Ha Seyhan 150 bilinen bir model. Belki motorun markası Jinjunhueaqoeahahah 150 falan olsaydı anlamayıp onay vereceklerdi. Bilemiyorum...

    Düşüncem; illa ki bir takım değişiklikler yapılacaksa geri dönüşü en kolay ve en ucuz bir yöntem seçilmeli. Ben şasi dahil köklü bir değişim yaptığım için geri dönüş demek astarın yüzünü geçmesi demekti. Bu yüzden motoru trafikten çekip güle güle dedim.

    Yapmayın yapmayınnn. Yapıyorsanız da çaktırmayın

  12. #12
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 7 adet ağır kusur yazıyordu. şu an hepsini hatırlamamakla beraber bi sayayım.

    Direksiyon değişmiş. (T gidon takmıştım)
    Sinyaller ve stop lambası yeri yanlış (sinyalleri aşağıya, stop lambasını da sol aşağı tarafa almıştım)
    Koltuk yeri yanlış. (???) (yaylı bobber sele)
    Arka amortisör: Yok (malum)
    Şasi ve görünüm başka bir tip/araca çevrilmiş (hmmm)
    Eksozlar standarda uygun değil. (masum birer 10 mm delik vardı halbuki)

    Ben de bir takım araştırmalar sonucu trafiğe uygun olsun sinyali farı olsun aynaları olsun hepsi çalışsın yeter diye fikir edindikten sonra bu işe giriştim. Ama maalesef öyle değilmiş..

    Ha Seyhan 150 bilinen bir model. Belki motorun markası Jinjunhueaqoeahahah 150 falan olsaydı anlamayıp onay vereceklerdi. Bilemiyorum...

    Düşüncem; illa ki bir takım değişiklikler yapılacaksa geri dönüşü en kolay ve en ucuz bir yöntem seçilmeli. Ben şasi dahil köklü bir değişim yaptığım için geri dönüş demek astarın yüzünü geçmesi demekti. Bu yüzden motoru trafikten çekip güle güle dedim.

    Yapmayın yapmayınnn. Yapıyorsanız da çaktırmayın
    anladım teşekkürler. o zaman fırsat bulursam bobber yapmaktan vazgeçtim. jawa alıp revize ederiz artık

  13. #13
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı tinerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 7 adet ağır kusur yazıyordu. şu an hepsini hatırlamamakla beraber bi sayayım.

    Direksiyon değişmiş. (T gidon takmıştım)
    Sinyaller ve stop lambası yeri yanlış (sinyalleri aşağıya, stop lambasını da sol aşağı tarafa almıştım)
    Koltuk yeri yanlış. (???) (yaylı bobber sele)
    Arka amortisör: Yok (malum)
    Şasi ve görünüm başka bir tip/araca çevrilmiş (hmmm)
    Eksozlar standarda uygun değil. (masum birer 10 mm delik vardı halbuki)

    Ben de bir takım araştırmalar sonucu trafiğe uygun olsun sinyali farı olsun aynaları olsun hepsi çalışsın yeter diye fikir edindikten sonra bu işe giriştim. Ama maalesef öyle değilmiş..

    Ha Seyhan 150 bilinen bir model. Belki motorun markası Jinjunhueaqoeahahah 150 falan olsaydı anlamayıp onay vereceklerdi. Bilemiyorum...

    Düşüncem; illa ki bir takım değişiklikler yapılacaksa geri dönüşü en kolay ve en ucuz bir yöntem seçilmeli. Ben şasi dahil köklü bir değişim yaptığım için geri dönüş demek astarın yüzünü geçmesi demekti. Bu yüzden motoru trafikten çekip güle güle dedim.

    Yapmayın yapmayınnn. Yapıyorsanız da çaktırmayın
    abi farı sinyali olsun da stopu sola koymuışsun sinyalleri aççağı indirmişsin. gidonu kuyruğa takmışsın plakayı depoya yapıştırmışsın. amortisör yok (?) neden yok anlamadım. egzozdaki delik olayını anlamadım. geçmemesi normal değil mi? ha diceksin mesela "e stop sinyal far var" var ama nerde? :D
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  14. #14

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    .....
    Bu işin bir yönetmeliği yokmu peki yazılı bir taslak falan. Ama söyledikleriniz iyi oldu sinyaller,stoplar ve direksiyon şuan beni ilgilendiren kısımlar diğer yerlerde değişim olmayacak çünkü sağolun bilgiler için.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi farı sinyali olsun da stopu sola koymuışsun sinyalleri aççağı indirmişsin. gidonu kuyruğa takmışsın plakayı depoya yapıştırmışsın. amortisör yok (?) neden yok anlamadım. egzozdaki delik olayını anlamadım. geçmemesi normal değil mi? ha diceksin mesela "e stop sinyal far var" var ama nerde? :D
    Hacım güzel demişsin de ben yapmadan önce araştırdığımda muayene istasyonundan edindiğim bilgi "biz trafiğe uyumlu olup olmadığına bakıyoruz, farı aynası vs. olsun tamam" şeklindeydi.

    Eksoz konusunda haklısın. O zamanlar motoru bir arkadaşa sattığım için muayeneye götürürken eksozların etrafına birer kelepçe takacaksın delikleri kapatmak için bak demiştim, dinlememiş. (muayeneden geçmeyince sattığım arkadaşı mağdur etmemek adına trafikten çekip motorun satışını geri aldım)

    Stop bobır moturlarda solda oluyo ya ondan koydum öyle :D Koyduğum düzen aslında trafikte gayet de güzel okunuyordu. Ama yemedi.

    Aga muayeneye Virago 535 gidiyor. Eleman T gidon takmış muayeneden geçmiyor. Muayeneci ne dese beğenirsiniz? "Bu harleydevitsın değil kardeş."

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

    Alıntı fıratdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işin bir yönetmeliği yokmu peki yazılı bir taslak falan. Ama söyledikleriniz iyi oldu sinyaller,stoplar ve direksiyon şuan beni ilgilendiren kısımlar diğer yerlerde değişim olmayacak çünkü sağolun bilgiler için.
    Abi geri dönüşümün kolay olabileceği bir yöntem dene. Zaten muayene 2 yılda bir. Yapar binersin mis gibi. Ama mesela gidon değişimine ağır kusur yazdılar. Orjinal gidonun bir yerde dursun muayene zamanı takarsın. Ön amortisörleri düşüreceksin; muayene zamanı eski haline getirmek on dk.lık iş.

    Çamurluklara falan bir şey diyeceklerini zannetmiyorum.

  16. #16

    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    .....
    Birde jantları değiştirmeden en fazla hangi boy tekerlek takabilirim kt ye kullanan deneyen varsa bilgi verebilirse sevinirim. 3,00 18 ön 110.90.16 arka teker ebatları.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Tavsiye etmemekle birlikte arkaya 120 taban lastik kullanabilirsin. Ama ucuz bir paraya geniş bir jant alabilirsen daha iyi olur bence.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)