Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

WR250R Ninja300 Duke390

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Yaz başlamadan daha büyük motorlara bakıyordum, ama artık pek mantıklı gelmiyor. Aslında istediğim motor supermoto, örneğin WR250X ya da CRF250M ama ikisi de Türkiye'ye gelmiyor.

    Yazdığım motorların hepsi farklı tür farkındayım, WR250R dual sport, Ninja Sport tourer, duke390 naked

    WR250R şehir içinde ve virajlarda ne kadar yatar tereddütüm var, ama ninja250'ye göre bile 130 km/h e kadar daha atik, daha torklu bir alet
    Ninja300 için şehir içinde çukur vs oturuş pozisyonu konusunda emin değilim, uzun yolda rüzgar problemi olmadan gidilebilir,
    Duke390 ise ebat olarak duke125den farklı değil, ebat olarak ufak tefek, birde fiyatı biraz yüksek

    20-25 bin TL gibi rakamlara çıkmak istemiyorum, ayrıca sıfır almak istiyorum, zaten 125cc'yi başlangıç için almıştım. Bunlar da başlangıç motoru olarak (390 başlangıç olmayabilir) satılan motosikletler.

    Motoru yaz kış ulaşım aracı olarak kullanıyorum, minimum haftada 2-3 kere beşiktaş - rumeli hisar üstü arası gidip gelmek için. Onun dışında İstanbul içi gezi ya da arada İzmit'e gidip geliyorum. Mevcut 125cc ile 60-80 km/h hızla E5'den İzmit'e giderken hiç bir sıkıntı yaşamadım, ve bu hızla seyahat etmek de çok büyük problem değil benim için. 125cc ile uzun yol denemedim, ama bu motorla o da çok sık olmasa da olabilir. Bu yazdığım motorlarda da e5 kullanıldığında bir sıkıntı olmıyacaktır. Ama Ninja olursa daha yüksek hızda seyahat etmek mümkün olabilir. Ninja250 ile Yunanistan'a giden arkadaşlarım var.

    Bu motorlardan sadece duke390'ı deneme şansım var. Bir arkadaşımın ninja250 si var, ama hala deneme fırsatım olmadı. Wr250R'da belki bir offroad dersi alıp, orda benzer karakterde motorları deneme şansım olur.

    Muhtemel alternatif tasviyeleri hakkındaki görüşlerim
    CRF250L > Daha önce aklımdaydı ama şuan 12500 TL lik fiyatıyla, Wr250R arasında 3000 TL fark var ve bu nedenle mantıklı değil.

    CBR250 > 13000 TL lik fiyatı ile yurtdışı fiyatı üzerine bizim vergileri koyduğumuzda bile fiyatı 12000TL civarına geliyor, değerinin üstünde fiyata sahip. Ninja300 vergi maduru ama yine de 4000TL fazla fiyatı fazlasıyla hakediyor. ninja250 olsaydı bu fiyata satılırdı, Honda meydanı boş bulunca abarttı fiyatı.

    DUKE200 > Duke200 ün ABS'lisini alsak, lastikler 390 gibi değil, lastikleri değişsen, 390 fiyatına yaklaşıyor. 2013 model ABS'lisini 13000 TL nakite almış birisi ama şuan o fiyata alınabilir mi emin değilim.

    WR125X > supermoto olması iyi güzel hoş, ama zaten 125cc kullanıyorum, biraz daha büyük cc olsun diye bakıyorum.

    KTM supermoto > sıfır fiyatları astronomik, sanırım daha çok yarışçılara hitap eden motorlar bunlar.

    Spekulatif olarak da YZF25 var, Türkiye'ye ne zaman geleceği belli değil, Endonezya'da satışta galiba, bu da MT serisi gibi iyi fiyatla gelirse, yok satar muhtemelen.

    Ninja250'nin sıfırı satılsaydı 4500 euro olacaktı, ve vergilere rağmen ninja300 SE 5950 euro, ve böyle bakınca fiyatı çok mantıksız değil.

    Kafa karışık, yurtdışı kadar istediğimiz tarz ve modeller yok malesef, ayrıca vergi oranları da oyunun şeklini değiştiriyor. Mesela Hindistan'da duke390 ninja300 den çok daha ucuza satılıyor (ninja nın 3 te 2 fiyatına), ama orda yapılan yorumlarda yine de ninja300 alınabileceği. Genel olarak daha kaliteli işçilik, şehir içinde ısınma derdi olmaması, rüzgar, duke'ün made in hindistan olmasından kaynaklı sıkıntılar vs. Amerika'da ise ninja 300 ABS siz modelin frenler hakkında olumsuz yorum var. Lastik almak lazım vs.

    WR250R a supermoto jantı olayı da epey yaş, ön çatal mı değişmesi gerekiyormuş neymiş, sadece tekerle iş bitmiyormuş. Çok detaylı araştırmadım.

    Kısaca daha çok WR250R alsam daha mı eğlenceli olur yoksa Ninja300 mü alsam, ya da hiç birşey almasam mı
    fish does not think, cause fish knows everything


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Bence hiçbişey almayın çok karışık valla ne diyim bilemedim cbf 150 alın yada
    hakanuygun bunu beğendi.

  3. #3
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı doraemon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısaca daha çok WR250R alsam daha mı eğlenceli olur yoksa Ninja300 mü alsam, ya da hiç birşey almasam mı
    Tabiki de WR daha eğlenceli olur... Keşke X modelini de getirseler
    cenkito ve doraemon bunu beğendiler.
    #sürenadam

  4. #4
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    ybr yada cbf alın

  5. #5
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Eski bir ninja 250r kullanıcısı olarak ninja derim. Tamam sıfırı yok ama çok iyi ikinci eller var bu aralar.
    Mesela
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67665279/detay

  6. #6
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Crf ikinci el alın. Metzeller lastik takın crf 250m olsun. Hatta görüntüyü birebir aynı yapmak isterseniz bıkerbıtz sitesinden plastik kitleri de alabilirsiniz.

  7. #7
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    En başta bir tarz belirleseniz aslında sizin için çok daha kolay olur.Saydığınız motosikletlerden sadece Duke 200 ve Duke 390 nı deneme fırsatı buldum.İkisi bir birine tıpatıp benzese de karakterleri çok farklı yol tutuşları,hızlanması vb...Özellikle Duke 390 lastiklerden mi artık bilemiyorum çok daha dengeli ve iyi bir yol tutuşuna sahip.Saydığınız motosikletlerden şehir-içi eğlence konusunda Duke 390 nın eline su dökebilecek yoktur sanırım.Bir de saydığınız motosikletlerden performans konusunda Duke 390 ile yarışabilecek sadece Ninja 300 var.
    mterayes26 bunu beğendi.

  8. #8
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    WR250R'yi X yapmak için fazla uğraşmana gerek yok ön çatal neden değişsin ki, yok öyle birşey. Burdan WR250R'yi X'e çevirecek jant setini al ve bu kadar. R'nin küçük ön diski ile sürüş yapabilirsin. X'in büyük diskini takabilmen için adapter alman lazım onlar da ebay'de satılmakta. Zor bir işlem değil. Ben de senin gibi supermotodan hoşlanıyorum ve 250r alıp benzer çeviri yapacaktım ancak düşününce bu işin toplamı motorun fiyatını 19-20bin civarlarına cekmekte. Bu da 250cc için biraz fazla. Şahsen 450'liliğinin çıkmasını bekliyorum önümüzdeki sene için Yamaha'nın planları olabilirmiş diye okumuştum. Ömürlük motor olacaktır Yamaha bir üretse şu WR450R'yi...

  9. #9
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Bu arada geçen yıl GS1, bu yıl GS2 ve GS3 hazırlık eğitimleri aldım Honda'da. CBF1000 kullanmışlığım var ve epey keyif aldım. Ama yavaş yavaş büyükmek daha mantıklı bir iş, alım satım da 3-5 kaybetmek o kadar da önemli değil, malum bu bir oyun değil, şekil derdi olan biri olsam zaten CB125E almazdım. WR250R'nin yüksek olması, Ninja'nın da special edition tasarımı hoşuma gidiyor.

    Alıntı Ercument adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski bir ninja 250r kullanıcısı olarak ninja derim. Tamam sıfırı yok ama çok iyi ikinci eller var bu aralar.
    Mesela
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67665279/detay
    Sıfır alma sebebim, şirket adına alıcam, ve kar eden ve düzenli vergi ödeyen bir şirketim olduğu için, vergi avantajım oluyor. Fatura kesebilen birilerini bulmak epey zor ikinci elde, galerilerde normal fiyat üzerine KDV koyup fatura keserim diyor. Dolayısıyla ikinci el fatura kesebilen temiz motor bulmak oldukça zor. Bir bakayım fatura kesebilen var mı.


    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En başta bir tarz belirleseniz aslında sizin için çok daha kolay olur.Saydığınız motosikletlerden sadece Duke 200 ve Duke 390 nı deneme fırsatı buldum.İkisi bir birine tıpatıp benzese de karakterleri çok farklı yol tutuşları,hızlanması vb...Özellikle Duke 390 lastiklerden mi artık bilemiyorum çok daha dengeli ve iyi bir yol tutuşuna sahip.Saydığınız motosikletlerden şehir-içi eğlence konusunda Duke 390 nın eline su dökebilecek yoktur sanırım.Bir de saydığınız motosikletlerden performans konusunda Duke 390 ile yarışabilecek sadece Ninja 300 var.
    Aslında araların çok da abartı tarz farkı yok, ninja SS değil, sport touring, amerikada ideal şehiriçi motoru diye de satılıyor. Tek fark sanırım WR250R da, offroad da yapabiliyor olmasından dolayı, rüzgar dersek, sadece ninja da yüksek hızda avantaj var diğerleri aynı. 600cc de bu tarz farkları daha bariz tabiki, SS farklı naked farklı, ama bu sınıf'da tek fark WR'de olabilir.

    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Crf ikinci el alın. Metzeller lastik takın crf 250m olsun. Hatta görüntüyü birebir aynı yapmak isterseniz bıkerbıtz sitesinden plastik kitleri de alabilirsiniz.
    Supermoto sadece lastikle oluyor mu? Cantlar ve birkaç parça daha değişmesi gerekiyor bildiğim kadarıyla.
    fish does not think, cause fish knows everything

  10. #10
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı doraemon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    WR250R a supermoto jantı olayı da epey yaş, ön çatal mı değişmesi gerekiyormuş neymiş, sadece tekerle iş bitmiyormuş. Çok detaylı araştırmadım.
    benim tarzımda oldugundan ben WR250R alırdım.

    SM e gecerkende ön jant+lastik değişimi yetecektir.

    belki frenleri kuvvetlendirmek içinde fren diski ve merkezi değişebilir.

    ama bence jant ve lastik yeterli olacktır
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  11. #11
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Dün okurken bir yer görmüştüm, çok detaylı araştırmadım.Ama şurda şöyle birşey okudum .

    "I have been researching ts for the past week...here is what I am told:

    The R front hub and the X front hub are different. The R front rotor will not bolt to the X front hub. Wheeling Cycle Supply will make a set of X wheels using the R front hubs, (he may be able to provide the R front hubs alone as well, I don't know about that.)

    If you get youself a set of X wheels, you will need to do something about the diameter of the front rotor, or get yourself an X front caliper.

    I hope everything I am telling you is accurate...my newly purchased X wheels are still enroute, but I did the wheels & the entire front brake setup. Additionally
    i heard there were issues with the R front fork protectors and the X front wheel, so I picked up a set of X front fork protectors as well..."

    Zaten bende de aynı kafa var, jantları amerikadan getir, kargo eve getirmez, git istanbul dışından al, vergisini öde, lastik al, işçilik öde vs. Bu kadar kasmaya ve para harcamaya gerek var mı Ama yüksek oturuş pozisyonu hoşuma gidiyor. Honda'nın eğitimde, CBR250 deneme şansım olmuştu, ama sadece küçük bir alanda bir kaç tur, o yüzden bu sport touring oturuş trafikte bayar mı, yoksa sıkıntı olmaz mı bilemiyorum.
    fish does not think, cause fish knows everything

  12. #12
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o zaman R nin ön teker göbek merkezi alınıp SM cemberle ördürülebilir, orjınal yedeklenebilir.

    yada sadece cember ve telleri alınıp orjınal göbekle kullanılabilir

    buda baska bir ucuz cıkıs yolu olur.

    bu arada

    R de 250mm ön disk

    X de 298 mm ön disk oldugundan fren merkezleride uymayacaktır

  13. #13
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman R nin ön teker göbek merkezi alınıp SM cemberle ördürülebilir, orjınal yedeklenebilir.

    yada sadece cember ve telleri alınıp orjınal göbekle kullanılabilir

    buda baska bir ucuz cıkıs yolu olur.

    bu arada

    R de 250mm ön disk

    X de 298 mm ön disk oldugundan fren merkezleride uymayacaktır
    Biraz sıkıntılı işler, açıkcası böyle işlerle uğraşacak enerjim ve vaktim pek yok. Ayrıca toomuchcc'nin dediği gibi, 20 bin bulur motorun fiyatı. Yamaha X modelini avrupada satıyor, hatta 600 lük spormoto da satıyor avrupada, buraya neden getirmiyor acaba? Sanırım Türkiye'de supermoto'ya çok talep yok, rüzgar aldığı için (!)? . Ama geçen gün Etiler'de birini gördüm, yanlaya yanlaya gidiyordu
    fish does not think, cause fish knows everything

  14. #14
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    duke 390 kullandım.. o neydi öyle be deli gibi giden, ufak tefek, az yakan bir motor güç istiyorsanız 390 alın eğer güçle ilgili sıkıntınız yoksa diğerlerine bakın derim

  15. #15
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    yeni yzf25 in avrupa için 300cc üretileceği söyleniyor ama 250 cc si testlere ve yollara çıktı ve beni 14 bin devir çeviren motorun sesi yapısı ve gücüyle mest etti. CBR250 arka lastikte 6 beygir yine çift silindirli ninja 250 ye ise 4 hp fark yiyor bu 250 likten.

    250cc euro3-4 ve herneyse türkiyeye gelebilirse ve yamaha mt-07 gibi idddialı bir fiyat belirlenme ihtimalleri gerçekleşirse fena!

    İnşallah ninja300 hikayesine dönmez ama 36 hp ve 14.000 RPM çok iyi

  16. #16
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Nibja 300 al üstünden inmek istemeyeceksin
    cece89, Slang ve doraemon bunu beğendiler.

  17. #17
    Slang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Şehir
    Motorla gidilen heryer
    Motosikleti
    Ninja 300
    brooklynnn arkadaşımında dediği doğru ninja 300 felaket makine üstünden inmek istemiyosun.4-5 defa şile yaptım fazla virajlı bir yol biliyorsundur.Güzel güzel gittim geldim.Arkadaşta benim sym yi beğendi.Bu aralar satıcam filan diyodu büyük ihtimal benim sym ile üstüne para verip takas yaptırırım zorla Ninjada oturuş pozisyonu filan cbr 250 ile aynı.Diğer motorları test etmediğim için bilgi veremem ama ninja alırsan pişman olmazsın
    doraemon bunu beğendi.

  18. #18
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    söylediklerin arasında vergisi sıkıntı yaratmayacaksa ninja 300 yoksa duke 390 !
    doraemon bunu beğendi.
    https://www.facebook.com/cenk.toker.3
    Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]

  19. #19
    doraemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300 SE 2014, Honda CB125E 2012
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke 390 kullandım.. o neydi öyle be deli gibi giden, ufak tefek, az yakan bir motor güç istiyorsanız 390 alın eğer güçle ilgili sıkıntınız yoksa diğerlerine bakın derim
    Güç olarak her zaman daha fazla güçlü olanı var, wr250R ninja ya da duke kadar güçlü değil, lakin onun da gideri var, torku var vs. Deli fişekse, MT07 ya da ER6N vb makineler daha da deli fişek.

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni yzf25 in avrupa için 300cc üretileceği söyleniyor ama 250 cc si testlere ve yollara çıktı ve beni 14 bin devir çeviren motorun sesi yapısı ve gücüyle mest etti. CBR250 arka lastikte 6 beygir yine çift silindirli ninja 250 ye ise 4 hp fark yiyor bu 250 likten.

    250cc euro3-4 ve herneyse türkiyeye gelebilirse ve yamaha mt-07 gibi idddialı bir fiyat belirlenme ihtimalleri gerçekleşirse fena!

    İnşallah ninja300 hikayesine dönmez ama 36 hp ve 14.000 RPM çok iyi
    Evet Avrupa piyasasına daha sonra 300cc ile gireceklerini ben de okudum. Yalnız prototipde bahsedilen tork değeri yok o alette, CBR ile aynı tork, sadece hp si yüksek. Söylentiler üzerinden gitmek yerine parayı basıp alabileceğim motorlara odaklanmak daha mantıklı şuan. Ninja300 için fena gaza gelmiş durumdayım.

    Alıntı Slang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    brooklynnn arkadaşımında dediği doğru ninja 300 felaket makine üstünden inmek istemiyosun.4-5 defa şile yaptım fazla virajlı bir yol biliyorsundur.Güzel güzel gittim geldim.Arkadaşta benim sym yi beğendi.Bu aralar satıcam filan diyodu büyük ihtimal benim sym ile üstüne para verip takas yaptırırım zorla Ninjada oturuş pozisyonu filan cbr 250 ile aynı.Diğer motorları test etmediğim için bilgi veremem ama ninja alırsan pişman olmazsın
    Arkadaşın neden satıyordu? Ninja300'den sonra sym wolf?
    fish does not think, cause fish knows everything

  20. #20
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    duke390 naked olduğundan mt07 modelini öneriyorum.
    ninjaya bişey gördüğüm kadarıyla alan memnun sanırım.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler