Viteste Dip Gaz Açınca Motorun Gaz Yememesi - Boğulması ( 100 CC Cup İçerir )
-
17 Haziran 2014, 17:54
#1
Öncelikle Herkese Merhabalar.
Motorum: 2010 Model 2012 Trafiğe Çıkışlı 9405 Kilometre'de Mondial 100 MFH.
Sorunum: Özellikle 1. Viteste Dip Gaz Açınca Motor Gaz Yemiyor - Boğuluyor, İstop Edecek Gibi Oluyor. Ancak Normal Şekilde Kademeli Gaz Açarken Her Hangi Bir Problem Yok Bunu Sadece Dip Gaz Açınca Yapıyor, Bunun Sebebini Öğrenmek İstiyorum Usta'ya Gitmeden Önce Bir Size Danışayım İstedim.
Dip Not: Aldığım Adamın Söylediğine Göre Motorun Üstünde 14 Dişli Var, Son Hızı Yükseltmiş Böylece Acaba Diyorum Bu 14 Dişli Yüzünden Ani Gaz Açınca Motorun Gücümü Yetmiyor'ki ?
Motorun Bakımları Daha Yeni, Yağ - Buji vs.
Bazen Karşıdan Karşıya Geçecek Oluyorum Ani Gaz Açmam Gerekiyor Gaz Yemiyor Alet, Sinir Bozucu Bir Durum.
Yardım ve Yorumlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler
Reklamlar
-
17 Haziran 2014, 19:06
#2
Sorun karbüratörde gibi görünüyor. Akselerasyon memesi çalışmıyor. Ani gazlamalarda motora fakir karışım gidiyor.
-
17 Haziran 2014, 19:19
#3
mckayrak adlı üyeden alıntı
Sorun karbüratörde gibi görünüyor. Akselerasyon memesi çalışmıyor. Ani gazlamalarda motora fakir karışım gidiyor.
Çözüm Olarak Ne Önerirsiniz ? Karbüratör Değişimi'mi ?
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
17 Haziran 2014, 19:28
#4
karbüratör ve hava filtresini temizlemeyi deneyin. normal haline dönebilir. dip gaz değilde ani gaz açışlarda boğulma yaşandığında yukarıdakiler yaparak sörünü çözebiliyorum.
-
18 Haziran 2014, 01:40
#5
h2rx adlı üyeden alıntı
karbüratör ve hava filtresini temizlemeyi deneyin. normal haline dönebilir. dip gaz değilde ani gaz açışlarda boğulma yaşandığında yukarıdakiler yaparak sörünü çözebiliyorum.
Yarın Kontrol Edip Temizleyeceğim
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
18 Haziran 2014, 01:43
#6
bence gayet normal, cevabını kendiniz vermişsiniz zaten zaten normaldede kademeli olarak açmanız gerekir zart diye açılmazki
-
18 Haziran 2014, 01:44
#7
benzin tahliye borusunu bir boşalt bakalım nolcak
-
18 Haziran 2014, 02:30
#8
dostum emiş manifoltuna bak çatlak falan varsa , fazla hava alıyordur . Veya hava filtresi baglantı yerıne
-
18 Haziran 2014, 19:49
#9
Bu durumda karbüratörü değiştirmeye gerek yok. Temizlik yapılsa yeter.
-
12 Temmuz 2014, 08:13
#10
Üzerinden Zaman Geçse'de Yinede Yazmak İstedim Sıkıntı Bobinde İmiş Gerekli Elektriği Üretemediği İçin Dip Gaz Yapınca Gerekli Tepkiyi Veremiyormuş Şuan Sıkıntı Kalmadı
-
12 Temmuz 2014, 14:15
#11
-
12 Temmuz 2014, 14:45
#12
bence bu motorun karbürötrün üstündeki jiglesi açık kalmış :D
-
12 Temmuz 2014, 21:25
#13
clabber adlı üyeden alıntı
Ne bobini ?
6 Numaralı Parça '' Statör ''
-
13 Temmuz 2014, 23:22
#14
statör ne alaka , tuhaf . O sadece aküye etki eder çünkü
-
15 Temmuz 2014, 01:57
#15
sorun çözülmüş sanırım. bu arada cublarda orj ön dişli 14 tür. yani son hız artsın diye değiştirilen bi dişli yok. belki arka dişli ile oynanmış olabilir. ama ön dişli orj..
-
15 Temmuz 2014, 02:05
#16
metin_0067 adlı üyeden alıntı
sorun çözülmüş sanırım. bu arada cublarda orj ön dişli 14 tür. yani son hız artsın diye değiştirilen bi dişli yok. belki arka dişli ile oynanmış olabilir. ama ön dişli orj..
Evet Çözüldü, Ön Dişliyi Söktüğümüzde Gerçekten 16 Olduğunu Gördük 16 Ağır Geliyordu ve Motor Çekmiyordu, 15 Dişli Taktım Şuan Çok İyi Oldu
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
15 Temmuz 2014, 02:09
#17
ZoNgUlDaK (<67>)
-
15 Temmuz 2014, 04:33
#18
metin_0067 adlı üyeden alıntı
ilk konuyu açtığınızda motorun üzerinde 14 dişli var. yazmışsınızda o yüzden bende böyle yazdım. sorun çözüldüyse durmak yok yola devam
tekerin düz bassın
Ahh Görmedim Yanlış Yazmışım :( İlk Aldığımda 16 Dişli Vardı Şuan 15'e Çevirdik Sağ Olun
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)