THRİLLER derim. daha güçlü daha sağlam. asya motorda olması aynı mantıkla gidilecek anlamına gelmez. Bajajda kanunide ama ikisine yapılan muamele serviste farklı.
THRİLLER derim. daha güçlü daha sağlam. asya motorda olması aynı mantıkla gidilecek anlamına gelmez. Bajajda kanunide ama ikisine yapılan muamele serviste farklı.
Servis konusu sikinti etmiyorum. cevap yazanlara tesekkurler, konu guncel. (Mobil sitede turkce karakterler okunmuyor yetkili kisilere duyurulur)
tvs den daha guclu daha saglam oldugu tartisilir 2 yildir esek niyetine kullaniyorum ilk aldigim gibi calisiyor gidiyor bence tek olumsuz yani kullanimi hafif racingvari gibi bir tik biraz one yatik birde malum digerlerinden daha fazla titresimi var yanliz frenleri amatisorleri daha kaliteli derseniz olmaz bence sinifinda en iyi frenlere sahip bence 2. elde hangisini rahat satrasan onu al yakinda cc buyutmek istersin
Thrilleri test ettiğim için bi kez daha yazayım; thrillerde ön arka disk kullanılmış vede kalın disk kullanılmış frenler çok iyi boyu 1.80 ve üzeri olanlar için ideal bir motor, sınıfında arkada disk kullanan böyle kaliteli motor yok, youtubede bunun bi üst versiyonunu gördüm onu daha çok beğendim tabi, xtreme sports 150 keşke onu getirselerdi fakat bu getirmişler. süspansiyon(konfor) iyi, yakıt ekonomiside söyledikleri gibiyse sınıfında alınabilecekler listesine giriyor, yalnız yedek parça temini konusunu bayide sorgulamak gerekir, fren balataları, hava flitresi, buji, debriyaj, gaz halatları vs kolay temin edilebilecekmi?
Bi sıkıntı çıkmadığı takdirde Thriller'e yakınım olmadı Apache alıcam ama Thrillerdeki Cbf motoru var diyenler kafamı karıştırıyor umarım yoktur. ve bizim burda Thriller yok burgaz'da var ordan buraya getirtirlermi acaba.
Ümraniye showroomda tüm modellerden test imkanı var Heroda.
Ayrıca Hero nun ürün kalitesi olarak TVS ile Bajaj la karşılaştırılması doğru değil, yanına bile yanaşamazlar.
Burada kilit nokta Distribütör.
Arkadaşlar forumu gezerken birçok insanın denemeden motora yorum yaptığını fark ettim. bazıları ise honda cbf nin daha iyi olduğunu ve motorun yedek parçalarının olmadığını söylediğini gördüm. 01.08.2014 tarihinde hero thrillerimi aldım. Denemeden aldığım motorun bayisine sordum tvs apachemi bumu diye. ikiside cevabını verdi. sonra dedim birisini alabilirim ancak.
Uzun uğraşlar sonunda thrillerin daha ilgi çekici olduğu daha az yaktığı ve arka frenin disk olmasından dolayı tercihimi herodan yana yaptım. Aldığımda far camı erimiş olduğunu fark ettim servisi fotoğrafını çekerek hemen ertesi gün yenisi ile değiştirdi. buda yedek parçanın sıkıntı olmadığının göstergesidir bence.
Depoyu fulledim ve yedeğe düştüğünde 441 km deydi.(10,5 lt normal 1,5 lt yedek depo var.) yakıt sarfiyatı güzel km nin çoğunu dip gazla gittim. Ve Son gördüğüm hız ise düz yolda 128 km/h idi. Konfora gelince gayet güzel. ben arkamda babam ile(113 kg babam 72 kg ben 142 kg motor) geçtiğim antalya yollarında gayet güvenli bir sürüşü vardı. Frenler ciddi anlamda hakkını veriyor. 55 km hızla giderken ışık kırmızıya döndü geçecektim ışığın dibinde polisi görünce aniden frene asıldım ve 10-15 mt gibi kısa bir mesafede durdu.
karenajları gayet sağlam. başka bir motorun solundan geçerken adamın bir anda sola kırmasıyla sağından vurdum adamın benim denge kaybı olmadı sadece elimde hafif bir sıyrık oldu diğer motoran hafif takla atarak yere düştü.
Genel olarak yoğun bir ilgi var motosiklete ışıklarda durduğumda güzel antalyamda motosikletler en önde birikir ve yanıma gelenler ne kadara aldın kaçlık motor vb. sorular soruyor ve ybr cbf ve tvs nin hiçbir şansı olmuyor 14,4 hp 12,8 Nm motorun yanında.
Bir diğer güzellik ise sabit hızla gidebilmesi 60 a sabitleyin gazı ne 59 ne 61 geziyor sabit çakılı kalıyor.
Fren rezervuarında bybre yazıyor ön disk bybre arka nissin fren kaliperi. Antalyanın sıcak zamanlarında günde 80-90 km yol yapıyorum genelde yüksek devirli kullanımda sıcaklık olarak rahatsız edici bir durumu yada bayılması yok.
Kasislerden geçerken rahatsız edici bir şekilde alttan vurmuyor. Farları zifiri karanlık yolda giderken dahi yeterli.
Kısacası alanın pişman olmayacağı aldığındada uzun yıllar sorunsuz binebileceği motor. Ben fiyatı 4990 TL iken aldım. Şuan 890 km de. hızlanması durması dengesi gayet güzel. 7bin devirden sonra arka yolcunun ayağına bir miktar titreşimi var.
Buyrun fotoğraflar. Herkese Kazasız belasız sürüşler.
Bi arkadaş açmış başlığı google'dan aratınca buldum hortlatayım bari
Tvs apache al üzülmezsin
Şu iki motorun karşılaştırmasında yapılan muhabbetler harbiden çok komik Buraya bakıpta seçecek olanın vay haline.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Arkadaşlar nedir bu thrillerin durumu güncel yorum yapabilecek var mi eksileryle artilariyla alinabilrmi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
Arkadaşlar nedir bu thrillerin durumu güncel yorum yapabilecek var mi eksileryle artilariyla alinabilrmi?
Thriller sahibiyim. Şuan rodajdayım performans olarak pek değerlendiremem çok fark olacağını zannetmiyorum. Sadece oturuş pozisyonu olarak tvs de biraz öne doğru eğilme var boyunuz kısaysa ve alışık değilseniz uzun yolda yorabilir. Thrillerde benim boyum 185 kollarımda kısa değil tam dik olarak çok rahat kullanabiliyorum. Ayaklarımın tabanı yere tam değiyor sele yüksekliği olarak alçak bir motor değil boyunuz kısaysa devirebilirsiniz bide motor fotoğrafta görüldüğü gibi değil üzerine oturunca anlıyorsunuz. İlerde daha sağlıklı değerlendirebilirim
Hero thriller hakkındaki Memnuniyetiniz ve performans konusunda yorumlarınızı paylaşırsanız memnun oluruz.ozellikle sele rahatlığı ve titreşim konusunda . Teşekkürler
Ya ne idiğü belirsiz motorlara para vermeyin sonra elinizde patlar ya da. Üç otuz paraya elden çıkarmak zorunda kalırsınıZ.parça için aylarca beklersiniz.
mondial mcx. f/p olarak en iyisi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)