hyosung gt 250 r hatanın nerde oldugunu bilemiyorum
-
10 Haziran 2014, 02:06
#1
Slm arkadaşlar ben bu sitede yeniyim ama bu siteden çok bilgi sahibi oldum hepinize gerçekten yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim benim 2010 modet hyosung gt 250 r var motordan bi şakırtı geldigi için servise götürdüm serviste Sesin egzantirik zincirinden geldigini söylediler motor açıldıktan sonra problemin egzantirik gergisinden oldugunu söylediler 've deyiştirdiler sonra enjeksiyon ayarı yaptılar bujilerimi kontrol ettilerve motorumdaki bujilerimin yanlış oldugunu takılması gereken bujilerin daha küçük oldugunu söylediler ve daha küçük iki adet buji takdılar neyse motoru topladılar bi kaç tur attılar ve debriyajımda bi problem oldugunu onunda bakılması gerektigini söylediler benimde vaktim olmadıgı için bekleyemedim motoru alıp çıktım avrupa yakasından anadolu yakasına geldim bi problem yoktu bi sıkkıntı yaşamadım pekde farklı bi gelişmede göremedim dogrusu neyse geldim ve motoru park ettim ikigün kullanmadım iki gün sonra tekrar çalıştırdıgımda ise her zaman 2000 devirde rolantide çalışan motorum 1000 devirde çalışıyor ve sanki egzozdan hiç ses gelmiyo gibi idi sonra forumdan araştırdım ve buji piposunu kontrol etmem gerektigini anladım ve ön pipoyu çıkardım kontrol ettim saglamdı yani yırtık veya patlak yoktu buarada ben pipoyu çıkardıgımda motor rolantide çalışıyodu ve egsozdan çigbenzin konusu geliyodu pipoyu çıkardıgımda hiç bi deyişiklik olmadı yani ön buji sanki yoktu sonra pipoyu tekrar taktım biraz bastırdım ve rolanti biranda 2000 e çıktı yani normal devre yükseldi beş dakika kadar rolantide çalıştırdım sonra turlamak istedim bindim beş metre kadar ilermeden biranda motordan parça kırma gibi çok sert bi ses geldi istopetti tekrar marşa bastıgımda ise çalışmadı sonra gaza basarak marşa bastım bu kez çalıştı ama tıraktör gibi deyişbi ses geldi gazı bıraktım hemen istop etti servisi Aradım durumu anlattım krak kesmiş olabilir bizim sana yapabilicegimiz bişey yok biz senin şununa bununa baktık deyip beni salladılar ben sizden önce böyle bi problem yoktu dedim getir motoru bakalım açalım dediler bende bi araç yolla aldır motoru dedim biz alamayız sen getir dediler benimde son zamanlar maddi durumumun kötü olmasından dolayı baktıramadım o şekilde yatıyo nerden başlıycagımı bilmiyorum aynı zamanda kime götürücegimide bilemiyorum sizce problem ne olabilir ve masrafı ne kadara hal olabilir yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden herkeze çok Tşkr ederim buarada cepten yazıyorum kelimelerde yanlışlık oldu ise kusuruma bakmayın
Reklamlar
-
10 Haziran 2014, 03:15
#2
hocam görmeden tam anlayamasamda problem krank kırma degil tabiki ama çig benzin atması enjeksiyonlarda bi problem oldugunu gösterir hava filtresi tıkanmış olabilir motor emiş gücü olmazsa yeterli deviri alamaz ve istop eder başka bir ustaya götürmeni tavsiye ederim ilgilenecek birisine, buji piposu çatlamış ise rolanti düşer sizin motorun arızasını daha çok işi bilen bi usta çözecektir mutlaka..
-
10 Haziran 2014, 11:20
#3
guzel kardesım gecmıs olsun sen bılmezmısın hyo nun ustası tek tuk vardır kalbın kırılmasın ama hangı kasaplara teslım ettın motorunu beykozda cetın usta var arastır benım motorumu o topladı ve mukemmel yapmıstı
-
10 Haziran 2014, 23:11
#4
Abiler saolun benim motor istanbulda çok kişiye teslim edildi iki yıldır motordan sogudum nerdeyse artık benzin döküp yakma aşamasına geldim bende ayriyetten cbf 150 var wallaha maşallah tek sıkkıntısı yag yakması allahıma şükür Canavar gibi ama benim hyosungdan çektigim kadar belkide kimse çekmemiştir yarın bi ustaya götürücem belki tanırsınız fikirtepede ata abi var ustalıgı iyiymiş tanıyan varmı hyodan anlarmı yada ısrarla tavsiye ettiğiniz bi usta varmı buarada yardımlarınızdan dolayı çok Tşkr ederim
-
11 Haziran 2014, 00:06
#5
olası ihtimaller dahilinde ki büyük olasılık senin gergileri değiştirirlerken zamanlama ayarını yapamadılar,ön veya arka silindirlerde bulunan subapların pistona vurarak hasar gördü..beykoz da çetin usta vardır eli yavaştır ama sağlam iş yapar veya götürebilirsen kağıthane'de bulunan kayalar motora götürebilirsin.düşündüğüm gibi ise 500 ile 1000 tl arası masrafın var..
-
11 Haziran 2014, 12:27
#6
fıkır tepedekı abıyı bilmiyorum ama kesınlıkle beykozdakı cetın usta
-
11 Haziran 2014, 12:43
#7
kardeşim selamlar, böyle büyük problemleri yetkili tamirciler haricinde bi yere götürmemek lazım. Hatta motorunu hiç bir zaman yetkililer haricindekilere götürmemelisin. yoksa bi sıkıntı çıktığında karşında muhatab bulamassın. Ben bişe yapmadım der kenara çekilirler. Öbür türlü hiç olmassa firmaya şikayet edersin. Yetkili tamirciniz beni mağdur etti dersin. kanuninin sitesine gir yetkili tamircilere bak onlara götür. Benim hyom varken gayrettepede astorianın arkasındaki yetkili servise götürürdüm. Çok aksi bi amca var, randevuyla iş yapar. saati geçirdimi fırça yersin tertemiz iş yapar. kesinlikle tavsiyemdir...
-
12 Haziran 2014, 13:49
#8
Dün bi ustaya götürdüm tavsiye edilen bi ustaya yetkili deyil ama anlıyomuş vaktim olmadıgı için mecburen dün bıraktım gittimizde egzantirik vergisinin çok dandik bi parça takıldıgını söyledi ve büyük ihtimal egzantirik milinin kırıldını memelerinde kesilmiş olabileceğini söyledi memeler ve egzantirik mili deyişse bana ne kadara mal olur ortalama bi fiyat vere bilen varmı tahminen ne tututar bu arada enson yetkili servise götürmüştüm onlar suçunu bile kabul etmiyorlar işallah başka bi problemde çıkmaz yarın akşam üzeri ne olucagı kesin olarak belli olucak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)