Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

0'dan 600CC Kullanmak..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    MeTaL_MoRguE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2006
    Şehir
    Artvin\Istanbul
    Motosikleti
    Gsx-r 1300 Hayabusa
    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı
    17 yıldır motor kullanıyorum ilk mobiletle başladım sonra eniştemin minareli dedikleri motora bindim ama sadece hafta sonları bindim sonra 1997 de kendime ait motorum oldu 175 cc COBA marka 7 sene ona bindim 2004 de 125 cc cross aldım 6-7 ay kullandım sonra sattım 250 cc lik chopper aldım 6-7 ay onu kullandım hala duruyor geçen hafta 800 cc lik suzuki enduro aldım şimdi 800 cc yi kullanıyorum ağırlığı 200 kg.her motorun torku, cc si,hp si farklı kimse emeklemeden koşamaz işin özü bu, arif olan anlar,anlamak istemeyene de pisi pisine gitti derler
    katılıorum dostum
    +1
    ''her şey zehirdir,mühim olan dozdur.'' kızıldereli atasözü
    Alttan Motorgaçli Çifttekersel Dengelik Götürgeci.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Race tipi motordan başlangıç motoru olmaz. Yollar bomboş olsa, bi tek sen olsan başkası olmasa o yolda, Yzf-r1 de alabilirsin kime ne. Sonuçta düşünce aglayacak olan sensin seni baglar bizi deil. Ama trafik denen bi ortam varsa ve bu ortam içinde ben de varsam, ben karşıdan karşıya geçerken, daha frenajı bile bilmeyen bi bi hayabusalının, super sport sahibi bi çömezin bana bindirmesini istemem. Bu sebepten race tipi alma derim, ccsinin de bu işle pek ilgisi yok.

    Yeni motora başlayacak birisinin son süratle işi olmamalı.

  3. #23
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    kendimi örnek göstermek istiyorum sizlere.ilk motorum mondial ft110 scooter.
    3 ay kullandım.1000 km yol yaptım .şimdi er6n aldım.bilirsiniz alet 650cc ve allah çok şükür frenajda ön tekeri kitlemekten başka tehlikeli bir olay atltadım.sonuç olarak aklın başındaysa başla 600 cc ile ama race ile değil!!!! enduro ile...race çok sakat makine
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  4. #24

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    RED line devir göstegesini kırmızı bölüme getirmek. Yani çok gaz verip çok hızlı gitmek diyebilirsin..

    "Kendi bilmek" diye bir tabir geçiyor yazılarda. Motor kullanırken insanı paniğe sürükleyecek olaylar olabiliyor. Bu önünüze atlayan bir kafes de olabilir. Girdiğiniz virajı alamayacğınızı düşünmek de. Tüm bu durumlarda ne yapacağınızı bilmeniz gerekiyor dahası yapabilmeniz gerekiyor. Böyle bir durumda acemi biri için 600cclik bir motoru kontrol etmek zor olabilir hatta telafisi imkansız sonuçlar doğurabilir. Motorsiklet kullanmak motoru hareket ettirebilmek değildir.Bilgi ve tecrübe ister.

    600 cc motorlar kaçmıyorki. Zamanı gelince istediğin motoru alabilirsin. Ben küçük bir motorda bilgi ve tecrübe kazanmanızı öneririm.
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  5. #25
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı
    17 yıldır motor kullanıyorum ilk mobiletle başladım sonra eniştemin minareli dedikleri motora bindim ama sadece hafta sonları bindim sonra 1997 de kendime ait motorum oldu 175 cc COBA marka 7 sene ona bindim 2004 de 125 cc cross aldım 6-7 ay kullandım sonra sattım 250 cc lik chopper aldım 6-7 ay onu kullandım hala duruyor geçen hafta 800 cc lik suzuki enduro aldım şimdi 800 cc yi kullanıyorum ağırlığı 200 kg.her motorun torku, cc si,hp si farklı kimse emeklemeden koşamaz işin özü bu, arif olan anlar,anlamak istemeyene de pisi pisine gitti derler
    Hoca ne zaman aldın ya duymadık..Hayırlı olsun

  6. #26

    Üyelik
    02 Mayıs 2006
    selamlar yaklaşık 9 ay önce başladı benim motosiklet merakım.4 tekerli de bayağı iyiyim.ama iki tekerli bisiklet dahil hiçbir şeye binmedim.9 ay önce bir bisiklet aldım birkaç gün içinde işi çözdüm 1 hafta sonra ybr 125 aldım alet bisikletten daha kolay geldi şimdi ise ybr ile kendimi geliştirmeye çalışıyorum.kendimden emin olduğum an alacağım motor suzi gsr 600.şimdi bile rüyalarıma giriyor ama kanımca çok eksiğim var o yüzden sabredeceğim. bizim gibi yeni başlayanlar için harika bir site olmuş ellerinize sağlık inşallah tecrübelerinizide devamlı paylaşırsınız

  7. #27

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Arkadaşlar bu mevzu sakız oldu artık.
    Bu motor işi öncelikle yetenek işi... Kim ne derse desin, bazı insan 10 dakikada öğreniyor, bazısı 10 ayda yine beceremiyor.
    Hani azmedersen olur filan derler ya, o hikaye... İster 100 cc, ister 600 cc. Düstümü ikiside düşer,aynı şartlarda düşersen, yaklaşık olarak aynı hasarı alırsın. İki motorda en az 100 km sürat yapabilir, gazlayacak adam her iki motorda da gazlar. Fazla da uzatmaya gerek yok bence.

  8. #28
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    "Hız yapmadan binince birşey olmaz" mantığı ile motora binilmez çünkü size garanti veririm, altınızdaki makinada güç olduğu sürece bir gün bu gücü kullanmak isteyeceksiniz. Zaten bu gücü kullanmayacaksanız, bu motoru almazdınız. O yüzden racing deneyim olmadan sürülmemesi gereken bir motor. Gücü kullandığınızda işler değişir. Racingden önce daha yumuşak davranan motorlarda iyice deneyim kazanmak, daha sonra racinge geçmek daha uygun olur. Tehlike sadece yüksek süratte karşınıza çıkmaz bunu da unutmayın. Senelerdir racing kullanan ama hala makinaya tam olarak hakim olamayanlar var. Altınızdaki motosiklete tam olarak hakim olmanız gerekir.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  9. #29

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Alıntı metin67 adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar bu mevzu sakız oldu artık.
    Bu motor işi öncelikle yetenek işi... Kim ne derse desin, bazı insan 10 dakikada öğreniyor, bazısı 10 ayda yine beceremiyor.
    Hani azmedersen olur filan derler ya, o hikaye... İster 100 cc, ister 600 cc. Düstümü ikiside düşer,aynı şartlarda düşersen, yaklaşık olarak aynı hasarı alırsın. İki motorda en az 100 km sürat yapabilir, gazlayacak adam her iki motorda da gazlar. Fazla da uzatmaya gerek yok bence.
    Her şey keşke bu kadar basit olsa değil mi? Mesele düşmesi değil ki, düşmemesi. İstisnai bir durum olduğunda motoru kontrol edebilme yetisi. Bu yeti Motorun gücüyle ters, tecrübeyle doğru orantılı. "Aynı şarrtlar da düşersen" demişsiniz ya mesele "AYNI ŞARTLARDA HANGİSİNİ DÜŞÜRMEMEYİ BAŞARABİLİRSİNDİR?". Her ikisi de diyebildiğinde zaten artık olmuşsundur git al istediğin motoru.
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  10. #30

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Alıntı gaffar adlı üyeden alıntı
    Her şey keşke bu kadar basit olsa değil mi? Mesele düşmesi değil ki, düşmemesi. İstisnai bir durum olduğunda motoru kontrol edebilme yetisi. Bu yeti Motorun gücüyle ters, tecrübeyle doğru orantılı. "Aynı şarrtlar da düşersen" demişsiniz ya mesele "AYNI ŞARTLARDA HANGİSİNİ DÜŞÜRMEMEYİ BAŞARABİLİRSİNDİR?". Her ikisi de diyebildiğinde zaten artık olmuşsundur git al istediğin motoru.
    Aslında sende, ben de aynı şeyleri söylüyoruz dostum, bilmem farkındamısın... Konuya ben negatif, sen se pozitif olarak yaklaşıyorsun ama vardığımız yer aynı.. YETENEK.. Sevgilerimle

  11. #31
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    kim ne derse desin yarış motoru ile motosiklet kullanmaya başlayıp (durur vaziyetteki devrilmeler hariç) büyük kaza yapmayan insan yetenekli insandır.

    ama ben kimseye gidip de yarış motoruyla motosiklet kullanmaya başlayın demiyorum. reşat beyin de dediği gibi küçük cc'lerden başlamak herkes için iyi olacaktır. çünkü motosiklet kullanmaya başlarken kimse kimsenin gözüne bakıp da aaa sen yetenekli bir insansın sen race ile başla demez, diyemez, dememeli.

  12. #32
    clone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    bende katılıyorum benim de şu an için racing elimde yok ama bende 600 cc ile başlayacağım tecrübem ise bir kaç kez 100cc vitesli bir honda kullandım ama 600cc bir alette güç bende hız yapmadan öyle bir makinanın üstünde tecrübe sahibi olacağım eğer kişi kendini kaybediyosa bisikletle bile ciddi kazalar yapabilir

  13. #33
    vedat kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Şehir
    istanbul/levent
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 RR

    bende 0 dan 600 cc ile başladım..

    ben hiç bisiklete bile binmedim..
    çin malı motosikletleri inceledim baktım hepsi bir nedenle dökülüyo..
    benim ev levent te iş yeri yenibosna da 24 km yani ..
    bu km yi hergün rahat gidecek trafikte sıkışınca beni kurtaracak bir makına istedim..
    ve honda 600 f aldım yakın cevrem olmaz yanarsın dediler ama yılmadım..
    aldım gece trafik yokken antremanlar yaptım arkadaşının dediği gibi hızı hiç düşünmedim...şimdi önümde 500 -600 m acık alan buluyım180-190 gidiyorum
    ama su ana kadar 4000 küsür km yaptım
    özetle tümüyle denge ve kesinlikle özgüven(inat değil..)

  14. #34
    Janus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    Antalya
    Ya abi. İki hafta önce bisikletten 600 f e geçti arkadaşım neredeyse. Beraberde gezdik bir akşam Antalya sokaklarında. Bi sorun yok be kardeşim. İsteyerek olmasada ön teker yerden bile kesildi birinciden ikiye geçerken vitesi;gazı kesti yere indi devam ettik gittik. Kimse aptal değildir be abi yok 125 den başla 250 ye geç bir iki seneni bunlarla öldür ondan sonra 300 400 500 falan filan abi. Akademik kariyer mi yapıyoz Allah aşkına. Freni var, duruyo abi.
    Bu tip yorumlardan etkilenebilecek insanlar; yeni hevesliler yada motorunu yeni almış olanlardır. Bi bakıyo "125lik başlangıç motorundan alsan daha iyi olur..." lafı her taraf. Bi de dönüp garajına bakıyo 600 lük makine. Şunu demez mi adam "ulan ben ne halt ettim."
    Kazaların geneli panikten doğar.
    İnsanlarda biraz özgüven bırakmalıyız. Bu tip yeni heveslileri korkutmayalım.
    Onları yanlış yönlendirmeyelim.
    Tembihlere uyup 125 ile başlayanların bir ay sonra iki ay sonra (İkinci el pazarı bu motorlarla dolup taşıyor) "tamam ben çok iyi öğrendim" deyip 1000 lik bir motorun üstüne çıkmayacağını nereden bilebiliriz. Burada asıl tehlike çok iyi bildiğini sanmasına neden olmaktır insanların. Ve en çok "çok iyi bilenler " kaza yapıyor.
    250 km/h ile giderken tali yoldan tam önüne araba çıkan (Allah korusun) bir motorcu kardeşim 50 cc den başlamış bile olsa kurtarmaz abi. Her yolda gazlanmayacağını 125 cc motorla öğretmeye çalışmayalım. Komik oluyor.
    fatih0992 bunu beğendi.

  15. #35
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Janus adlı üyeden alıntı
    Ya abi. İki hafta önce bisikletten 600 f e geçti arkadaşım neredeyse. Beraberde gezdik bir akşam Antalya sokaklarında. Bi sorun yok be kardeşim. İsteyerek olmasada ön teker yerden bile kesildi birinciden ikiye geçerken vitesi;gazı kesti yere indi devam ettik gittik. Kimse aptal değildir be abi yok 125 den başla 250 ye geç bir iki seneni bunlarla öldür ondan sonra 300 400 500 falan filan abi. Akademik kariyer mi yapıyoz Allah aşkına. Freni var, duruyo abi.
    Bu tip yorumlardan etkilenebilecek insanlar; yeni hevesliler yada motorunu yeni almış olanlardır. Bi bakıyo "125lik başlangıç motorundan alsan daha iyi olur..." lafı her taraf. Bi de dönüp garajına bakıyo 600 lük makine. Şunu demez mi adam "ulan ben ne halt ettim."
    Kazaların geneli panikten doğar.
    İnsanlarda biraz özgüven bırakmalıyız. Bu tip yeni heveslileri korkutmayalım.
    Onları yanlış yönlendirmeyelim.
    Tembihlere uyup 125 ile başlayanların bir ay sonra iki ay sonra (İkinci el pazarı bu motorlarla dolup taşıyor) "tamam ben çok iyi öğrendim" deyip 1000 lik bir motorun üstüne çıkmayacağını nereden bilebiliriz. Burada asıl tehlike çok iyi bildiğini sanmasına neden olmaktır insanların. Ve en çok "çok iyi bilenler " kaza yapıyor.
    250 km/h ile giderken tali yoldan tam önüne araba çıkan (Allah korusun) bir motorcu kardeşim 50 cc den başlamış bile olsa kurtarmaz abi. Her yolda gazlanmayacağını 125 cc motorla öğretmeye çalışmayalım. Komik oluyor.
    hayatının kariyerini yapıyorsun. istersen git hayabusa al, ama önce ogren diyoruz. freni var duruyor demek ne kadar mantıklıdır? gazeteler dünyanın en güvenli otomobillerin içinde can veren insanlarla dolu haberler yaparken, nasıl olur da kaportasının sürücüsü olduğu bir alete bu kadar güvenir insanlar? saykoshey'in bir kazası var, gecenlerde bir başlık altında anlatmıştı. 130 km/h ile giderken arka tekerlek kilitlemiş. makinesi de hiç de dandik bir alet değil. fabrikasyon hata varmış, hadi buyrun!
    bu makinalar gökten zembille inmiyor ya da külkedisi masallarındaki gibi bir perinin sihirli değneğiyle bal kabağından dönüşmüyor, insan yapısı. hani şu hatasız olmaz dediğimiz insanların.
    racing tarzı motorlar töleransı az makinelerdir, bu yüzden insanlar bas bas bağırıyor "kardeşim racing'ten başlangıç motoru olmaz" diye. gazın ele dolanması diye bir olay duydun mu hiç? ya da bu vakayı yaşamış birinden dinledin mi? 125cc lik bir motor bile sürücüsünü sürükleyebilir. çok şükür arkadaşın motor tek tekere kaldığında gazı kesebilmiş ya gaz eline dolansaydı o anda? tolere edebilecek tecrübeye sahip miydi arkadaşın?
    ya da başka bir yönden bakalım, viraja girmeden evvel yavaşlamak adına vites düşürdü farketmeden 2 vites birden düşürdüğünü ve debriyajı bıraktığında ne olur biliyor musun? 100+ beygire ve 150+ ağırlığa sahip bir motorda bu durumu tolere edebilecek güce, tecrübeye sahip mi arkadaşın?

    kimse her 600cc başlangıç motoru değildir demiyor, 600cc lik racing ler başlangıç motoru olarak seçilmemelidir diyor. bana göre seçip de şu ana kadar başına birşey gelmemiş olan arkadaşlar varsa şanslıdır, şükür namazı kılmalıdır...

    yoksa ne ben bir markanın distribütörüyüm, ne de bayisiyim. ben sadece vicdanımın bana söylediğini yapıyorum. buradaki üyelerin %99,9 u da aynı şekilde davranıyordur eminim.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  16. #36
    Seltan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    0 dan 600 cc kullanmak değil de Yamaha nın bir 100 cc scooter indan sonra arkadaşım ait Honda 600RR a bindim ama olay düşündüğüm gibi basit bişey değil içindeki sesi engelleyemiyorsan eğer tehlikeli olabilir sadece denge değil mevzuu ülkemizde otomobil sürücüleri tarafından motora gösterilen ehemmiyet ortada krtitik bir durumda motorun tepkisi ve bu tepkiye cevabın önemli
    herşeye rağmen ben GT250R aldım herkes seneye 600 cc yi alacağım konusunda hemfikir bakalım zaman gösterecek
    Kazasız günler ..

  17. #37
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    crato arkadaşıma sonsuz katılıyorum ,bilgileri için teşekkür ediyorum ve izninizle paralel kendi düşüncelerimi ekliyorum :
    alınamaz yada sürülemez diye bişey yok .alınır da sürülürde sende bu işi becerirsin düşe kalkada olabilir.emekleye emekleye öğrenmedikmi yürümeyi hemde düşe kalka. bizim bayan yarışçılarımız var forumları takib ediyorsun duymuşsundur körfez pistinde yarışan,600 lük makinelerle hemde 160 boyunda .motor kendisinden büyük yahu.zaten hafif olması daha avantajı..ancak sorun şu pişmeden büyük makine daha az affedici olması özelliği ile bide daha çok biz erkeklerde adrenalini yükselterek basma hissi uyandırması ile tehlikelere daha açık.yok alırsın da ,kırmızı ışıkta motoru tutarsında zaten motoru motor taşır önemli olan dengeyi sağlamaktır.fakat usta motorcular ki onlar yarışanlardır aslında bu işlere kücük cc lerden mesela pişerek gelmilşlerdir.buda basamak basamak olur ve tabii destekleyen her yönlü eğitimlerle.
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  18. #38
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    o yazıda üstüne basa basa dedimki cc si ne olursa olsun sport modellerle başlanmaz buna cbr 125 de dahildir....
    biz eğitimini alın dedik okuduklarınızı anlayın lütfen kimseye al bi 600 cc sport nasılsa öğrenirsin demedik madem amacın hız yapmak değil neden sport alıyosun 70 km ile gitmewk için 600 cc bir süper sport almak bence pekte mantıklı değil
    aile arabası olarak otobüs almak gibi bişey
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  19. #39
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı vedat kaya adlı üyeden alıntı
    ben hiç bisiklete bile binmedim..
    çin malı motosikletleri inceledim baktım hepsi bir nedenle dökülüyo..
    benim ev levent te iş yeri yenibosna da 24 km yani ..
    bu km yi hergün rahat gidecek trafikte sıkışınca beni kurtaracak bir makına istedim..
    ve honda 600 f aldım yakın cevrem olmaz yanarsın dediler ama yılmadım..
    aldım gece trafik yokken antremanlar yaptım arkadaşının dediği gibi hızı hiç düşünmedim...şimdi önümde 500 -600 m acık alan buluyım180-190 gidiyorum
    ama su ana kadar 4000 küsür km yaptım
    özetle tümüyle denge ve kesinlikle özgüven(inat değil..)
    Olayın mantığını çözmüş birisi olarak tebrik ederim....

    Keşke herkes bu kadar mantıklı düşünse, garip iddalarda bulunmasa.....


    Çok önemli bir şey daha var. Diyelim ki bizi dinledi gitti 125 lik alet aldı. 3-5 ay sonra kendince ben artık piştim gidip bi varadeo veya 600 f alayım demeyeceğinin garantisi var mı.

    Veya bu 125 lik motorların yanında bir cd veriyorlar da o cd yi beynine yükleyip mi motor öğreniyorsun....

    Bu iş eğitimde biter , eğitimini alırsan 600 F e binebilirsin. varedeo veya F650 ye de binebilirsin. Sorun olmaz.
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  20. #40
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Alıntı Janus adlı üyeden alıntı
    Ya abi. İki hafta önce bisikletten 600 f e geçti arkadaşım neredeyse. Beraberde gezdik bir akşam Antalya sokaklarında. Bi sorun yok be kardeşim. İsteyerek olmasada ön teker yerden bile kesildi birinciden ikiye geçerken vitesi;gazı kesti yere indi devam ettik gittik. Kimse aptal değildir be abi yok 125 den başla 250 ye geç bir iki seneni bunlarla öldür ondan sonra 300 400 500 falan filan abi. Akademik kariyer mi yapıyoz Allah aşkına. Freni var, duruyo abi.
    Bu tip yorumlardan etkilenebilecek insanlar; yeni hevesliler yada motorunu yeni almış olanlardır. Bi bakıyo "125lik başlangıç motorundan alsan daha iyi olur..." lafı her taraf. Bi de dönüp garajına bakıyo 600 lük makine. Şunu demez mi adam "ulan ben ne halt ettim."
    Kazaların geneli panikten doğar.
    İnsanlarda biraz özgüven bırakmalıyız. Bu tip yeni heveslileri korkutmayalım.
    Onları yanlış yönlendirmeyelim.
    Tembihlere uyup 125 ile başlayanların bir ay sonra iki ay sonra (İkinci el pazarı bu motorlarla dolup taşıyor) "tamam ben çok iyi öğrendim" deyip 1000 lik bir motorun üstüne çıkmayacağını nereden bilebiliriz. Burada asıl tehlike çok iyi bildiğini sanmasına neden olmaktır insanların. Ve en çok "çok iyi bilenler " kaza yapıyor.
    250 km/h ile giderken tali yoldan tam önüne araba çıkan (Allah korusun) bir motorcu kardeşim 50 cc den başlamış bile olsa kurtarmaz abi. Her yolda gazlanmayacağını 125 cc motorla öğretmeye çalışmayalım. Komik oluyor.
    Dostum herkes bu yeteneğe sahip değil.O yüzden eğitim diyoruz;böylece insanlar ne tipte,ne güçte motosiklet kullanabileceğini öğreniyor.Ben de 200-400 arası bir enduro istiyorum(hem maddi imkanım hem de kullanış amacıma uygun),ama oturma pozisyonu olarak rahatsız gibi geliyor.Belki de daha yatarak kullanabileceğim birşeye karar vereceğim eğitimden sonra.Belki daha çok güç isteyeceğim.Ne demek istediğimi umarım anlatabilmişimdir.Sevgilerle.
    fatih0992 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler