Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Beyler bi yardım edin

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Beyler öncelikle selamlar olsun aranıza daha yeni katıldım. Neyse konuya gireyim. Beyler ben şimdik bir 250 cc motor alsam bana ortalama kaç bin km. dayanır ? Deneyimli olanlarınız varsa bi yardım edin . iyi günler dilerim.
    AliBaba f.t. bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    santo78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Bangkok
    Motosikleti
    CBR 650F
    Sen kac km dayanirsan motorsikletde o kadar km dayanir.
    Ahmet Abi ve rogget bunu beğendiler.

  3. #3
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı santo78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen kac km dayanirsan motorsikletde o kadar km dayanir.
    Nasıl yani hocam? Ortalama tek silindirli makina bakımları yapılmasına rağmen kaçta elimde kalır?
    AliBaba f.t. bunu beğendi.

  4. #4
    rogget - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    ybr125 esd,ybr250,dragstar650,kanuni tiger 250
    Alıntı santo78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen kac km dayanirsan motorsikletde o kadar km dayanir.
    hahaaha

    furkan tarık kardeşim motora ne yapmayı planlıyorsunki bu soruyu soruyorsun?normal koşullarda senden fazla dayanır ama kullanımına bağlı 100 bin i geçersin.saçma bir konu olmuş.

  5. #5
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı rogget adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hahaaha

    furkan tarık kardeşim motora ne yapmayı planlıyorsunki bu soruyu soruyorsun?normal koşullarda senden fazla dayanır ama kullanımına bağlı 100 bin i geçersin.saçma bir konu olmuş.
    Yok hocam içime kurt düştü ya şimdi alınca elimizde kalmsında
    AliBaba f.t. bunu beğendi.

  6. #6
    santo78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Bangkok
    Motosikleti
    CBR 650F
    Imzana bayildim , tamamen sado/mazo fantazi iceriyor , motorsiklet beni zapt etsin falan

    Alıntı Furkan Tarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl yani hocam? Ortalama tek silindirli makina bakımları yapılmasına rağmen kaçta elimde kalır?
    Benim Zapt Edebileceğim Bir Motor Değilde , Beni Zapt Edecek Bir Motor Verin Bana

  7. #7
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    yok
    250 bin km

  8. #8
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Profilindeki fotona bittim furkan bey kardeşim
    santo78, shooter1 ve Furkan Tarık bunu beğendiler.

  9. #9
    zizulander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2013
    Şehir
    Giresun Şebinkarahisar
    Motosikleti
    Şu aralar mecburen otomobil
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...55735464/detay

    ilandaki km'ye dikkat 985.620km
    belki bir fikir verir.
    Motosiklet üstünde itlik yapmak çok zevklidir, fakat bu itliğin bütün motosiklet camiasına zarar vereceğini aklınızın köşesinde tutun.

  10. #10
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı santo78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Imzana bayildim , tamamen sado/mazo fantazi iceriyor , motorsiklet beni zapt etsin falan
    Sağol iyi imzadır kendisi

    Alıntı shooter1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 bin km
    Ciddi gidermi hocam o kadar?

    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Profilindeki fotona bittim furkan bey kardeşim
    Küçükken çok şekilmişim ya :D o silah hala duruyor resmini sizin için atıcam

    Alıntı zizulander adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...55735464/detay

    ilandaki km'ye dikkat 985.620km
    belki bir fikir verir.
    Çorumda hala biniyorlar.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)