Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Honda Cbr 650F 26400 Tl

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı BmwM6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende onu soruyorum zaten sence? bilsem anlasam sormam dimi
    Bence; M3-M5'i geçemeyeceği gibi 87-102'yi geçemez....(not:650f alan arkadaş varsa-deneyebiliriz...).
    The Power of The Dreams.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    22 Nisan 2007
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mt-07
    Amaç zaten birinin birini geçmesi değil, 0 dan kalkışta hp si yüksek olan tabikide geçecektir. Ama şöyle bir durum var iki motor da 4. Vitesdeyken 120 km ile gidiyorsa 650 nin tork eğrisi 600 e göre daha düzgün olduğu için çok bir fark olmaz, denemek lazım. 600 den 650 e değişimdeki amaç genel olarak bütün devirlere dağılmış bir güç ve tork eğrisi elde etmek ve daha konforlu bir sürüş elde etmektir. Aynı zamanda bu yakıt ekonomisi getirir, çünkü 600 ün daha çok gaz açarak daha çok devir çevirmesi gerekir. Honda müşteriye şunu demeye çalışıyor, performans odaklı bir sürüş istiyorsan 600rr alacaksın, konfor/performans/ekonomi dengeli bir sürüş istiyorsan 650f alacaksın. Tabi bizim kafa yapımız bir avrupalı veya japon gibi olmadığı için bazı şeyleri kıyaslarken yanlış mecralara taşıyoruz bu tip karşılaştırmaları.

    Bir de not

    M3 teknik verisi: 0-100: 4.3 sn
    M5 teknik verisi: 0-100: 4.3 sn


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)