İyide problem sadece motorlardaymış gibi anlatıyosun. Bu bahsettiğin apaçilere japon versen nolur ? yine aynı terane 1000 lik hondaya binipte kask mask takmayanları görüyoruz değilmi ? en az şu çinli cg lere binen apaçiler kadar var sayıları Öyle bi anlatmışssın ki sanki çin malı motor alırken yemin ettiriyolar kask yok mont yok aynayıda sökücen falan diye :D Ayrıca anlattığın kadar da kötü değil. Bendede scooter var henüz öyle yolda giderken dağılan bi parçası olmadı
Bu ülkede asgari ücretin az olması sebebiyle çin üretimi motorlar tercih ediliyor.
Motosikletin bakımlarını eksiksiz yapılırsa hiç bir motor üzmez kimseyi kolay kolay.
Yavaş gidersin gideceğin yere er yada geç ulaşırsın, hızlı gidersin ecele de hızlı gidersin.
Motosiklet ulaşım aracıdır fazlasını beklemesinler.
The Power of The Dreams.
adım CEM ama sunu da belirteyim para olsa WR 250 R alsam dahi bu çinliyide atmam da satmam da.
kolay yapısı, ucuz yedek parcası ,kolay tamiratı oldugundan eminimki WR yi caddede
iyice kendime güvenene kadar da bu çinliyi arazide sürmeye devam ederdim
malum düşme kalkma sonucu kırılan parcalarda para gerektirmekte
ne yazıkki pahalı bir hobi secmiş bulunmaktayım, bazı seyleri heryönden düşünmem lazım
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Resmen motosikletime hakaret etmişsin bişey yazarken iki kere düşünmeli insan.. Benim motosikletim çin malı olabilir ama ben bakımları zamanında yaptırdım hep. + Kasksız ve korumalıksız trafiğe çıkmadım ve kazayada sebebiyet vermedim + Mondial 150 Mr Vulture ile çook uzun yollar gittim. Burada sıkıntı motorun çin malı olması değil. Sürücüsü apaçiyse abartı egsoz varsa, yere çökük bir sele ve aynalarda yoksa ondan kaç.. Ama Motosikletime laf etme.. Çünkü ben ve motorum çoğu motosiklet kadar trafiğe ve çevreye uygundur
evet bu çinliler sadece tr de satılmıyor ama şunu da unutmamak lazım çinde bi üründen 7 kalite üretilir
yani ülkelerin kriterlerine göre mal gönderilir mesale almanya veya ingiltereye giden mondial bize gelenden bir tık daha kaliteli çünkü onlar 1.sınıf ülkeler
aynı politika honda yamaha suzuki de de mevcuttur
mesela avrupa ülkelerinde satılan modeller bize gelmez gelse de daha düşük kalitede olanı gelir...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
benim kuzenimde 125 cc mondial uag var ön arka kampana fren
90.000 km yol yaptı motorla daha yeni sekman gömlek değiştirdi
tabi ki çinde 1 den 10 a kadar her kalitede ürün yapılıyor bunu bende biliyorum.
ben üretimde değil kullanıcıda sorunun oldugunu söylüyorum.
çin de 1.sınıfta 10 .sınıfta imal yaptırabilirsin, maddiyatına göre.
ben çinden TR ye gelen malları övmüyorum, sadece kullanım amcına göre kullanılabilirse
uzun süre kullanılabilir diyorum.
çünkü aynı urunu ben de kullanıyorum
aga vitesliler bi nebze iyi de dediğin gibi sukıtırlar harbi hurda yığını ben işyerinde bi tane kullanıyorum alsalar 600 700 ee vereceğim arkadaş her ay mutlak gaz teli değişimi yapıyoruz arada fren teli kopar lastik patlar far yanmaz ooo daha neler neler..
abiler bende konuyu görmüşken katılmak isterim müsade ederseniz şuan altımda kanuni breton 125 cc çin türk karışımı bir motorsikletim var 3.5 senedir kullanıyorum 0 aldım ancak şunu söylemek isterim ki tamam demişsiniz ki bakımlarını yaptır dağa taşa vurma 10 sene bin ben bu 100 kg ağırlığındaki 2.300 tl 0 ı olan motorun fren balatalarını özel 15 tl lik balatalarından alıp üstüne michelin street lastikler takıp yerden hafif alçalttığımda ne rüzgar etkiliyor ne başka bişey ama gel gelelim ki bizim ülkemizde motorlar için en büyük tehlike yollar kaymak gibi yolu var abs olmayan araç ani frende durmuyor abs si olanı daa 7000 10000 hernese öncelikle sürücüde hangi yolda kaç km hızla gideceği önemli ilk kural bu ancak biraz da ülkemizde motorlara saygı duyulup düşünülüp sıkıştırılmadan yolları yapılı bir şekilde olsa çok sığır sürücü olmadıktan sonra ölen düşen olmıcak sırasıyla 1.motor kalitesi 2.insan düşüncesi 3.yollar 4. motor düşmanları bunların hepsi 1 bence.ama dediğiniz gibi iş her zaman için sürücüde olsada burası türkiye ve türkiyede MOTORA SAYGI YOK...bu böyle oldukça çok motorlu ölecek çok motorcu sakat alacak .. ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun.
saygılarımla
çin malı motorsiklet kullanıyorsan motorsiklet tamirinden anlayacan birde sadece motorsiklette değilde bakımlarını yapan servisteki usta denen zatların nasıl bir usta olduğu dahada önmeli bende çin malı vardı servisten çıkamıyodum sürekli sorun yapıyodu öyle bir kaç saatlik gezilerde turlarda değilde uzun gezilerde sıcak havaalrda falan çok sorun çıkartıyodu ne zamana motorun parçalarını arızlarını kendimiz yapmaya karar verdim bu işten anlayan motorcu bir arkadaşımla motorsiklet düzeldi kendini geldi bence servisi baktırdığın zatlar daha önemli gibi
valla 3 yıldır asyanın 150-12 ksr sini kullanıyom maşallah banamı denk geldi nedir tık demedi allah nazardan saklasın. arkadaşların dediği gibi bence olay sürücüde kardeşim.
bnde çinli kullanıyorum ve onlar olmasa türkiyenin belkide dünyanin yarısı motor zewkinin tadına varamazdı bakın bajajın bi tanıtımında yetkili biriyl yapılan konusmada türkiyeye yapılan ihracatın bi nedeni oldugu acıklanıyor hala türkiyede motor kültürü aşlanmamış adamlar bunn arastırmasını yapmışlar izleye bilirsiniz ben NTV programında izemiştim yanlış hatırlamıyorsam kendim biraz anladıgımdan yagıymış iste filitreler felan bnlarla kendim ugrasıyorum birisi laftik demiş allah aşkına gidin 100 milyarlık arac alın üstündeki tekeri göreceksiniz bu butun araçlarda böyledir yok kullandım lastigin içi yandı F54 SEN MOTORSİKLET ALIYORSUN LASTİK DEGİL çinli dige küçümsenn motorlarla insanlar binlerce kilomete yapmış türkiyenin güzelliklrini görmüş içimizde bu insanlar çok.
çin malına 5 yıl bindim tık demedi ben ybr sordum ozaman 3.500 tl dediler cbf sordum 4000 tl dediler belderia fenchi 125 aldım 1200 tl ye 1 gün bile yolda bırakmadı 20.000 k.m yol yaptım,
afedersiniz ama japon diye alınan 7-8 bin liralık motorlarda bile menşei çindir
Motosikletin markası ve üretildiği yer ancak teknik verileri, konforu, gücü ve malzeme kalitesi ile karşılaştırılabilir.
Sürücü yapar kazayı, motorunu binmeden kontrol etmezse, altındaki makinenin yapabileceklerinden fazlasını isterse kaçınılmaz son maalesef.
Çin malı motosiklet ile 4 günde 750 km. yol yaptım ortalama 70 km.yi geçmedim, iki kişi çatır uyku tulumları ve kamp malzemelerim dahil 150 cc' lik bir çin malı motor.
Şimdi ise Japon Malı 650 cc' lik bir motor kullanıyorum, benim için çok fazla bir şey değişmedi. İkisinin farkları limitleri. İkisininde limitlerini zorlamıyorum.
Sizde yapmayın.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)