Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

XJ6N 2014 VS MT 07

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Motor: XJ6N 2014
    Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, Öne eğimli paralel 4-silindir, 4-subap
    Motor hacmi 600cc
    Çap x Strok 65.5 mm x 44.5 mm
    Sıkıştırma oranı 12.2 : 1
    Maksimum güç 57.0 kW (77.5PS) @ 10,000 dev/dk.
    Maksimum tork 59.7 Nm (6.1 kg-m) @ 8,000 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Yakıt sistemi Yakıt Enjeksiyonlu
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
    Son aktarım Zincirli
    Şasi
    Şasi Diamond Tipi
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 130 mm
    Kaster Açısı 26º
    Kaster mesafesi 103 mm
    Arka süspansiyon Ortadan tek amortisörlü sertliği ayarlanabilir süspansiyon
    Arka teker hareketi 130 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 298 mm
    Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W)
    Arka lastik 160/60 ZR17M/C (69W)
    Boyutlar
    Toplam uzunluk 2,120 mm
    Toplam genişlik 770 mm
    Toplam yükseklik 1,085 mm
    Sele yüksekliği 785 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,440 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 210 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 17 litre
    Yağ tankı kapasitesi 3.4 litre

    XJ6N
    TL fiyatidir. Satis fiyatina %18 KDV ve %37 OTV dahildir.
    19.900,00 ₺



    Motor MT-07
    Motor tipi 2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 689 cm³
    Çap x Strok 80.0 mm x 68.6 mm
    Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
    Maksimum güç 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 dev/dk.
    Limited power version 35.0 kW
    Maksimum tork 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonlu
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
    Son aktarım Zincirli
    Şasi
    Şasi Diamond
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 130 mm
    Kaster Açısı 24º 50
    Kaster mesafesi 90 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 130 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
    Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
    Arka lastik 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)
    Boyutlar
    Toplam uzunluk 2,085 mm
    Toplam genişlik 745 mm
    Toplam yükseklik 1,090 mm
    Sele yüksekliği 805 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,400 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 179 kg / ABS 182 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 14 L
    Yağ tankı kapasitesi 3.0 L


    MT-07
    TL fiyatidir. Satis fiyatina %18 KDV ve %37 OTV dahildir.
    17.900,00 ₺
    MT-07 ABS
    TL fiyatidir. Satis fiyatina %18 KDV ve %37 OTV dahildir.
    19.500,00


    İKİ MOTOR ARASINDA BİRAZ KARARSIZ KALDIM 4 SİLİNDİRİN SESİ AMA BENZİN BİR TARAFTAN 2 SİLİNDİRİN EKONOMİSİ,VERGİSİ VS.....LER....
    ?????????SİZ OLSANIZ??????????????????
    barodi bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Enduro düşünürseniz bu bütçeye temiz f650gs bulmak mümkün.

  3. #3
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro düşünürseniz bu bütçeye temiz f650gs bulmak mümkün.
    Hep farklı motor önermeseniz olmucak dimi


    Açıkçası bende arada kalırdım sizin gibi.
    2 sininde farklı + ları var.
    Ama sanırım mt yi tercih ederdim.

    Amaaa bana sorarsanız çok temiz bir Suzuki dl 650 V-strom derim
    Biraz Ahmet Abi lik yapıyım
    gurkantosun ve erro bunu beğendiler.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  4. #4

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro düşünürseniz bu bütçeye temiz f650gs bulmak mümkün.
    Teşekkuerler ama Enduro için boyum kısa kalıyor hemde pek sevmiyorum o tarzı daha çok naked supersport.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep farklı motor önermeseniz olmucak dimi


    Açıkçası bende arada kalırdım sizin gibi.
    2 sininde farklı + ları var.
    Ama sanırım mt yi tercih ederdim.

    Amaaa bana sorarsanız çok temiz bir Suzuki dl 650 V-strom derim
    Biraz Ahmet Abi lik yapıyım
    =)

  5. #5
    kurufasulye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    İnce hesap yapmadım ama xj6n alıp, mt07'nin fazladan vergisine vereceğim parayı, benzine harcarım.Bu hesapta muhtemelen xj6n biraz daha masraflı çıkar fakat sesi yeter.Performans egzozla çok tatlı ses çıkıyor.

  6. #6

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Mt7 gücünü daha düşük devinde veriyor bu önemli. hemde tork bence daha önemli ve mt nin torku daha yüksek. Antı daha ucuz. Aradaki fiyatla kürkiyeyi dört kere dolaşacak yakıt alırsın

  7. #7
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Xj6n derim ben, race blue olanından 4 silindir + vergi dilimi sebebiyle ve görüntü olarak daha oturaklı bence, gören herkes beğenir, MT 07 yi her gören beğenmez, göreceli çirkin bir motor bence. MT 07 nin süspansiyon ve yol tutuşu hakkında bir bilgim yok fakat XJ6 nın dengesinden memnun olmayan görmedim. Ayrıca yakıtı korkulduğu kadar fazla değil, SS motorların yakıtlarıyla mukayese edilemez.
    barodi bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    xj6 diversion f kullanan şanslı biri olarak bende mt 7 ile kıyaslama yaptım kendimce şu sonuca vardım.
    hemen hemen güçleri aynı

    xj6 nın yol tutuşu frenlemesi virajlardaki dengesi titreşimin yüksek hızlarda dahi hiç hissedilmemesi +200 den sonra bile
    ayrıca 4 silindirin sesi , görüntüsü seni fazlasıyla tatmin edecektir. ayrıca uzun yoldaki konforu rüzgar almayışı artçı içinde aynı rahatlığı taşıması tam bir sport touring birazda naked olan bir makine ayrıca senelik 200 tl vergisi say say bitmez

    mt07 yeni bir motor ve ne gibi kötü yanı var çoğu kişi bilmiyor naked oluşu rüzgarı beraberinde getirecek çift silindir olduğu için yüksek hızlardaki yapacağınız mesafelerde titreşim ve rüzgarın vereceği yorgunluk sizi soğutabilirr.

    eğer uzun yol için düşünüyosanız kesinlikle xj6
    yok ben şehir içi kısa mesafe için istiyorum diyosanız hafifliği kıvraklığı benzin ekonomisi vs..

    mt 07 nin lastik fren performansını bilmiyoruz kapalı kutu durumda. sen bir ilk olucan alırsan .
    ama ben ve benim gibi xj6 kullanan kişiler xj6 dan hepsi memnun hatta çok memnunlar bunuda belirtiyorum. karar senin birader..

  9. #9
    ormankebabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6n
    Çok da kapalı bi kutu değil lastikler, ıslak yol lastiği, bol oluklu... Yüksek sürate elverişli değil pek de. Gavuristanda hastası olan da var hiç beğenmeyen de, orta halli bi lastik işte. Zaten MT-07'de bütçe motoru. Bence naked motor, hafif, şık ve kıvrak olmalı. Boşver sen 4 silindiri, ne kadar çok silindir o kadar çok masraf :D

  10. #10
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    xj6 hem 4 silindir olması hem de vergi dilimi nedeniyle öne çıkıyor
    mt07 ise yeni üretim bir model ve fiyatı daha avantajlı
    sürüş keyfi açısından xj6 tercih ederdim ancak aradaki fiyat farkını da gözden kaçırmamak lazım
    xj6n sakin sürüşlerde 4 litre civarı yakar, abartı bir yakıtı yoktur.yüksek devirli kullanımda ise bu rakam 6 litreye çıkar.
    4 silindir sesi çok güzeldir.
    sürekli kullancak ve çok km yapacaksan mt07
    az km ve keyif amaçlı kullanım için xj6n

  11. #11
    Voodoo Child - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    yüksek devirlerde kullanacaksan xj6, çünkü torkunu ancak yüksek devirlerde verebiliyor. ama daha kısa sürüşler ve eğlence amaçlı kullanacaksan ya da şehir içi kullanacaksan çift silindirli mt-07. ben de çok ikilemde kaldım ve sonunda mt-07'yi seçtim. kaparosunu da yatırdım. çünkü ben hobi amaçlı ve sportif amaçlı kullanıyorum. düşük devirden itibaren maksimum tork veren, rahatça tekere gelen bir makine mt-07. benim için artçı da önemli değil. küçük artçı selesi ve 180lik arka lastik çok daha agresif duruyor.
    ama uzun yola gitsem, artçım olsa falan kesin xj6 alırdım, hatta diversion karenajlısını alırdım.

    ses konusuna gelince: stok eksoz ile xj6 dan R6 sesi bekleme. ayrıca eksoz sistemi de öyle kolay değiştirilebilir bir sistem değil SS makinelerdeki gibi. birz masraflı ve manifolddan komple değiştirilmesi gerekiyor. ayrıca bu ses konusu da çok göreceli bir kavram. ben çocukluğumdan beri hırıltılı gürültülü V2 italyan motorlarını sevmişimdir. mt-07 deki 90-270 crossplane egsantrikli motor da sıralı çift silindirli er6n gibi olmasına rağmen, ses olarak bir v2 ducati monster tadında ses veriyor. bir de akrep eksoz oldu mu mt-07 nin rölantideki değişken oranlı gürül gürül sesi çok güzel olacaktır bence. bir amerikan arabası gibi.
    Mamba09 bunu beğendi.

  12. #12
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep farklı motor önermeseniz olmucak dimi


    Açıkçası bende arada kalırdım sizin gibi.
    2 sininde farklı + ları var.
    Ama sanırım mt yi tercih ederdim.

    Amaaa bana sorarsanız çok temiz bir Suzuki dl 650 V-strom derim
    Biraz Ahmet Abi lik yapıyım
    Al vstrom u da kurtul. Aklında kalacağına altında kalsın
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  13. #13
    harleybaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2009
    Alıntı screamaykut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başlık xj6n ve mt 07 arkadaşlar ikisi arasında öneri yapın lütfen yapıyorsanız yoksa bi anlamı yok.
    kardeş o paraya git bi yerden arsa al, 85 sene sonra iyi paraya satarsın, boşver motoru falan

    Ya arkadaş ben anlamıyorum forumdakileri. Soruyu soran iki model yazmış, habire başka motor öneriyorlar. Bu forumda böyle bi hastalık var maalesef aids kadar kötü. Tedavisi de yok.
    gurlerol, pistolpitt ve gdm bunu beğendiler.

  14. #14
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı rebel_punto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Al vstrom u da kurtul. Aklında kalacağına altında kalsın
    Alıcam alıcam az kaldı
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  15. #15

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Xj6N olurdu benim tercihim.

  16. #16
    RİDER54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    çiftsilindir glardıon teneke- skyjet150 - cbr250r
    xj6 4 litre nasıl yakabilir açıkcası inanması zor geliyor 4 silindir sonuçta kullanan arkadaşlar yakıt konusunda daha detylı bilgi verebilirmisiniz ??

  17. #17

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı RİDER54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xj6 4 litre nasıl yakabilir açıkcası inanması zor geliyor 4 silindir sonuçta kullanan arkadaşlar yakıt konusunda daha detylı bilgi verebilirmisiniz ??
    benim xj6 6 lt yakıyor ne kadar yavaş gitsemde 4 lt hiç görmedi. bazen 7 lt yi görüyor.
    RİDER54 ve dockerengin bunu beğendiler.

  18. #18
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Ben uzun yolda 1 depoyla 350 km yi yakalanmıştım geçen yaz.
    6000 devir ve 100 km hız civarı.
    Pratikte yakalanması zor bir rakam.
    İzmir Çeşme otoban sürümlerinde 5 litre rahatlıkla görebiliyorum.
    Ancak 4 silindirli xj6n ekonomi amaçlı yapılmış bir model de değil.

  19. #19

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Herkese teşekkürler tavizler için benim için ses goruntu ve mak. Surat o kadar önemli değil ekonomik ve rahatlık istiyorum galiba mt biraz daha yakinim ama vergisi çok adeletsiz iste.

  20. #20

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    ben de eski bir xj6 diversion kullanıcısı olarak yardımcı olmaya çalışayım. şehir içi kullanımda xj6 nın düşük Torku nedeniyle mt yi tercih ederim. Ağırlıkları arasında da 30 kg civarı fark var. bu da şehir içinde xj6 için olumsuz. xj6'da virajlar keyifsiz, mt'yi bilmiyorum. Xj6 da ön süspansiyon biraz sert ayarda ve değiştirilmiyor, yüksek hızda 10 numara çalışıyor ama arnavut kaldırımda poponuz biraz ağırabilir. bizim fuarda yoktu ama mt'nin race blue rengi çok iyi, motoru koruyan metal falan da mavi; eicma'da gördüm gerçekten yakışıklıydı. 2. Kişi konforu xj6 da daha iyi, mt nin arka yeri çok dar. givi nin xj6 için çantası var, anes'te fiyat da iyi mt için yapmadılar sanırım daha. bende şu anda hyper var, otobanda gazlarken xj6 nın rahatlığını bulamıyorum ama gene de bu iki motordan düşük ağırlık ve yüksek tork yani eğlenceli sürüş sebebiyle mt'yi tercih ederdim, otoban rahatlığından feragat ederdim. son olarak mutlaka abs'li alın.
    kurufasulye ve Volki34 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler