debriyaj manetine bak.. oraya giren 2 kablo olacak.o kablolar içerde switch e bağlıdır...ha bazı modellerde switch içine fiş gibi girer,bazılarında switch den kablo sabit çıkar bir karış sonra tesisata bağlanır..her halukarda o iki kabloyu birbirine değdirerek marşa basmayı dene...
tabi yinede (vitesi boşa alamıyorum dediğin için) debriyaja basılı tutmayı unutma...
yakın olsan bakayım diyeceğim ama......
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbr-600rr-debriyaj-switch-svich-144022592/detay bu bir modeli..
birde kablonun sabit olarak içinden çıkanı var...
1 le 2 arasına 65 lira sıkışmış olabilir yağ tapasını söküp alttan el feneriyle bakmak lazım..
debryajı sıkınca çıt diye ses geliyosa ordaki müşür çalııyo ama genelde yan ayaktaki müşür gevşer ve yolda giderken stop eder ve çalışimaz ayaklık açık diye algılıyo bi bak ona derim.
vites boşa geçmiyosa debryajda sorun var bildiğim kadarıyla duke ler çok rahat vites değişir senin debryaj telin ayarlanması gerekiyodur büyük ihtimal.
yerin nerde bilmiyom ama istanbulda olsan yardımcı olurdum sana KTM güzel makina bende 200 lüğünü almaya düşünüyom.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)