Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Asya 125 cg 200 cc yapma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fia'ya göre v6 1.6 motor kullanmak zorundalar çünkü
    Sebep: Verimlilik,Performans,Ağırlık
    cenkito bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sebep: Verimlilik,Performans,Ağırlık http://www.motosiklet.net/forum/imag.../smiles_59.gif
    her hacimden motorda verimlilik ve performans alınabilir, turbo ve KERS ile. fia'nın bu kuralı koymasının sebebi güvenlik. daha güçlü motorlar, yine aynı verimlilikte ama daha hızlı = daha tehlikeli

    fia'nın kuralları arasındada ağırlık değil, hafiflik yasağı var. yani araçlar en az yaklaşık 700kg kadar olabilir, üst ağırlık sınırı yok.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağırlığın performansa olumsuz etkisi yok diyorsun yani. İlginç

    Mühendisler f1 araçlarına 3700nm torklu 15 tonluk m1 abrams motoru koymayı neden akıl edememişler acaba
    Ağırlığın performansa olumsuz etkisi yok demiyorum. Sadece hesap kaba geldi sağlamasını yaptım

  4. #24
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her hacimden motorda verimlilik ve performans alınabilir, turbo ve KERS ile. fia'nın bu kuralı koymasının sebebi güvenlik. daha güçlü motorlar, yine aynı verimlilikte ama daha hızlı = daha tehlikeli

    fia'nın kuralları arasındada ağırlık değil, hafiflik yasağı var. yani araçlar en az yaklaşık 700kg kadar olabilir, üst ağırlık sınırı yok.
    Bu durum mühendislerin ağırlık konusunda yaptığı çalışmaların gereksiz olduğunu ve ağırlığın performansa olumsuz etkisi olmadığını doğruluyor mu

    Üreticilerin motor hafifletme amaçlı yaptığı çalışmalar bir yanılgının sonucu herhalde.

  5. #25
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durum mühendislerin ağırlık konusunda yaptığı çalışmaların gereksiz olduğunu ve ağırlığın performansa olumsuz etkisi olmadığını doğruluyor mu http://www.motosiklet.net/forum/imag...on_exclaim.gif

    Üreticilerin motor hafifletme amaçlı yaptığı çalışmalar bir yanılgının sonucu herhalde.
    tabikide. f1'de çizgiyi önce geçmek önemlidir, daha ağır motor daha fazla güç, hız ve liderlik, amaç önemli. motora giden ağırlık, virajlardaki g küvvetinden kurtarma için titanyum şasi parçaları ile çözülebilir. kural esnek olsaydı. amaç önemli yani. konuyu atlamayalım, cc büyütme konusundayken formulaya geçtik, formula ağırlık-performans konusundaki mağlubiyetini kabul et, sonraki konuda da knockout etmeye hazırım.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  6. #26
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Yenilmez olduğumu düşünüp birşey başardığınızı sanmanıza sebep olduysam kusura bakmayın, amacım ego tatmini değildi, hiçbir zamanda olmadı.
    Baştan beri savunduğum konu ağırlığın performansa olumsuz etkisiydi ve konuşulanlar hala bunu doğrular nitelikte.
    motora giden ağırlık, virajlardaki g küvvetinden kurtarma için titanyum şasi parçaları ile çözülebilir.
    Her zaman knockout olmaya hazırım

  7. #27
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben motosikletten 10kg parça söktüm zaten (statör-flaşör muhafazaları ve bağlantı demirleri, plakalık, hava filtre haznesi, orta sehpa, koruma demiri)

    bi 15kg daha hafiflese hiç fena olmaz yani.
    ağırlığın performansa etki etmeyeceğini herkes bilir. sizi yendim ve ego tatmin oldu, görev tamam
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  8. #28
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    genelde kranklar :

    150 cc ler 49.5 mm

    200 cc ler 62.2 mm

    250 cc ler ise 65 mm yada 66,2 mm

    oluyor
    Ahmet Abi ve tinerci bunu beğendiler.

  9. #29
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağırlığın performansa etki etmeyeceğini herkes bilir. sizi yendim ve ego tatmin oldu, görev tamam
    Fizik kuralları buralara uğramamış anlaşılan.

    http://www.tkscientist.8m.com/5art.htm
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Newton'%C4%B1n_hareket_yasalar%C4%B1
    cenkito bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    Arkadaşlar ben interneteten alıcam heralde dediğiniz parçaları.Bana kapıda ödemeli bir site önerirseniz iyi olur ;)

  11. #31
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen 79 olanlar 250cc liktir.

    iki conta arası mesafedir o.

    artı olarak itecekliyi iki subablı xf200 parcalarıyla modifiye edecegime

    http://www.motosport.com.tr/cg-225-4-subapli-ust-kapak

    gene itecekli olarak 4 subablı olarak toplarım daha yuksek performanslı olur.

    silindir boyuda tornada subablar pistona değmeyecek sekilde tornayla kısaltıgında

    hem sıkıstırma hemde güç artar. mars motoruyla değil ayak marsıyla calıstırmak güç ister

    amma bir okadar da gider, tecrubeyle sabittir
    125 cg den 200+ cc 4 sübaplı balansörlü vs bir motor oluyormuş demek. bilsem kanuni windiyi satmazdım.
    cenkito bunu beğendi.

  12. #32
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağırlığın performansa etki etmeyeceğini herkes bilir. sizi yendim ve ego tatmin oldu, görev tamam
    Ehehehehe Bu Nasıl Bir Yorumdur Yahu Birde Altını Çize Çize - Üstüne Basa Basa Yazmışsınız, Misal Benim Araba Bastın'mı 180 Yapıyor Ama Arka Koltuğa - Bagaja - Tavana Toplam 1 Ton Yük Attım 140'ın Üzerine Çıkmadı Allah Allah Neden Acaba + Yakıt Normalin 2.5 Misli Oldu Çok Enteresan Madem Ağırlığın Performans ve Güce Etkisi Yok Takalım Şahin Motorunu Traktöre Çıkıp Tarla Sürmeyi Deneyin Bakalım Bunca Yıldır Otomobil Platform - Forumlarının İçindeyim Yeni Yeni Motosiklete Yöneldim Adamlar 172 HP Clio RS'ler İle Rolling Yapacakları Zaman Arabadan Stepne'yi - Gereksiz, Sökülebilecek Her Şeyi Söküyorlar, Şimdi 60 Kilo Bir Adamla 160 Kilo Bir Adamın Koşu Hızı Aynı'mı ?

    Herkese Günaydınlar Bu Arada
    Ahmet Abi bunu beğendi.
    Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin

  13. #33
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 cg den 200+ cc 4 sübaplı balansörlü vs bir motor oluyormuş demek. bilsem kanuni windiyi satmazdım.
    100-125 cc balansörsüz itecekli cg motorlar rahat 200 cc,

    blok değişimiyle 250-270 cc lere cıkartılabiliyor

    piyasada apachi yarısçı arkadaslarımızın bu kadar cok olmasının sebebi

    modifiyenin nispeten ucuz ve kolay uygulama imkanı
    Ahmet Abi ve seyyid47 bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #34
    bsabora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2012
    Şehir
    ADANA
    Yol için mi yapacaksın yoksa yarışlık olsun diyemi yapacaksın ?
    yani böylemi olacak.Aşağıdaki gibi olacaksa Modifiyenin sonu olmuyor(çünkü daha yapılacak eklenecek malzeme cok)..Aşağıdaki gibi motorda herşey standart dışı.Al 200 lük parcayı tak veya 150 lik parcayı yürü git olacakişlerden değil.

    Ama orjinal görünümlü Trafik kurallarına uygun motosikletler için 1000 tl gidiyor Malzeme kalitesi ve işlemlerle.
    Neler yapılır
    egsantirik makinesinde egsantiriğin derecesi değiştirilir.Sübaplarla oynanır.Piston tek sekman yapılır.

    Kapak silindir krangla oynanır.Biyel kolu boyu ile oynanır.
    solmyr ve seyyid47 bunu beğendiler.

  15. #35

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    Cenkito kardeşim 1.ben apachi değilim 2.yarışmak içinde yapmıyorum(öyle şeylerle işim olmaz)3.sadece çekişi felan güçlensin diye yapıyorum)He arada sıradada ölesine düzyolda basıyorum 120.140 felan.
    cenkito bunu beğendi.

  16. #36
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı C.Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehehehehe Bu Nasıl Bir Yorumdur Yahu Birde Altını Çize Çize - Üstüne Basa Basa Yazmışsınız, Misal Benim Araba Bastın'mı 180 Yapıyor Ama Arka Koltuğa - Bagaja - Tavana Toplam 1 Ton Yük Attım 140'ın Üzerine Çıkmadı Allah Allah Neden Acaba + Yakıt Normalin 2.5 Misli Oldu Çok Enteresan Madem Ağırlığın Performans ve Güce Etkisi Yok Takalım Şahin Motorunu Traktöre Çıkıp Tarla Sürmeyi Deneyin Bakalım Bunca Yıldır Otomobil Platform - Forumlarının İçindeyim Yeni Yeni Motosiklete Yöneldim Adamlar 172 HP Clio RS'ler İle Rolling Yapacakları Zaman Arabadan Stepne'yi - Gereksiz, Sökülebilecek Her Şeyi Söküyorlar, Şimdi 60 Kilo Bir Adamla 160 Kilo Bir Adamın Koşu Hızı Aynı'mı ?

    Herkese Günaydınlar Bu Arada
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fizik kuralları buralara uğramamış anlaşılan. http://www.motosiklet.net/forum/imag...iler/gleam.gif

    http://www.tkscientist.8m.com/5art.htm
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Newton'%C4%B1n_hareket_yasalar%C4%B1
    keşke insanlarımız daha çok fizik ve matematik bilse, herkes teknik ve mühendisliğe ilgi duysa, edebiyat ve sanata değer verse.
    yazdığım o mesajda kendimden yaptığım alıntıyı okusa, edebi sanatlara hakim olsa http://tr.wikipedia.org/wiki/Tec%C3%...Cl-i_%C3%A2rif
    hayır yani belki anlaşılmaz diye de altını da çizdim.
    çok şey istediğimin farkındayım ama keşke olsa.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  17. #37
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı hayrosoke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cenkito kardeşim 1.ben apachi değilim 2.yarışmak içinde yapmıyorum(öyle şeylerle işim olmaz)3.sadece çekişi felan güçlensin diye yapıyorum)He arada sıradada ölesine düzyolda basıyorum 120.140 felan.
    arkadasım ben sana apaçilik yapacaksın dememiştim zaten,

    sadece işlemin yapım kolaylıgından dolayı bu kadar coklar dedim.

    ona bakarsan benim motorda 150 den bozma 200+ ama ne varki ben caddeden ziyade araziyi sevdiğimden

    cekişi tamamen torka yöneltecek sekilde sanzıman uyguladım.su anki haliyle düz yolda motoru yırtsam

    110 u gecmez. ama gecen yaz uzun yola cıkmadan önce dişlileri değişip 110 la rahat yol alacak sekilde ayarlamıstım

    850 km yol yaptım toplamda ortalama 3.1 litre/100km tuketimim vardı
    Blackeagletr bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  18. #38

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    İyimiş valal senin motorun yakıtı.Bide bana bu parçaları kapıda ödemeli bir site varsa önerirmisiniz.

  19. #39
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bildiğim yer-adres yok ne yazıkki


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)