arkadaşlar mondial drift marka motorumun arka amortisörlerin takıldıp somunla sıkıldığı yer yani saplama şaseden kırıldı bunu kime yaptırabilirim olurmu tornacı veya kaynakcı filan
arkadaşlar mondial drift marka motorumun arka amortisörlerin takıldıp somunla sıkıldığı yer yani saplama şaseden kırıldı bunu kime yaptırabilirim olurmu tornacı veya kaynakcı filan
olur kolay yapılır da nasıl kırdın onu aynı motor bndede war
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
kardeşm arkayı düşürmek için kısa amortisör takıcaktık somunu gevşetirken elimizde kaldı dikkat edin derim de kime yaptırcam kim yapar nası olur bi fikrin warmı
üst tarafmı alt taarafmı kırıldı zaten onu tutan kalın bi somun gbi kalın bi boru parçası bile olur arkadan normal civarayla kontra yaparsınız gitbi kaynakçıya çok kolay
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
üst tarafı keske alt olsa orjinal olsun istiyom acaba orayı komple kesse aynısını tornacıda yaptırıp tekrar kaynak olurmu bide bu şase yaparken hangi kaynak kullanılır
elektrot kaynağı tutuyor merak etme aynı kalınlıkta bi demir bul zaten demircci bulur tornaya git yiv açsınlar içine öle kanattır orjinal gbi olsun dersen hemen bi siyah boya
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
hmm tm kardesm de şasi kaynağı elektrot kaynağımı oluyor oksijen filan deilmi
şaseye elektrot kaynağı oluyor oksijende yapılabilr heralde
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
demekki çin malinin hepsinde oluyor bu. bende de oldu usta sokerken yarı belinden kirdi.tabi usta kolaya kaçtı o civatanin kalan kısmının içine dış açtı küçük civatayla tutturdu amortisoru. ben öyle idare ediyorum
bizimde az bi kısım kalmıştı diş wardı oraya zarzor oturttuk dedigin gibi bunu araştırdınızmı peki nası yapılabilir filan
allah allah bana daha olmmadı söküp mobylet amasörü takmıştım sırf nası görüncek die :D öle caım sıkıınca iki tekeri çıkartırım arka çatalı filaan sonra takarım zinciri yağlarım şans işimi ne artık
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Önce elindeki somuna göre istedğin boyda civata alıp kırılan civatanın yerine onu kaynattırabilirsin..Tornacıda diş
çektirmek daha maliyetli olacaktır.. Kırılan civatanın kalan kısmınıda kesip düzeltip aynı yere yeni aldığınız
civatayı kaynattırın..
ben öylearastirdim usta matkapla deldi sonra klavuz la da cıvata yeri açtı oylelik gidiyor sıkıntı yok zaten yük o kalan kısma biniyor. ama görüntü kötü tabi :-) kesilip cıvata kaynatilir oda ne kadar sağlam olur tartışılır. sanayide tornaci demir işiyle ugrasanlarla beyin firtinasi yapmak gerek :-)
İşini düzgün yapan bir kaportacı orjinalinin aynını yapar. Hemen hemen tüm mondial commuter motorlarda aynı sıkıntı var.
biz arkadaşlarla bugün söktük, benim motora alçaltma kiti (2 metal delikli parça) taktık, Allah'tan bir sorun çıkmadı ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------
bizdeki saplamaların pek bir özelliği yoktu sanki, sizin de saplamalar kırıldıysa sanayide bir cıvatacıdan bulursunuz, en güzeli mondiale sipariş edin orjinalini takın ...
bizim saplamalar kaynaklı ama o yani şaseye kaynaklı bakalım suan idare ediyorumda sorup soruşturup yaptırcam arkadaşlar bu bizim hatamızdandı ama driftin kotu yanları yol tutusu kotu lastigi deissende ybr gibi deil bu gun ybr surdum yemin ediyorum arkadaşdada war racing gibi yatırıo bisi olmuyo driftte yarısı kadar yap dusersin birde ybr az yakıo drift çok yakmaya basladı 3 4 kere subap ayarı yaptırdım ayar tutmuo ısınınca cok ötüyo fiyatına göre güzel motorda su yol tutusu iyi olsa cok iyi olcaktı ya...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)