Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW alırken bir kez daha düşünün!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    fraktal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2004
    Şehir
    magnesia
    Motosikleti
    Yamaha VİRAGO 535
    Tok bunlar kardeşim tok, müşterilerine asgari igiyi gösermekten aciz, sünepe herifler. Kimbilir adamlar yıllardır uğraşrak yarattıkları markayı böyle adamların ellerine emanet ettiklerini öğrenince ne yapacaklar.
    Heyt be abim koskoca BMW'nin bayisi, 'ne gereği var fazladan para verip eleman tutulacak bi de onlara sigorta primi yatıracak,var işte üç elemanımız uğraşsın çocuklar yauw' diye düşünüyo...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    cenngiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T
    Arkadaşlar, özellikle avrupa merkezli firmalar, tüketici tepkileri konusunda oldukça hassas. ilk mesajımda da söylediğim gibi bunun BMW merkezine bildirilmesi şart.

    Ama bildirirken de olayı şahsi boyuta indirgemek biraz etkisiz kalır bence. Bir arkadaşımızın da dediği gibi bu sitedeki yazışmanın hata bu başlığın bir link i yazıya eklenebilir. Zaten Türkiye deki operasyonu yöneten BMW yetkilisi muhtemelen Türk tür ya da Türkçe biliyordur. Bunu söylememdeki asıl amaç, bazen firmalar arasındaki ilişkiler müşteri problemlerinden üstün tutulabilir. Fakat yazacağın mesajda, Türkiye deki motosiklet piyasasının durumuna, rekabet ortamına ve Borusan'ın bu tutumunun motosiklet camiasında rahatsızlık yarattığına da değinirsen ozaman daha etkili olacaktır. BMW gibi bir firma, marka imajı söz konusu olduğunda daha hassas davranacaktır.

    Sen yazını Türkçe yazsan bile onlar gerektiği gibi anlayacaklardır. Hiç üzülme. Sitelerinde gerine gerine yazdıkları o kalite sertifikaları gereğince (ISO vs.) satış yaptıkları her ülkede kullanılan her dilde destek vermek zorundalar.

    EK: Bir ara bu durumun stok miktarlarıyla ilgili olabileceğini düşündüm. Fakat Borusan gibi uzmanlık alanı distribütörlük olan bir firmanın, stok yönetiminde daha profesyonel davranması ve satış esnasında muhtemel sıra durumunu, bekleme süresini hatta en fazla 3 gün opsiyonlu kesin teslimat tarihini bildirmesi gerekir. Sonuçta bu firma sattığı her üründen dünya kadar komisyon alıyor. Bu parayı haketmeyecekse biz bundan sonra direkt Almanya merkezden alalım motorları. Komisyon tutarı da cebimizde kalır.

    Benzer şekilde mağdur olan arkadaşlar varsa lütfen tepkisiz kalmasınlar. Eminim Motosiklet.Net yöneticileri de gerekli görürlerse site yönetimi nezrinde BMW Almanya ile temasa geçip durumu bildireceklerdir.
    [B]GÜÇ[/B] bir [B]ATEŞ[/B]tir, [B]ISINMAK[/B] ya da [B]YANMAK[/B] senin elinde...
    ZS200GY-A Mavi

  3. #23
    Mozaik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2005
    benim cafem var
    bir keresinde coca-cola firması bize yanlış yapmıştı
    iyi ingilizce bilen ortağım cpca-cola avrupa web sitesine mail atmıştı
    ertesi gün ankaradan bir yetkili bizi aradı ve gelkip derdimizi çözmüştü ..
    Almnya BMW duyarsa cingar çıkar

  4. #24
    ferni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    bence tüketici dernekleri, siteleri, yayın organlarına vb. da basvurmalısınız. belki bu durumda firmanın aklı basına gelir ki bundan sonra kimse magdur olmasın!
    size de kolay gelsin, cok zor bir durum olsa gerek. ben olsam degil bu kadar bir hafta dahi beklemek istemezdim...

  5. #25
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    hakkını ara hocam, boş durma, sahilde gezintiyi bmw'ni kalamışta develi restoranın önünde park ettikten sonra yaparsın
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  6. #26
    ferjovi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125
    meraklanma japonlarda farklı bişi yapmıyo!!
    cbr 125 alacaktım araştırdın izmirde bulamadım. turgutluda buldum. aldık peşinatı verdik ertesi gün tlf açtık ve eleman ötv yi yatırmamış niye diyorum.
    ' yarın yatırcaz vergileri' diyo
    ya ötv yayınlanırsa, cevap yok karşıdan 1 hafta sonra motoru manisadan teslim alacaksınız dedi. garajdan sizi alırız dedi.
    garaja gittik bayiye tlf açtım sizin geleceğinizden haberim var ama alacağımdan haberim yok 10 dakia sonra ordayım dedi 45 dakika bekledik.gelen yok tlf açıyorum bayiye, arkadaş çıktı geliyo. ama gelen yok yine tlf açıyorum acelem var tekrar izmir e dönmem lazım işten izin aldım diyorum. elemanın tlf da bi küfür etmediği kalıyor. sinirlendik taksiye bindik ve sadece 2 DAKİKA sonra ORDU ticaretin önündeyiz. cep tlf çalıyo ben geldim siz nerdesiniz.
    ben şirketinizin önündeyim motorum dışarıda toz toprak içinde yıkanıp hazırlanmamış ve üstünde lisesli çocuklar çıkmış tepiniyo
    tlf da bi küfür etmediği kalan arkadaş cocukları kovalıyo motoru aşagıya indiriyo ve üstüne bi su tutlmuş getiriyo bu arda 45 dakikada gara gelemeyen eleman , garajdan şirkete 2 dakikada geliyoo.
    motora hava tuttuyolar bırakın dedim acelem var demiştim. öylece yeni bi motor almanın heyacanı yerine sinir ve küfürler için ıslak ve kirli motorumu teslim aldım. asıl bomba bu değilmiş deponun üstündeki bakalitte ve göstergede lekeler var.phaetown12 lekerle uğraşıyo göstergedekiler çıkıyo depo üstündeki bakalitteki lekeler çıkmıyo. izmirdeki YÜKSELİŞ HONDA ya götürüyoruz inceliyorlar uğraşıyolar leke çıkmıyo. yazışma yapacagız dediler ama fotoğraf makinaları başka bi yerde. ben kendi iş yerimde fotoları çekiyorum mail atıyorum yazışmayı ertsi gün yapıyolar ve bugün 10 ncu gün bitti hala haber yok bu arada tlf açıyorum. benimle ilgilenen arkadaş orda yok o gün izinli diğeri ben göremem yazışmayı diyor( BU ADAM ÖLSE DEMEK BÜTÜN İŞLERİ YARIM KALACAK.MOTORUNU SERVİSE VEREN ALAMAYACAK ) bana garanti yazışmaları uzun sürer gibi çeşitli mavallar okuyo ama bi problem var ben başka bi otomobil firmasında garanti dep. çalışiıyorum. ve işler öyle anlattığın gibi değil dediğimde apışıp kalıyo 'bizde bölye 1 hafta kadar sürer' ben bu arada kendi işyerimdeki kimyasalları kullanarak bakaliti temizledim. hala bana dönüp cevap vermediler. bekliyorum bakalım ne zaman arayacaklar. bizde garanti yazışmalarına o gün cevap verilir ve sıfır bi araç teslim edilirken temizlenir müşteriye öyle teslim edilir. malesef bu markayla alakalı degil. bu insanların bok yemesinden başka bişi degil

  7. #27
    aliberkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2004
    Şehir
    Beşiktaş/İSTANBUL
    Motosikleti
    Z750S
    Borusanın servisle ilgili bir problemini ilk defa duyuyorum. Geçenlerde K1200S'i test etmek için Borusan İstinye'ye gittim ve yoğunluk nedeniyle test motoru veremeyeceklerini söylediler. Bana çok saçma geldi. Test motoruyla servisin ne alakası var hala çözebilmiş değilim. Birde yoğunluğun derecesini anlatmak amacıyla 'Bir yıllık satışı dört günlük fuarda yaptık' dediler.

    Bu kısım tamamen tahmindir
    100 motor satmış olsalar, bir motoru 1 saatte toplasalar (ki baya iyi bir zamanlama) günde 8 saat çalışarak 8 motor toplayabilirler. 100/8=12,5 gün eder. haftada 5 gün çalışarak 2,5 haftada 100 motoru toplayabilirler. Daha 3 hafta beklediyseniz son toplanan motorun sizinki olma ihtimaline karşı bile motorunuza yakında kavuşmanız lazım.

    Ben hala serviste 3 kişi çalışıyorda kaldım!
    06 AB 3263
    0 Rh+
    Bugün kaç motorcuya selam verdin?

  8. #28
    bu-rock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Şehir
    Adana
    http://www.sikayetvar.com/ arkadaş bu site firmalarla alakalı sorununu anlat yetkililer çözer fakat türkiyedeki sen almanya ya taşı bu işi bol şanslar.

  9. #29
    xenadu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Motosikleti
    2009 PAN EUROEPAN ST1300 A
    Dostum geçmiş olsun. Bende fuardan suzuki aldım ve teslim edildi. 4077 sayılı Yasada belirtilen tüketici haklarını kullanabilirsin. Ayrıca yargı uzun süreceği için bence Almanya BMW firmasınae-mail gönder. Türkçe de olsa mutlaka ilgileniyorlar. BMW nin kalitesi dünyada belli,ama problem disbirütörde. Bu arada noterden teslim ile ilgili ihtarname çekebilirsin. Bu sana ileride para iadesi gündeme gelirse ihtar tarihinden itibaren faiz isteme hakkı verir.Buna hukuk dilinde "temerrüde düşürme" denmektedir. Bnce aynı sıkıntıyı aracı alsan bile serviste yaşayacaksın o nedenle paranı alıp başka bir makina düşün. Selamlar....
    HIZLI GİDEN MOTORUN İZİ SEYREK OLUR! [COLOR="Red"]54 EK 020[/COLOR]

  10. #30

    Üyelik
    23 Şubat 2006
    hatta fiyatlardaki fahişligide şikayet edin.emin olun borusan sattığı motorlarda bmw nin kendisinden fazla kazanıyodur.yav gumruk birligi yokmu.sunu bi arastırsak ya mecburmuyuz bu aracı kurumlara.

  11. #31
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Fuar sonrası kargaşada bütün firmalar işlerini geciktirdi ve karıştırdı. ÖTV haberinin etkisi ile ödeme koşullarının cazip olmasıda birleşince çok fazla sayıda araç satışı yapmaları bu gecikmeyi yaratabilir. (Biraz uzun bir gecikme olmuş gerçi)

    Borusan'ı savunmak gibi bir niyetim yok ama, kendini şu an savunamayan biri yada birileri hakkında bu kadar kesin kararlar veremeyiz sanırım. Onlardan da cevap bekleyelim bence.

    İlk mesajını bir markayı karalamk/eleştirmek için yazan adama sahip çıkıp yılların firmasını bi çırpıda harcamak bizim misafirperverliğimizden olsa gerek

    Kendi görüşüm : BMW servisine 3 usta yeter
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  12. #32
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    Türkiye'de motosiklet işi böyle arkadaşlar, lakayıtlık almış yürümüş, rezalet
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  13. #33
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    yönetim istifa yönetim istifa
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  14. #34
    Kadim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2006
    Ali Şen başkan Fenerbahçe şampiyon.

  15. #35
    ozturk_sertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Bende fuar sonrasında BMW f650 GS aldım ve geçen pazartesi günü teslim aldım. Tabi bana verebiliriz dedikleri süreyi sadece 2 gün aştılar yani cumartesi demişlerdi pazartesi günü aldım... Dolayısıyla pek sinirlenecek durumum olmadı. Ancak daha önceden beri BMW ile ilgili fikrim olumluydu, çünkü BMW motosikleti olan ve hatta avrupa vs. gezileri gibi uzun yol yapmış abilerimiz hiç sorun yaşamadıklarını ve BORUSAN danda memnun olduklarını söyledikleri için hiç düşünmeden aldım. Umarım yaşadığınız sorun kısa sürede çözülür ve BMW Motosiklet keyfini yaşamaya başlarsınız. Bu sorunların geçici bir süreç olduğunu umuyorum ve aynı şeyeri başkalarına yaşatmamak adına BORUSAN ı kurumsal davranmaya ve müşteri menuniyetini daha yüksek tutmaya çağırıyorum. Müşteri ürünün peşinde koşmamalı siz müşteriye bilgi vermelisiniz. Gecikme varsada siz müşteriden önce aramalısınız değil mi....

  16. #36
    ziganizagor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati monster 620 2006
    Valla hi hemen sikayetlerini belirt....
    daha motru almadan bu ilgisizlik aldıktandan sonra çıkacak problemlerde (hani çıkartırya) veya servis zamanlarında daha sizin başınıza neler açıcaklar.
    Borusan bildiğim kadarıyla geçen sene 3 veya 4 kez BMW tarafından arabalar için uyarı aldı. hemen şikayet dilekçenizi hazırlayıp yollayın derim ben. Burda anlattığın gibi aynen gönder bence.
    Bende bir arkadaşımla aldım Ducatiyi... Başımıza gelirse anında yollama kararı aldık... bizdede problemler yaşandı...
    MONSTER 620 FOREVER!!! [FONT="Palatino Linotype"][COLOR="Red"]DUCATI[/COLOR][/FONT]

  17. #37
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    bu arkadaş tek mesaj atmış dün ve gitmiş ...bence amaç üzüm yemekten çok bağcıyı dövmek ama BMW gibi ciddi bir müessese bu satırları okumuyo buna cevap vermiyosa onada yazık...BMW bir alman şirketidir ve borusan çok uzun yıllardır BMW türkiye"yi temsil eder ...keyfi bişey yapabileceklerine inanmıyorum biz yapsak alamanlar buna izin vermez ...Varsa bi sorun BMW ana merkeze türkçe dahi olsa bir mail atın sorununuzu yazın (Fabrikanın yarısı türk zaten) en kısa sürede size döneceklerdir....
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  18. #38
    serkankiyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2006
    Şehir
    Tekirdağ-Çorlu
    Motosikleti
    fz6
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    bu arkadaş tek mesaj atmış dün ve gitmiş ...bence amaç üzüm yemekten çok bağcıyı dövmek ama BMW gibi ciddi bir müessese bu satırları okumuyo buna cevap vermiyosa onada yazık...BMW bir alman şirketidir ve borusan çok uzun yıllardır BMW türkiye"yi temsil eder ...keyfi bişey yapabileceklerine inanmıyorum biz yapsak alamanlar buna izin vermez ...Varsa bi sorun BMW ana merkeze türkçe dahi olsa bir mail atın sorununuzu yazın (Fabrikanın yarısı türk zaten) en kısa sürede size döneceklerdir....
    +1..............................
    [FONT="Georgia"][FONT="Verdana"][B][COLOR="Blue"][SIZE="2"]Biliyorsan konuş,ibret alsınlar.Bilmiyorsan sus, adam sansınlar..[FONT="Georgia"][/FONT][/SIZE][/COLOR][/B][/FONT][/FONT]

  19. #39
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Demek ki Honda bu konuda da kendini gösterdi Geçen sene yoğunluktan teslimatta sıkıntı yaşanınca bu sene Honda sipariş-teslimat yöntemini değiştirdi. Aralık ayında sipariş edip 700 YTL kaporasını yatırdığım motosikletimin fiyatını bile bilmiyordum. Ocak ayı itibariyle fiyatların belli olacağını söylediler. Fuardan 2 ay önce fuar fiyatları belli oldu ve geçen seneki büyük indirimden bile çok daha ucuza bir fiyat belirlediler. Şubat başında daha fuarda bile kimse tarafından görülmeyen 2006 model CBR 1000RR'ıma kavuşmuş, yollarda fink atıyordum.

    Bence sadece ürün kalitesi değil, satış sonrası destek, verilen sözler gibi konular da oldukça önemlidir. Yaşanılan bu tür bir davranış BMW gibi bir markaya kesinlikle yakışmıyor. Hele arkasında Borusan gibi bir firma varken. Biz de BMW konusunda memnun olmadığımız bir olay yaşadık. BMW motosikleti testi için İstinye'deki Borusan Oto'ya gittiğimiz zaman muhattab bulamadık. Oysa gitmeden günlerce önce defalarca telefon ile görüşmüştük. Bize verdikleri cevap aynen "Kusura bakmayın, bir arkadaşın nikahı var, bütün motorlar nihaka gitti, size şu anda test için verebileceğimiz motor bulunmuyor" oldu. Ben o gün zaten beynimden BMW markasını sildim. Dikkat ederseniz BMW kullanıcılarının da tavırları pek hoş değil, yolda korna çalıp selam verdiğinizde karşılığını alamıyorsunuz ne yazık ki...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  20. #40
    borty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kee-way 150 s.light
    Uyarıların dikkate alınmıştır,Borusanın servis sorunu olduğunu çok arkadaşatn duymuştum ve hayalim bmw olsada korktum,artık korkum kalmadı bmw alam ihtimalim 0 ( sıfır ) yazı ile ,böyle bilgileri paylaşmamız çok güzel,herkesin söylediğine katılıyorum,sadece görsellik değil,servis sonrası hizmet ve firma güvenilirliği çok önemli saygılar
    KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler