Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

CC Yükseltmede kararsızlık

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Alıntı mtasdel60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam merhaba, ben de konu hakkında bazı düşüncelerimi dile getireyim. Öncelikle 4 bin lira gibi bir meblayı korumaya ayırıp 250 cc alabilirken 125 cc almanızı ben takdire şayan buluyorum Şimdi 1100 TL maaş alıyormuşsunuz, diyelim ki 17 bine çok şık bi 600lük buldunuz aldınız, kendi cbrnizi de en kralı olsa 7000e sattınız. Gittiniz şehir mafyasından -herhangi bir bankadan- 10.000 lira kredi çektiniz, aylık 750 gayme bayılıyorsunuz.3 günde bir motordan inmiyorum dediğinize göre siz en az 300 TL benzin alırsınız desek.... =1050 . Eğer aileniz maddi destekte bulunmuyorsa 50 Tl ile 1 ay takılacaksınız.Her gün bir simit alsan bile 1.40x30 = 42. kaldı 8 lira.. Yani bu kadar zorlamaya gerek yok bence, ben olsam zorlamazdım.Her şey yavaş yavaş. Peki gtr alsanız? 250 cc, şekil uvv felaket, fiyatı da uygun.Üstelik süpersporta geçişte size +sı olacaktır bu kesin.Ben gtr derim sağlıcakla...
    Sanırım dediğiniz gibi olucak Kredi 500 ile sınırlandırırım 500 de bana harç març da öderim o yüzden 0km 2013 gtr suan kafamda %90 şekillenmiş durumda TMF yarışlara girersem öyle zevkine zevkinede olsa girebilirim piste yani gerçekten suan 2013 gtr kafamda yerini aldı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hunter84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Şehir
    ----
    Motosikleti
    Bajaj Dominar UG & Mondial Drift + 93 PX 200
    bende kendim hakkındaa bıseyler soylim

    6 yıldır motor kullanıyorum 40bin km den fazla tecrubem var ayrıca Rospa hakımiyet ve yol egitimim var ama motorum CBF150 neden peki?
    cunku her ısımı goruyo sımdılık ama ıstanbul dısına bu motolada cıkmam esimde binmeye baslayınca CBF i satmadan 600cc lik bi makina alıcam sunada soylım farklı motorla kullandım ornegın cbf600 ve en farklısı cbr1000 hıc de zorlanmadım ıkısındede ama cbf150 var arkadasların dedıgı gıbı once amac sonra onemlı olan maliyet bence ne alırsan al aldıktan sonrasını dusun parca benzin bakım gibi umarım ıstediğin motora en kısa zamanda kavusursun

    Saygılar
    sardokar bunu beğendi.

  3. #23
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı SBK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım dediğiniz gibi olucak Kredi 500 ile sınırlandırırım 500 de bana harç març da öderim o yüzden 0km 2013 gtr suan kafamda %90 şekillenmiş durumda TMF yarışlara girersem öyle zevkine zevkinede olsa girebilirim piste yani gerçekten suan 2013 gtr kafamda yerini aldı
    Hocam iyi olur ben de gtr la girmeyi dusunuyorum, aynı model motor iyi olur Şaka bi yana 0 almayın Madem belli bir noktaya geldiğinizi söylüyorsunuz gtr size çok uzun bir süre yetmez.
    Ben yakıt, bakım masrafı vs dolayısıyla gtr aldım.
    2. el bi gtr alırsınız, sıkılırsanız da satıyorum dediğinizde cebinizden kafadan 2 milyar gitmez

    Bana sorarsınız 125 cc yi dolu dolu kullanabilen birisi için 250 cc basamağı gereksiz. 250 cc kullanan biri hemen hemen her yerde tam gaz açabilir. ivmesi korkutmaz.
    İşin içine 4 silindir girdiği an veya 600 cc üstüne çıkıldığı an diyelim gaz tepkileri, lastiği yola tutundurmak, iyi fren yapmak vs derken başka bir dünyaya giriliyor.

  4. #24

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam iyi olur ben de gtr la girmeyi dusunuyorum, aynı model motor iyi olur Şaka bi yana 0 almayın Madem belli bir noktaya geldiğinizi söylüyorsunuz gtr size çok uzun bir süre yetmez.
    Ben yakıt, bakım masrafı vs dolayısıyla gtr aldım.
    2. el bi gtr alırsınız, sıkılırsanız da satıyorum dediğinizde cebinizden kafadan 2 milyar gitmez

    Bana sorarsınız 125 cc yi dolu dolu kullanabilen birisi için 250 cc basamağı gereksiz. 250 cc kullanan biri hemen hemen her yerde tam gaz açabilir. ivmesi korkutmaz.
    İşin içine 4 silindir girdiği an veya 600 cc üstüne çıkıldığı an diyelim gaz tepkileri, lastiği yola tutundurmak, iyi fren yapmak vs derken başka bir dünyaya giriliyor.
    Dolu dolu kullandımda işte basamakta tamam teori süper maliyet işin içine girince olmuyor işte

  5. #25

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Falcon Crown 150
    Güzel kardeşim inşallah kulak asarsın söylediklerime...

    Yaş 20.İnsan ömründe kanın en hızlı aktığı, kaslarındaki enerjiyle yüreğindeki enerjinin en yüksek olduğu yaşlardan bitanesindesin.Herşeyi denemek isteyeceksin,kolay beğenip bir anda vazgeçiceksin.Ne olduğu hiç önemli değil.Bişeyi beğendiğinde onu elde etmeye çalışıcaksın,Bazılarını elde ediceksin, yetmeyecek, daha yokmu diyeceksin.Bazıları belli bi süre hayal olarak kalıcak hiç beklemediğin bi anda ulaşıcaksın ve bumuymuş diyeceksin.

    Şunu unutma her zaman birileri seni geçecek.Yaptığın işte geçileceksin, okulda geçileceksin, yakışıklılıkta geçileceksin, sporda geçileceksin, insani değerlerde geçileceksin, kötülükte geçileceksin, motorda geçileceksin...Hiç bir zaman en iyi, en hızlı, en kötü, en zengin, en aşık olarak kalamayacaksın.Birileri gelip seni geçecek.Bu şu demekte değil; madem geçileceğim neden bi işi iyi yapmaya çalışayım ki? En iyi olmaya çalışcaksın ama ne yaparken?

    Motosiklet üstündeyken birilerinin seni geçmesi senin zoruna gidiyorsa (bu doğan şahin de olabilir) sen yarışıyorsundur.Ama kimle? Neyle? Nerde? Pistte değilsin,yanından araba geçiyor yani yarışmıyorsun, pistte değilsin.

    Geldik yol ayrımına.Motosikletle yarışacakmısın, hobin mi olacak yani üstüne atlayıp ora bura gezicekmisin yoksa sadece ulaşımını mı sağlayacak?

    Sorduğum sorunların yanıtını veriyim sana kolaylık olsun.

    Sen yarışmıyorsun çünkü pistte değilsin.Yollar yarışmak için müsait yerler değil.Alırsın olmayan bütçeni zorlayıp r6 yı yada xj6 yı başlarsın viraj çalışmaya(otoyolda).Gelir bi doblo yanından geçer başlarsın yarışmaya.Sonra bi mercedes gelir onuda geçersin.Sonra bi mustang gelir onla gidersin kafa kafaya sonra gelir senin o defalarca çalıştığın viraj.O hastaneye, sen?

    Hobi olarak yapıyorsun diyelim.Yetmiyor sana 125 lik sollarken falan sıkıntı oluyor.shifte göre boşsun atladın motora.Bugün nereye gitsem diye düşünürken yav şurayı çok övüyorlar bi gidiyim oraya hemde manitayla güzel vakit geçiririz.Çıktın yola arkada manita.Yanında doblo hızı 130.Geçmeye çalışıyosun.İki saat bekle ki 135 e çıkacakki geçesin.Onun arkasından git dur o yavaşladımı sen yavaşla o hızlandımı sen hızlan, taşını, tozunu, suyunu ye dur doblonun. Bunun içinse al bi 250 lik kawasaki. Gazı açtığın anda ne doblo ne mercedes var sollayamayacağın.

    Ulaşım içinse zaten yeterli motorun, güzel görünüyor, az yakıyor, arıza vermez, parça bol ve ucuz.Çok para kazanmıyorsun.Hatta az kazanıyorsun.Genç adamsın başka yerlere harca paranı.Kendini geliştirmeye harcaki daha fazla kazanabil ilerde.

    Sağlıcakla kal genç kardeşim...
    İmportant bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Alıntı merr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel kardeşim inşallah kulak asarsın söylediklerime...

    Yaş 20.İnsan ömründe kanın en hızlı aktığı, kaslarındaki enerjiyle yüreğindeki enerjinin en yüksek olduğu yaşlardan bitanesindesin.Herşeyi denemek isteyeceksin,kolay beğenip bir anda vazgeçiceksin.Ne olduğu hiç önemli değil.Bişeyi beğendiğinde onu elde etmeye çalışıcaksın,Bazılarını elde ediceksin, yetmeyecek, daha yokmu diyeceksin.Bazıları belli bi süre hayal olarak kalıcak hiç beklemediğin bi anda ulaşıcaksın ve bumuymuş diyeceksin.

    Şunu unutma her zaman birileri seni geçecek.Yaptığın işte geçileceksin, okulda geçileceksin, yakışıklılıkta geçileceksin, sporda geçileceksin, insani değerlerde geçileceksin, kötülükte geçileceksin, motorda geçileceksin...Hiç bir zaman en iyi, en hızlı, en kötü, en zengin, en aşık olarak kalamayacaksın.Birileri gelip seni geçecek.Bu şu demekte değil; madem geçileceğim neden bi işi iyi yapmaya çalışayım ki? En iyi olmaya çalışcaksın ama ne yaparken?

    Motosiklet üstündeyken birilerinin seni geçmesi senin zoruna gidiyorsa (bu doğan şahin de olabilir) sen yarışıyorsundur.Ama kimle? Neyle? Nerde? Pistte değilsin,yanından araba geçiyor yani yarışmıyorsun, pistte değilsin.

    Geldik yol ayrımına.Motosikletle yarışacakmısın, hobin mi olacak yani üstüne atlayıp ora bura gezicekmisin yoksa sadece ulaşımını mı sağlayacak?

    Sorduğum sorunların yanıtını veriyim sana kolaylık olsun.

    Sen yarışmıyorsun çünkü pistte değilsin.Yollar yarışmak için müsait yerler değil.Alırsın olmayan bütçeni zorlayıp r6 yı yada xj6 yı başlarsın viraj çalışmaya(otoyolda).Gelir bi doblo yanından geçer başlarsın yarışmaya.Sonra bi mercedes gelir onuda geçersin.Sonra bi mustang gelir onla gidersin kafa kafaya sonra gelir senin o defalarca çalıştığın viraj.O hastaneye, sen?

    Hobi olarak yapıyorsun diyelim.Yetmiyor sana 125 lik sollarken falan sıkıntı oluyor.shifte göre boşsun atladın motora.Bugün nereye gitsem diye düşünürken yav şurayı çok övüyorlar bi gidiyim oraya hemde manitayla güzel vakit geçiririz.Çıktın yola arkada manita.Yanında doblo hızı 130.Geçmeye çalışıyosun.İki saat bekle ki 135 e çıkacakki geçesin.Onun arkasından git dur o yavaşladımı sen yavaşla o hızlandımı sen hızlan, taşını, tozunu, suyunu ye dur doblonun. Bunun içinse al bi 250 lik kawasaki. Gazı açtığın anda ne doblo ne mercedes var sollayamayacağın.

    Ulaşım içinse zaten yeterli motorun, güzel görünüyor, az yakıyor, arıza vermez, parça bol ve ucuz.Çok para kazanmıyorsun.Hatta az kazanıyorsun.Genç adamsın başka yerlere harca paranı.Kendini geliştirmeye harcaki daha fazla kazanabil ilerde.

    Sağlıcakla kal genç kardeşim...
    Kulak asıyorum.Dediğim gibi yarışmıyorum fakat CBR 125'e moto2 deki donanımlı binince otobanda yanına gelen her araba yavaslıyor bakıyor dikkatim dağılıyor.Bu yüzden tercihim oluyor.Dediğin gibi sağa sola gitmeye gelirsek evet onu yapıyorum fakat sevgilim yok

    Kawasaki 250' çok cılız yani cbr ya en çok yaşadığım problem tutunamıyorum depoya ben motoru 45 dece yatırmısım dizimi değdiricem yere motor yalpalıyor.Ağırlık merkezi denilen olay yok cbr de O yüzden 250 olur ise tek tercihim Hyo 250 / gelecek olan r25 yamaha isterse 14.000 olsun onuda alırım dediğim gibi ona bu para buna bu para verilir mi demem 15.000 ' e kadar yeterki beğeneyim.

    Dediğin şey çok doğru " beğendiğinde onu elde etmeye çalışıcaksın,Bazılarını elde ediceksin, yetmeyecek, daha yokmu diyeceksin.Bazıları belli bi süre hayal olarak kalıcak hiç beklemediğin bi anda ulaşıcaksın ve bumuymuş diyeceksin." Geçenlerde 380 liraya pc koltuğu aldım ferrari tasarımlı uzun boyun destekli falan diye ihtiyacım var mı yok ama istedim işte elde ettim suanda da oturuyorum Elbette yetmicek daha fazlası olacak ama belli zamanları var.Açıkçası alacağın yada yapacağın birşeyi asla erteleme gibi felsefem var.Aksi takdirde almadığım her günü kayıp olarak görürüm.Şuanda da go pro istiyorum mesela onuda hyo alınca alırım artık GTR 250 ile giderken yanımdan geçsinler sorun değil ama yanımdan geçen adam keko olmasın şahin doğan ile doblo ile beni riske atmasın.Splinter mercedesler otobanda yanımdan 160 la geçtiğinde sarsılmayayım.Otobana gitmemin sebebi ise bursada bir kapalı otoban var 1.8 km virajıydı 0-100 deneme tek teker benzeri şeyleri orada yapmaktayım.Asfalt süper ne tır geçmiş üstünden ne kamyon ne araba

    Umarım yeterince açık olabilmişimdir.

  7. #27

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Falcon Crown 150
    Alıntı SBK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kulak asıyorum.Dediğim gibi yarışmıyorum fakat CBR 125'e moto2 deki donanımlı binince otobanda yanına gelen her araba yavaslıyor bakıyor dikkatim dağılıyor.Bu yüzden tercihim oluyor.Dediğin gibi sağa sola gitmeye gelirsek evet onu yapıyorum fakat sevgilim yok

    Kawasaki 250' çok cılız yani cbr ya en çok yaşadığım problem tutunamıyorum depoya ben motoru 45 dece yatırmısım dizimi değdiricem yere motor yalpalıyor.Ağırlık merkezi denilen olay yok cbr de O yüzden 250 olur ise tek tercihim Hyo 250 / gelecek olan r25 yamaha isterse 14.000 olsun onuda alırım dediğim gibi ona bu para buna bu para verilir mi demem 15.000 ' e kadar yeterki beğeneyim.

    Dediğin şey çok doğru " beğendiğinde onu elde etmeye çalışıcaksın,Bazılarını elde ediceksin, yetmeyecek, daha yokmu diyeceksin.Bazıları belli bi süre hayal olarak kalıcak hiç beklemediğin bi anda ulaşıcaksın ve bumuymuş diyeceksin." Geçenlerde 380 liraya pc koltuğu aldım ferrari tasarımlı uzun boyun destekli falan diye ihtiyacım var mı yok ama istedim işte elde ettim suanda da oturuyorum Elbette yetmicek daha fazlası olacak ama belli zamanları var.Açıkçası alacağın yada yapacağın birşeyi asla erteleme gibi felsefem var.Aksi takdirde almadığım her günü kayıp olarak görürüm.Şuanda da go pro istiyorum mesela onuda hyo alınca alırım artık GTR 250 ile giderken yanımdan geçsinler sorun değil ama yanımdan geçen adam keko olmasın şahin doğan ile doblo ile beni riske atmasın.Splinter mercedesler otobanda yanımdan 160 la geçtiğinde sarsılmayayım.Otobana gitmemin sebebi ise bursada bir kapalı otoban var 1.8 km virajıydı 0-100 deneme tek teker benzeri şeyleri orada yapmaktayım.Asfalt süper ne tır geçmiş üstünden ne kamyon ne araba

    Umarım yeterince açık olabilmişimdir.
    Benimki öneri, paranı nasıl istersen öyle harcarsın...
    Otobanları arabalarla paylaşıyorsun dikkat et...
    250 cc de karar kıldıysan canın ne istiyorsa onu al...

    Kız arkadaşın olur illaki

  8. #28
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    benim tavsiyem 250ccye geçmen, 600cc ve üzeri motorlar yakıt, vergi, bakım, kasko vs masraflardan ötürü 125ten ÇOK fazla, hem kendine daha çok para ayırabılmen hem sindirerek trafikte ve motorda kendini yavaş yavaş biraz daha eğitmen için bu yönde düşünüyorum. belki şuan sana 250cc zaman kaybı gibi gelebilir, ama viraj içinde kumla kedi köpekle yada şeridinden çıkmış aylak bir şöförle karşılaştığında 250ccnin tepkileriyle 600ccnin tepkileri birbirinden çok farklı olacaktır... buna karşı olarak 600ccnin torku da seni tehlikeden kurtaracak diyenler de olacaktır elbet ama senin reflekslerin henüz ona hazır mı?

    iş arasında bu kadar toparlayabildim cümlelerimi, sürçü lisen ettiysek affola yine tercih senin...

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    Yakıt,bakım vs maliyet açısından 250cc üstünü hiç düşünme bile... Ben tam 1 sene sıfır gt250 kullandım ve CC büyütmek için sattım. 1 yılda 4.023 tl ( 4 bin 23 lira-- 4 milyar 23 milyon ) benzine para verdim.....sadece benzine verdiğim paradır. Bakımdır zincirdir hiç bişey yok daha....4 silindir 600cc ortalama bundan 2 kat daha masraflı olacak.. Bu arada 600cc bir enduro aldım, cc büyüdükçe masraf artmaya başladı gözüm korktu ya az binecek yada daha masrafsız bişey alcam,aklıma Hyosung x5 yattı fuarda gelince iyice anlaşılır ne olduğu,merakla bekliyorum...

    kısadan hisse Motoru almakla iş bitmiyor var oğlu var....

  10. #30

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt,bakım vs maliyet açısından 250cc üstünü hiç düşünme bile... Ben tam 1 sene sıfır gt250 kullandım ve CC büyütmek için sattım. 1 yılda 4.023 tl ( 4 bin 23 lira-- 4 milyar 23 milyon ) benzine para verdim.....sadece benzine verdiğim paradır. Bakımdır zincirdir hiç bişey yok daha....4 silindir 600cc ortalama bundan 2 kat daha masraflı olacak.. Bu arada 600cc bir enduro aldım, cc büyüdükçe masraf artmaya başladı gözüm korktu ya az binecek yada daha masrafsız bişey alcam,aklıma Hyosung x5 yattı fuarda gelince iyice anlaşılır ne olduğu,merakla bekliyorum...

    kısadan hisse Motoru almakla iş bitmiyor var oğlu var....
    Babamlada konuştum oda 15.16000 şuan çok dedi Aile motora maddi olarak destek vermiyor.Manevide çok verdiği söylenemez

    Kararım Hyosung GTR 250 / Sıfır almayı düşünüyorum fakat 2.elleride uygun olanlar var şuana kadar hep 0 km kullandım 2.elde düşünmüyor değilim en fazla 1 yıl kullanırım sonrası kısmet.Alırsam 2014 kasayı beklerim şubatta alıcam çünkü eğer bu zamana kadar YAMAHA R25 gelir ise onuda değerlendiririm gelmez ise HYO Ayrıca son kasası olucak 2013 yani aşşağısınıda almam isterse 4.000 tl olsun

  11. #31
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    ninja 300 bak

  12. #32

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja 300 bak
    Onun parasını vericek olsam xj6 diverson alırım var mı 14-15 e ninja 300 olsada 2.el piyasası yok ayrıca HYO'dan daha az beğeniyorum.

  13. #33
    hellboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Muratlı
    Motosikleti
    Honda CBR 600FA 2013
    http://www.ilanimo.com/ilandetay-vasita-motosiklet-xj6-f-diversion--baslangic-motoru-mukemmmelllll-45265-goster
    bunu bi incele belki hoşuna gider

  14. #34

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Ayağını yatağına göre uzatmalı sın demek bana düşmez ama çok erken yaşta çok büyük sıkıntı çekmek bence mantıklı değil. Bütün gelirin motorun kredi borcuna, motorun benzinine, motorun bakımına, motorun vizesine (vs) gidecek. Dünya'dan hiç başka bir beklentin olmayacak. Ekstra hiç bir giderin olmayacak. Vitrinde beğendiğin bir şeyi bile alıp almamakta tereddüt edeceksin. Hatta motora binerken biraz bileğini bükecek olsan yakıt masrafını düşüneceksin. Bence bütün bu sıkıntılara değmez. Benzer sıkıntıları ben de yaşadığım için paylaşmak istedim. Hyosung daha iyi olduğu için demiyorum ama al bi Hyosung rahat et.

    Zaten gerekli diğer şeyleri Cem kardeşim söylemiş.
    LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!

  15. #35

    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler 2014 Mart Ayın'da HYOSUNG 2014 alıcam./ Bu zamana kadar Yamaha R25 gelir ise fiyatı 14.000/15.000 olur ise ilk alanlardan olurum

  16. #36
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Kendimi fena kaptirmisim... tum yorumlari, cevaplari okumusum, yeni alicagin motosikletin hayirli olsun


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)