s.a arkadaşlar 3 sorum olcak
1.çift silindirli mobylette çok yakarmı
2.yokuşlarda iki kişi zorlanırmı
3.max hız kaç km çıkar
s.a arkadaşlar 3 sorum olcak
1.çift silindirli mobylette çok yakarmı
2.yokuşlarda iki kişi zorlanırmı
3.max hız kaç km çıkar
Gelip gidip soru soruon sadece. İyice yahoo answers muamelesi yapiyon foruma..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
onasıl bir soru, çifr silindir olur 125 cc olur fark olmaz, çift silindir kaç cc, kaç beygir, belli değil bunların cevabını nasıl vermemizi bekliyorsun.
bilmiyosanız yazmayın
Sen yazmasana hic? Biz forumca senin aradigin cevaplari veremedik, bunu her actigin baslikta gorduk/goruyoruz. Biz karsilayamiyoruz senin isteklerini..
Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..
1 = Benzini resmen içer.
2 = Arsel atarsan yokuşta iyi çeker son sürat düşük olur. Glardoni atarsan arsel kadar çekmez ama iyi kaçar.
3 = Çekiş istiyorsan arsel at son sürati pek yoktur. Hız istiyorsan glardoni at tek kişi üzerine yatarsan 150-160 görür. Tabi motorun durumuna ve performansına göre değişir. Çiftte 160dan fazla görende var.
1 çok yakar
2 zorlanmaz ama günlük kullanıma uygun değildir. 2 tane ayrı moped motorunun tornada veya bir topuz ile birleştirilmesi ve ayarlanması ile yapılır. ustalık ve malzeme kalitesi ister.
birkaç tane şehir dışında giderek azalan bir uğraş.iyi yapılamazsa aşırı titreşimli gürültülü saçma sapan bir çift ve boş bir cüzdan kalabilir geriye.
3) 120 -150 arası çıkar sürekli gidemez yokuş, rüzgar yardımı ve ciğerini sökerek gidince ulaşır bu hızlara.
4 de benden olsun. kullanacağın şase sağlam olmalı zaten kendine zor yeten mobileti bir de 2 katı güce ulaştırıyorsun.
not:forumun arama motoru var. eski konularda bu işler defalarca tartışıldı kullanırsan daha çok bilgin olur.
çift silindir mobilet diye bir şey yok.
sonradan iki motor bloğunu birleştirerek çift silindir veya dört motor bloğunu birleştirerek dört silindire kadar çıkıyorlar
krank millerine kama kanalı açarak kamalı bağlantı yapıyorlar, zaten adamlar krank milini orjinal silindir hacmine göre tasarlıyorlar sen gidiyorsun arsel polini glardoni eleştro gibi farklı silindir kullanıyorsun bir de çift yapıyorsun kama da haliyle kesiyor. uzak durulması gereken hususlar bir motor bloğu daha alacağına, ybr mbr falan al derim ben
Teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)