MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri

Çift Silindirli Mobylette Hakkında

  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar

    s.a arkadaşlar 3 sorum olcak
    1.çift silindirli mobylette çok yakarmı
    2.yokuşlarda iki kişi zorlanırmı
    3.max hız kaç km çıkar


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2
    Linwelin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 / 2011
    Gelip gidip soru soruon sadece. İyice yahoo answers muamelesi yapiyon foruma..
    Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma..

  3. #3
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Honda Cbr250 R
    onasıl bir soru, çifr silindir olur 125 cc olur fark olmaz, çift silindir kaç cc, kaç beygir, belli değil bunların cevabını nasıl vermemizi bekliyorsun.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    bilmiyosanız yazmayın

  5. #5
    Linwelin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 / 2011
    Sen yazmasana hic? Biz forumca senin aradigin cevaplari veremedik, bunu her actigin baslikta gorduk/goruyoruz. Biz karsilayamiyoruz senin isteklerini..
    Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma..

  6. #6
    gökhan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2013
    Şehir
    Karaman
    1 = Benzini resmen içer.
    2 = Arsel atarsan yokuşta iyi çeker son sürat düşük olur. Glardoni atarsan arsel kadar çekmez ama iyi kaçar.
    3 = Çekiş istiyorsan arsel at son sürati pek yoktur. Hız istiyorsan glardoni at tek kişi üzerine yatarsan 150-160 görür. Tabi motorun durumuna ve performansına göre değişir. Çiftte 160dan fazla görende var.

  7. #7
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 hemde siyah:D
    1 çok yakar
    2 zorlanmaz ama günlük kullanıma uygun değildir. 2 tane ayrı moped motorunun tornada veya bir topuz ile birleştirilmesi ve ayarlanması ile yapılır. ustalık ve malzeme kalitesi ister.
    birkaç tane şehir dışında giderek azalan bir uğraş.iyi yapılamazsa aşırı titreşimli gürültülü saçma sapan bir çift ve boş bir cüzdan kalabilir geriye.
    3) 120 -150 arası çıkar sürekli gidemez yokuş, rüzgar yardımı ve ciğerini sökerek gidince ulaşır bu hızlara.
    4 de benden olsun. kullanacağın şase sağlam olmalı zaten kendine zor yeten mobileti bir de 2 katı güce ulaştırıyorsun.


    not:forumun arama motoru var. eski konularda bu işler defalarca tartışıldı kullanırsan daha çok bilgin olur.

  8. #8
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    çift silindir mobilet diye bir şey yok.
    sonradan iki motor bloğunu birleştirerek çift silindir veya dört motor bloğunu birleştirerek dört silindire kadar çıkıyorlar
    krank millerine kama kanalı açarak kamalı bağlantı yapıyorlar, zaten adamlar krank milini orjinal silindir hacmine göre tasarlıyorlar sen gidiyorsun arsel polini glardoni eleştro gibi farklı silindir kullanıyorsun bir de çift yapıyorsun kama da haliyle kesiyor. uzak durulması gereken hususlar bir motor bloğu daha alacağına, ybr mbr falan al derim ben

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Teşekkürler
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)