Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Dl 650 Vstrom & Kawasaki Versys

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    izmir-bayindir
    Motosikleti
    suzuki vstrom dl 650 2006
    Mrb arkadaslar yeni motor alıcm nasipse ancak cok kararsız kaldım bu iki motor arasında ,daha önce kullandıgım motorlar sırasıyla
    Mondial 151 rs scooter
    Hyosung gv 250
    Yamaha dragstar 650 classic
    Boyum 1.85 civarında anladımki benim tarzım enduro yada touring bu yaz dragstar ile ruzgar yuzume yuzume vurdukca nefret ettim cruiser motordan :) daha önce vstromu kullanma sansım olmustu gercekten guzel motor hızlanması falan filan her yonden 2006 modelinden bahsediyorum ancak versys u kullanma sansım olmadı ancak inceledigim yurtdısı forumlarında youtube daki videolarda ikisininde performansı hemen hemn aynıymıs ancak vstromun selesi versys sa gore daha geniş bu kesin bide ruzgarı daha iyi keseceği kesin gibi benim arada kaldıgım konu yakıt konusu sonucta ikiside 650 cc ama internetteki degerlerde versys daha az yakıyor gibi geldi bana birde beni dusunduren bi arkadasımda er6 n vardı parcaları birazcık pahalıydı ve bulması zordu ancak vstrom Türkiye de gercekten tutulan bi motor kullanıcısı cok ancak inceledeğim bi videoda kullanıcı frenlerinden hiç memnun değildi ve modelde abs modeliydi yani 2007 ve yukarısı bu iki motoru deneyip kullanan arkadaslar varsa bi kac yorum yazarsanız sevinirim tesekkürler.....


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    MetinK. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Vstorm Daha Güzel Duruyor Sanki

  3. #3
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Motorunu sattı, araba aldı.
    rüzgar vurmasından rahatsız oluyorsanız gv 250 de aynı sorunla karşılaşırsınız cam taktırırsanız geçer ama

  4. #4
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Bir kere ne Storm Ne versy .. ENDURO değil.

    Ama versy her zaman yolda storm a 10 çeker ....
    VERSY çok güzel makina ama tr de salak ca hantal storm hastası millet

    Benim favorim versys ....
    Yurt disında tutulur da

  5. #5
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    versys gibi motorum olsun çok değil 3 5 milyar borcum olsun

  6. #6
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    Kaymakam
    V-strom un heybetli oluşu beni cezbediyor açıkçası..versys den daha konforlu olduğunu versys in de daha iyi gaz yediğini okudum..Neticede V-strom neredeyse 11.000 tl başlıyor fiyat olarakta görsellik olarakta kalitesi zaten ortada tercih nedenim olurdu..

  7. #7
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Versys i kullanmadım ama V strom hakkaten 9 numara motor. Hızlanması, ara gazı, son hızı (180 e kadar tırmanıyor, 190 a nazlanıyor, 200 e zorlanıyor) çok iyi. Ama yakıt konusunda Versys in daha ekonomik olduğunu duydum. DL650 Şehirler arası 100 km sabit hızla çok rahat 4 - 4,5 lt yakıtı görüyor. Gel gelelim şehir içi azda gaza geldiysen 10 lt görmen işten bile değil.
    DL650 nin bakımı biraz tuzlu ( Versys i bilmiyorum) 10000 bakımında (Bakımı 5 binde bir) 550 tl fatura çıkardılar. Balatalar, filtreler, yağ, 4 buji işçilik vs. 450 ye zor anlaştık.
    Sen en iyisimi ikisini de kullan hangisi kafana yatarsa onu al. (Ama mutlaka V Strom al )

    Özellikle firen konusunda söylenecek bir şey varsa firenleri çok iyi. ABS li versiyonunu kullanıyorum Asfaltta iyi eyvallah birde toprak yolda deniyeyim dedim:

    Önce sadece arka fireni kitletim dedim oda ne toprakta bile kitlemiyor. Bir iki derken iyice cesaretlenip ön fireni kitletip tekeri kaydırayım diyorum olmuyor olmuyor

    Firen konusunu kafana takma. Aniden manetleri sıksan da aracın dengesi bozulmuyor ve her yolda rahatça durabiliyor. Tabi ki sürüş tekniklerini de bilmen gerek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kere ne Storm Ne versy .. ENDURO değil.

    Ama versy her zaman yolda storm a 10 çeker ....
    VERSY çok güzel makina ama tr de salak ca hantal storm hastası millet

    Benim favorim versys ....
    Yurt disında tutulur da
    9000 devirde 195 ile gittiği için mi yoksa 4 saniyede 100 km hıza ulaştığı için mi hantal. Hastasıyız dede. 2 teker olsun yeter.
    Pisman bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kere ne Storm Ne versy .. ENDURO değil.

    Ama versy her zaman yolda storm a 10 çeker ....
    VERSY çok güzel makina ama tr de salak ca hantal storm hastası millet

    Benim favorim versys ....
    Yurt disında tutulur da
    Vstromun neresi hantal. 4 saniyede 100e çıkıyor.
    Pisman bunu beğendi.

  9. #9
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    V-strom diyince bende akan sular durur.

  10. #10
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    versys düşünmeden

  11. #11
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    yok
    vstorm daha heybetli duruyor ama parça konusunda bilgisi olan söylesin motoru aldıktan sonrası da önemli

  12. #12

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    bence de versys, daha ince, daha hafif, daha beygirli, tip görecelidir ama bence daha yakışıklı. Sadece koltuk konforu daha iyi dl'nin. o kadar konfor arayan arabayla gezsin.

  13. #13
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı shooter1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vstorm daha heybetli duruyor ama parça konusunda bilgisi olan söylesin motoru aldıktan sonrası da önemli
    Suzuki nin 650 serisinin tüm parçaları (motor aksamı) birbiri ile uyumlu. Urfa da bile eksiksiz tüm bakım sarf malzemelerine ulaşmak mümkün.

  14. #14

    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    izmir-bayindir
    Motosikleti
    suzuki vstrom dl 650 2006
    Ikisinide deneyen varmi arkadaslar ...

  15. #15

    Üyelik
    19 Ekim 2013
    Şehir
    Samsun
    Bizde versys var.
    Versys=versatile and system(her yola gelebilen denebilir)
    Tüketim az,
    serilik(er6 serisinin motoru beygir düşürülmüş tork artmış)
    viraj alma aks mesafesi kısa olduğu için çok iyi.Yol tutuşta aynı şekilde.(kullananlara sorun kıvraklığından bahsederler hep)
    En son olarak resimlerde yüksek olduğu için ince gibi durabilir ama yakından görünce bayağı heybetli.İlk gördüğümde şaşırdım.
    Benim boyum 1.85 anca bacaklarım yetişiyor.
    Ek:
    2008 Motorcycle of the Year Award

    2008 Best in Class "Allrounder class" award

    2008 yılında 2 tane ödül almış.Yılın motoru ve sınıfında en iyisi.
    2010 model sonrası olan modellerde eski titreşim sorunu ve çoğu olumsuzluk giderildi.(parça kalitesi)
    --------------------------------------------
    Özet olarak.
    uzun yol yaparım arada araziye girerim diyorsan alabilrsin.
    Dl 650 güzel motor ama pek bilgim yok hakkında.
    Performans
    https://www.youtube.com/watch?v=5tLxmC0Ko_k" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
    Arazi
    https://www.youtube.com/watch?v=08_aGdvQ9vI" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

    Mesaj üzerinde değişiklik yapma hakkım kalmadı.Ondan dolayı buraya ekledim.(videolar çıkmamış)

    Performans
    https://www.youtube.com/watch?v=5tLxmC0Ko_k
    arazi
    https://www.youtube.com/watch?v=08_aGdvQ9vI

  16. #16

    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    izmir-bayindir
    Motosikleti
    suzuki vstrom dl 650 2006
    Uzun yol yapicm zaten araziyede girerim testlerde vstrom arazi icin daha uygun diyolar ama versys cok yakisikli duruyor bu arada cb 500 x gelcekmi bilgisi olan varmi suan ben yurtdisinda cruise gemisinde calistigim icin burda yakindan gorme sansim oldu guzel duruyor incelemelerine baktim cok ovuyolar...

  17. #17
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı Wiking adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizde versys var.
    Versys=versatile and system(her yola gelebilen denebilir)
    Tüketim az,
    serilik(er6 serisinin motoru beygir düşürülmüş tork artmış)
    viraj alma aks mesafesi kısa olduğu için çok iyi.Yol tutuşta aynı şekilde.(kullananlara sorun kıvraklığından bahsederler hep)
    En son olarak resimlerde yüksek olduğu için ince gibi durabilir ama yakından görünce bayağı heybetli.İlk gördüğümde şaşırdım.
    Benim boyum 1.85 anca bacaklarım yetişiyor.
    Ek:
    2008 Motorcycle of the Year Award

    2008 Best in Class "Allrounder class" award

    2008 yılında 2 tane ödül almış.Yılın motoru ve sınıfında en iyisi.
    2010 model sonrası olan modellerde eski titreşim sorunu ve çoğu olumsuzluk giderildi.(parça kalitesi)
    --------------------------------------------
    Özet olarak.
    uzun yol yaparım arada araziye girerim diyorsan alabilrsin.
    Dl 650 güzel motor ama pek bilgim yok hakkında.
    Performans
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=5tLxmC0Ko_k[/url]
    Arazi
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=08_aGdvQ9vI[/url]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

    Mesaj üzerinde değişiklik yapma hakkım kalmadı.Ondan dolayı buraya ekledim.(videolar çıkmamış)

    Performans
    https://www.youtube.com/watch?v=5tLxmC0Ko_k
    arazi
    https://www.youtube.com/watch?v=08_aGdvQ9vI
    hocam samsunun neresindesiniz versys i görmek isterim

  18. #18
    zaferce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Ben ikisini de denedim. 7000 km'dir V-Strom sahibiyim. MT03'ten geçtim.

    Versys daha sportif; yatması kalkması, kontraya tepkileri ve frenleme çabukluğu daha hızlı. VStrom daha konforlu. Ama her ikisi de bir çıplak motosiklet gibi değil. VStrom'un kontraya verdiği tepkiler bir tık daha geç. Frenleri ise berbat. ABSli bir model kullanıyorum. Frende tutma gücü var. O konuda sıkıntısı yok ama ABS çok erken devreye giriyor. Fren manetini ilk sıktığınızda ilk ısırış hemen hemen hiç yok. Ama artan basınçla devam ettiğinizde ağırlık transferinin yavaş oluşundan mı, amortisörün yumuşak olmasından mı, ABS'nin erken devreye girmeye programlanmasından mıdır nedir tam güçlü fren yapılacak anda, tam motorun duracağı zamanda ABS motoru salıyor. ABS'li modelde her sert fren yapışınızda ABS'nin devreye girmesini önemsemezseniz fren mesafesi de çok değil. Ama ben beğenmiyorum, sevemedim. Versys'in frenleri ise ön amörtisörün sertliğine rağmen çok dalıyor ve macunumsu bir his veriyor. Bunlardan VStrom, hızlı olsa da yumuşak kullanan adam motoru. Bazı abilerimiz vardır virajlarda herkesten çabuktur, genel olarak tecrübesi hayli fazladır, çok ileriye bakar, iyi plan yapar o şekilde kullanır. Ve der ki "Yıllarca VStrom kullandım bir kere bile ABS devreye girmedi." O şekilde kullanan abilere uygun bir motor VStrom. Versys ondan bir tık daha sportif ama konfor konusunda gerisinde kalıyor. Motor titreşimi Versys'de daha çok. Versys motor karakteristiği olarak daha çok tek silindirli gibi davranıyor.

    İki silindirli BMW F650GS bu sınıfta daha kıvrak, frenleri daha güçlü bir alternatif olarak görünüyor.

    Amaç konfor, geniş bagaj, artçı konforu ve tempolu ama sert olmayan uzun yolculuklarsa VStrom. Daha sportif, kıvrak sürüşler isteniyorsa Versys. Para varsa BMW F650GS Twin (2008+). Daha da çok para varsa Yamaha Super Tenere veya BMW R1200GS.

    Bozuk köy yollarına hiç girilmeyecekse Honda CBF600, Fazer600, CBF1000, Fazer8 gibi çıplak modellere doğru yelken açılabilir.
    erro, maxi97 ve copycat bunu beğendiler.

  19. #19

    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    izmir-bayindir
    Motosikleti
    suzuki vstrom dl 650 2006
    Aslinda benim encok tip olarak begendigim motor yamaha xt 660z tenere ama malesefki tek silindir ve kullanicisi gercekten az yakitta cbf 600 ve digerlerinde duyduguma gore cok diceksinizki 650 motorun ne kadar az yakmasini bekliyosunki diye motorla gercekten cok gezen biri oldgum icin benim icin yakit onemli nc 700 x kdr az yakmasini beklemiyrm ama 100 km de 6-7 lt. Birz koyr gibi geliyor malum benzin fiyati burda suan kanarya adalarindayim 97 oktan benzin yanlis gormediysem 1.08 euro boyle bi fiyat olsa zaten bizde yakita hic bakmazdik herhalde... Bu arada cvp yazan arkadaslara cok tskkurler guzel faydali bilgiler var,..

  20. #20
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    tenere ortalama yüzde 70 offroad dur. vstrom ve versys yüzde 80-90 on road. öncelikle konfor aradığınızı ve toprak yollardan başka araziye girmeyeceğinizi düşünürsek sizin için en iyi seçim vstrom.

    ben tercih eder miydim? transalp varken hayır. boyum sebebiyle tenereye hiç bir zaman ulaşamayacağımdan tercihim bu yönde olurdu
    HELLAS bunu beğendi.


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)