Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

marşa basınca kablolar çok ısınıyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    arkadaşlar marşa basınca akü kabloları çok ısınıyor bant bağladım bandı bile eritti normalmi bu durum çünkü ayak marşı olsa ısınmazda marş motoru aküyü çekiyor ve ısınıyor birde araba akü sü ile takviye etsem birşey olurmu
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Tesisatta sıkıntı olmasa o derece ısınmaz,sen tez zamanda tesisatına baktır yoksa yakarsın motoru allah muhafaza..

  3. #3
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Motor geçmi çalışıyor ?

  4. #4
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı ots adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor geçmi çalışıyor ?
    evet geç çalışıyor
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  5. #5
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    marşa fazla uzun basma 2 marş arası biraz bekle yoksa tesisatı yakarsın geç çalışma sebebini bulup düzeltmeye çalış

  6. #6
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı ots adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marşa fazla uzun basma 2 marş arası biraz bekle yoksa tesisatı yakarsın geç çalışma sebebini bulup düzeltmeye çalış
    bujiyi söktüm simsiyah olmuştu aküde bitik buji kontrol ediyorum motor yavaş döndüğü için ateşlemede belli olmuyor ama akü bitmeden önce motor rahat çalışıyordu rolantida çalıştırdım gaz vermedim ondan siyah oldu herhalde çünkü yağ yaksa duman çıkar egzoz dan motor yerde 110cc atv motoru ne ayak marşı var nede vurdurma imkanı
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  7. #7
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    akü kablolarına sonradan müdahale edilip değiştimi çünkü gerekli akımı çekemediğinden ısınıyor kablolar ince kalıyor.kalın kablo ile değişirse sorun olmaz.

  8. #8
    yakamoz7795 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    05' Kawasaki Z750S
    Daha Önce Akü ile veya tesisatla kablolarla oynandımı Kısa Devre olasılığı yüksek o yüzden kablolar çok ısınıyor olabilir. Elektrik Tesisatını servise göster. Durumu anlat

  9. #9
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı yakamoz7795 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha Önce Akü ile veya tesisatla kablolarla oynandımı Kısa Devre olasılığı yüksek o yüzden kablolar çok ısınıyor olabilir. Elektrik Tesisatını servise göster. Durumu anlat
    kısa devre olsa sigorta atmazmı
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  10. #10
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Marka model kilometre alabilirmiyim bide karbüratör ayarlarıyla oynadınızmı ?
    Aküyü en kısa sürede şarj ettir uzun süre boş bekleyen akünün ömrü kısalır aküyü şarj ettikten sonra bujiyi sök tırnak arasını temizle buji deliğinin içine ince hortum yada onun gibi birşeyle çok az benzin dök büyük ihtimalle tek marşta çalışacaktır bujinin siyah olması genelde yanlış hava ayarından yada yanlış buji kullanıldığı içindir servisine götürüp kontrol ettirmenizde fayda var atv lerde ayak marşı değilde genelde elden çekme ip oluyor bi bakın sizin motordada olabilir

  11. #11
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    benim atv motoru 110cc cup motoru sadece vitessiz yani herşeyi aynı evet hava ayarı ile oynadım sıkıp 2 tur gevşettim kesin ondan oldu yeni ngk buji var akü olsa deniyeceğim birde marşa basınca akü çabuk bitiyor yaw

  12. #12
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Bence kablolar incedir yada bir yerde iyi temas etmiyor olabilir.Veya bir yerde kiriklik olabilir.

  13. #13
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    kablolar ince 2-3 marşta alsa sorun yokta uzun süre marşa basınca oluyor

  14. #14
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    marş işlemi çok cidi güç isteyen bir iştir ve bir miktar ısınma olması normaldir. ısınma sadece marşa basmanızla alakalı ortaya çıkıyorsa, motor çalıştıktan sonra farlar açık durumda bir süre yolculuk yapın. sonra motoru durdurmadan bahsettiğiniz kabloların ısısını bir daha kontrol edin. ısınma yoksa marş bobini ve marş motorunun ve bunlara ait kabloları kontrol ettirin.

  15. #15
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş işlemi çok cidi güç isteyen bir iştir ve bir miktar ısınma olması normaldir. ısınma sadece marşa basmanızla alakalı ortaya çıkıyorsa, motor çalıştıktan sonra farlar açık durumda bir süre yolculuk yapın. sonra motoru durdurmadan bahsettiğiniz kabloların ısısını bir daha kontrol edin.
    onu kontrol etmiştim çalıştıktan sonra kablolarda sorun yok sadece marş aşamasında ısınıyor ama akü bulup çalıştırabilirsem birdaha kontrol ederim
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  16. #16
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Tamamda buji kodu eski bujiyle aynımı bu önemli yoksa hava ayarını düzgün yapsan bile bir süre sonra buji kararır tekrar problem çıkarır yazın problem olmayabilir ama hava soğuyunca problem olur kitapcığı varsa bak orda hangi bujinin kullanılacağı yazar bide araba aküsüyle takviye yapabilirsin ama uzun süre marşa basmaman lazım ve 2 marş arası bi müddet beklemen lazım yoksa bu sefer tesisat yanar yani simdi yapacağın
    1-bujiyi sök temizle
    2-buji deliğinden az miktarda benzin dök bujiyi geri tak
    3-takviye kablosuyla motoru çalıştır
    4-rölantiyi yükselt ve motoru servise götür

  17. #17
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı ots adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamda buji kodu eski bujiyle aynımı bu önemli yoksa hava ayarını düzgün yapsan bile bir süre sonra buji kararır tekrar problem çıkarır yazın problem olmayabilir ama hava soğuyunca problem olur kitapcığı varsa bak orda hangi bujinin kullanılacağı yazar bide araba aküsüyle takviye yapabilirsin ama uzun süre marşa basmaman lazım ve 2 marş arası bi müddet beklemen lazım yoksa bu sefer tesisat yanar yani simdi yapacağın
    1-bujiyi sök temizle
    2-buji deliğinden az miktarda benzin dök bujiyi geri tak
    3-takviye kablosuyla motoru çalıştır
    4-rölantiyi yükselt ve motoru servise götür
    motorcudan cup bujisi olarak aldım model olarak hiç bakmadım üstündeki bosh buji idi cup için birde motor yerde ve servise götürme imkanım yok kendim yaparım tarif ederseniz karbüratör ayarını
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  18. #18
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Eski buji duruyormu marka ve modeli nedir

  19. #19
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    evet duruyor

  20. #20
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı rambomert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kablolar ince 2-3 marşta alsa sorun yokta uzun süre marşa basınca oluyor
    burda cevabı vermişsin zaten kablolar ince gerektiği gücü çekemediğinden ısınıyor bujide onda bunda sorunu aramaya gerek yok...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)