Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

2004 yamaha r1

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    onrbab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    eskiden di yok artık
    yaw ser_dar_r1
    hocam sen cok saglam bi alet almıssın
    ne diyelim hayırlı olsun kazasız günlerde kullanman dileğiyle
    bide daha onceden tecrubem var demıssın acaba hangi motorlarda kac sene tecrube yaptın bi yazarmısın ?
    RR gençliği


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Nisan 2006
    kaç gibi binersin ? helvacıları arıyorum ben 10 kilo sipariş vereyim yarına.

  3. #23
    ser_dar_r1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Alıntı haasta adlı üyeden alıntı
    kaç gibi binersin ? helvacıları arıyorum ben 10 kilo sipariş vereyim yarına.


    ayrıca:(yusuf yusuf)

  4. #24
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Başlangıç motoru gereksiz diyenler için bile büyük o makine...Kolay gelsin.Gaza gelip kursa gerek yok ben bakarım başımın çaresine diyorsanız-aman diyim .Asıl tehlike o zaten.Şimdi iki üç alıştırma turu attıktan sonra o kadar da zor değilmiş diyecek,yavaş yavaş iş-ev veya iş cadde artık nerde oturuyorsanız yol yapmaya başlayacaksınız.Ama öyle bir durum ki bu,acil bir frende ne yapılır,kusursuz viraj dengesi nasıl sağlanır bilmiyor olacaksınız.Bir kursun önemi de burda ortaya çıkıyor işte.Gitmezseniz,kendi güvenliğiniz için en azından dur-kalk,fren ve farklı devirlerde sürüş için boş bir alan bulun ve bunları periyodik olarak tekrar edin.Sıkılmayın,boşvermeyin.Tabut yolcusu olmaktan daha iyidir.Sevgilerle...

  5. #25
    super_meke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    varadero
    serdar benım hayalımdekı makınayı almıssın inşallah güle güle kazasız belasız kullanırsın motorunu ama eger sağlığını duşunuyorsan hondanın duzenledıgı kurslar var bence onlara katılmalısın ve herzaman full dıkkat ve full koruma olmalısın
    moralini bozma insanın isteyipte başaramadığı pek bişey yoktur.
    hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin

  6. #26
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    motoru almışın bize de kazasız sürüşler demek düşer
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  7. #27
    ser_dar_r1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    allh razı olsun beyler btün isteyenlere nasp olur inş...

  8. #28
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Benim aklımda bu tarz aşırı güçlü motorlar için geçici olarak beygir gücü azaltmak olası mıdır sorusu vardı, konu da açmıştım, istersen fabrikayla bu tarz bir işlemin yapılıp yapılamayacağını görüş.

  9. #29
    ser_dar_r1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    abi o tarz bi düşünce mantıklı fakat adam motora acır ya beygiri kısıcağıma irademi kısarım düşük devirlerde giderim,bu işi kaptıktan sonrada gerisi gelir gibi

  10. #30
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Oo hala hayattasın serdar. Demekki motoru kullanmaya daha başlamamışsın

    Şaka biryana. Dikkat daikkat çok dikkat.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  11. #31
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i Executive
    serd-R 1 öncelikle hayırlı olsun makinan.r1 çok çabuk ateşlene bi alettir gaza debriyaja iyi davran bu ikisine hakim olursan gerisini öğrenirsin birde virajlara frenle girme önceden yavaşla yavaşlayamadıysan gaz keserek gir ama sakin viraj içinde fren yapma ön frenede alışma ıslak havalarda kayar gidersin. www.spaces.msn.com/turkaahmet adresinde bi miktar motorsiklet kullanıcıalrına yazılar var okursan faydalı olur saygılar

    serd-R 1 öncelikle hayırlı olsun makinan.r1 çok çabuk ateşlene bi alettir gaza debriyaja iyi davran bu ikisine hakim olursan gerisini öğrenirsin birde virajlara frenle girme önceden yavaşla yavaşlayamadıysan gaz keserek gir ama sakin viraj içinde fren yapma ön frenede alışma ıslak havalarda kayar gidersin. www.spaces.msn.com/turkaahmet adresinde bi miktar motorsiklet kullanıcıalrına yazılar var okursan faydalı olur saygılar

  12. #32

    Üyelik
    15 Ocak 2006
    Şehir
    ist
    bana biraz atıyo gibi geldi.

  13. #33
    collapsed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    bende yeni bi motor almak istiyodum..uzun zamandır netten araştırıyordum.sonunda r1 de karar kılmıştım..ama tek sorun deneyimimin az olmasıydı. şimdi anladımki bana göre diilmiş.şimdide r6 diye kafamdan geçiriyorum. oda bana fazla gelirmi acaba.. Büyük motorda tecrübem hiç yok bunuda söliim.ama accccaayip bi tutku war içimde

  14. #34
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı collapsed adlı üyeden alıntı
    bende yeni bi motor almak istiyodum..uzun zamandır netten araştırıyordum.sonunda r1 de karar kılmıştım..ama tek sorun deneyimimin az olmasıydı. şimdi anladımki bana göre diilmiş.şimdide r6 diye kafamdan geçiriyorum. oda bana fazla gelirmi acaba.. Büyük motorda tecrübem hiç yok bunuda söliim.ama accccaayip bi tutku war içimde
    Tecrüben yoksa R6 bile tehlikeli olur sana...

    Kafandan geçen makina 600 cc bir race motor. Eğer ki ileride bu tür motorlar kullanmak istiyorsan Hyo Gtr 250 iyi bir tercih olur. veya büyük cc li race olmayan bir alet alabilirsin Er 6 , Cbr 250 - 500 gibi....

    KEndine güvenin var ise 600 F olabilir mesela... R6 ya göre daha sakindir.

    Bu motorlar ile kendini geliştirip R6 ya öyle geç
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  15. #35
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    yazım tarzından sanki R1 için biraz erken gibi geliyor..Özellikle de ilk mesajındaki kelimelerden.R6 da çok sağlam gider,ben 3-4 kez kullandım ve temkinli birisi olarak bana biraz fazla geldi.Gerçi bilemiyorum 2 tekerde toplam km. 'n ne kadar.600 F i şiddetle tavsiye ederim en azından çok sert olmayan ve söz dinleyen bir makine.
    Gene de dikkat et,altında şakaya gelmeyen hata kabul etmeyen bir motor var.Kimse kızmasın bana,böyle bir ülkede 150 cc de çok tehlike var 1000 cc. dede.
    Herkes hakettiğini yaşar.

  16. #36
    sebastian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Şişli/İST.
    Motosikleti
    nexus500'den gsr600'e terfi etmişti bws100'e düştü
    selam serdar
    hayırlı olsun, hayalimdeki motoru almışsın. ben senin yerinde olsam nete falan girmezdim, motora biniyo olurdum. öğrenilmicek bişey değil, onu da öğrenirsin. ama baya dikkatli olman lazım. r1 hiç kullanmadım ama nasıl bişey olduğunu hissedebiliyorum. 600'lüğe kadar çıktım da 1000'lik bi motor olmadı. allah kaza bela vermesin :D

  17. #37
    speedrunner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2004
    Şehir
    İstanbul
    abi sen onu bana ver ben sana benım motoru veeyım hyo250gtr cok az yakıyor :D
    Birgün herkez tek teker yapacak

  18. #38
    shadow959 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    04 Honda Beat - 06 HONDA CBR 600F
    selam:

    Tüm binme diyenlere katılyorum ama sonuçta almış ve binecek yani.. değil mi AKİRA kardeşim bence yol göstermek ii olur bak anlatmışsın az bişe. ben de ekleyim biraz bari ölmesin
    Dostum bak 600 yaa da 1300 fark yapmaz sen önce debriyajı tam anlamaya çalış ve AKİRANIN dedii gibi gaz hassasiyetine bak. çok az açacaksın ev 125 mış gibi davran. sonuçta sanki 600 lük olsa 100 bg deilmi bu makine bu da biraz fazla. nasıl mı?
    bak bu ss lerde tork düşüktür her zaman yani senin göreceiin mak devir 3500 olursa problem yok. zaten 6000 den sora yıkmaya başlar ss ler.
    sen o kadar korkma korkarsan hatalı başlarsız hıı bu demek deil ki aptal cesareti olsun. senin yapacaıın sadece 3500 deviri geçmemek.
    sora alıştıkça gaza ve motora devir artırırsın. AMA SAKIN 6000 DEVİRDEN SORA GAZ AÇMA. olay bu ve dikkat et konsantrini bozup gazı az açacaanı unutma.

    çok korkutmuşsunuz garbi ya. sanki ss 600 cc de başlasa çok mu tehlikesiz olacaktı.
    SONUÇTA TORK DEDİMİ UNUTMA 3500 DD YI GEÇME GAZ HASSASİYETİNİ BOŞTA KONTROL ET MUTLAKA
    kolay gele
    Return of the Shadow
    06 CBR 600 F


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler