kesin olarak bilinmiyor sanırım. araba markalarında yıl sonunda açıklansada motosiklette bu bilgiye ulaşamadım..
tabi bir marka için çok satmak iyimidir, başarımıdır ? orasıda göreceli bir kavram...
kesin olarak bilinmiyor sanırım. araba markalarında yıl sonunda açıklansada motosiklette bu bilgiye ulaşamadım..
tabi bir marka için çok satmak iyimidir, başarımıdır ? orasıda göreceli bir kavram...
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
En az satan motoguzzi dir diye düşünüyorum bizim millet bilmez çünkü hemde pahali.
dostum ilk önce Türkiye özel isim keşke daha özenli davransaydın başlığı yazarken
ikincisi benim görüşüme göre bir markanın çok satması her marka için geçerli olmaz
ayrıca ilk önce tespit edilmesi gereken husus şu; Türk mototsiklet kullanıcıları genç yaş ağırlıklı mı yoksa daha orta yaş kesimi mi kullanıyor?
buna göre genç yaş motosiklet kullanıcısına hitap eden motor tarzı ile orta yaş veya daha tecrübeli arkadaşlara hitap eden motosiklet tarzı farklı olur
bu ayrıma göre de motosiklet satış rakamları daha doğru değerlendirilebilir
ancak Çin motorlarının tüm dünyada daha fazla satış rakamları olduğuna inanıyorum
saygılar
bu konuda bir bilgiye ulaşman gerçekten çok zor. tahmin edilen şu ; 175.000 civarında satış var. bunun 130.000-140000 arasındaki rakamı çin ve 125 cc civarı motorlar. motor diyebileceğin adet 30000 civarı. markasal ayrım çok zor. bu sektörde ciddi anlamda örgütlü bir derneğe ihtiyaç var. otomotiv sektöründeki gibi. ODD - OYDER gibi vs...
''EĞER HAYALLERİNİN PEŞİNDEN GİTMEZSEN BİR SEBZEDEN FARKIN KALMAZ'' Anthony Hopkins - ''Efsane Adam'' filminden !
TÜİK'e mail atın, 29 lira para verin, data mailinize gelir. denedim, %100 çalışıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)