Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Neden kalın lastik?Ne özelliği var?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    caferacer21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Bisan toprak wrc 125
    Arkadaşlar herkese merhaba fotoğraflarda gördüğünüz gibi bu lastikler neden kalın?
    amacı nedir? avantajları dezavantajları nelerdir?
    Sadece görünüş için mi?
    yoksa tarihten bu yana gelen bi felsefesi,akımı tarihi mi var?
    bilenler cevaplarsa çok sevinirim.


    [IMG][/IMG]






    [IMG][/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Kafası güzelken takmışlar heralde biz cg lere cublara yarış zamanı en ince lastiği takıyoruz bisiklet lastiğinden bile ince :D kalın lastik yere iyi basar ama performansı düşürür yakıtı artırır
    Serzenish03 bunu beğendi.

  3. #3
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Kalin lastik surus konforu icin cok iyi cukurlari hissetmessin guc varsa kalin lastik en guzeli
    caferacer21 bunu beğendi.

  4. #4
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    kalın lastik, konfor ve yere sağlam tutunma demek... görselliğe kattığı güzellik de ayrı tabi..

    o lastikleri takan motor ise güçlü demektir. Yoksa o lastiklerle yüksek hızlara çıkmak zor. (bence)
    Serzenish03 bunu beğendi.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  5. #5
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Cafe racerlarda biraz daha görüntü amaçlı bu lastikler..
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  6. #6
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Cafe racer tarzıdır o resimdekiler. Performans veya teknik ile alakası yoktur tamamen görsellik...
    caferacer21 bunu beğendi.

  7. #7
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    fotoları göremiyorum ama alın lastik her zaman yere iyi basar diye bişey yoktur...yüzey alanı genişledikçe birim başına düşen basınç azalacağı için yere daha iyi tutunmayabilir de...hesap kitap meselesi o işler...
    Carbondioxid bunu beğendi.

  8. #8
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Vakti zamanında Metzller M5 gibi 3 çeşit hamurlu lastikler vardı da Cafe'ciler mi takmamış hocam Eskiden öyleymiş böyle kalmış işte

  9. #9

    Üyelik
    07 Ocak 2014
    Şehir
    turgutlu
    Motosikleti
    cafe racer 150 cc
    ben de köylü motorumu yapcam hersey kafamda tamam da lastik korkutuyor benı hız 125 130 larda taktıgımda ne kadar lık bir düşüş olur ?

  10. #10
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Yol tutuşunu arttırır ve daha rahat bir sürüş sağlar.

  11. #11
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Artı ve eksileri hakkında bir ton konu açıldı ama hala kafada soru işaretleri var bende lastiğimi az kalın yanaklı taktırmayı düşünüyorum,2013 modellerde kalın mesela. sorun olacağını sanmıyorum,zaten güçlü motor süratta yaptığımız yok

  12. #12
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Sanırsam arkadaş taban genişliğinden değil yanak genişliğinden bahsetmiş. Zannedersem sadece görsellik nedeni ile bu lastikler caferacer makinalarda kullanılıyor.. İyi de ediyorlar çok yakışıyor

  13. #13
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Kalın lastik daha iyi hava atmamızı sağlar.Baaaa lastiğe bak lan cümlesini kurdurur,biz de havaya gireriz.Orjinal lastiği kendine göre ince olan bütün kullanıcıların hayalidir.Lastik kalın olunca sanki daha güvende mi olacaz düşüncesi vardır.Ama hava atmak bir numaralı sebebimizdir.Genelde düşük cc motosiklet kullanıcıları bu durumdan muzdariptir.İnanmayacaksınız ama ybr ve cbf de bile ince lastik var.

  14. #14

    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Ozellikle arka lastigin daha kalin olmasi neden peki. Cunku on lastik incede olsa arka hep daha kalin oluyo. Birde konu acmada sorun mu var yoksa benmi acamiyorum

  15. #15
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Alıntı ege26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ozellikle arka lastigin daha kalin olmasi neden peki. Cunku on lastik incede olsa arka hep daha kalin oluyo. Birde konu acmada sorun mu var yoksa benmi acamiyorum
    Güç arkaya iletildiği için arkadaki basma kuvveti daha fazla olacağından, lastikle yerin arasındaki bağı arttırmak.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)