Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hergün boğaz köprüsünden geçenler bi bakarmısınız

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Rüzgarla nasıl baş ediyorsunuz arkadaşlar bende cbr 250r var kendim 85 kiloyum gerçekten çok savuruyo tedirgin oluyorum
    rüzgarlı günlerde şeritte tutunamıyorum motor altımdan uçucak gibi oluyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Genelde en sağ şeridi tercih ederim. Şeridimin ortasından giderim.. Rüzgar bir soldan vurur-Bir sağdan zaten. Şerit içerisinde yol hizanızı ayarlıyorsunuz ister istemez o trafikte. Trafiğin olduğu zamanlar'da metrobüs yanına giriyorum hemen. En azından biraz olsun rüzgarın etkisini kesiyor
    VlknDnmz bunu beğendi.

  3. #3
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Düşük vites, devirli ve hafiften süratli kullanım (CBR 250 grenajları "süratliyken" güzel bir hava perdesi oluşturuyor yanlarda, yandan çarpan rüzgarda dağılıp etkisini bi nebze yitiriyor...)

    en sol şeridi ortalayıp yol almak ( birincil rüzgar yiyen araç olmamak, köprünün en açık balkonundan (sağ şerit) gitmemek gibi düşünülebilir), birazcıkta kapanma kendimce bulduğum en güzel ilaç.

    Eğitmenlerce doğrusu nedir açıkçası bilmiyorum, araştırıp bulursam en doğru bilgiyi seve seve paylaşırım

    Komple çözmek gibi bir çare yok malesef :/ Bugün epey savuruyormuş hakkaten, arkadaşlarımda arayıp özellikle uyardı :/
    VlknDnmz bunu beğendi.

  4. #4
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    sağolun cevabınız için bende mümkün olduğunca kapanmaya çalışcam, birde baya gaz kesdim geçerken sıkıntı oldu ter aktı her tarafımdan her zaman yaşamıyorum benzer problemleri lakin rüzgarlı günlerde gerçekten korku filmi gibi oluyor ...
    edit:zoruma giden şey ben köprüye doğru giderken bir f800 gsle peşpeşe kaptırmış gidiyordum birden tokat gibi patladı rüzgar şeritte tutunmaya çalışıyorum adam kökleyip yola devam etti bir milim oynamadı alet yerinden :(

  5. #5
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı VlknDnmz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağolun cevabınız için bende mümkün olduğunca kapanmaya çalışcam, birde baya gaz kesdim geçerken sıkıntı oldu ter aktı her tarafımdan her zaman yaşamıyorum benzer problemleri lakin rüzgarlı günlerde gerçekten korku filmi gibi oluyor ...
    edit:zoruma giden şey ben köprüye doğru giderken bir f800 gsle peşpeşe kaptırmış gidiyordum birden tokat gibi patladı rüzgar şeritte tutunmaya çalışıyorum adam kökleyip yola devam etti bir milim oynamadı alet yerinden :(
    Ağır motorun + ları diyelim kısacası. Busa ile artçı olarak geçtim... Motorun milim bile kıpırdamadı. Ben uçuyordum az kalsın. Deri mont ahenkte dans ediyordu düşünün
    VlknDnmz bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  6. #6
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    valla bende açacaktım bu başlığı gördüğüm iyi oldu TVS ile sık sık geçiyorum köprüden ve en tedirgin olduğum yerler viyadük ve köprüler inanılmaz savuruyor araç sürücüleri de hayvan gibiler arkadan yanaşıp sıkıştırıyorlar hızı yükseltsen rüzgar sarsıyor kontrol zorlaşıyor yavaşlasan hayvanlarla muhatap olmak zorundasın neredeyse üzerinden geçecekler... işin başka bir kötü tarafı benim kafa büyük düşünün ki XXL kask bile hafiften sıkıyor hal böyle olunca kafa gövdenin üstünde armut gibi sallanıyor ...
    VlknDnmz bunu beğendi.

  7. #7
    fatboyyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suziki GW250 Inazuma
    Hız kesip devir yükseltirim ve motoru bacaklarımla sımsıkı tutarım. Bildiğin sevişmeden sarılıyorum :D
    VlknDnmz bunu beğendi.

  8. #8
    acemi çaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara
    Şu iki başlıkta rüzgar sürüşü ile ilgili bilgiler mevcut, faydalı olabilir:

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...eknikleri.html

    http://www.motosiklet.net/forum/alpa...-mucadele.html
    VlknDnmz bunu beğendi.

  9. #9
    Fatih Ada - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 600 SA
    Motosikletinizin devir saati 12bin, sizin en fazla gaz tepkimesi alabileceğiniz ve arka lastiğin en fazla yere tutunduğu devir ise minimum 6bin.. Köprüden geçerken şayet çok rüzgar var ise devrinizi yükseltin (hızınızı değil;örneğin normalde 3. viteste 60 ile gidiyorsanız 2. viteste 60 ile gidin) ve kontra tekniğini uygulayın.. Hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.. Ben her gün kullanıyorum köprüyü sıkıntı yaşamadım hiç..
    VlknDnmz bunu beğendi.

  10. #10
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    kollar gevşek - gaz aynı şekilde açık - ve dizlerle motora sımsıkı sarılmak.
    kolların gevşek olması rüzgarın kollara çarpmasında o gücü gidona aktarmayı engellemiş olur
    gazın aynen açık olması (ki hafif azaltmakta sorun yok - ani gazı kesmemek lazım) rüzgarın içinden yumruk gibi geçebilmek
    dizlerle motora sarılmak motoru kontrol altında tutmak için
    VlknDnmz bunu beğendi.

  11. #11
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Aslında verdiğiniz cevaplardan sonra yaptığım en büyük yanlışın 5.-6. viteslerde düşük devirli gitmek ve rüzgarı yer yemez debriyaja sarılmak olduğunu anladım
    sağolun arkadaşlar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)