Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kawasaki Ninja 300 İnceleme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Selamlar.Yazıp yazmamak konusunda uzun süre kararsız kaldığım bir konu.Gerek fiyatı,gerek Türkiye'de ki inanılmaz düşük satış rakamları sebebiyle pek ilgi çekmez diye düşünüyordum.Fakat o kadar farklı bir motosiklet ki,fiyat performans dezavanjına rağmen tutamadım kendimi.


    Söze şöyle başlıyayım.Bu motosiklet piyasadaki hiç bir düşük cc Supersport'a benzemiyor.Supersport diyorum çünkü tepkileri,dizaynı oturma pozisyonu ve işçiliği tam anlamıyla markaya ve klasmanına yakışır durumda.

    Japon amcalar üzerine 296cc 39ps motor koymuş.250r ile arasındaki 50cc size 6ps ve ötv olarak geriye dönüyor.Yani ilk bakışta aradaki uçurum fiyat farkı yanına yaklaşılmaz gibi gözüküyor ama siz okumayı bir tamamlayın bakalım fikriniz değişecek mi

    İlk kullandığımda motosiklet rodaj aşamasındaydı.Haliyle zorlayamamıştım.Oturma pozisyonu tamamiyle Supersport'tu.Dikkat edin Supersport hissi vermiyor,direk Supersport.İşçiliği mükemmel.Gerçekten inanılmaz kaliteli.Aha işte bu japon diyorsunuz.Kusur bulunabilecek hiç bir noktası yok.Gösterge paneli,şasi kalitesi,sexy tasarımı ve GÜCÜ.Etkilenmiştim.Arkadaşımı belli aralıklarla "rodaj" bitti mi diyerekten sık sık taciz ettim

    Ve rodaj sonrasında kendi motosikletimin anahtarını ruhsatını ona teslim edip 4 saat sonra ben gelirim deyip yanından ayrıldım.Sadece bu yazıyı yazmak için cbr250 ve ninja250r'ı bu gün tekrar kullandım.Ne yazık ki tanıdığım kimsede 2013 gt250r yok...O konuda bir eksiğim var...

    Motoru inanılmaz güçlü.Tepkileri inanılmaz agresif.Sert topspeed amaçlı kullandığınızda 250cclik diğer rakipleri arasındaki fark direk ortaya çıkıyor.Acayip etkilendim.Hiç ummadığım beklemediğim bir ivmelenmeye sahip.Topspeed olarak belki çok tatmin edici değil ama ivmelenmesi gerçekten takdir edilesi.

    Beni diğer etkileyen kısmı oturma pozisyonu.Tamam Supersport olduğu için rahatsız ama camın arkasına saklanabiliyorsunuz.Diğer marka modeller gibi paraşüt misali ortada değilsiniz...

    Viraj kabiliyeti gayet yüksek.Sebebi gt250r gibi upuzun 2 teker mesafesi olmaması sanırım.

    Frenleri hiç beklenmediğim kadar iyi.Ön fren tek disk olmasına rağmen ani dengesiz frenlemede yalpalama yapmıyor.Fakat yüksek süratte ani frenlemede tek disk olması sebebiyle biraz sıkıntısı var.Diğer 250cc rakipleri gibi...

    Süspansiyon gayet iyi fakat sorun çıkarırmı çıkarmazmı bunu zaman gösterecek.

    Üzerindeki lastikler o kadarda kötü değil.Yağmurlu kış aylarında ne yapar nasıl tepki verir bilmiyorum ama bence değiştirmek gerekli.Biraz sert hamurlu çünkü...

    Egsoz sesi bekliyorsanız o yok Çok sinir bozucu.Çift silindir olması sayesinde biraz melodik çalışıyor.Bence gt250rdan kötü bir sesi var.

    Gelelim farlarına.Yine beni çok etkileyen noktalardan.Aydınlatması çok çok iyi...Şu an z750 kullanıyorum.İnanın hiç bir farkı yok...

    Aynalarınıda çok sevdim.Cbr'da ve gt250r'da(2013 öncesi kasası) üzerine kapanınca görünmüyor ama Ninja300'de hiiiç bir sorun yok gayet net TİTREŞİMSİZ görüş açısı yeterli.



    Fiyatı çok yüksek.50cc fazlalığı ötv getirdiği için gayet normal.Tabi bu işin vergiside var.Eh birazcıkda yakıt farkediyormuş.Fakat 600cc 4 silindir kullanmadan önce oturma pozisyonu,gaz tepkimesi,viraj çalışması için rakipsiz.Gücü konusunda hiç birine benzemiyor.

    Altın elbiseli adam Barkın abimizin dediği gibi.Ben çok sevdim,hayran kaldım,şok oldum.Maddi sorunu olmayan ileride 600cc kullanacağım diyenler için arayıp bulunamayacak rakipsiz bir motosiklet.

    Zaman ayırdığınız için teşekkürler.Umarım biraz olsun fikirlerinize yardımcı olmuşumdur...
    zaferkarizma, sailor33, mhmtesk ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Tek rakibi 390 duke BENCE.

  3. #3
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Kawa yağ yakıyor alper

  4. #4
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Alamasakta fikir sahibi olduk teşekkürler emeğinize sağlık

  5. #5
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    parası cok olan abilerimiz alabilirler diye düşünüyorum
    ama bütcesi kısıtlı olanlar için 18 19 bin tl filan fiyatı
    o paralara her sınıftan onlarca ikinci el alternatifler var
    türkiyede bu vergiler oldugu sürece 251 cc motosiklet almak cok mantıksız.

  6. #6
    Grizu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Süper Tencere
    ktm 390 140 kg 44 kg daha alınası bi motor bence ayrıca european bazı arkadaşlar karşı çıkabilir ama avrupa motosikletler (italyan hariç tabi , bazı modellerde fark ediyor ama genel olarak) japonlardan daha prestijli ve daha sağlam gibi en büyük örneğide bmw tabi daha öncesöylediğim gibi benim görüşümdür .

  7. #7
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    390 duke uma kavusacagim günü bekliyorum. ......

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Bende bugün altın elbiseli adamı izlemiştim bi tane kawasakiyi inceliyordu 4/4lük bence adı yeter :D şu 250ss siyah olandan :D

  9. #9
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Ninja 250 r inceledi bildiğim kadarıyla.
    Ninja 300 cok fena ama tasarım hız ses cok güzel alet.

  10. #10
    Oldjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Çok para be ustad neler alınır o para ya

  11. #11
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    neler ?

  12. #12

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Japon motorlarının İtalyan motorlardan daha prestijli olduğu da nereden çıktı ? Ducati ile Honda bir mi uzaktan bakınca ? Japon motorları işlerini çok iyi yapan, kaliteli motorlar ama o kadar işte... Sıradanlar yani....

  13. #13
    Panter38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2011
    Şehir
    talas kayseri
    Motosikleti
    ******* 250r+bora '03 trendline
    barkin reyiz ninja 300 u inceledi mi ?

  14. #14
    Oldjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neler ?
    Aklımdan 2el temiz bişeyler geçti

  15. #15
    E_N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Oldjack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımdan 2el temiz bişeyler geçti
    mesela ney=?

  16. #16
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    ivme çok iyi diyorsun, cbr 250 nin neredeyse 2 katını üretiyor bırak ta farklı gitsin gerçekten bol oyuncaklı bir alet. bence vergi sisteminin ve z-motonun kurbanı olmaktan kurtulamayacak...

  17. #17
    Oldjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı E_N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela ney=?
    Ne desem Bi kulp takılacağını hisseder gibiyim ama doğrusu onu yazarken r6 geçti içimden.

  18. #18

    Üyelik
    14 Mayıs 2013
    Kawasaki bu distribütörden kurtulsa biraz iyi olur.

    Ne kampanya ne de kuruş indirim.Ben böyle tok satıcı görmedim.

    Sanırsınız satmayınca prim alıyorlar.

    Yazıktır yahu!!!

  19. #19
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ivme çok iyi diyorsun, cbr 250 nin neredeyse 2 katını üretiyor bırak ta farklı gitsin gerçekten bol oyuncaklı bir alet. bence vergi sisteminin ve z-motonun kurbanı olmaktan kurtulamayacak...

    Tabii ki gökten güç inecek hali yok ya Satış rakamı cidden yerlerde sürünüyor.Haklısınız Z motodan kurtulması lazım...Ama beni Kawasaki faşizanlığım hiç değişmeyecek :D

    Duke 390'la mukayese etmek çok saçma.Ninja300 düpedüz 600cc kullanmadan önce basamak olarak üretilmiş.Ktm ise farklı klasman.Fakat Ninja300 diğer 250cclerden çok farklı.Parça kalitesi diyorum üstüne basa basa.Kolay sorun çıkaracağına inanmıyorum.

    Ktm 390'ı çok sevdiğim bir arkadaşımın eşi sipariş etmişti bir süre önce.Ellerine geçmiştir heralde.Ona da sataşacağım ve gönül rahatlığı ile kritiğini yapacağım...

    Yarın ilk işim telefon için ara kablo alıp çektiğim fotoğrafları yüklemek olacak.Telefondan bir türlü ekleyemedim buraya...
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  20. #20
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Avrupa 250cc çoğu motoru 300cc yaptı kanuni bir zorunluluk, yeterlilik için aslında ninja 300cc de ordan geliyor.

    Bizdede italyan kore ve japon 300cc likleri için vergi oranının 250 den 300 e kaydırılmasının zamanı çoktan geçti.

    Ve bu motor şu haksız ötv ye takılmasa Z-moto yüksek parça fiyatı bilmemne demez satışları hayli iyi gider piyasanın en ünlü moptorlarından biri olurdu ve CBR250 ile şuan imajı oldukça bitik bir motor olurdu.

    CBR250 alanların yarısıdan çoğu şuan kawasaki almıştı.

    Ama gerçekten bu motor şuan mantığa asla yatmıyor, CBR250 bu motora göre çok mantıklıyken, aynı şekil buna göre abisi ER6-F de çok mantıklı kalıyor

    Kısacası ya altını ya üstünü almak daha karlı oluyor hep..

    Zaten bu motor başlangıç motoru değil yeni başlayanlara hitap etmiyor.

    Aslında kawasaki bu motoru 3 silindirli yapsaydı Triumph lar gibi o zaman Türkiyede gözünü karartıp alanların sayısı baya artardı. Alt sınıf racing değil orta sınıf racing olarak kabul görürdü


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)