Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kawasaki Ninja 300 İnceleme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupa 250cc çoğu motoru 300cc yaptı kanuni bir zorunluluk, yeterlilik için aslında ninja 300cc de ordan geliyor.

    Bizdede italyan kore ve japon 300cc likleri için vergi oranının 250 den 300 e kaydırılmasının zamanı çoktan geçti.

    Ve bu motor şu haksız ötv ye takılmasa Z-moto yüksek parça fiyatı bilmemne demez satışları hayli iyi gider piyasanın en ünlü moptorlarından biri olurdu ve CBR250 ile şuan imajı oldukça bitik bir motor olurdu.

    CBR250 alanların yarısıdan çoğu şuan kawasaki almıştı.

    Ama gerçekten bu motor şuan mantığa asla yatmıyor, CBR250 bu motora göre çok mantıklıyken, aynı şekil buna göre abisi ER6-F de çok mantıklı kalıyor

    Kısacası ya altını ya üstünü almak daha karlı oluyor hep..

    Zaten bu motor başlangıç motoru değil yeni başlayanlara hitap etmiyor.

    Aslında kawasaki bu motoru 3 silindirli yapsaydı Triumph lar gibi o zaman Türkiyede gözünü karartıp alanların sayısı baya artardı. Alt sınıf racing değil orta sınıf racing olarak kabul görürdü
    hacım güzel analiz etmişsin olayı.
    cbr 250 alan insanlardaki mantıgı çözdüm olay şu bak
    yarın bir gün biz bu 250 liliği satarız az zararla gidip 600 cc ye geçeriz zarar etmeyelim.
    bir kısım bunu düşünerek alıyor.
    bir kısımda az yakıyor tek silindir honda diye alıyor.
    kawasaki al diyorsun
    kawasaki mi parcası felaket diyor..
    # motosikletle.blogspot


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Abi Endonezya, Tayland, Taywan, Vietnam ve sayamadığım bir sürü ülkede Ninja 250 de aynı kasayla satılıyor. Sadece 500$ daha ucuz.

    Tamam, Türkiye'de 300 cc yüksek vergi dilimine giriyor olabilir ama Ninja 250 neden Türkiye'ye hala eski kasa olarak giriyor?

    Ninja 250 yeni kasa Türkiye'ye girsin, 10 Cbr kullanıcısının 8'i Ninja'ya geçer. Kalan kişiler de Cbr 250'ye topcase takan kişiler zaten

  3. #23
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupa 250cc çoğu motoru 300cc yaptı kanuni bir zorunluluk, yeterlilik için aslında ninja 300cc de ordan geliyor.

    Bizdede italyan kore ve japon 300cc likleri için vergi oranının 250 den 300 e kaydırılmasının zamanı çoktan geçti.

    Ve bu motor şu haksız ötv ye takılmasa Z-moto yüksek parça fiyatı bilmemne demez satışları hayli iyi gider piyasanın en ünlü moptorlarından biri olurdu ve CBR250 ile şuan imajı oldukça bitik bir motor olurdu.

    CBR250 alanların yarısıdan çoğu şuan kawasaki almıştı.

    Ama gerçekten bu motor şuan mantığa asla yatmıyor, CBR250 bu motora göre çok mantıklıyken, aynı şekil buna göre abisi ER6-F de çok mantıklı kalıyor

    Kısacası ya altını ya üstünü almak daha karlı oluyor hep..

    Zaten bu motor başlangıç motoru değil yeni başlayanlara hitap etmiyor.

    Aslında kawasaki bu motoru 3 silindirli yapsaydı Triumph lar gibi o zaman Türkiyede gözünü karartıp alanların sayısı baya artardı. Alt sınıf racing değil orta sınıf racing olarak kabul görürdü

    Aynı kafada düşünüyoruz şu an.Aynen o şekilde.Ben alırdım açıkcası.Tam 2. motosiklet olacak motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------

    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi Endonezya, Tayland, Taywan, Vietnam ve sayamadığım bir sürü ülkede Ninja 250 de aynı kasayla satılıyor. Sadece 500$ daha ucuz.

    Tamam, Türkiye'de 300 cc yüksek vergi dilimine giriyor olabilir ama Ninja 250 neden Türkiye'ye hala eski kasa olarak giriyor?

    Ninja 250 yeni kasa Türkiye'ye girsin, 10 Cbr kullanıcısının 8'i Ninja'ya geçer. Kalan kişiler de Cbr 250'ye topcase takan kişiler zaten
    Bahsettiğiniz motosiklet euro 2 ve 46hp.Tüm avrupada Türkiye'de yasak...Saçma sapan emisyon değerleri yüzünden...
    xismailaydin ve KeaSH-07 bunu beğendiler.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  4. #24
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz motosiklet euro 2 ve 46hp.Tüm avrupada Türkiye'de yasak...Saçma sapan emisyon değerleri yüzünden...
    Oha, 46 HP mi??? 36 olmasın???

    46 ise süpermiş bee :D Vergi dilimine de girmiyor. Yemin ederim en çok satılan 250cc olurdu.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  5. #25
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Pardon 46 değil 36 olacak gerçekten.Yanlış basmışım.Kontrol etmeden yazmışım benim hatam...
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  6. #26
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    youtubede ninja 300 lüğün yaptığı hızı yamaha xj6 ile ölçtüğünde 190 ile 200 kmhz arasında yapıyordu bu harika bir hız.hondanın 700 serisi bunu yapamıyor be

  7. #27
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Çok alakasız oldu. Dediğin 700ler hız için değil evladiyelik olsun diye farklı amaçlara göre yönlendirilmiş motorlar. Hornet 600 de Honda marka sanırsam ;)

  8. #28
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok alakasız oldu. Dediğin 700ler hız için değil evladiyelik olsun diye farklı amaçlara göre yönlendirilmiş motorlar. Hornet 600 de Honda marka sanırsam ;)
    demekki senin mantığa görede mesela cbr125 ,cbr250 ile cbf500 cbf600 yaptıkları hızları daha iyi olmalı hımmmmmmm
    demekki hız için de üretilse aradaki 400 cc fark olmayacaktır .
    ona bakarsan eskiden hondanın motogp de 125 cclik motoru 40 kusur beygirdi gene honda yaptı yaparki zaten neden yapmasın ancak yeni jenarasyonu böyle;) honda evladiyelikmiş hahah
    servisinden yedek parçasından ve çözülmeyen problemleriyle bi kere 3 sene sonra evlatlığa çıkıyor merak etmeyin
    Mustafa Kemal Atatürk

  9. #29
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Nc serisinden bende hiç haz almıyorum.Daha önce görüşlerimide dile getirdim ama farklı klasman ikiside.Birisi uzun yolu artçıyla güllük gülistanlık araba kullanıyormuş gibi düşük devir aralığıyla az yakıtla gitmek için tasarlanmış,diğeri ise düpedüz eğitim amaçlı...

    Nc serisi ile Ninja300 ne kadar alakadar ise ktm 390 ile o kadar alakalı.Hiç karşılaştırmamak gerek...
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  10. #30
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demekki senin mantığa görede mesela cbr125 ,cbr250 ile cbf500 cbf600 yaptıkları hızları daha iyi olmalı hımmmmmmm
    demekki hız için de üretilse aradaki 400 cc fark olmayacaktır .
    ona bakarsan eskiden hondanın motogp de 125 cclik motoru 40 kusur beygirdi gene honda yaptı yaparki zaten neden yapmasın ancak yeni jenarasyonu böyle;) honda evladiyelikmiş hahah
    servisinden yedek parçasından ve çözülmeyen problemleriyle bi kere 3 sene sonra evlatlığa çıkıyor merak etmeyin
    hangi honda 3 sene sonra evlatlığa çıkmış öğrenebilir miyim? bilelim de almayalım.
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)