Avrupa 250cc çoğu motoru 300cc yaptı kanuni bir zorunluluk, yeterlilik için aslında ninja 300cc de ordan geliyor.
Bizdede italyan kore ve japon 300cc likleri için vergi oranının 250 den 300 e kaydırılmasının zamanı çoktan geçti.
Ve bu motor şu haksız ötv ye takılmasa Z-moto yüksek parça fiyatı bilmemne demez satışları hayli iyi gider piyasanın en ünlü moptorlarından biri olurdu ve CBR250 ile şuan imajı oldukça bitik bir motor olurdu.
CBR250 alanların yarısıdan çoğu şuan kawasaki almıştı.
Ama gerçekten bu motor şuan mantığa asla yatmıyor, CBR250 bu motora göre çok mantıklıyken, aynı şekil buna göre abisi ER6-F de çok mantıklı kalıyor
Kısacası ya altını ya üstünü almak daha karlı oluyor hep..
Zaten bu motor başlangıç motoru değil yeni başlayanlara hitap etmiyor.
Aslında kawasaki bu motoru 3 silindirli yapsaydı Triumph lar gibi o zaman Türkiyede gözünü karartıp alanların sayısı baya artardı. Alt sınıf racing değil orta sınıf racing olarak kabul görürdü