Hıza odaklanırsan kaybedersin frenleri yok bu motorların
Uçarım kaçarım sollarım motorları değil bunlar kaskını tak bi yerden bi yere git motorlarıdır bunlar
Mcx bi commuter için fazla yakıyor az yaksa ben alacaktım
Hıza odaklanırsan kaybedersin frenleri yok bu motorların
Uçarım kaçarım sollarım motorları değil bunlar kaskını tak bi yerden bi yere git motorlarıdır bunlar
Mcx bi commuter için fazla yakıyor az yaksa ben alacaktım
Ya uzun yolda 100 görsün yeterli fazlasını bende istemem zaten ama lifandan için herkes diyor son hızı çok düşük falan sadece kalkışı iyi diye lifan uzun yolda 100le rahat rahat gideceğinden emin olsam tercihim lifandan yana olucak çünkü daha geniş selesi ve daha az titreşimiyle daha cazip geliyor gibi
Lifan discover, veya salcano wolf oneririm. Cb125e alirsan pasalar gibi kullanirsin sorunsuz senelerce. Bence son hiz onemli degil, onemli olan yakit, vergi, yedek parca ve servise ne kadar ugradigindir (sorun cikarmasi). Bu yuzden cb125e al arkana bakma derim.
Soylede bir sey eklemek isterim. Motorum 3300 km de ve 2 defa servise gittim. 1. Si 1000 bakimi icin. 2. Zinciri yaglatmak icin.
Bizim burda bir abi aldı 3000 tl plaka hariç
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Ben 15 km gidiş 15 km dönüş lifan emisolu kullandım ve 100 km/h ile stabil gidiyor ve motorun torku çok çok iyi ara sollamalarda inanılmaz işe yarıyor.Bir arabayı sollamak istediğinizde güç elinizin altında oluyor.Bence bir test et hangisini beğenirsen onu al derim
Benim 3000 tl bütçem olsaydı iki model tercih ederdim ya mondial drift yada lifan emisol
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
Mcx ile uzun yol yapanlar varmı ? Ve lifanla ilgili detaylı bilgi vericek ?
Bugün yamaha satan bi abimize gittim burada aslında bayii değil ancak satıyor dükkanında hazır bulunuyor tvs nin servisi aslında ama honda ve yamahanında birer modeli var ve bütün modelleri kargoyla getirtiyor bi nevi ara kuryecilik yapıyor her neyse yamaha ybrnin 2012 model esd kasası vardı dükkanda sıfır daha biraz inceledim baktım 4bin tl küsür ama netten baktım 3bin civarlarına 2.ci eller var 20binde falan kmleri şimdi diyorumki sıfır mcx alıp çin malı sonuçta kimse kızmasın çinliyi kötülemiyorum hayalimdi ne zamandan beri kötülemek ne haddime ancak çin malı yani bi ybr kadar olamaz ki ybr zaten adını çıkartmış ömürlük motor kime sorarsan ömürlük diyor yamaha olmasına rağmen parçası ucuz çok az sorun çıkartıyor sorunsuz olarak binerim diye düşünüyorum titreme yok arıza yok belki biraz daha yavaş ama en azından binlerce km daha fazla sorunsuz binicem bi mcxe veya lifana göre demi yani Yani demem o ki 20binde falan bi esd kasa 2.ci el ybr almam mantıklı olurmu sıfır mcxe göre ? Uzun yolda mcx 105-110 gidicekse ybr'de 95-100 gider varıcağım yere yarım saat geç girerim ama rahat rahat arkama bakmadan sorunsuz giderim diye düşünüyorum. Bu alıcağım motoru çok uzun bi süre kullanıcam her sene motor değiştirme imkanı bulamam ve seçimimi iyi yapmam lazım neden imkanım varken bi japon almıyım diye düşünüyorum sıfırı belki olmaz ama 2.ci el kurye olmayan şahıstan 15-20binde bi ybr denk getirirsem almalımıyım sizce ? Ha bide ybr kullanıcıları bakarmı bi saniye bu ybr uzun yolda nasıl gidiyor bi bayılma söz konusu oluyormu ? rüzgara karşı bayırları bi mh drift gibi çıkabilirmi ? en azından bi drift gibi performans yaparmı ?
Her şey son hızmı ybr o hızda içi geçerken drift o hıza daha çabuk ulaşır o hızda daha rahat gider gibi düşün sen zati bi süre sonra yetmeyecek driftte alsan mcx te alsan hep biraz daha fazlasını isteyeceksin
2 sinede bin anlarsın zati aradaki farkı ama ybr daha kaliteli
Ama mcx fazla yakıyor
Ya son hız sadece söz konusu yoksa önemli bu cclerdeki yakın motorlarda tabiki önemli değil 250lilik alsam belki ama 125-150 arasında bugünde ybrde anladığım gibi rahatlık konfor ve daha az sorunlu kaliteli olması önemli varsın 10km yavaş gitsin ama 30-40binde motor dökülceğine revizyon görceğine 100bine merdiven dayasın isterim sonuçta aynı civarlarda para vericem neden daha iyisini almıyım diye düşündüm. Mcx yada drift tamam çinliye göre çok iyi makineler ama ister istemez 30bini aştığı zaman ki 30bine gelebilirse motor ister istemez ömrü biticek motor revizyon istiyecek. Bi ybr 70-80bini aştıktan sonra BELKİ sorun çıkartmaya motoru yenilemeye zorlucaktır insanı demek istediğim bu
Ya bunu yapan bi motor demek istiyorum. Bundan kastım daha sorunsuz motor demek istiyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)