Anladıgımız dılden , buda ergenlerın en ıyı anlayacagı dıl .
Yoksa bıraz kaba saba oldu farkındayım
Anladıgımız dılden , buda ergenlerın en ıyı anlayacagı dıl .
Yoksa bıraz kaba saba oldu farkındayım
Hafta da 3 kere V-pilis .BÜYÜK ZAFERLER BÜYÜK SİLAHLARLA KAZANILIR.
5 dakka bakmadim bi coni reyiz gelmemis valla aslinda ornek cok mantikli ama
150'likle bile biraz gaza gelince keskin bi virajı zor dönüyosun. 600'lük bi motorla viraja kontrolsüz girdiğinde olacakları düşünmek istemiyorum
yıllardır hayalim olan cbr600rr 'a şimdilik birkaç yıl boyunca maddi durumlardan kavuşamayacağımı bildiğimden,
yaklaşık 10 gün önce vitesli kullanmasını bilmeden (arabalarıda sevmediğimden hiç merak etmedim tamamen bilmeden yani )
ve nasıl getireceğimi bile düşünmeden parayı ayarlayıp ilanları karıştırıp bir 250destro almaya karar verdim
görünüşü ,kalın arka tekeri ,sesi ,tamamen büyülüydü benim için
neyse konuştuk görüştük motoru aldık
eve götürme sıkıntısınıda tamamen teorik bilgi
debriyajı hafif bırakarak hareket etmeye başlayınca gazla 1.viteste getirmeyi başardık (hararet yaptı merak etmeyın)
ikinci gün ;eve getiren yolda da götürür mantığıyla 2.3. viteside gördük ki ilk düşme burda oldu zaten, kimse frene birden asılma teker kitler kayar dememişti
kadıkoy bostancı bagdat caddesı trafıgı ve ısıkları sayesınde dur kalk vıraj hız egıtımlerımız az cok yerıne oturdu :9
cbr 600 ü alsam 0 bilgiyle makinadan çok kendime zarar vereceğimi anladım
ama olsada güzel olurdu be
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
C90dan fzr600'e geçtim.Ailemin büyük kısmı motorcu ve çok karşı çıktılar.Dinlemedim bende tabi...Yaşadığım saçma kazalar başıma gelen abuk subuk olaylarla ilgili o kadar uzun yazarım ki...Tamam efendi binerek belki kaza ve düşme riski azalabilir ama altınızda 2 kg 1 beygir veren motosiklet olursa hepsi hikaye...En iyisi daimi ufak cc ile başlamak.Hiç olmazsa motosiklete kendini taşıtmayı öğrenmek..
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Vay be acaba ben ilk marşan sonra ne olaylar yassrim acaba :D
yapabilen olsa hep kafamda yamaha r6 alıp beyinden beygir ufalttırma var 35-45 beygir olsa yeterli
80-100 beygir çok fazla.vinn vinnnn 4 silindir sesi olsun ama çok gitmesin 250likleri geçsin yeter benim için
var mı konuda bilgisi olan ?
Eğitim aldığım hocaların hepsi sakın küçük CC alma dedi. Dedikleri şey çabucak sıkılacaksın. Bu arada bütün konuştuğum insanlar da küçük al, scooter al dedi. Neyse önce scooter sonra Ybr derken cbf 500'e kadar çıktık pistte ama o zaman anladım, özellikle ağırlığı 200 KG'in üzerindeki bir makineyle trafikte başedemeyeceğim. Kollarım kasılıyor, en basit dönüşleri yaparken stress oluyorum vs.
Kendime hız yapmamak konusunda güveniyorum (arabam MINI JCW, türlü türlü modifiyesi var 210 HP'in üzerinde ama kaç kere ibre sonu gördün deseniz görmedim) ama motoru trafikte idare etmek yönünden güvenemedim. Gittim DUKE 200 aldım, bir yandan fiti fiti gidiyorum bir yandan da aşırı hassas olan gaza alışıyorum. (ileride kesin çok işime yarayacak)
O yüzden küçük CC motor kesinlikle tercih sebebi.
Düşükle başlamak daha mantıklı geliyor tabii
başka bir soru 150 KG'ın altında 250 CC üzeri motor var mı? Yoksa cc yerine ağırlığına bakın da diyebiliriz. Hafifse bin tepesine, vur kırbacı.
Zaten "genel" olarak buyuk ccler agirda oluyo o nedenle hem gucu az hem hafif kucuk ccler candir
büyük cc işi cruiser haricinde büütn motorlarda geçerli
eğer yapılı kaslı iseniz 750 cc cruiseri kontrol edebilirsiniz.750 cc ama amacı hız yapmak olmadığı için ani tepkileri yok...
ama 750 cc bir ss yi böyle kolay kontrol edemeyiz.
aslında motoru kontrol edemeyiz değil kendimizi kontrol edemeyiz altında koca 4 silindir var kim hız yapmadan durabilir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)